quote:
Ja, ik heb ze echt al een jaar of 6/7 als het niet langer is. Goede grote linnentassen... Echt zo balen, want die krengen zijn duurquote:
Geen ikeakastenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar dan ook een aantal ikea kasten vol met films?
Oh das ook wel effe lekker, beetje afleiding en dingen doodmakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
Weet je het zeker?![]()
[..]
Ja, dan is het wel eens lekkerIk ga denk ik ondanks de hoofdpijn lekker gamen vanavond... Gezellig kletsen met de andere jongens
ohja dat kan ook.. hier ook dvd's genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoeg.
zonde hoor.. goeie fietstassen zijn niet goedkoopquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik had al standaard fietstassen, maar ben bang dat die wegkunnen
Door het natte weer zijn de kleppen beschimmeld
![]()
Het duurde serieus (in de schuur) een paar dagen voor ze weer droog waren en toen was het te laat
![]()
Dat zijn ze helaas zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb ze echt al een jaar of 6/7 als het niet langer is. Goede grote linnentassen... Echt zo balen, want die krengen zijn duur![]()
Dus ook dat je makkelijk een maand lang nonstop kan blijven kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen ikeakasten. Wel stapels DVDs in de op maat gemaakte kast
.
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh das ook wel effe lekker, beetje afleiding en dingen doodmaken
[..]
ohja dat kan ook.. hier ook dvd's genoeg
[..]
zonde hoor.. goeie fietstassen zijn niet goedkoop
Veel plezierquote:
Vast wel, als ik die behoefte ooit zou hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn ze helaas zeker
[..]
Dus ook dat je makkelijk een maand lang nonstop kan blijven kijken
Mijn ubergifgroene fietstassen waren dat ook jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn die lui sporen allemaal niet, dus dat wordt vast weer gezellig
Ja, vertel mij watJe bent zo 50 euro kwijt
Have fun!quote:
Ja van action weet ik zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je het zeker wist van de Action![]()
En ik zal em strakjes in de agenda zetten
Klinkt lekker![]()
Jullie kachel is heeeeeeerlijk
Mag ik dan eind feb komen logeren?
![]()
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ubergifgroene fietstassen waren dat ook jaecht niet goedkoop
ik wens jou veel plezier maar stiekum hoop ik dat psv verliest, sorry!quote:
De 28e ben je jarig, maar welke datum je het viert weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja van action weet ik zeker
Is prima , weet je welke datum anders PM ik je die nog even. Logeren? jij? Nou vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |