Garantie? Je weet die 6-1 6-3 6-0 nog op RG 2008?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef rooneyelst het volgende:
dit is ook een reden waarom iedereen een federer nadal finale wil hebben omdat je een garantie hebt dat het een spektakel wordt..na de eerste set is het eigenlijk een saaie pot geworden
Drie GS-finales gespeeld, nul sets gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Djokovic, Murray moet nog langer wachten op z'n eerste GS.
hij heeft van allemaal bewezen te kunnen winnen. Dus dat zou ik niet zo maar durven zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray gaat geen Grand Slam winnen zolang deze 3 toppers nog tennissen: Nadal, Federe en Djokovic.
Dit waren de beste die ik had.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bedankt, heeft echter niet geholpen. Je had betere moeten posten.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef franklop het volgende:
ik voorzie 2 afmeldingen vooor rotterdam volgende week
Het gaat er niet om of hij van ze kan winnen maar of hij in een GS-finale van ze kan winnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
hij heeft van allemaal bewezen te kunnen winnen. Dus dat zou ik niet zo maar durven zeggen
Huta Galung en Schoorel?quote:
Hmm, 1 keer Wimbledon is misschien wel > dan 2 keer Australian Open.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tof voor djokovic. Definitief een topper (imo ben je dat als je >1 GS wint)
Een god?quote:
Dat vind ik niet. Krajicek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, 1 keer Wimbledon is misschien wel > dan 2 keer Australian Open.
want? Ik schaal Nole hoger in dan Krajicek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker niet mee eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |