Waarom dan?quote:
OP niet erin zetten en die TTquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
OP staat de laatste delen al er niet in.
Maakt het voor mij lastig.
En op Sporza, kijkt toch het beste vind ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef San_Andreas het volgende:
Finale is morgen om 9:30. Zowel op Eurosport als op Nederland 1. Moge de beste winnen.
En waarschijnlijk ook op BBC sport, als je die kan ontvangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En op Sporza, kijkt toch het beste vind ik.
Shit, wilde net zeggen dat het ook op Sporza en BBC zou komen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook op BBC sport, als je die kan ontvangen
Aan Federer ligt het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien is deze finale wel de opmaat naar een nieuw tijdperk.
Het zou tijd wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien is deze finale wel de opmaat naar een nieuw tijdperk.
Jammer, moet je werken/zelf tennissen?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:39 schreef TheGeneral het volgende:
Veel plezier met de finale straks! Kan het helaas niet zien.
Voetbal. Ik zit nu in de kantine. Het staat daar gelukkig ook aan. Kan ik tenminste nog wat zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer, moet je werken/zelf tennissen?
Oké, ik hoop inderdaad dat je er genoeg van kunt zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voetbal. Ik zit nu in de kantine. Het staat daar gelukkig ook aan. Kan ik tenminste nog wat zien.
Uuh het is dicht hoor?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak zou toch dicht worden gedaan? Het is gewoon open.
Wel aardig tot nu toe.
De camera was net naar boven gericht en toen kon ik de lucht zien en het dak stond vrijwel helemaal open. Weet niet hoe dat dan kan.quote:
En de eerste service komt niet genoeg door.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray moet toch echt wat aanvallender gaan spelen....zo gaat ie de titel niet pakken.
Ana hoort bij mij in bed te liggen, niet in de spelersbox van die halve crimineel.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Norrage het volgende:
Ana en novak zijn samen opgegroeid hè, vanaf hun 5e jaar. Niet heel vreemd dus
Is het daar ook? Ik heb al een paar keer gezapt en toen was het er niet.quote:
Dan ligt ze er misschien zo bij:quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Ana hoort bij mij in bed te liggen, [...].
Jammer dit. Murray ziet er moe uit.quote:Anyway, die crimineel speelt zijn servicegames wel erg goed. Nog geen BP's tegen gehad. 3 - 0*
Was. Ze zijn nu overgschakeld naar veldrijden. Op de site kan je wel nog kijken en schaatsen ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het daar ook? Ik heb al een paar keer gezapt en toen was het er niet.
Djokovic in elk geval wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray last van zijn ogen? Weer lenzen?
Ik hoop dat het wel uitmaakt. Straks is het met een uur voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Murray maakt voor het eerst een break, al maakt dat natuurljik weinig uit bij deze stand..
Da's wel erg matig. Het ziet er allemaal ook niet erg overtuigend uit bij Murray. Alsof hij nauwelijks energie heeft. Hopelijk wordt het nog wat en komt hij terug, anders kan het snel voorbij zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een break en 6-2 Djoko.
Murray houdt 1 van z'n laatste 5 servicegames.
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:32 schreef Chriz2k het volgende:
Lekker wijffie hoor, die moeder van Murray.
Federer of Nadalquote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Zwansen het volgende:
De afgelopen 20 Grandslamfinales dus maar 1 keer zonder Federer én Nadal?
Ja, de AO 2008 tussen Djokovic en Tsonga bedoel je neem ik aan als uitzondering?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Zwansen het volgende:
De afgelopen 20 Grandslamfinales dus maar 1 keer zonder Federer én Nadal?
Federer en/of Nadal.quote:
Nee toch? Slechts 1 keer waren ze er niet bij. Dus zowel Federer én Nadal afwezig.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef Norrage het volgende:
ja maar dat suggereert dat de finale tussen fed en nadal gaat..
Federer-Del Potro was wel ok.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
Alleen GS finales waar Federer en Nadal in staan zijn boeiend
samen of los? Vond Federer - Del pony en Federer - Roddick in 2009 wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
[ouwe-lul-modus]quote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
dan weerleg je dus je eigen puntquote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef Norrage het volgende:
Ja die tegen delpo was natuurlijk awesome. Die tegen Roddick was alleen leuk vanwege de stand, een soort isner vs mahut
Ik vind dat Murray te weinig doet. Hij moet gewoon de punten zelf gaan halen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef Norrage het volgende:
Djoko is verdedigend misschien wel beter dan rafa vandaag...murray weet gewoon niet hoe ie het pint moet winnen!
Dat is waarquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk gewoon niet op Eurosport, heb je ook geen reclame..
Die hebben wel meer Murray-wedstrijden live uitgezonden toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef franklop het volgende:
de BBC is er ook live bij voor het eerst in 2 weken trouwens
De BBC die jij kan ontvangen mss?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef franklop het volgende:
de BBC is er ook live bij voor het eerst in 2 weken trouwens
ow dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die hebben wel meer Murray-wedstrijden live uitgezonden toch?
QFTquote:
Je moet het vergelijken met het percentage punten dat hij wint op Murrays service, wat hoger ligt dan 6/16 denk ik. Dus relatief doet 'ie het wel slecht op de BP.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet zo bijzonder slecht toch..
Ik moet altijd zo lachen als ik die moeder van Murray weer zie zitten, echt twee druppels water zijn hetquote:
Volgens mij zijn het moeder en zoon.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik die moeder van Murray weer zie zitten, echt twee druppels water zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doodshoofd op haar vest.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het moeder en zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Jazeker, je krijgt er twee van me.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Federer-fan kan jij weer een slechte grap posten? Misschien kantelt de wedstrijd dan..
Dat is ze zelf.quote:
als het 'altijd' is is het geen geluk natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko heeft af en toe ook wel geluk hoor, die ultieme pogingen om de bal nog te redden komen altijd op de lijn waardoor Murray er eigenlijk niks mee kan.
Onzin in dit geval.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
als het 'altijd' is is het geen geluk natuurlijk
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazeker, je krijgt er twee van me.
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial-artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."
Garantie? Je weet die 6-1 6-3 6-0 nog op RG 2008?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef rooneyelst het volgende:
dit is ook een reden waarom iedereen een federer nadal finale wil hebben omdat je een garantie hebt dat het een spektakel wordt..na de eerste set is het eigenlijk een saaie pot geworden
Drie GS-finales gespeeld, nul sets gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Djokovic, Murray moet nog langer wachten op z'n eerste GS.
hij heeft van allemaal bewezen te kunnen winnen. Dus dat zou ik niet zo maar durven zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray gaat geen Grand Slam winnen zolang deze 3 toppers nog tennissen: Nadal, Federe en Djokovic.
Dit waren de beste die ik had.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bedankt, heeft echter niet geholpen. Je had betere moeten posten.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef franklop het volgende:
ik voorzie 2 afmeldingen vooor rotterdam volgende week
Het gaat er niet om of hij van ze kan winnen maar of hij in een GS-finale van ze kan winnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
hij heeft van allemaal bewezen te kunnen winnen. Dus dat zou ik niet zo maar durven zeggen
Huta Galung en Schoorel?quote:
Hmm, 1 keer Wimbledon is misschien wel > dan 2 keer Australian Open.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tof voor djokovic. Definitief een topper (imo ben je dat als je >1 GS wint)
Een god?quote:
Dat vind ik niet. Krajicek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, 1 keer Wimbledon is misschien wel > dan 2 keer Australian Open.
want? Ik schaal Nole hoger in dan Krajicek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker niet mee eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen goeie vergelijking natuurlijk. Djokovic haalde ook nog 2 andere keren de finale.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:28 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
want? Ik schaal Nole hoger in dan Krajicek.
Idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:36 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft die moeder inderdaad een doodskop op dat vest![]()
Ja dat wordt nu wel een beetje sneuquote:Op zondag 30 januari 2011 12:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, Murray hoort in elke GS-finale dat hij 'ooit wel een keer een GS gaat winnen met zijn talent'
volgens mij zei Nole dat Murray 'met zijn talent nog wel meer kansen zou gaan krijgen om een GS te gaan winnen'. Hij zei niet dat hij er een ging winnen. Men krabbelt al terugquote:Op zondag 30 januari 2011 12:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, Murray hoort in elke GS-finale dat hij 'ooit wel een keer een GS gaat winnen met zijn talent'
Indeed, moest tijdens de wedstrijd al aan Lendl denken. It's not over yet.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Norrage het volgende:
Ach, de BBC deed een vergelijking met andere kampioenen die hun eerste GS finales verloren: Lendl en Agassi waren de voornaamste voorbeelden, die wonnen pas bij hun 4e en 5e keer..Murray is nog zeker niet afgeschreven hoor...Maar het is natuurlijk wel een beetje triest dat hij nog niet eens een set heeft kunnen winnen in 3 finales en dat hij klaarblijkelijk steeds zijn slechtste spel van het hele toernooi speelt in de finale.
don't worry, Johannesburg begint morgenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het afkicken is weer begonnen,
Zit weer een in een "zwart gat " ,![]()
Dat heb ik altijd na de australian open
F*ck it,volgende keer beter Andy
Deze postquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
heb klein stukje gekeken...vind Djoko als persoon irritant, maar betrapte mezelf erop dat bij de uitreiking ik Murray eigenlijk wel een lekker ding vond.
Ga je alleen naar de finale?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk krijg ik op het Abn toernooi de AO winnnaar te zien
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef XL het volgende:
Djoko speelde het beste tennis deze australian open. Maar het blijft een ontzettende kloothommel en ik kan er niet met plezier naar kijken. Hij is ook zo angstaanjagend lelijk, dat kijkt gewoon niet lekker.
djoko speelde gewoon heel goed en raf was geblesseerd en federer te wisselvallig...federer zie ik nog wel een aantal jaren meedingen, maar zijn suprematie is wel voorbij, maar zal altijd een kanshebber zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef senswal het volgende:
[..]
Ga je alleen naar de finale?
Ik had namelijk vorig jaar kaarten voor de finale en toen ging Nole er in de halve uit, en gaf Youzhny op tijdens de finale. Maar ik had vip-kaarten dus ik vond het allemaal niet zo erg.'
Ik heb trouwens grote twijfels of het Rafa-Fed tijdperk voorbij is. Vorig jaar stond Nadal ook niet in de finale, maar hij won even goed de andere 3 GS'en
Ja ik zei dat...de BBC commentatoren hadden het niet door kennelijk, die waren helemaal aan het discussieren of Djokovic of Murray er voordeel bij zou hebben dat het dak dicht wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet wie zei dat het dak dicht was maar het was echt open, tenzij het een doorzichtig dak is.
Tja, niet iedereen kan XL zijn meningen volgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben een man maar ik me voorstellen dat vrouwen hem best lekker vinden...en hij heeft uitstraling...en een kloothommel is het sowieso niet, de grootste held, persoonlijkheid en grappenmaker van de tour. Hij brengt tenminste iets unieks naar de tennisbaan!
pfff, Murray stond ze fuckin keurig aan te spelen. Alsof hij zijn grootmoeder tennisles gaf.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen kan XL zijn meningen volgen.
Heb het tot 6-4 3-0 gevolgd en blijkbaar niet zo bar veel gemist van de rest. Djokovic zijn tennis was niet zijn mooiste, maar wel vast, diep en met pace en verdedigde zeer goed. Murray kwam er niet doorheen.
De eerste set niet echt, eigenlijk. Hij speelde niet fantastisch, maar de snelheid en groundstrokes van Djokovic gaven hem ook beperkt mogelijkheden. Verder niet veel van gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
pfff, Murray stond ze fuckin keurig aan te spelen. Alsof hij zijn grootmoeder tennisles gaf.
Wat wil je ook met die vroeg oude Murray, jezus als ik naar die gozer kijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |