Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Welk evil plannetje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
En mijn evil plannetje heeft gewerkt hoor, kon 'ie meteen nog even bier halen
Tot Zo LLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
teeveepee... en ik moet nog even naar de winkel.... ben vlees vergeten voor morgen
Tot later|
evil plannetje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, om meneer taart nog naar de winkel te krijgen, zodat ik dat niet meer hoefdequote:
Byequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
teeveepee... en ik moet nog even naar de winkel.... ben vlees vergeten voor morgen
Tot later|
Woohooquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hilversum. Op naar Schiphol. Voor de kilometers.
Ja dat is wel handigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, om meneer taart nog naar de winkel te krijgen, zodat ik dat niet meer hoefde
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
Sorryquote:
Bis Later Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
I love it when a plan comes together
[..]
SorryMaar kiektan hoe mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En poezels in de wasmand
[ afbeelding ]
En nu ga ik naar mijn bank![]()
Tot later lieve mensen
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En poezels in de wasmand
[ afbeelding ]
Tot later lieve mensen
Oooooooooh, ze zitten ook op de bovenkantquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
I love it when a plan comes together
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En poezels in de wasmand
[ afbeelding ]
Tot later lieve mensen
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
In EIndhoven verkopen ze al meer dan een jaar thee bij de Action
Het is toch ook echt een meisjes tasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Smaken verschillen.Voor mezelf zou ik het niet kopen.
Ken ik nog van mij vakanties in Luxemburg, toen bosje nog er nog jong en onschuldig uit zag.quote:
In Deurne ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
In EIndhoven verkopen ze al meer dan een jaar thee bij de Action
It's true though. Ik vind mensen met bruine tanden niet aantrekkelijkquote:
Nee Strongbow is gezondquote:
Dus jij bent een meisje-meisje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het is toch ook echt een meisjes tasIk zou echt heel raar staan te kijken als jij die ook wilde
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, om meneer taart nog naar de winkel te krijgen, zodat ik dat niet meer hoefde
Ik heb best witte tanden if I may say so myselfquote:
Mijn tanden zijn toch al geel, dus blijf ik veel thee drinkenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn toch al geel, dus blijf ik veel thee drinken
NOG welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb best witte tanden if I may say so myself
Je lever daarintegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb best witte tanden if I may say so myself
Ik verzorg mijn tandjes heel goedquote:
Misschien wel langer, maar ik had het in Geldrop nooit gezien en in Eindhoven kwam ik er niet zo vaak, of liep de voedingsrekken gewoon voorbij.quote:
Ik let eigenlijk nooit zo op de theequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel langer, maar ik had het in Geldrop nooit gezien en in Eindhoven kwam ik er niet zo vaak, of liep de voedingsrekken gewoon voorbij.
Zolang ze niet van PLus Huismerk zijn is het goedquote:
yep, we houden het simpel, straks naar verjaardag immersquote:
geen ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang ze niet van PLus Huismerk zijn is het goed
Je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, we houden het simpel, straks naar verjaardag immers
Ik niet als ik hier op het forum benquote:
Oeiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet als ik hier op het forum ben
Ik had er vandeweek 1 Nou die smaakte echt niet lekker. Die worst smaake erg raar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen ideelag zonder doos in vriezer...
maar aangezien we hier geen PLUS hebben
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had er vandeweek 1 Nou die smaakte echt niet lekker. Die worst smaake erg raar.
Ik had gister Kilkennyquote:
Ja, ik kreeg PM van Marijke en herkende je foto, dus meteen toegevoegd.quote:
tofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik kreeg PM van Marijke en herkende je foto, dus meteen toegevoegd.
Dat heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof![]()
Ik heb 'm meteen maar even een beetje zitten bijwerken![]()
Genoeg maar ik drink dat eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze geen Ierse Pub in Londen?
Okee. Maar wel raar dan dat je er nog nooit van gehoord hebt. Toch redelijk bekend en populair bier in de pubs, dacht ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg maar ik drink dat eigenlijk nooit
Ieder zijn smaak. Zo op zijn tijd lust ik wel een ale, maar meestal hou ik het gewoon bij Nederlands of Duits pilsquote:
Ik ken het zelfs...terwijl bierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar wel raar dan dat je er nog nooit van gehoord hebt. Toch redelijk bekend en populair bier in de pubs, dacht ik
Vorige week in Eindhoven inderdaad ook al zitten tanken in de Ierse pubs inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar wel raar dan dat je er nog nooit van gehoord hebt. Toch redelijk bekend en populair bier in de pubs, dacht ik
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het zelfs...terwijl bier
Ik ken bijna geen ale merkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schattepatattertjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb![]()
![]()
![]()
Het is hier best populair hoor, alequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Zo op zijn tijd lust ik wel een ale, maar meestal hou ik het gewoon bij Nederlands of Duits pils.
Hoe is het nou? Nog wat leuks gedaan vandaag, behalve de action leegkopen met Marijkje?quote:
O Shea's ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vorige week in Eindhoven inderdaad ook al zitten tanken in de Ierse pubs inderdaad.
Voor zere baby- en kinderbillenquote:
Ahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor zere baby- en kinderbillen
We zijn zowel in de Trafalgar als in O Shea's geweestquote:
Jaaaaa. Moe. En nog steeds misselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef MPG het volgende:
Hoe is het nou? Nog wat leuks gedaan vandaag, behalve de action leegkopen met Marijkje?
Geniet zequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eens genieten van een douche![]()
![]()
![]()
Later Trevquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eens genieten van een douche![]()
![]()
![]()
*knuff tegen de moe en de misselijk*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa. Moe. En nog steeds misselijk![]()
En dat was al leuk genoeg hoor, met Marijke![]()
En hoe is het daar?
Eet smakelijkquote:
Jaaaaa, die hadden wij op, hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
VrietjûhsdagJa, eigenlijk wel. Zaterdag is hier meestal wel frietjesdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is inderdaad wel de juiste benamingquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Zaterdag is hier meestal wel frietjesdag![]()
![]()
.
Ssssttt, maak nou geen slapende honden wakkerquote:
Ja soms, nu even geen tijd voor ivm verbouwen en werken. Maar daarom zijn avonden zoals gisteravond belangrijk voor me!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn dat je je beter voeltWel om jezelf denken he?
ja die pikte ik mooi weer even meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja soms, nu even geen tijd voor ivm verbouwen en werken. Maar daarom zijn avonden zoals gisteravond belangrijk voor me!
Nee hoor, kijk maar op vandale.nl. Daar staat bij friet uitgelegd wat het is, en bij patat staat friet.,.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de juiste benaming
Ik denk dat het per regio verschilt wat over het algemeen wordt gebruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op vandale.nl. Daar staat bij friet uitgelegd wat het is, en bij patat staat friet.,.
Maar het mag dus alletwee, /care wat het nu wel of niet is
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op vandale.nl. Daar staat bij friet uitgelegd wat het is, en bij patat staat friet.,.
Maar het mag dus alletwee, /care wat het nu wel of niet is
Dat klopt geheelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het per regio verschilt wat over het algemeen wordt gebruikt
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssttt, maak nou geen slapende honden wakker...
Welke provincie woon jij eigenlijkquote:
Ik eigenlijk ook wel denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Bij patat denk ik aan die dikke frieten
En bij frietjes denk ik aan dunne patatjes
Ja is ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het per regio verschilt wat over het algemeen wordt gebruikt
Jaaah dat is het!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Jij gebruikt allebei dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Nope, nog geen honger. Ik denk dat ik maar weer een stir-fry klaar maak eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nu al gegeten? En wat is het geworden?
Nijntje woont in:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke provincie woon jij eigenlijk
Ahaquote:
Ja waarom nietquote:
wat is een stir-fry? roer... iets?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, nog geen honger. Ik denk dat ik maar weer een stir-fry klaar maak eigenlijk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja soms, nu even geen tijd voor ivm verbouwen en werken. Maar daarom zijn avonden zoals gisteravond belangrijk voor me!
Roerbakken/wokken is stir fry als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom niet![]()
[..]
wat is een stir-fry? roer... iets?
Ja, ik een wok en dan kip, noodles, groente en sausquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom niet![]()
[..]
zo'n dag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb patat gegeten![]()
Heb maar besteld, slecht he
![]()
Maar het was toch al zo'n dag
Maar een keer extra bij paps en mams eten deze maand
![]()
Lekker tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Ben ook nog aan het twijfelen of ik niet gewoon moet bestellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Omdat ik dat stiekem ook wel doequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom niet![]()
[..]
oh lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik een wok en dan kip, noodles, groente en saus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die pikte ik mooi weer even mee![]()
Hoe was je etentje?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja erg lekker, Gepofte aardappels, met biefstuk en boontjes met spekjes. En een chocopudding na
En jou snert?
Ja, ben alleen he en dan gaat het vaak mis na zo'n leuke dag als gisterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n dag?![]()
heeft het wel gesmaakt?
dat dusquote:
* MPG knuffelt Marijke evenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben alleen he en dan gaat het vaak mis na zo'n leuke dag als gister![]()
En gewoon het is al zo'n maand he
![]()
Ehmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat dus![]()
heb je trouwens je sms niet gelezen
wat betaal je als ik haar voor je laat koken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik mis dat Muckievoer stiekem best wel een beetje![]()
...
vaker zulke avonden dan héquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik woon niet in Guus Meeuwisquote:
Wehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Boh, maar ik zit nu zo vol, er kan niets meer bij, zelfs geen koffie
iets over bedankt, en snap niet zo goed waarvoor? Omdat ik mezelf ben?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EhmOh, die van vanochtend?
Wist niet meer wat ik had gesmst
![]()
quote:
Ik eet normaal gesproken altijd ovenfrites, maar dit was gefrituurd, dus dat valt altijd super zwaar bij mijquote:
Had je zo veel danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Boh, maar ik zit nu zo vol, er kan niets meer bij, zelfs geen koffie
In elk geval voor de gastvrijheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
iets over bedankt, en snap niet zo goed waarvoor? Omdat ik mezelf ben?
Niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat betaal je als ik haar voor je laat koken?
[..]
vaker zulke avonden dan hé
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet?
[..]
Ik eet normaal gesproken altijd ovenfrites, maar dit was gefrituurd, dus dat valt altijd super zwaar bij mij
snert viel tegen... kan ook niet anders want ik had het al deze week 3 keer gegetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja erg lekker, Gepofte aardappels, met biefstuk en boontjes met spekjes. En een chocopudding na
En jou snert?
oh dear meisje tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, knuffelen was fijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snert viel tegen... kan ook niet anders want ik had het al deze week 3 keer gegeten
Maar gehaktballetje op brood
[..]
oh dear meisje tochdenk maar aan de knuffels dan wordt je vast wel weer blij
Ik kwam vandaag nog zo'n furbiehamster tegen bij de blokker, hij was nu 7 euro en ik zat echt te twijfelen of ik em niet voor je moest kopenze maken zulke leuke geluidjes
vet lang?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, knuffelen was fijnEn volgende week alweer
![]()
Dan vet lang, kruip ik tegen je aan op de bank
Jij bent zo heerlijk knuffelbaar
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
oh en marijke paprika kan je invriezen, beste in blokjes snijden? Kan het ook met zoete punt paprika's die waren in de aanbieding
je weet dat eerste 2 dingen vanzeflsprekend voor mij zijn en dat laatste is wederzijdsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In elk geval voor de gastvrijheidEn dat ik mezelf mocht zijn
En ik vind jullie tof
Joahquote:
Nou tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet dat eerste 2 dingen vanzeflsprekend voor mij zijn en dat laatste is wederzijds![]()
oh oke dan ga ik straks snijuhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Inderdaad, want je moet het eigenlijk bevroren in de pan doen, anders wordt het soppig....
jullie zijn liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet dat eerste 2 dingen vanzeflsprekend voor mij zijn en dat laatste is wederzijds![]()
Kusje op je buikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, heb alleen opeens buikkrampen
iets met deur en altijd open en ik is bijna jarig dus dan helemaal een goeie reden om hierheen te komen (iets met housewarming ook diezelfde dag)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Nou toch![]()
Voelde me zo fijn dat ik me serieus vrolijk voelde voor het eerst sinds een tijd
![]()
* geeft Marijke een dikke knuffel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ohnoes!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik dan mag komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
iets met deur en altijd open en ik is bijna jarig dus dan helemaal een goeie reden om hierheen te komen (iets met housewarming ook diezelfde dag)
Dankje lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* geeft Marijke een dikke knuffel.
Volgens mij kun je die wel gebruiken.
Nee hoor, avondje bankhangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
Dat gaat toch niet je weekendje verpesten he?
Volgens mij moet dat haast wel een record zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST en ik hebben er serieus langer dan anderhalf uur over gedaan in de Action![]()
Ligt die chinees niet zo goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihihi, vastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat haast wel een record zijn
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanquote:
Ik ben daar nog nooit binnen geweestquote:
Das wel jammerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik had maar een klein chineesje gehaald![]()
Maar toch
Lekker een gezellige en knusse avond in huize Lovelyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanen ga heel knus en burgelijk op de bank hangen met vriendje. kaarsjes aan... filmpje erbij, pot thee op tafel
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanen ga heel knus en burgelijk op de bank hangen met vriendje. kaarsjes aan... filmpje erbij, pot thee op tafel
Moejje eens doenquote:
Dat was ik alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier zijn er ook een paar nu fan van
Wat denk je nou zelf, gekkiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik dan mag komenGezellig
Ik wil een keer met jou naar action hierquote:Oh en ST en ik hebben er serieus langer dan anderhalf uur over gedaan in de Action![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben een beetje achter volgens mij
Lekker hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier wordt t een avondje film kijken bij / met vrienden.
Hihihiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, gekkie
[..]
Ik wil een keer met jou naar action hier
Ja, dan is het wel eens lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja het mag ook wel weer eens![]()
ik zit echt TE vaak achter die laptop
Action zit hier ook hoor, ik zou er elke dag langs kunnen want ik kom er langs als ik naar mijn stage rijdt en weer terugquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij fan van de action, alleen jij woont hier niet
Ik weet nog niet wat ik ga doen, waarschijnlijk dat het daar op uitdraaitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier wordt t een avondje film kijken bij / met vrienden.
Ga je mee danquote:
Ik geloof best wel dat er daar eentje zit, moet wel als het in zo'n uithoek zit als hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Action zit hier ook hoor, ik zou er elke dag langs kunnen want ik kom er langs als ik naar mijn stage rijdt en weer terug
Hey Symquote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
Neem ik de portemonnee wel mee en draag ik de tassen. Of moet ik meteen maar een bestelbus huren
![]()
?
Goed hoor, mijn fietsband geplakt. Zo even douchen en dan loop ik naar mijn ouders om mijn fiets weer op te halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dankje lieverd![]()
Hoe was jouw dag dan?
Oh en ST en ik hebben er serieus langer dan anderhalf uur over gedaan in de Action![]()
Nu zeker met je hippe fietstasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]Bestelbus
Nee, dan zou ik het heel bont moeten maken, doorgaans krijg ik alles makkelijk mee op de fiets
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook gezelligweet je al wat voor film?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed hoor, mijn fietsband geplakt. Zo even douchen en dan loop ik naar mijn ouders om mijn fiets weer op te halen.Anderhalf uur in de Action?
![]()
En als je je alleen voelt ben je welkom, ik kan heel goed knuffelen.![]()
Daar dan ook een aantal ikea kasten vol met films?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoeg.
Ik weet zeker dat ik ga huilen als je er niet bent eind febquote:
ik heb de witte bank ook weer bij de kachel gezet en lig languit te gamen op FB en hier met jullie te babbelen.quote:[..]
Ja, dan is het wel eens lekkerIk ga denk ik ondanks de hoofdpijn lekker gamen vanavond... Gezellig kletsen met de andere jongens
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu zeker met je hippe fietstas
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik had al standaard fietstassen, maar ben bang dat die wegkunnen
Door het natte weer zijn de kleppen beschimmeld
![]()
Het duurde serieus (in de schuur) een paar dagen voor ze weer droog waren en toen was het te laat
![]()
Dat is jammerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Het duurde serieus (in de schuur) een paar dagen voor ze weer droog waren en toen was het te laat
![]()
Ik bedoelde of je het zeker wist van de Actionquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik ga huilen als je er niet bent eind feb
[..]
ik heb de witte bank ook weer bij de kachel gezet en lig languit te gamen op FB en hier met jullie te babbelen.
Muck ligt met slaapzak op de andere bank tv te kijken
Jaoh, bestelbus. Al past in de Peug ook meer dan je denktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]Bestelbus
Nee, dan zou ik het heel bont moeten maken, doorgaans krijg ik alles makkelijk mee op de fiets
quote:
Ja, ik heb ze echt al een jaar of 6/7 als het niet langer is. Goede grote linnentassen... Echt zo balen, want die krengen zijn duurquote:
Geen ikeakastenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar dan ook een aantal ikea kasten vol met films?
Oh das ook wel effe lekker, beetje afleiding en dingen doodmakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
Weet je het zeker?![]()
[..]
Ja, dan is het wel eens lekkerIk ga denk ik ondanks de hoofdpijn lekker gamen vanavond... Gezellig kletsen met de andere jongens
ohja dat kan ook.. hier ook dvd's genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoeg.
zonde hoor.. goeie fietstassen zijn niet goedkoopquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn ze helaas zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb ze echt al een jaar of 6/7 als het niet langer is. Goede grote linnentassen... Echt zo balen, want die krengen zijn duur![]()
Dus ook dat je makkelijk een maand lang nonstop kan blijven kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen ikeakasten. Wel stapels DVDs in de op maat gemaakte kast
.
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh das ook wel effe lekker, beetje afleiding en dingen doodmaken
[..]
ohja dat kan ook.. hier ook dvd's genoeg
[..]
zonde hoor.. goeie fietstassen zijn niet goedkoop
Veel plezierquote:
Vast wel, als ik die behoefte ooit zou hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn ze helaas zeker
[..]
Dus ook dat je makkelijk een maand lang nonstop kan blijven kijken
Mijn ubergifgroene fietstassen waren dat ook jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn die lui sporen allemaal niet, dus dat wordt vast weer gezellig
Ja, vertel mij watJe bent zo 50 euro kwijt
Have fun!quote:
Ja van action weet ik zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je het zeker wist van de Action![]()
En ik zal em strakjes in de agenda zetten
Klinkt lekker![]()
Jullie kachel is heeeeeeerlijk
Mag ik dan eind feb komen logeren?
![]()
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ubergifgroene fietstassen waren dat ook jaecht niet goedkoop
ik wens jou veel plezier maar stiekum hoop ik dat psv verliest, sorry!quote:
De 28e ben je jarig, maar welke datum je het viert weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja van action weet ik zeker
Is prima , weet je welke datum anders PM ik je die nog even. Logeren? jij? Nou vooruit
Lijn 11 doet er toch veel langer over dan de 12quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, een kroket en een frikandel uit de muur en nu bus 11 naar huis
Dat was me dus een dagje welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm schimmel is lastig.. en hardnekkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga ze denk ik proberen schoon te maken
Even met mams overleggen
En anders koop ik misschien nog een 2e Acyion tas, dan heb ik voor iets minder dan 12 euro nieuwe tassen die en veel mooier zijn en van kunststof, dus niet kunnen verschimmelen
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De 28e ben je jarig, maar welke datum je het viert weet ik niet![]()
Je bent maar druk met reizenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik weetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm schimmel is lastig.. en hardnekkig
Het staat in je profiel en ik heb je op fbquote:
Bah wat een vieze clownquote:
Oja in dit profiel lieg ik niet. In vorige loog ik wel en op FB het ene jaar wel en andere jaar nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het staat in je profiel en ik heb je op fb![]()
![]()
ik zat zelf ook aan bleek te denken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weetDus als er iets is wat zou kunnen helpen dan weet mams het wel
Maar ik zie het zelf niet zitten om met chloor of bleek ofzo aan de slag te gaan
[..]
Het staat in je profiel en ik heb je op fb![]()
![]()
Rare snuiter.. hoe moeten we je dan serieus nemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oja in dit profiel lieg ik niet. In vorige loog ik wel en op FB het ene jaar wel en andere jaar niet
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oja in dit profiel lieg ik niet. In vorige loog ik wel en op FB het ene jaar wel en andere jaar niet
Vrije vertaling: Bewaar de clownquote:
Ik wordt steeds normaler, vraag maar op mijn werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Rare snuiter.. hoe moeten we je dan serieus nemen
Gfquote:
Ik heb helemaal geen last van druk zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wordt steeds normaler, vraag maar op mijn werk.
Ik was altijd heel druk en speels en daardoor soms een mindere werknemer (maar wel altijd op tijd en nooit ziek). Maar doordat ik vooral in mijn hoofd druk was maakte ik nogal eens foutjes. Zelfs dat gaat beter. Nog even en ik ben een normaal persoon
mijn geboortedatum op FOK stond toen echt jaren op 19 juli 1908 en op FB en hyves stond jaren op 17 maart 1299quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar was je steeds jonger of ouder?
1299? Whahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn geboortedatum op FOK stond toen echt jaren op 19 juli 1908 en op FB en hyves stond jaren op 17 maart 1299
normaler? je bedoeld volwassenerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wordt steeds normaler, vraag maar op mijn werk.
Ik was altijd heel druk en speels en daardoor soms een mindere werknemer (maar wel altijd op tijd en nooit ziek). Maar doordat ik vooral in mijn hoofd druk was maakte ik nogal eens foutjes. Zelfs dat gaat beter. Nog even en ik ben een normaal persoon
ja dat bedoel ik eigkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
normaler? je bedoeld volwassener
ik ben de enige in KSC, ik weet het.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb helemaal geen last van druk zijn![]()
Het jaar dat Feyenoord opgericht werd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik eigk
Ja Nijntje, zoek de belangrijke gebeurtenis er maar bij
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben de enige in KSC, ik weet het.
Ik lees mijn naam, waarom?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik eigk
Ja Nijntje, zoek de belangrijke gebeurtenis er maar bij
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel grappig dat Muck je een beetje probeert te temperen als je heel erg druk wordt
![]()
Geen last vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
BBRRRRRRRRRR Wat is het F-ing koud!!!
*kruipt met marijke onder dekentje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het in Engeland warmer dan hier?quote:
* Trevland geeft Marijke een warme knuffelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Misschien een paar gradenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het in Engeland warmer dan hier?
Lekker warmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*kruipt met marijke onder dekentje.
goed héquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel grappig dat Muck je een beetje probeert te temperen als je heel erg druk wordt
![]()
jij wil toch weten wat 17 maart 1299 betekend? Ik zou zeggen ga naar wikipediaquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oooohwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wil toch weten wat 17 maart 1299 betekend? Ik zou zeggen ga naar wikipedia
eerste stadsrecht rotterdam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wil toch weten wat 17 maart 1299 betekend? Ik zou zeggen ga naar wikipedia
stuartquote:
trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |