Da's 1. Nu de politie nog en uiteindelijk de regering. 3 strikes.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
As @3effat noted, the govt is sending the message that army is supporting Mubarak by showing footage of him with top army leaders. #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Mohammed Elshamy
Melshamy Mohammed Elshamy
100s of judges join the protesters in Caro #jan25 #jan28 #egypt
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Jan25 Voices
Jan25voices Jan25 Voices
AlJazeera headlines now: hundreds of judges marching to Tahrir Square, Heavy gunfire at Ministry of Interior. #Egypt #Aljazeera #Jan25
Als zo'n wit blokje dat af en toe rood wordt links bovenin staat dan is het live.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Engelse Jazeera is alleen maar reclame voor mij,
CNN doet het niet,
en bij de Arabische weet ik niet of ik naar live beelden kijk of naar eerdere beelden...
Ze zitten een beetje met de handen in het haar bij Jazeera English atm geloof ik...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Engelse Jazeera is alleen maar reclame voor mij,
CNN doet het niet,
en bij de Arabische weet ik niet of ik naar live beelden kijk of naar eerdere beelden...
Thugs en echte plunderaars. Vandaag gaan ze gewoon weer demonstreren. Mensen worden gefouilleerd door millitairen maar mogen wel Thahrir plein op.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef VGA4xZoom het volgende:
Wat is er vannacht allemaal gebeurd? Of bleef het rustig gezien de thugs?
okaj dan ... de zon schijnt er b.t.w... was indd. vanochtend nie....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Volgens mij zijn dat geen live beelden. Ik zie beelden die ik vanochtend ook al zag op AJE.
Edit: nu wel weer live.
Ze waren net Cairo uit gevlucht toch? Zonder perskaart is het daar niet langer veilig voor hun.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/ weer over caïro en beweerde net met live footage te komen
Nee ze waren uit Suez gevlucht.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze waren net Cairo uit gevlucht toch? Zonder perskaart is het daar niet langer veilig voor hun.
nu pasquote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_aanstaande__.html
Negatief reisadvies waarschijnlijk binnen een paar uur.
quote:nolanjazeera Dan Nolan
My story from Cairo morgue yest seems to have played a role in all of this. #jan25 #Egypt
Er is al een negatief reisadvies sinds vrijdag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_aanstaande__.html
Negatief reisadvies waarschijnlijk binnen een paar uur.
Niet voor heel Egypte.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Er is al een negatief reisadvies sinds vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |