Hebben ze mooi in elkaar gezet inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef rakotto het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Leuke geschiedenis les mensen! Kijken.
Oh met Timmermans, das wel interessante gastquote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef remlof het volgende:
Nu in Buitenhof gaat het ook over Egypte.
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Aljazeera Cairo bureau has been shut down. Just visited by plain clothes govt security, TV uplink is now closed #Egypt #Jan 25
met die thugs ?? en dan ?/quote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
korte samenvatting
Hier geven zij toestemming om traangas en rubberen kogels te gebruiken. Wat zij ook zeggen is dat er meetings zullen plaatsvinden op de afgesproken plekken met de thugs.
Volg Buitenhof niet echt. Zei die ook waarom Mubarak dat zou doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hij zegt het ook dat de gevangen zijn kunnen losgelaten door mubarak!!! (buitenhof)
Zal me eigenlijk ook niet echt verbazen gezien die looters en hun id-kaarten.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hij zegt het ook dat de gevangen zijn kunnen losgelaten door mubarak!!! (buitenhof)
2 goeie redenen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volg Buitenhof niet echt. Zei die ook waarom Mubarak dat zou doen?
indd. recent pictures instead...........quote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef raistlin6 het volgende:
Veiligheidstroepen in Al Jazeera gebouw. Geen live beelden meer:
http://audioboo.fm/boos/265838-evan-hill-from-cairo-update
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
korte samenvatting
Hier geven zij toestemming om traangas en rubberen kogels te gebruiken. Wat zij ook zeggen is dat er meetings zullen plaatsvinden op de afgesproken plekken met de thugs.
iets van kenmerkend voor dit soort "regime "en om het volk terug in de huizen te krijgen ............quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volg Buitenhof niet echt. Zei die ook waarom Mubarak dat zou doen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!
Okee. Ik snap het. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat werken.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
iets van kenmerkend voor dit soort "regime "en om het volk terug in de huizen te krijgen ............
precies wat er hier al eerder werd gedacht!!!
quote:
over het bovenste ; hij vermoed het ook , niks is bevestigt door hem ....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
[..]
Okee. Ik snap het. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat werken.
8 guys here. Angry discussion at our live position thats been bringing u all those dramatic pictures #Jan25 #Egypt
Dan Nolan
nolanjazeera Dan Nolan
AlJazeera official statement being released soon. Jazeera Arabic service now scrambled in Cairo #Jan 25 #Egypt
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hoeveel boter heeft europa op zn hoofd vragen ze ; 3 pakkies zeggen ze
Ja, maar de Egyptenaren hebben dat bewijs niet nodig. Ze weten het maar al te goed dat het de regering is.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het bewijs dat het regime gestuurd is?!
Dat begrijp ik. Mubarak zal dat natuurlijk nooit toegeven.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
over het bovenste ; hij vermoed het ook , niks is bevestigt door hem ....
juist .. echt hard bewijs zal er nooit komen vrees ik , maar mensen weten toch wel hoe het zit !!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Mubarak zal dat natuurlijk nooit toegeven.
Packing our equipment. We have been kicked out of office. Jazeera only network being shut down according to these guys #Jan25 #Egypt
Het vuur openen op dat plein?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef raistlin6 het volgende:
De vraag is natuurlijk wat willen ze gaan doen wat niet gezien mag worden door de wereld.
Zoiets dacht ik ook al. Dat zou natuurlijk enorm afschrikken.quote:
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Mike-Style het volgende:
http://www.alarabiya.net/live/index.php
Uit de lucht trekken van Aljazeera is dan slechts 'uitstel van executie', zodra internet het weer goed doet zal Youtube in no time volstaan met filmpjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef raistlin6 het volgende:
De vraag is natuurlijk wat willen ze gaan doen wat niet gezien mag worden door de wereld.
wow schandalig life...live dusquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabisch
Govt agents say theyve been watching our coverage but also listening to our phone calls. #Jan 25 #Egypt
Ik kan ook geen arabisch maar het lijkt wel op live beelden. Gisteren waren ze ook live en ik heb nergens gelezen dat hun een verbod hebben gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx maar woie kan lezen of dat life beelden zijn ? ik ken nie zo goed arabisch
okaj thnx , ziet er indd. wel erg live uit , net beelden van vliegveld ..quote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Ik ook geen arabisch maar het lijkt wel op live beelden. Gisteren waren ze ook live en ik heb nergens gelezen dat hun een verbod hebben gekregen.
oh..quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Volgens mij zijn dat geen live beelden. Ik zie beelden die ik vanochtend ook al zag op AJE.
Da's 1. Nu de politie nog en uiteindelijk de regering. 3 strikes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
As @3effat noted, the govt is sending the message that army is supporting Mubarak by showing footage of him with top army leaders. #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Mohammed Elshamy
Melshamy Mohammed Elshamy
100s of judges join the protesters in Caro #jan25 #jan28 #egypt
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Jan25 Voices
Jan25voices Jan25 Voices
AlJazeera headlines now: hundreds of judges marching to Tahrir Square, Heavy gunfire at Ministry of Interior. #Egypt #Aljazeera #Jan25
Als zo'n wit blokje dat af en toe rood wordt links bovenin staat dan is het live.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Engelse Jazeera is alleen maar reclame voor mij,
CNN doet het niet,
en bij de Arabische weet ik niet of ik naar live beelden kijk of naar eerdere beelden...
Ze zitten een beetje met de handen in het haar bij Jazeera English atm geloof ik...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Engelse Jazeera is alleen maar reclame voor mij,
CNN doet het niet,
en bij de Arabische weet ik niet of ik naar live beelden kijk of naar eerdere beelden...
Thugs en echte plunderaars. Vandaag gaan ze gewoon weer demonstreren. Mensen worden gefouilleerd door millitairen maar mogen wel Thahrir plein op.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef VGA4xZoom het volgende:
Wat is er vannacht allemaal gebeurd? Of bleef het rustig gezien de thugs?
okaj dan ... de zon schijnt er b.t.w... was indd. vanochtend nie....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Volgens mij zijn dat geen live beelden. Ik zie beelden die ik vanochtend ook al zag op AJE.
Edit: nu wel weer live.
Ze waren net Cairo uit gevlucht toch? Zonder perskaart is het daar niet langer veilig voor hun.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/ weer over caïro en beweerde net met live footage te komen
Nee ze waren uit Suez gevlucht.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze waren net Cairo uit gevlucht toch? Zonder perskaart is het daar niet langer veilig voor hun.
nu pasquote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_aanstaande__.html
Negatief reisadvies waarschijnlijk binnen een paar uur.
My story from Cairo morgue yest seems to have played a role in all of this. #jan25 #Egypt
Er is al een negatief reisadvies sinds vrijdag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_aanstaande__.html
Negatief reisadvies waarschijnlijk binnen een paar uur.
Niet voor heel Egypte.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Er is al een negatief reisadvies sinds vrijdag.
Ja, er moet iets gebeuren ja. Dit kan zo niet nog dagen doorgaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:05 schreef Nibb-it het volgende:
Het wordt tijd voor de rest van de wereld om de druk op Mubarak op te voeren...
kijken of we hem telefonisch te pakken kunnen krijgenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.strengholt.blogspot.com/
Daar zat ik ook al aan te denken. Als je echt wilt weten hoe het daar nu is, gewoon hem even bellen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kijken of we hem telefonisch te pakken kunnen krijgenDeze dagen ben ik onbereikbaar vanwege de Egyptische blokkade van internet, u kunt me bereiken via mijn vaste telefoonlijn in Cairo: +20-223802822
O jee.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef -jos- het volgende:
Farrah3m
Firebombs are thrown at riot police after police opened fire on people accompanying the funeral procession of an a http://twitpic.com/3uu6xf
mocht er geen nieuws meer binnenkomen is het zeker een optie ,maar vraag ik me wel af hoe het met hun telefoonverkeer zit , zeker als de pleuris echt uit zou breken .....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Als je echt wilt weten hoe het daar nu is, gewoon hem even bellen.
En daar gaan we..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef -jos- het volgende:
Farrah3m
Firebombs are thrown at riot police after police opened fire on people accompanying the funeral procession of an a http://twitpic.com/3uu6xf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |