Later Trevquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eens genieten van een douche![]()
![]()
![]()
*knuff tegen de moe en de misselijk*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa. Moe. En nog steeds misselijk![]()
En dat was al leuk genoeg hoor, met Marijke![]()
En hoe is het daar?
Eet smakelijkquote:
Jaaaaa, die hadden wij op, hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
VrietjûhsdagJa, eigenlijk wel. Zaterdag is hier meestal wel frietjesdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is inderdaad wel de juiste benamingquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Zaterdag is hier meestal wel frietjesdag![]()
![]()
.
Ssssttt, maak nou geen slapende honden wakkerquote:
Ja soms, nu even geen tijd voor ivm verbouwen en werken. Maar daarom zijn avonden zoals gisteravond belangrijk voor me!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn dat je je beter voeltWel om jezelf denken he?
ja die pikte ik mooi weer even meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja soms, nu even geen tijd voor ivm verbouwen en werken. Maar daarom zijn avonden zoals gisteravond belangrijk voor me!
Nee hoor, kijk maar op vandale.nl. Daar staat bij friet uitgelegd wat het is, en bij patat staat friet.,.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de juiste benaming
Ik denk dat het per regio verschilt wat over het algemeen wordt gebruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op vandale.nl. Daar staat bij friet uitgelegd wat het is, en bij patat staat friet.,.
Maar het mag dus alletwee, /care wat het nu wel of niet is
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op vandale.nl. Daar staat bij friet uitgelegd wat het is, en bij patat staat friet.,.
Maar het mag dus alletwee, /care wat het nu wel of niet is
Dat klopt geheelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het per regio verschilt wat over het algemeen wordt gebruikt
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssttt, maak nou geen slapende honden wakker...
Welke provincie woon jij eigenlijkquote:
Ik eigenlijk ook wel denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Bij patat denk ik aan die dikke frieten
En bij frietjes denk ik aan dunne patatjes
Ja is ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het per regio verschilt wat over het algemeen wordt gebruikt
Jaaah dat is het!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Jij gebruikt allebei dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Nope, nog geen honger. Ik denk dat ik maar weer een stir-fry klaar maak eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nu al gegeten? En wat is het geworden?
Nijntje woont in:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke provincie woon jij eigenlijk
Ahaquote:
Ja waarom nietquote:
wat is een stir-fry? roer... iets?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, nog geen honger. Ik denk dat ik maar weer een stir-fry klaar maak eigenlijk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja soms, nu even geen tijd voor ivm verbouwen en werken. Maar daarom zijn avonden zoals gisteravond belangrijk voor me!
Roerbakken/wokken is stir fry als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom niet![]()
[..]
wat is een stir-fry? roer... iets?
Ja, ik een wok en dan kip, noodles, groente en sausquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom niet![]()
[..]
zo'n dag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb patat gegeten![]()
Heb maar besteld, slecht he
![]()
Maar het was toch al zo'n dag
Maar een keer extra bij paps en mams eten deze maand
![]()
Lekker tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Ben ook nog aan het twijfelen of ik niet gewoon moet bestellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Omdat ik dat stiekem ook wel doequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom niet![]()
[..]
oh lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik een wok en dan kip, noodles, groente en saus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die pikte ik mooi weer even mee![]()
Hoe was je etentje?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja erg lekker, Gepofte aardappels, met biefstuk en boontjes met spekjes. En een chocopudding na
En jou snert?
Ja, ben alleen he en dan gaat het vaak mis na zo'n leuke dag als gisterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n dag?![]()
heeft het wel gesmaakt?
dat dusquote:
* MPG knuffelt Marijke evenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben alleen he en dan gaat het vaak mis na zo'n leuke dag als gister![]()
En gewoon het is al zo'n maand he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |