quote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hoeveel boter heeft europa op zn hoofd vragen ze ; 3 pakkies zeggen ze
Ja, maar de Egyptenaren hebben dat bewijs niet nodig. Ze weten het maar al te goed dat het de regering is.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!
Dat begrijp ik. Mubarak zal dat natuurlijk nooit toegeven.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
over het bovenste ; hij vermoed het ook , niks is bevestigt door hem ....
juist .. echt hard bewijs zal er nooit komen vrees ik , maar mensen weten toch wel hoe het zit !!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Mubarak zal dat natuurlijk nooit toegeven.
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Packing our equipment. We have been kicked out of office. Jazeera only network being shut down according to these guys #Jan25 #Egypt
Het vuur openen op dat plein?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef raistlin6 het volgende:
De vraag is natuurlijk wat willen ze gaan doen wat niet gezien mag worden door de wereld.
Zoiets dacht ik ook al. Dat zou natuurlijk enorm afschrikken.quote:
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Mike-Style het volgende:
http://www.alarabiya.net/live/index.php
Uit de lucht trekken van Aljazeera is dan slechts 'uitstel van executie', zodra internet het weer goed doet zal Youtube in no time volstaan met filmpjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef raistlin6 het volgende:
De vraag is natuurlijk wat willen ze gaan doen wat niet gezien mag worden door de wereld.
wow schandalig life...live dusquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabisch
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Govt agents say theyve been watching our coverage but also listening to our phone calls. #Jan 25 #Egypt
Ik kan ook geen arabisch maar het lijkt wel op live beelden. Gisteren waren ze ook live en ik heb nergens gelezen dat hun een verbod hebben gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabisch
okaj thnx , ziet er indd. wel erg live uit , net beelden van vliegveld ..quote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Ik ook geen arabisch maar het lijkt wel op live beelden. Gisteren waren ze ook live en ik heb nergens gelezen dat hun een verbod hebben gekregen.
oh..quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Volgens mij zijn dat geen live beelden. Ik zie beelden die ik vanochtend ook al zag op AJE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |