Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Onzinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan heb je na een uur weer honger
Vooral op blote voetenquote:
Ja nou da kan bestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je weet niet half
Ruim 10 kg erbij in een jaar. Ook wel deels de schuld van haar moeder. Maarja Muck kent al die recepten ook!
Dat lijkt mij ook wel lang genoeg inderdaadquote:
Doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet eens geprobeerd
altijdquote:
zoals gezegd als ik zelf mag kiezen waar ze erbij komen, prima.quote:
wat hebbie gedaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar nemen ze me niet serieus
je wil serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dat zegt ze dan weer niet als ze bij mij thuis isquote:
Muck komt dan ook al bijna vier jaar in de KSCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Muck heeft al heel wat naam-KSC's
verslaafdequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck komt dan ook al bijna vier jaar in de KSC.
Ik wil jou wel serieus nemen hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bis Later LLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik merk het alweer.
Ik ga eten maken
hahahahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik merk het alweer.
Ik ga eten maken
Wat eten wequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik merk het alweer.
Ik ga eten maken
eet smakelijk en we zien het filmpje van het toetje wel weer voorbij komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik merk het alweer.
Ik ga eten maken
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Met tegenzin moet je het ook niet doen
Ik vond het best lekker vanmorgen
22quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Muck heeft al heel wat naam-KSC's
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering gaat hard hier. Ik kan niet eens Lovely even serieus nemen of jullie zijn al een topic verder
Je bent gewoon te traag ouwequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering gaat hard hier. Ik kan niet eens Lovely even serieus nemen of jullie zijn al een topic verder
Ja, da waren mijn kilo'squote:
Laterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik merk het alweer.
Ik ga eten maken
Jij en serieus gaan niet samenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik ben serieus hoor
(grapjes over 'nemen' mogen achterwege blijven)
Zo gaat datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Mobiele layout, geef danny maar de schuldquote:
inderdaad, als ik mobiel 1 post neerzet zijn er al 100 geweest intussenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mobiele layout, geef danny maar de schuld
Tuurlijk wel, ik pas me wel aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij en serieus gaan niet samen
Ik zit nooit mobiel op Fok!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, als ik mobiel 1 post neerzet zijn er al 100 geweest intussen
Smoesjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mobiele layout, geef danny maar de schuld
Wees dan maar blij dat je mobiel kunt internettenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat is Zwolle Groningen toch dodelijk saai
wat ben je aan het treinen vandaag allemaal?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat is Zwolle Groningen toch dodelijk saai
oh sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, da waren mijn kilo's.
Mijn kuur was nog niet afgelopen.
Niet heel Veel dus. In Dv fotos van mn huis gemaakt en verder wel wilde plannen maar nu gewoon op huis an. Net over de 400 km. Zeer matig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ben je aan het treinen vandaag allemaal?
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh sorry
Maar bij jou ging het niet zo snel!
quote:
Bis Laterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga de kids ff laten badderen...
Later
Zwolle-Groningenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ben je aan het treinen vandaag allemaal?
Tot later Koenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga de kids ff laten badderen...
Later
Same here. Ik zit nog steeds op eBayquote:
Dan ben je wel even bezigquote:
Al 10 jaar langquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Ik zit nog steeds op eBay
Ben bij 140quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig
Ik verwijder ze nooit... En er staat allemaal shit bij die nergens op slaan
Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bier gehaald voor de terugweg
Knallen waarmeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:53 schreef Trevland het volgende:
Ik heb zin om een potje te gaan knallen
Oooh, nicequote:
En nog iets gewonnen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Ik zit nog steeds op eBay
Dat is verrekte hoerig. Sta je op, ga je ineens onwijs op je smoelquote:
Dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, succes
Ik vandaag ook nog niets
wel lief doen tegen Muck anders sta je zo buitenquote:
Nee, logisch ook wel. Beetje domme vraag dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet zo slim met mijn zij
Deed ik niet lief?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
wel lief doen tegen Muck anders sta je zo buiten
Heb je nog een plaatsje vrij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gehaktballen op brood en snert
jawel, maar leg je de enige regel in ons huis even uitquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel, maar leg je de enige regel in ons huis even uit
Hoorn. Momentje, ik plan evenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is wel handig om te wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel, maar leg je de enige regel in ons huis even uit
Oeh lekker LL. Hier ben ik de keuken uit gegooid. Het is een verrassingsetentje
Dat mag je vragenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
Waar ben jij naar aan het kijken als ik vragen mag
Okey dokeyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag je vragen
Maar ik ben ff bij moeders op de thee, dus het antwoord volgt later
Byequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de tafel even dekken en LL bellen voor een kom snert
tossow
Ben bijna weer in Zwollequote:
jij hebt mijn telefoonnummer heul niequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de tafel even dekken en LL bellen voor een kom snert
tossow
oh dan is het in amersfoort overstappen en dan in hoorn kersenvlaai uitstappenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bijna weer in Zwollede beschaving nadert
Tisda?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaat de snert rage weer beginnen?
Snert TT's, snert smileys, allesquote:
Weer beginnen? Snert never diedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaat de snert rage weer beginnen?
Hoop het nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snert TT's, snert smileys, alles
* MPG schuift snel aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
V-v-v-voor m-m-mij toch welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Er is echt niet genoeg voor jullie hoor
Snertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snert TT's, snert smileys, alles
oh echt niet? he wat jammer nouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom niet echt naar Hoorn hoor ll![]()
Maar bij Mart moet er wel Snert zijn vogelende week
Dan tweet ik jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt mijn telefoonnummer heul nie![]()
![]()
Frietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij woont thuis, ik neem aan dat er wel voor je gekookt wordt
Jij wordt ook al regelmatig horizontaal de keuken uitgeflikkerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan tweet ik jeook goed.
Ruikt inmiddels erg lekker vanuit de keuken maar ik mag er nog niet in
Much verdedigt haar recht dus goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan tweet ik jeook goed.
Ruikt inmiddels erg lekker vanuit de keuken maar ik mag er nog niet in
komt nog een dag dat ik op de eerste hulp beland als ik alleen maar wat te drinken wens te pakkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wordt ook al regelmatig horizontaal de keuken uitgeflikkerd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwaai marijke en nienke![]()
Ben nu in Zwollemaar ik blijf lekker zitten
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Muck verdedigt haar recht dus goed
Blauwe ogen heeft het me gekost... eerlijk waar... En dat alleen omdat ik zo nodig aan mijn koffiebehoefte moest voldoenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt nog een dag dat ik op de eerste hulp beland als ik alleen maar wat te drinken wens te pakken
verbaasd me weinig, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Blauwe ogen heeft het me gekost... eerlijk waar... En dat alleen omdat ik zo nodig aan mijn koffiebehoefte moest voldoen...
Geil. Doe mij ook zo'n vriendin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Blauwe ogen heeft het me gekost... eerlijk waar... En dat alleen omdat ik zo nodig aan mijn koffiebehoefte moest voldoen...
Yippiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Shoppen bij de Action met STIk voel me weer een stuk vrolijker
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wat een comboquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Gelukkitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik heb een tas gescoredquote:
Hey Toekquote:
Smakelijk!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een tas gescored![]()
Zo tof
En een nieuw dekbedovertrek, was ook weer eens nodig
Met bloemetjes
Als ie gewassen is pas, anders stinkt iequote:
Ik eet meequote:
Maar leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ie gewassen is pas, anders stinkt ie
[..]
Ik eet mee![]()
nu ik rustig op de bank zit met mijn Toektop en beetje zit te gamen op FB en Muck lekker in de keuken is voel ik me absoluut beter dan vanmiddagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey ToekVoel jij je weer wat beter dan?
verrassingsmenu, werd zo de keuken uit gegooid!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
Wat is Muck aan het koken dan? Scheelt mij weer inspanningen in de keuken.
Je mag dr gratis afhalen, bij Toek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil. Doe mij ook zo'n vriendin.
Liebchenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik heb douchegel, zeeppompje, handzeep (2x), schaaltje (paars van buiten, roest vrij staal van binnen), een paarse wasmand, dekbed overtrek, m&m's en dan die tasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar leuk
Wat heb je nog meer?
Fijn dat je je beter voeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu ik rustig op de bank zit met mijn Toektop en beetje zit te gamen op FB en Muck lekker in de keuken is voel ik me absoluut beter dan vanmiddag
Thnx for asking
Liebchen!quote:
Eet smakelijk!quote:
quote:
quote:
Eet smakelijk!quote:
Eetse toekquote:
Dat is best wel veel wat je gehaald hebtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb douchegel, zeeppompje, handzeep (2x), schaaltje (paars van buiten, roest vrij staal van binnen), een paarse wasmand, dekbed overtrek, m&m's en dan die tasEcht vet veel geshopt
Voor 23 euro nog wat uiteindelijk, want had nog een tegoedbon van 4.70 ofzo
![]()
[..]
Fijn dat je je beter voeltWel om jezelf denken he?
Show it to mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb douchegel, zeeppompje, handzeep (2x), schaaltje (paars van buiten, roest vrij staal van binnen), een paarse wasmand, dekbed overtrek, m&m's en dan die tasEcht vet veel geshopt
Voor 23 euro nog wat uiteindelijk, want had nog een tegoedbon van 4.70 ofzo
![]()
[..]
Fijn dat je je beter voeltWel om jezelf denken he?
Na Jou lust ik nog wel een loempia hoorquote:
Beter is altijdd goed om te horen! *knuff*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Ietsjes beter dan vanochtend
Met jou dan?
Waarom maak je het nu niet gewoon af?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de stroom draden zijn bevestigd
van de week de stopcontacten aansluiten en dan stroom erop
Omdat er voor de SM-avond wel spanning, maar geen stopcontact op komtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom maak je het nu niet gewoon af?
we zijn vanavond openquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom maak je het nu niet gewoon af?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er voor de SM-avond wel spanning, maar geen stopcontact op komt![]()
..
ik zie niksquote:
Welkom in Club4Love! Geniet van gf zijn zelfgemaakte atoom-orgasmatronquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Club4Love! Geniet van gf zijn zelfgemaakte atoom-orgasmatron
Wie bij ome Fles 6-9 dobbelt, mag het gratis proberen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Club4Love! Geniet van gf zijn zelfgemaakte atoom-orgasmatron
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
Druipert inbegrepen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bij ome Fles 6-9 dobbelt, mag het gratis proberen!
Hey, hoe is het bij GF?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als de sodemieter zorgen dat ik terug in nederland kom
Fijn een stukje rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Als ik vanavond geen afsprak had (en geen onwillende partner) dan kwam ik vanavond ff bij je kijken GF
Broek naar beneden en sla je slag!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bij ome Fles 6-9 dobbelt, mag het gratis proberen!
hmmmmmm lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
mail is binnen
wokkie gaat een restaurant opzoeken
Geniet er vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
mail is binnen
http://www.google.nl/sear(...)aq=f&aqi=g1&aql=&oq= ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
mail is binnen
Rijden dus, hou wou je er anders naartoe gaan?quote:
Okayquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww
da's niks, rijden naar Belgie
Naar België niet... Maar IN Belgiëquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww
da's niks, rijden naar Belgie
Wel goed afdrogen he!quote:
Te laat!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland springt in de auto en rijd naar RN
De tasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Show it to me
M&M's zag ik bij de nieuwe producten
Is dat nou zo'n grote zak?
Mooooiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezelsEn daarnaast zie je het dekbedovertrek
![]()
[ afbeelding ]
En volgens mij is het de gewone zak die je ook in de supermarkt kunt vinden
Hij heeft 2 jongens van 6 en 8 geloof ikquote:
Whaaaaaaaaoooooh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezelsEn daarnaast zie je het dekbedovertrek
![]()
[ afbeelding ]
het blaast alleen maar de laptop's op van mensen die illegaal proberen te internettenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als de sodemieter zorgen dat ik terug in nederland kom
Zo te zien weer goed geslaagdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jongens van 6 en 8 geloof ik
Gelukkig, let ik dus toch goed op somsquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar België niet... Maar IN België...
laters otootjequote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Marijkje, kwam je nou mee-eten?
Ja lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Eetsequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Jij ook al frietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Nou, vind ik niet hoor. Als je hier uitgaat voor Sunday lunch heb je al om 12 uur je eerste pint te pakkenquote:
smakelijk MPGquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
VOEDERTIJD!
Frietjes![]()
![]()
Volleybal zequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
DM.. heb je een volleybal smiley??
Precies op tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet hoor. Als je hier uitgaat voor Sunday lunch heb je al om 12 uur je eerste pint te pakken
zuipertquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
Have fun blondiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
sport ze barretjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
Ja, soms zelfs zonder ontbijt te hebben gehadquote:
Volleybalsmileys:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
Volleyballen!
Oooohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soms zelfs zonder ontbijt te hebben gehad
En dan 3 of 4 in de middag merk je wel moet ik zeggenquote:
Ik hou het bij appelsap of dubbelfrisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan 3 of 4 in de middag merk je wel moet ik zeggen
Je hebt gelijk. Jij bent dan ook nog maar een tienerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou het bij appelsap of dubbelfris
Nog 5,5 jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Jij bent dan ook nog maar een tiener
Geniet er nog maar even van hoorquote:
Veel klooi plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Ah, de videokaartdrivers waren het probleem met gamen op tv... nu 3 versies verder en het gamen lukt, alleen krijg ik nu niet meer de juiste filmresolutie... nog even wat andere drivers proberen dus.
Genieten van schooltijdquote:
Ik wou dat ik het opniew kon doenquote:
het ene probleem opgelost en het volgende komt tevoorschijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Ah, de videokaartdrivers waren het probleem met gamen op tv... nu 3 versies verder en het gamen lukt, alleen krijg ik nu niet meer de juiste filmresolutie... nog even wat andere drivers proberen dus.
en kindertijdquote:
Dan ga ik er van genietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het opniew kon doen
Ja, maar er is vast een driver waarbij beide problemen zijn opgelostquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ene probleem opgelost en het volgende komt tevoorschijn
Probeer dat maar zoveel mogelijk te doen voordat je ook een oud wijf bentquote:
even puzzelen dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar er is vast een driver waarbij beide problemen zijn opgelost.
Alle nieuwere drivers hebben moeite met de resolutie op de tv, dus oudere proberen waarin andere probleem ook is opgelost.
Okeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer dat maar zoveel mogelijk te doen voordat je ook een oud wijf bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |