Precies hetzelfde als in Tunesië. Vrijdag in Suez waren er de hele middag geweldloze demonstraties. Thugs staken auto's in brand waarna de politie de demonstranten te lijf ging.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Briljante kutstreek van mubarak ja, slim is het wel.
Zelfs als hij nu het vuur opent, kan hij zeggen dat het plunderaars waren
Niks?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
ben zoooo benieuwd wat er gaat gebeuren
Ik hoop echt dat er niet nog veel meer doden gaan vallenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
quote:NRC Live:
Al Jazeera heeft verklaard dat het verbod op hun zender een poging van de regering is om 'het Egyptische volk het zwijgen op te leggen'. (AFP)
ik ook, maar ergens vrees ik dat we het ergste nog lang niet gezien hebben en nog gaat komen...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er niet nog veel meer doden gaan vallen
quote:evanchill Evan Hill
Some notes on what I've seen so far: Absolutely no police presence on the streets. Army is out in downtown Cairo, so far nonviolent. #jan25
TSquote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Engelse Al Jazeera: http://english.aljazeera.net/watch_now/
Arabische Al Jazeera: http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
CNN: http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
Meer informatie over de revolutie: Revolutie in Egypte, de highlights
Ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef Misstique het volgende:
Mooi dat Al Jazeera gewoon doorgaat en zich niet de mond laat snoeren.
Welke?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
TS![]()
Als je volgende keer dat ander knopje gebruikt heb je meteen de OP in je OP.
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook, maar ergens vrees ik dat we het ergste nog lang niet gezien hebben en nog gaat komen...
Om 14:00u kindermatinee, om 18:00uur volksdansen en 21:00uur het Zwanemeer.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het sowieso onvoorstelbaar hoeveel doden er vallen bij die demonstraties.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er niet nog veel meer doden gaan vallen
"Nieuw deel openen"quote:
Dat knopje bij de laatste post, zodat de laatste poster gemakkelijk een nieuw topic kan openen. Zoals gewoonlijk.quote:
heb ik ook ....quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef knuppelhaar het volgende:
Al Jazeera blijft regelmatig vastlopen als ik op een pagina klik in een ander venster, ben ik de enige?
hier draait het best stabiel AJA nog beter dan AJE zelfs.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef knuppelhaar het volgende:
Al Jazeera blijft regelmatig vastlopen als ik op een pagina klik in een ander venster, ben ik de enige?
Nieuw topic.quote:
dat had ik gisteren , alleen via tv deed ie het ???quote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef StephanL het volgende:
De CNN website doet het niet bij mij. Althans doet het wel, maar ze zeggen dat ze niet uitzenden?
AJA heeft ook veel beter beeld ... ( altijd)quote:Op zondag 30 januari 2011 11:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier draait het best stabiel AJA nog beter dan AJE zelfs.
Maak nieuw reeks heet het geloof ik. Als je een last post hebt en je ziet hem niet, even f5 drukken, dan zie je hem wel. Druk daar op, verander het cijfer en titel en publicerenquote:
Aangezien het om Egypte, Mubarak en het hele MO gaat, vind ik het meevallen. Scheelt misschien dat de pers er bovenop zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onvoorstelbaar hoe weinig doden er vallen bij die demonstraties.
ik hoop ook weer vandaag met je mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Gelukkig alles goed. Afwachten wat vandaag gaat brengen.
Tv is geen probleem, alleen die website. Jammer danquote:Op zondag 30 januari 2011 11:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dat had ik gisteren , alleen via tv deed ie het ???
quote:
Amateursquote:
Haru Mutasa? Is een leuk meisje, idd.quote:
Vandaar dan ook de gestelde vraag, het is namelijk niet van belang om als laatst gereageerd te hebben alvorens een topic te openen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat knopje bij de laatste post, zodat de laatste poster gemakkelijk een nieuw topic kan openen. Zoals gewoonlijk.
Uiteraard is het voor het MO misschien 'normaal' maar ik vergelijk het met de onderzoeken die zijn gevolgd op het neerknallen van die rellende hooligan in HvH.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien het om Egypte, Mubarak en het hele MO gaat, vind ik het meevallen. Scheelt misschien dat de pers er bovenop zit.
Daar let ik dan weer niet op.quote:
Vandaar dan ook mijn verontwaardiging. Omdat die optie alleen zichtbaar schijnt te zijn als je als laatst reageert, bij het kopiëren van de opening-post.quote:
Nee, na F5 te drukken.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja maar vandaar ook mijn verontwaardiging. Omdat die optie alleen zichtbaar schijnt te zijn als je als laatst reageert?
Er zullen inderdaad maatregelen genomen worden, anders trek je geen vergunningen van nieuwszenders in om te voorkomen dat de buitenwereld beelden te zien krijgt waar men geen controle over heeft, wat er toe kan leiden dat internationale banden die Egypte heeft met andere landen kan worden geschaad.quote:
BLOEDBAD IN QATA-GEVANGENIS: MEER DAN 170 GEVANGENEN GEDOOD (Al Jazeera Arabic)
zondag 30 januari 2011 11:47 NRC Live
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NRC Live: BLOEDBAD IN QATA-GEVANGENIS: MEER DAN 170 GEVANGENEN GEDOOD (Al Jazeera Arabic)
quote:
NicRobertsonCNN:
Alexandria, tense youths with machetes an sticks man checkpoints yards from army tanks #Egypt
Mooi zoquote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef BrandX het volgende:
AJE zegt net dat ze gewoon blijven uitzenden en gelijk live gaan zodra er weer wat gebeurt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef BrandX het volgende:
AJE zegt net dat ze gewoon blijven uitzenden en gelijk live gaan zodra er weer wat gebeurt.
Niet zo negatief. We hadden dit weekend al een paar avondklokken die genegeerd werden, de opdracht om Al Jazeera uit de lucht te halen zal ook door iemand moeten worden uitgevoerd. Mubarak gaat toch zeker niet zelf naar Al Jazeera toe?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad maatregelen genomen worden, anders trek je geen vergunningen van nieuwszenders in om te voorkomen dat de buitenwereld beelden te zien krijgt waar men geen controle over heeft, wat er toe kan leiden dat internationale banden die Egypte heeft met andere landen kan worden geschaad.
'OP DE WEG NAAR ABU ZAABAL GEVANGENIS IN CAIRO ZIJN TIENTALLEN LICHAMEN GEZIEN' - Al Jazeera Arabic
Durft ie niet !!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zo negatief. We hadden dit weekend al een paar avondklokken die genegeerd werden, de opdracht om Al Jazeera uit de lucht te halen zal ook door iemand moeten worden uitgevoerd.
Mubarak gaat toch zeker niet zelf naar Al Jazeera toe?
thnx ! die had ik nog niet !!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef Michael-H het volgende:
AJA - Deze doet 't beter bij mij:
http://nl.justin.tv/egymummy#/w/812309104/2
quote:RT @AymanM: Al Jazeera Arabic and Al Jazeera English have just been taken off air in #Egypt (via phone)
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx ! die had ik nog niet !!
ik zal het doorgeven aan de verslaggever van al jazeeraquote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
bullshit tweet, hier is niets an de hand
Jij bent in Egypte?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij bedoelen ze met die tweet dat beide zenders in Egypte niet meer te zien zijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
lijkt mij ook en de verslaggever van al jazeera bedoelde ook in egypte geen beelden meerquote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef BrandX het volgende:
Alleen in Egypte schijnt AJA en AJE niet meer uit te kunnen zenden, nog wel naar buiten Egypte. Dat is toch vreemd? Met een schotel vang je dat ook geowon op, dus een maatregel van nul lijkt me?
Ik snap het. Staatstelevisie zegt dat ze ze helemaal uit de lucht halen. Nu kappen ze het signaal voor Egypte, hopen ze dat heel Egypte denkt dat wij ook niets kunnen zien.quote:
En het internet lijkt hier en daar weer te gaan werken.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het. Staatstelevisie zegt dat ze ze helemaal uit de lucht halen. Nu kappen ze het signaal voor Egypte, hopen ze dat heel Egypte denkt dat wij ook niets kunnen zien.
Ik heb gisteren ergens (onbevestigd) opgepikt dat men zijn best doet alle politieke gevangenen af te knallen voordat ze problemen gaan veroorzaken. En alle criminelen mogen gaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NRC Live: BLOEDBAD IN QATA-GEVANGENIS: MEER DAN 170 GEVANGENEN GEDOOD (Al Jazeera Arabic)
Allereerst: de Egyptische minister van voorlichting heeft op verzoek van het staatshoofd en andere machthebbers de perskaarten die afgegeven zijn voor de betrokken nieuwszender ongeldig verklaard, daarnaast is de vergunning ingetrokken voor het uitzenden van beelden. Een bestuursorgaan, afhankelijk van wetgeving in een bepaalde staat heeft daar de recht en bevoegdheid toe. Het is dan ook onjuist om te suggereren in een vraagstelling dat de President van Egypte daarvoor feitelijk aanwezig dient te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zo negatief. We hadden dit weekend al een paar avondklokken die genegeerd werden, de opdracht om Al Jazeera uit de lucht te halen zal ook door iemand moeten worden uitgevoerd. Mubarak gaat toch zeker niet zelf naar Al Jazeera toe?
er is toch geen minister van voorlichting meer in dienst? hij had ze allemaal ontslagen? Raar als hij toch nog in soort van dienst isquote:Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst: de Egyptische minister van voorlichting heeft op verzoek van het staatshoofd en andere machthebbers de perskaarten die afgegeven zijn voor de betrokken nieuwszender ongeldig verklaard, daarnaast is de vergunning ingetrokken voor het uitzenden van beelden. Een bestuursorgaan, afhankelijk van wetgeving in een bepaalde staat heeft daar de recht toe. Het is dan ook onjuist om te suggereren en de vraagstelling te stellen dat de President van Egypte daarvoor niet feitelijk aanwezig dient te zijn.
volgens mij loopt iedereen zoiezo al de hele tijd voor gevaar voor eigen leven daar buiten ??quote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien de perskaarten van de reporters op de straat niet meer geldig zijn, lopen ze daar wel met gevaar voor eigen leven.
quote:@AJEnglish
by AJELive
Al Jazeera Arabic and Al Jazeera English have just been taken off air in #Egypt: http://aje.me/ajelive #mubarak #cairo (via @AymanM)
Wellicht is de regering demissionair of heeft deze meneer een nieuwe persoon aangewezen om als minister te dienen. Wat Al-Jazeera voor de rest gaat doen, moeten ze zelf weten. De kans zit er wel in dat men over gaat tot aanhouding en uitzetting van de journalisten die in dienst zijn voor deze zender, vanwege het negeren van een besluit. En het verrichten van illegale handelingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
er is toch geen minister van voorlichting meer in dienst? hij had ze allemaal ontslagen?
Daarbij, je vergunning kan zijn ingetrokken, maar dan kan je nog steeds uitzenden natuurlijk
Lekker. Dus Al Jazeera zendt nu illegaal uit, ze zijn staatsvijand Nr.1.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst: de Egyptische minister van voorlichting heeft op verzoek van het staatshoofd en andere machthebbers de perskaarten die afgegeven zijn voor de betrokken nieuwszender ongeldig verklaard, daarnaast is de vergunning ingetrokken voor het uitzenden van beelden. Een bestuursorgaan, afhankelijk van wetgeving in een bepaalde staat heeft daar de recht en bevoegdheid toe. Het is dan ook onjuist om te suggereren in een vraagstelling dat de President van Egypte daarvoor niet feitelijk aanwezig dient te zijn.
te zien lukt het ze nog nietquote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef cptmarco het volgende:
ik neem aan dat ze een zender fysiek op zwart kunnen gooien. Ze kunnen vast wel voorkomen dat ze vanuit Egypte de beelden de wereld in sturen...
Nu pas?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien de perskaarten van de reporters op de straat niet meer geldig zijn, lopen ze daar wel met gevaar voor eigen leven.
Al Jazeera als ondergronds verzetquote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker. Dus Al Jazeera zendt nu illegaal uit, ze zijn staatsvijand Nr.1.
Nu moet iemand ze gaan arresteren.
Dat betekend een internationale rel en waarschijnlijk de 3e wereldoorlog.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wellicht is de regering demissionair of heeft deze meneer een nieuwe persoon aangewezen om als minister te dienen. Wat Al-Jazeera voor de rest gaat doen, moeten ze zelf weten. De kans zit er wel in dat men over gaat tot aanhouding en uitzetting van de journalisten die in dienst zijn voor deze zender, vanwege het negeren van een besluit.
En dat op de 12e verdiepingquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat betekend een internationale rel en waarschijnlijk de 3e wereldoorlog.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat betekend een internationale rel en waarschijnlijk de 3e wereldoorlog.
quote:tmandje RT @anonymous1049: A #message from #Anonymous to the #People of #Egypt: We are #proud of you! image: http://bit.ly/i3pQ0H - #opEgypt #jan25 #jan28 #jan29
waarschijnlijk off air in Egypte zelf...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nrc meld weer ;
12:10
NRC Live: Al Jazeera Arabic is off air.
en toch heb ik beeld ??? op http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html en
quote:Lindyys RT @HiroProtagon1st: CONFIRMED RT @elotoulemonde: Kuwait is paying its citizens $3,500 plus free food for a year to keep calm.#anonymous 21 minutes ago via HootSuite
http://english.aljazeera.(...)113054019984566.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Black_Ninja het volgende:
Hoi allemaal,
kan iemand mij een kleine update geven van de afgelopen nacht? Ik lees net dat er plunderingen zijn geweest in het Nationaal museum, iemand die daar meer over kan vertellen? En naast de plunderingen heeft het leger nog wat gedaan?
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze gewoon via de satelliet uitzenden. Wellicht hebben ze hun alleen uit de kabel frequentie gehaald.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
waarschijnlijk off air in Egypte zelf...
Thirty-four members of the opposition Muslim Brotherhood, including seven members of the leadership, walked out of prison on Sunday after relatives of prisoners overcame the guards, a Brotherhood official said.
The relatives stormed the prison in Wadi el-Natroun, 120 km (80 miles) northwest of Cairo, and set free several thousand of the inmates, Brotherhood office manager Mohamed Osama told Reuters. No one was hurt, he added,
(Reuters)
AJE reporter meldt op twitter dat hij AJE en AJA ook niet meer kan ontvangen. Reporter zit in Cairo.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze gewoon via de satelliet uitzenden. Wellicht hebben ze hun alleen uit de kabel frequentie gehaald.
Meer info?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
in Suez gaat het los ...
ja maar je zou toch denken dat het dan ook niet "over de wereld "kan gaan .. dan zou de site off gaan en het live blog doet het zelfs nog (weer ) ???quote:Op zondag 30 januari 2011 12:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
waarschijnlijk off air in Egypte zelf...
Waar heb je dit vandaan? Ik zal er dan zijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef StephanL het volgende:
Vanaf 14:00 tot 16:00 is er ook een demo in Den Haag bij het vredespaleis vanwege Egypte.
Vreemd, aangezien nilesat en andere satellieten gewoon te ontvangen moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AJE reporter meldt op twitter dat hij AJE en AJA ook niet meer kan ontvangen. Reporter zit in Cairo.
Daar zal het wel net zo heftig er aan toegaan als in Egypte.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef StephanL het volgende:
Vanaf 14:00 tot 16:00 is er ook een demo in Den Haag bij het vredespaleis vanwege Egypte.
weet jij wat er gebeurt momenteel in Egyte? Als ik AJA en AJE mag geloven niet veel bijzonders?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan? Ik zal er dan zijn!
Van Twitter. Link leidt naar facebook, voor meer info. Heb zelf geen Facebook account dus heb het niet gecheckt.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan? Ik zal er dan zijn!
quote:harryhummel
RT @abdellahd Vandaag 14.00 - 16.00 demonstratie voor Egypte in Den Haag (vredespaleis) Please RT! http://on.fb.me/h6kGP8
35 minutes ago from ÜberTwitter
ze hebben zo even een brandweerwagen tegen gehouden...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet jij wat er gebeurt momenteel in Egyte? Als ik AJA en AJE mag geloven niet veel bijzonders?
ik hoor het nuquote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ze hebben zo even een brandweerwagen tegen gehouden...
volgens mij was dat gisteren , yep ze zeg last night...........quote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ze hebben zo even een brandweerwagen tegen gehouden...
http://www.facebook.com/aljazeeraquote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef knuppelhaar het volgende:
Is er nog ergens een alternatieve stream van AJE? Lijkt wel alsof ik geblokkeerd ben.
http://english.aljazeera.net/watch_now/ deze doet het bij mijquote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef knuppelhaar het volgende:
Is er nog ergens een alternatieve stream van AJE? Lijkt wel alsof ik geblokkeerd ben.
download livestationquote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef knuppelhaar het volgende:
het schijnt wel heel erg belangrijk te zijn hoe Amerika hierop gaat reageren ... israel heeft er ook best veel mee te maken ,... het kan een flinke kettingreactie gaan veroorzaken .........quote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef QBay het volgende:
Zouden de onrusten in Egypte ook echt kunnen leiden tot spanningen in het westen? Een oorlog lijkt me compleet niet mogelijk, maar internationale spanningen tussen westerse landen?
Nee niks gemist.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanaf 10:40? Ik moest naar de kerk.
Die is dus kapot bij mij. Eerst deed die het gewoon en plots stond het beeld stil terwijl het geluid doorspeelt. Na een refresh wilde de app niet meer laden.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/ deze doet het bij mij
Probleem: ik gebruik geen windows. Een link voor een stand-alone player is ook voldoende.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
download livestation
Op AJA EN staat er ergens een link
Hiero: http://nl.justin.tv/cnbclive11quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die is dus kapot bij mij. Eerst deed die het gewoon en plots stond het beeld stil terwijl het geluid doorspeelt. Na een refresh wilde de app niet meer laden.
[..]
Probleem: ik gebruik geen windows. Een link voor een stand-alone player is ook voldoende.
is er ook voor linux en applequote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die is dus kapot bij mij. Eerst deed die het gewoon en plots stond het beeld stil terwijl het geluid doorspeelt. Na een refresh wilde de app niet meer laden.
[..]
Probleem: ik gebruik geen windows. Een link voor een stand-alone player is ook voldoende.
Tja, een dictatuur is vervelend.quote:
Staan continue gebouwen in brand, waarschijnlijk was het een partijbureauquote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Lijkt wel of er wat in brand staat. Zie er rook. Op AJE
Die doet het. Thx.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Hiero: http://nl.justin.tv/cnbclive11
Er was ook een Mac versie, werkt prima hierquote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, een dictatuur is vervelend.
Klopt, zijn de hele tijd herhalingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef BrandX het volgende:
op AJA zie ik nu al voor de tigste keer dezelfde beelden voorbij komen.
quote:AymanM Ayman Mohyeldin
Thousands of protesters at #Tahrir Square still empowered, confident & remain defiant in demands and chants #egypt #jan25 (viaphone)
bij mij ook....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Deze geeft sneeuw bij mij.. klopt dat?
quote:Daily News Egypt: Army checking IDs and searches people before letting them into Tahrir Square. #jan25 #egypt #mubarak
Wat hij/zij zegtquote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
![]()
[..]
smeer er voor mij ook 1
yep!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef raistlin6 het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Hij doet het toch gewoon?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van NRC:
Mocht de stream van Al Jazeera op de website stoppen. Probeer Livestation (livestation.com) eens. Zij werken al tijden samen met Al Jazeera. Livestation biedt een gratis p2p programma aan. Door het p2p-netwerk blijft de stream goed werken. De Al Jazeera stream op de livestation website zelf ligt er wel uit.
quote:Wow! If you are getting this page it means our servers are frying. Don't dispair as you can still access our live news channels in the following ways:
Heel apart. De player begon te haperen nadat ik over AJA begon (bedoelde AJE) zouden er serieus ip's geblokkeerd worden? Kan het me bijna niet voorstellen maargoed.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef raistlin6 het volgende:
Hij doet het toch gewoon?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
![]()
[..]
smeer er voor mij ook 1
Lusten jullie pindakaasquote:
quote:@Farrah3m
WATCH NILE LIVE (if you have it) HIS PLAN IS WORKING! WOMAN CRYING SAYING; WHY R U DOING THIS?COME BACK MUBARAK, WE NEED YOU #jan25
primaquote:
Mubarak is in gesprek met de legertop en z'n nieuwe vice-president.
Potverdriedubbeltjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:32 schreef -jos- het volgende:
Lijst is bijgewerkt:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Farrah3m
WATCH NILE LIVE (if you have it) HIS PLAN IS WORKING! WOMAN CRYING SAYING; WHY R U DOING THIS?COME BACK MUBARAK, WE NEED YOU #jan25
nolanjazeera
AlJazeera crew leave Suez as no longer safe to be there. Direct threats made against jazeera. Unsure where anger originating?Thugs? #Jan25
Als er een vrouw gaat janken betekent het nog niet dat het hele land ophoud met protesteren ...quote:
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Seems to be many Egyptians upset with ALL foreign media showing images of their country burning. Could be source of anger? #Jan25 #Egypt
Worden vermoedelijk afspraken gemaakt hoe de menigte het best te stoppen isquote:
Zag het.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef remlof het volgende:
Nu in Buitenhof gaat het ook over Egypte.
korte samenvattingquote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Is er ook een iemand hier die arabisch kan?
http://yfrog.com/h5ua1xj
Ik wil zo graag een vertaling of tenminste een samenvatting....
Volgens google translate staat hier dat er weer 2 plunderaars opgepakt zijn door het leger en dat ook die weer geheime politie waren.quote:- !!!
Hebben ze mooi in elkaar gezet inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef rakotto het volgende:
Leuke geschiedenis les mensen! Kijken.
Oh met Timmermans, das wel interessante gastquote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef remlof het volgende:
Nu in Buitenhof gaat het ook over Egypte.
Aljazeera Cairo bureau has been shut down. Just visited by plain clothes govt security, TV uplink is now closed #Egypt #Jan 25
met die thugs ?? en dan ?/quote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
korte samenvatting
Hier geven zij toestemming om traangas en rubberen kogels te gebruiken. Wat zij ook zeggen is dat er meetings zullen plaatsvinden op de afgesproken plekken met de thugs.
Volg Buitenhof niet echt. Zei die ook waarom Mubarak dat zou doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hij zegt het ook dat de gevangen zijn kunnen losgelaten door mubarak!!! (buitenhof)
Zal me eigenlijk ook niet echt verbazen gezien die looters en hun id-kaarten.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hij zegt het ook dat de gevangen zijn kunnen losgelaten door mubarak!!! (buitenhof)
2 goeie redenen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volg Buitenhof niet echt. Zei die ook waarom Mubarak dat zou doen?
indd. recent pictures instead...........quote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef raistlin6 het volgende:
Veiligheidstroepen in Al Jazeera gebouw. Geen live beelden meer:
http://audioboo.fm/boos/265838-evan-hill-from-cairo-update
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
korte samenvatting
Hier geven zij toestemming om traangas en rubberen kogels te gebruiken. Wat zij ook zeggen is dat er meetings zullen plaatsvinden op de afgesproken plekken met de thugs.
iets van kenmerkend voor dit soort "regime "en om het volk terug in de huizen te krijgen ............quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volg Buitenhof niet echt. Zei die ook waarom Mubarak dat zou doen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!
Okee. Ik snap het. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat werken.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
iets van kenmerkend voor dit soort "regime "en om het volk terug in de huizen te krijgen ............
precies wat er hier al eerder werd gedacht!!!
quote:
over het bovenste ; hij vermoed het ook , niks is bevestigt door hem ....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
[..]
Okee. Ik snap het. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat werken.
8 guys here. Angry discussion at our live position thats been bringing u all those dramatic pictures #Jan25 #Egypt
Dan Nolan
nolanjazeera Dan Nolan
AlJazeera official statement being released soon. Jazeera Arabic service now scrambled in Cairo #Jan 25 #Egypt
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hoeveel boter heeft europa op zn hoofd vragen ze ; 3 pakkies zeggen ze
Ja, maar de Egyptenaren hebben dat bewijs niet nodig. Ze weten het maar al te goed dat het de regering is.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!
Dat begrijp ik. Mubarak zal dat natuurlijk nooit toegeven.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
over het bovenste ; hij vermoed het ook , niks is bevestigt door hem ....
juist .. echt hard bewijs zal er nooit komen vrees ik , maar mensen weten toch wel hoe het zit !!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Mubarak zal dat natuurlijk nooit toegeven.
Packing our equipment. We have been kicked out of office. Jazeera only network being shut down according to these guys #Jan25 #Egypt
Het vuur openen op dat plein?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef raistlin6 het volgende:
De vraag is natuurlijk wat willen ze gaan doen wat niet gezien mag worden door de wereld.
Zoiets dacht ik ook al. Dat zou natuurlijk enorm afschrikken.quote:
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Mike-Style het volgende:
http://www.alarabiya.net/live/index.php
Uit de lucht trekken van Aljazeera is dan slechts 'uitstel van executie', zodra internet het weer goed doet zal Youtube in no time volstaan met filmpjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef raistlin6 het volgende:
De vraag is natuurlijk wat willen ze gaan doen wat niet gezien mag worden door de wereld.
wow schandalig life...live dusquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabisch
Govt agents say theyve been watching our coverage but also listening to our phone calls. #Jan 25 #Egypt
Ik kan ook geen arabisch maar het lijkt wel op live beelden. Gisteren waren ze ook live en ik heb nergens gelezen dat hun een verbod hebben gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabisch
okaj thnx , ziet er indd. wel erg live uit , net beelden van vliegveld ..quote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Ik ook geen arabisch maar het lijkt wel op live beelden. Gisteren waren ze ook live en ik heb nergens gelezen dat hun een verbod hebben gekregen.
oh..quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Volgens mij zijn dat geen live beelden. Ik zie beelden die ik vanochtend ook al zag op AJE.
Da's 1. Nu de politie nog en uiteindelijk de regering. 3 strikes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
As @3effat noted, the govt is sending the message that army is supporting Mubarak by showing footage of him with top army leaders. #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Mohammed Elshamy
Melshamy Mohammed Elshamy
100s of judges join the protesters in Caro #jan25 #jan28 #egypt
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Jan25 Voices
Jan25voices Jan25 Voices
AlJazeera headlines now: hundreds of judges marching to Tahrir Square, Heavy gunfire at Ministry of Interior. #Egypt #Aljazeera #Jan25
Als zo'n wit blokje dat af en toe rood wordt links bovenin staat dan is het live.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Engelse Jazeera is alleen maar reclame voor mij,
CNN doet het niet,
en bij de Arabische weet ik niet of ik naar live beelden kijk of naar eerdere beelden...
Ze zitten een beetje met de handen in het haar bij Jazeera English atm geloof ik...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Engelse Jazeera is alleen maar reclame voor mij,
CNN doet het niet,
en bij de Arabische weet ik niet of ik naar live beelden kijk of naar eerdere beelden...
Thugs en echte plunderaars. Vandaag gaan ze gewoon weer demonstreren. Mensen worden gefouilleerd door millitairen maar mogen wel Thahrir plein op.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef VGA4xZoom het volgende:
Wat is er vannacht allemaal gebeurd? Of bleef het rustig gezien de thugs?
okaj dan ... de zon schijnt er b.t.w... was indd. vanochtend nie....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Volgens mij zijn dat geen live beelden. Ik zie beelden die ik vanochtend ook al zag op AJE.
Edit: nu wel weer live.
Ze waren net Cairo uit gevlucht toch? Zonder perskaart is het daar niet langer veilig voor hun.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/ weer over caïro en beweerde net met live footage te komen
Nee ze waren uit Suez gevlucht.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze waren net Cairo uit gevlucht toch? Zonder perskaart is het daar niet langer veilig voor hun.
nu pasquote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_aanstaande__.html
Negatief reisadvies waarschijnlijk binnen een paar uur.
My story from Cairo morgue yest seems to have played a role in all of this. #jan25 #Egypt
Er is al een negatief reisadvies sinds vrijdag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_aanstaande__.html
Negatief reisadvies waarschijnlijk binnen een paar uur.
Niet voor heel Egypte.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Er is al een negatief reisadvies sinds vrijdag.
Ja, er moet iets gebeuren ja. Dit kan zo niet nog dagen doorgaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:05 schreef Nibb-it het volgende:
Het wordt tijd voor de rest van de wereld om de druk op Mubarak op te voeren...
kijken of we hem telefonisch te pakken kunnen krijgenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.strengholt.blogspot.com/
Daar zat ik ook al aan te denken. Als je echt wilt weten hoe het daar nu is, gewoon hem even bellen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kijken of we hem telefonisch te pakken kunnen krijgenDeze dagen ben ik onbereikbaar vanwege de Egyptische blokkade van internet, u kunt me bereiken via mijn vaste telefoonlijn in Cairo: +20-223802822
O jee.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef -jos- het volgende:
Farrah3m
Firebombs are thrown at riot police after police opened fire on people accompanying the funeral procession of an a http://twitpic.com/3uu6xf
mocht er geen nieuws meer binnenkomen is het zeker een optie ,maar vraag ik me wel af hoe het met hun telefoonverkeer zit , zeker als de pleuris echt uit zou breken .....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Als je echt wilt weten hoe het daar nu is, gewoon hem even bellen.
En daar gaan we..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef -jos- het volgende:
Farrah3m
Firebombs are thrown at riot police after police opened fire on people accompanying the funeral procession of an a http://twitpic.com/3uu6xf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |