Lijn 11 doet er toch veel langer over dan de 12quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, een kroket en een frikandel uit de muur en nu bus 11 naar huis
Dat was me dus een dagje welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm schimmel is lastig.. en hardnekkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga ze denk ik proberen schoon te maken
Even met mams overleggen
En anders koop ik misschien nog een 2e Acyion tas, dan heb ik voor iets minder dan 12 euro nieuwe tassen die en veel mooier zijn en van kunststof, dus niet kunnen verschimmelen
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De 28e ben je jarig, maar welke datum je het viert weet ik niet![]()
Je bent maar druk met reizenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik weetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm schimmel is lastig.. en hardnekkig
Het staat in je profiel en ik heb je op fbquote:
Bah wat een vieze clownquote:
Oja in dit profiel lieg ik niet. In vorige loog ik wel en op FB het ene jaar wel en andere jaar nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het staat in je profiel en ik heb je op fb![]()
![]()
ik zat zelf ook aan bleek te denken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weetDus als er iets is wat zou kunnen helpen dan weet mams het wel
Maar ik zie het zelf niet zitten om met chloor of bleek ofzo aan de slag te gaan
[..]
Het staat in je profiel en ik heb je op fb![]()
![]()
Rare snuiter.. hoe moeten we je dan serieus nemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oja in dit profiel lieg ik niet. In vorige loog ik wel en op FB het ene jaar wel en andere jaar niet
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oja in dit profiel lieg ik niet. In vorige loog ik wel en op FB het ene jaar wel en andere jaar niet
Vrije vertaling: Bewaar de clownquote:
Ik wordt steeds normaler, vraag maar op mijn werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Rare snuiter.. hoe moeten we je dan serieus nemen
Gfquote:
Ik heb helemaal geen last van druk zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wordt steeds normaler, vraag maar op mijn werk.
Ik was altijd heel druk en speels en daardoor soms een mindere werknemer (maar wel altijd op tijd en nooit ziek). Maar doordat ik vooral in mijn hoofd druk was maakte ik nogal eens foutjes. Zelfs dat gaat beter. Nog even en ik ben een normaal persoon
mijn geboortedatum op FOK stond toen echt jaren op 19 juli 1908 en op FB en hyves stond jaren op 17 maart 1299quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar was je steeds jonger of ouder?
1299? Whahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn geboortedatum op FOK stond toen echt jaren op 19 juli 1908 en op FB en hyves stond jaren op 17 maart 1299
normaler? je bedoeld volwassenerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wordt steeds normaler, vraag maar op mijn werk.
Ik was altijd heel druk en speels en daardoor soms een mindere werknemer (maar wel altijd op tijd en nooit ziek). Maar doordat ik vooral in mijn hoofd druk was maakte ik nogal eens foutjes. Zelfs dat gaat beter. Nog even en ik ben een normaal persoon
ja dat bedoel ik eigkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
normaler? je bedoeld volwassener
ik ben de enige in KSC, ik weet het.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb helemaal geen last van druk zijn![]()
Het jaar dat Feyenoord opgericht werd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik eigk
Ja Nijntje, zoek de belangrijke gebeurtenis er maar bij
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben de enige in KSC, ik weet het.
Ik lees mijn naam, waarom?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik eigk
Ja Nijntje, zoek de belangrijke gebeurtenis er maar bij
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel grappig dat Muck je een beetje probeert te temperen als je heel erg druk wordt
![]()
Geen last vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
BBRRRRRRRRRR Wat is het F-ing koud!!!
*kruipt met marijke onder dekentje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het in Engeland warmer dan hier?quote:
* Trevland geeft Marijke een warme knuffelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Misschien een paar gradenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het in Engeland warmer dan hier?
Lekker warmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*kruipt met marijke onder dekentje.
goed héquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel grappig dat Muck je een beetje probeert te temperen als je heel erg druk wordt
![]()
jij wil toch weten wat 17 maart 1299 betekend? Ik zou zeggen ga naar wikipediaquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oooohwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wil toch weten wat 17 maart 1299 betekend? Ik zou zeggen ga naar wikipedia
eerste stadsrecht rotterdam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wil toch weten wat 17 maart 1299 betekend? Ik zou zeggen ga naar wikipedia
stuartquote:
trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |