Ehmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat dus![]()
heb je trouwens je sms niet gelezen
wat betaal je als ik haar voor je laat koken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik mis dat Muckievoer stiekem best wel een beetje![]()
...
vaker zulke avonden dan héquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben alleen he en dan gaat het vaak mis na zo'n leuke dag als gister![]()
En gewoon het is al zo'n maand he
![]()
Ik woon niet in Guus Meeuwisquote:
Wehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Boh, maar ik zit nu zo vol, er kan niets meer bij, zelfs geen koffie
iets over bedankt, en snap niet zo goed waarvoor? Omdat ik mezelf ben?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EhmOh, die van vanochtend?
Wist niet meer wat ik had gesmst
![]()
quote:
Ik eet normaal gesproken altijd ovenfrites, maar dit was gefrituurd, dus dat valt altijd super zwaar bij mijquote:
Had je zo veel danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Boh, maar ik zit nu zo vol, er kan niets meer bij, zelfs geen koffie
In elk geval voor de gastvrijheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
iets over bedankt, en snap niet zo goed waarvoor? Omdat ik mezelf ben?
Niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat betaal je als ik haar voor je laat koken?
[..]
vaker zulke avonden dan hé
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet?
[..]
Ik eet normaal gesproken altijd ovenfrites, maar dit was gefrituurd, dus dat valt altijd super zwaar bij mij
snert viel tegen... kan ook niet anders want ik had het al deze week 3 keer gegetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja erg lekker, Gepofte aardappels, met biefstuk en boontjes met spekjes. En een chocopudding na
En jou snert?
oh dear meisje tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, knuffelen was fijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snert viel tegen... kan ook niet anders want ik had het al deze week 3 keer gegeten
Maar gehaktballetje op brood
[..]
oh dear meisje tochdenk maar aan de knuffels dan wordt je vast wel weer blij
Ik kwam vandaag nog zo'n furbiehamster tegen bij de blokker, hij was nu 7 euro en ik zat echt te twijfelen of ik em niet voor je moest kopenze maken zulke leuke geluidjes
vet lang?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, knuffelen was fijnEn volgende week alweer
![]()
Dan vet lang, kruip ik tegen je aan op de bank
Jij bent zo heerlijk knuffelbaar
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
oh en marijke paprika kan je invriezen, beste in blokjes snijden? Kan het ook met zoete punt paprika's die waren in de aanbieding
je weet dat eerste 2 dingen vanzeflsprekend voor mij zijn en dat laatste is wederzijdsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In elk geval voor de gastvrijheidEn dat ik mezelf mocht zijn
En ik vind jullie tof
Joahquote:
Nou tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet dat eerste 2 dingen vanzeflsprekend voor mij zijn en dat laatste is wederzijds![]()
oh oke dan ga ik straks snijuhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Inderdaad, want je moet het eigenlijk bevroren in de pan doen, anders wordt het soppig....
jullie zijn liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet dat eerste 2 dingen vanzeflsprekend voor mij zijn en dat laatste is wederzijds![]()
Kusje op je buikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, heb alleen opeens buikkrampen
iets met deur en altijd open en ik is bijna jarig dus dan helemaal een goeie reden om hierheen te komen (iets met housewarming ook diezelfde dag)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Nou toch![]()
Voelde me zo fijn dat ik me serieus vrolijk voelde voor het eerst sinds een tijd
![]()
* geeft Marijke een dikke knuffel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ohnoes!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik dan mag komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
iets met deur en altijd open en ik is bijna jarig dus dan helemaal een goeie reden om hierheen te komen (iets met housewarming ook diezelfde dag)
Dankje lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* geeft Marijke een dikke knuffel.
Volgens mij kun je die wel gebruiken.
Nee hoor, avondje bankhangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
Dat gaat toch niet je weekendje verpesten he?
Volgens mij moet dat haast wel een record zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST en ik hebben er serieus langer dan anderhalf uur over gedaan in de Action![]()
Ligt die chinees niet zo goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihihi, vastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat haast wel een record zijn
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanquote:
Ik ben daar nog nooit binnen geweestquote:
Das wel jammerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik had maar een klein chineesje gehaald![]()
Maar toch
Lekker een gezellige en knusse avond in huize Lovelyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanen ga heel knus en burgelijk op de bank hangen met vriendje. kaarsjes aan... filmpje erbij, pot thee op tafel
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanen ga heel knus en burgelijk op de bank hangen met vriendje. kaarsjes aan... filmpje erbij, pot thee op tafel
Moejje eens doenquote:
Dat was ik alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier zijn er ook een paar nu fan van
Wat denk je nou zelf, gekkiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik dan mag komenGezellig
Ik wil een keer met jou naar action hierquote:Oh en ST en ik hebben er serieus langer dan anderhalf uur over gedaan in de Action![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben een beetje achter volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |