SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-1 achter...een snel-event, een nontactical counter en een corner+koppen
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-1 achter...een snel-event, een nontactical counter en een corner+koppen
nog een middenvelder met een negatief weerevent..quote:Meije van Groningen, die normaal op zijn snelheid vertrouwt, bakte er op het natte gras weinig van.
mist hij weerquote:71:23 Jamess had zichzelf op voorsprong kunnen zetten in de 71e minuut, maar Gijs Hamming miste een ideale bal van rechts, die hij met een volley zo in had kunnen schieten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet waar het aan ligt! Check die voornaam!
Blijven duimen!quote:FM gaf de moed niet op en in de 75e minuut wist Luke Zeeman na een pass van rechts de 2-3 te scoren.
quote:FM gaf de moed niet op en in de 75e minuut wist Luke Zeeman na een pass van rechts de 2-3 te scoren.
quote:76:30 De door de wol geverfde Jamess-speler Eugenio Vago zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 1-0.
quote:
quote:De door de wol geverfde Jamess-speler Eugenio Vago zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 1-0.
quote:De door de wol geverfde Jamess-speler Eugenio Vago zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 1-0.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat FM-speler Anastácio Lara in de 78e minuut de 3-3 kon scoren. Het was weer gelijk.
76', Haags kwartiertjah!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
4-0 gewonnen btw, de ratings gaan ook weer wat omhoog
quote:
quote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat FM-speler Anastácio Lara in de 78e minuut de 3-3 kon scoren. Het was weer gelijk.
Oeh!quote:79:45 Een aanval van Delfzijl over rechts in de 79e minuut zag er gevaarlijk uit, maar Diego Hernán Boldrini verrichtte een prachtige redding door het harde schot uit de bovenhoek te plukken.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
Zoals voorspeld staat de nummer 2 nu achter tegen de nummer 3
bijna altijdquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niks aan de hand, je verdediging staat altijd als een huis!
Ik duim me sufquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
nog 5 minuutjes mensen! bji jullie nog wat?
Ook nog 5 minuutjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
nog 5 minuutjes mensen! bji jullie nog wat?
jah dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat je toch van geluk mag spreken dat je gescoord hebt
Slaap lekkert!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef BrandX het volgende:
Ik ga pitten, lang weekendje geweest!
trusten en dank voor julllie duimwerk
Als ik dit zo zie hoop ik stiekem op uitstekend verdedigen.quote:Opmerkingen trainer
30-01-2011 19:45
Wedstrijd Gerbrand van Hoof: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
Ik mag volgende week tegen de nr 8. Als ik die win zou het zomaar kunnen dat ik weer een plekkie stijg en boven de degradatie streep kom.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
1 pnt los en volgende week tegen de nr2 MOTS of PIN? Week daarna heb ik een WO.. en de week daarna de nr3
Is die wedstrijd tegen de nummer 2 lastig? Anders gewoon 2x pic, zodat je de laatste wedstrijden gewoon een super ts hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
1 pnt los en volgende week tegen de nr2 MOTS of PIN? Week daarna heb ik een WO.. en de week daarna de nr3
die wedstrijd is thuis en hij haalt op zn middenveld na hele mooie stats..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is die wedstrijd tegen de nummer 2 lastig? Anders gewoon 2x pic, zodat je de laatste wedstrijden gewoon een super ts hebt
Ik ben altijd fan van het zoveel mogelijk piccen zodat je lvl 7/8 ts hebt en daardoor een wedstrijd of 5 een lekker middenveld rating kan halen... Ik zou echt moeten analyseren of het bij jou verstandig is, maar daar ben ik nu echt te lam voorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die wedstrijd is thuis en hij haalt op zn middenveld na hele mooie stats..
je hebt er nog een week voorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van het zoveel mogelijk piccen zodat je lvl 7/8 ts hebt en daardoor een wedstrijd of 5 een lekker middenveld rating kan halen... Ik zou echt moeten analyseren of het bij jou verstandig is, maar daar ben ik nu echt te lam voor
Hoeveel moet je er weer gaan kopen denk je de komende dagen?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
De verkoop van vanavond begint al goed. Er is al op een speler geboden. Voor 128k gekocht 4 weken terug en nu al een bod van 600k.
10.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er weer gaan kopen denk je de komende dagen?
Even aan de linkerkant op hattrick klikken. Is wel in het Duits dan...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Flappekz het volgende:
Hoi
De teamgeest-site uit de OP is stuk
Dat zeg ik, hij is stukquote:Op maandag 31 januari 2011 10:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even aan de linkerkant op hattrick klikken. Is wel in het Duits dan...
http://www.mpn.de.tl/Hattrick.htm
Edit: Hmmm. Alles op de site gaat nu rechtstreeks naar het Duitse overzicht...
Dat bedoelde ik stiekem ook, maar alles in het Duits vind ik ook stukquote:Op maandag 31 januari 2011 10:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij die link uit de OP krijgt je een 404 te zien. Ik dacht dat je dat bedoelde.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik stiekem ook, maar alles in het Duits vind ik ook stuk
BAM!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch al 10% inderdaad.
Edit: En nu heb ik al 20% binnen...
Top!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Flappekz het volgende:
GotC is overigens veilig
Wat een paar keer PICcen al niet kan doen
en een beetje hulp van een team dat BOT is geworden![]()
Heb tot donderdag voor mijn studie dus ik zit ook op pennen te bijten + koffie.....quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Flappekz het volgende:
Stil hier. Is iedereen aan het werk ofzo? Stelletje arbeiders![]()
zit thuis voor mn studie. Moet morgen een paper inleveren en heb morgen een tentamen...woensdag ook weer fungeren als arbeider![]()
Ik heb het twee weken ontzettend druk gehad met de studie... nu nog genoeg te doen, maar geen hoge nood, dus beetje last van uitstelgedrag!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Flappekz het volgende:
Stil hier. Is iedereen aan het werk ofzo? Stelletje arbeiders![]()
zit thuis voor mn studie. Moet morgen een paper inleveren en heb morgen een tentamen...woensdag ook weer fungeren als arbeider![]()
Hou op over uitstelgedrag...ben gisteren pas écht aan mn paper begonnen, en moet nog starten met leren voor mn tentamen. Da's morgen om 17.00 uur.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het twee weken ontzettend druk gehad met de studie... nu nog genoeg te doen, maar geen hoge nood, dus beetje last van uitstelgedrag!Zometeen wel even een vergadering bijwonen op school...
Geef maar toe, zelfs als het rustig is kijk je een paar keer per uur of er al iets gebeurtquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Op zich wel mooi dat het hier zo stil is. Kan ik me rustig de hele dag afsluiten. Ciao!
Dat uitstelgedrag ken ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het twee weken ontzettend druk gehad met de studie... nu nog genoeg te doen, maar geen hoge nood, dus beetje last van uitstelgedrag!Zometeen wel even een vergadering bijwonen op school...
Nee, ik heb binnenkort ook nog een presentatie en een assessment inderdaad waar op zich nog aardig wat voor moet gebeuren... maar zonder deadline is het zo moeilijk je er toe te zetten...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat uitstelgedrag ken ik ook
Straks eerst ff een scriptiepresentatie bijwonen, en daarna weer verder werken aan mijn eigen scriptie... Probleem is ook dat ik nog geen absolute deadline heb omdat ik nog steeds geen presentatiedatum heb kunnen plannen
Misschien moet ik de wifi op mn laptop maar ff uitzettenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, zelfs als het rustig is kijk je een paar keer per uur of er al iets gebeurt
Voor een twintig jarige is dat denk ik prima. Ik heb twee bovennatuurlijk PM's met goed passen rondlopen van 22... en daar heb ik ook rond de 3,5/4 voor betaald!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Nixx- het volgende:
Wat vinden jullie van de prijs van Raimonds Dukulis (272502270)?
20 jaar + 56 dagen
KOPPEN
Bovennatuurlijk Positiespel
Redelijk Verdedigen
Matig Passen
Hij heeft ook 2x U20 wedstrijden gespeeld.
Prijs: 4,9 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |