Precies hetzelfde als in Tunesië. Vrijdag in Suez waren er de hele middag geweldloze demonstraties. Thugs staken auto's in brand waarna de politie de demonstranten te lijf ging.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Briljante kutstreek van mubarak ja, slim is het wel.
Zelfs als hij nu het vuur opent, kan hij zeggen dat het plunderaars waren
Niks?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
ben zoooo benieuwd wat er gaat gebeuren
Ik hoop echt dat er niet nog veel meer doden gaan vallenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
quote:NRC Live:
Al Jazeera heeft verklaard dat het verbod op hun zender een poging van de regering is om 'het Egyptische volk het zwijgen op te leggen'. (AFP)
ik ook, maar ergens vrees ik dat we het ergste nog lang niet gezien hebben en nog gaat komen...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er niet nog veel meer doden gaan vallen
quote:evanchill Evan Hill
Some notes on what I've seen so far: Absolutely no police presence on the streets. Army is out in downtown Cairo, so far nonviolent. #jan25
TSquote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Engelse Al Jazeera: http://english.aljazeera.net/watch_now/
Arabische Al Jazeera: http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
CNN: http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
Meer informatie over de revolutie: Revolutie in Egypte, de highlights
Ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef Misstique het volgende:
Mooi dat Al Jazeera gewoon doorgaat en zich niet de mond laat snoeren.
Welke?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
TS![]()
Als je volgende keer dat ander knopje gebruikt heb je meteen de OP in je OP.
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook, maar ergens vrees ik dat we het ergste nog lang niet gezien hebben en nog gaat komen...
Om 14:00u kindermatinee, om 18:00uur volksdansen en 21:00uur het Zwanemeer.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het sowieso onvoorstelbaar hoeveel doden er vallen bij die demonstraties.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er niet nog veel meer doden gaan vallen
"Nieuw deel openen"quote:
Dat knopje bij de laatste post, zodat de laatste poster gemakkelijk een nieuw topic kan openen. Zoals gewoonlijk.quote:
heb ik ook ....quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef knuppelhaar het volgende:
Al Jazeera blijft regelmatig vastlopen als ik op een pagina klik in een ander venster, ben ik de enige?
hier draait het best stabiel AJA nog beter dan AJE zelfs.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef knuppelhaar het volgende:
Al Jazeera blijft regelmatig vastlopen als ik op een pagina klik in een ander venster, ben ik de enige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |