laters otootjequote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Marijkje, kwam je nou mee-eten?
Ja lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Eetsequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Jij ook al frietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Nou, vind ik niet hoor. Als je hier uitgaat voor Sunday lunch heb je al om 12 uur je eerste pint te pakkenquote:
smakelijk MPGquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Volleybal zequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
DM.. heb je een volleybal smiley??
Precies op tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet hoor. Als je hier uitgaat voor Sunday lunch heb je al om 12 uur je eerste pint te pakken
zuipertquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
Have fun blondiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
sport ze barretjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
Ja, soms zelfs zonder ontbijt te hebben gehadquote:
Volleybalsmileys:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
Oooohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soms zelfs zonder ontbijt te hebben gehad
En dan 3 of 4 in de middag merk je wel moet ik zeggenquote:
Ik hou het bij appelsap of dubbelfrisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan 3 of 4 in de middag merk je wel moet ik zeggen
Je hebt gelijk. Jij bent dan ook nog maar een tienerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou het bij appelsap of dubbelfris
Nog 5,5 jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Jij bent dan ook nog maar een tiener
Geniet er nog maar even van hoorquote:
Veel klooi plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Ah, de videokaartdrivers waren het probleem met gamen op tv... nu 3 versies verder en het gamen lukt, alleen krijg ik nu niet meer de juiste filmresolutie... nog even wat andere drivers proberen dus.
Genieten van schooltijdquote:
Ik wou dat ik het opniew kon doenquote:
het ene probleem opgelost en het volgende komt tevoorschijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Ah, de videokaartdrivers waren het probleem met gamen op tv... nu 3 versies verder en het gamen lukt, alleen krijg ik nu niet meer de juiste filmresolutie... nog even wat andere drivers proberen dus.
en kindertijdquote:
Dan ga ik er van genietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het opniew kon doen
Ja, maar er is vast een driver waarbij beide problemen zijn opgelostquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ene probleem opgelost en het volgende komt tevoorschijn
Probeer dat maar zoveel mogelijk te doen voordat je ook een oud wijf bentquote:
even puzzelen dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar er is vast een driver waarbij beide problemen zijn opgelost.
Alle nieuwere drivers hebben moeite met de resolutie op de tv, dus oudere proberen waarin andere probleem ook is opgelost.
Okeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer dat maar zoveel mogelijk te doen voordat je ook een oud wijf bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |