quote:Op zondag 30 januari 2011 11:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NRC Live: BLOEDBAD IN QATA-GEVANGENIS: MEER DAN 170 GEVANGENEN GEDOOD (Al Jazeera Arabic)
quote:
NicRobertsonCNN:
Alexandria, tense youths with machetes an sticks man checkpoints yards from army tanks #Egypt
Mooi zoquote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef BrandX het volgende:
AJE zegt net dat ze gewoon blijven uitzenden en gelijk live gaan zodra er weer wat gebeurt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef BrandX het volgende:
AJE zegt net dat ze gewoon blijven uitzenden en gelijk live gaan zodra er weer wat gebeurt.
Niet zo negatief. We hadden dit weekend al een paar avondklokken die genegeerd werden, de opdracht om Al Jazeera uit de lucht te halen zal ook door iemand moeten worden uitgevoerd. Mubarak gaat toch zeker niet zelf naar Al Jazeera toe?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad maatregelen genomen worden, anders trek je geen vergunningen van nieuwszenders in om te voorkomen dat de buitenwereld beelden te zien krijgt waar men geen controle over heeft, wat er toe kan leiden dat internationale banden die Egypte heeft met andere landen kan worden geschaad.
quote:NRC Live:
'OP DE WEG NAAR ABU ZAABAL GEVANGENIS IN CAIRO ZIJN TIENTALLEN LICHAMEN GEZIEN' - Al Jazeera Arabic
Durft ie niet !!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zo negatief. We hadden dit weekend al een paar avondklokken die genegeerd werden, de opdracht om Al Jazeera uit de lucht te halen zal ook door iemand moeten worden uitgevoerd.
Mubarak gaat toch zeker niet zelf naar Al Jazeera toe?
thnx ! die had ik nog niet !!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef Michael-H het volgende:
AJA - Deze doet 't beter bij mij:
http://nl.justin.tv/egymummy#/w/812309104/2
quote:RT @AymanM: Al Jazeera Arabic and Al Jazeera English have just been taken off air in #Egypt (via phone)
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx ! die had ik nog niet !!
ik zal het doorgeven aan de verslaggever van al jazeeraquote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
bullshit tweet, hier is niets an de hand
Jij bent in Egypte?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij bedoelen ze met die tweet dat beide zenders in Egypte niet meer te zien zijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |