Ik moet altijd zo lachen als ik die moeder van Murray weer zie zitten, echt twee druppels water zijn hetquote:
Volgens mij zijn het moeder en zoon.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik die moeder van Murray weer zie zitten, echt twee druppels water zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doodshoofd op haar vest.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het moeder en zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Jazeker, je krijgt er twee van me.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Federer-fan kan jij weer een slechte grap posten? Misschien kantelt de wedstrijd dan..
Dat is ze zelf.quote:
als het 'altijd' is is het geen geluk natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko heeft af en toe ook wel geluk hoor, die ultieme pogingen om de bal nog te redden komen altijd op de lijn waardoor Murray er eigenlijk niks mee kan.
Onzin in dit geval.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
als het 'altijd' is is het geen geluk natuurlijk
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazeker, je krijgt er twee van me.
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial-artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."
Garantie? Je weet die 6-1 6-3 6-0 nog op RG 2008?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef rooneyelst het volgende:
dit is ook een reden waarom iedereen een federer nadal finale wil hebben omdat je een garantie hebt dat het een spektakel wordt..na de eerste set is het eigenlijk een saaie pot geworden
Drie GS-finales gespeeld, nul sets gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Djokovic, Murray moet nog langer wachten op z'n eerste GS.
hij heeft van allemaal bewezen te kunnen winnen. Dus dat zou ik niet zo maar durven zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray gaat geen Grand Slam winnen zolang deze 3 toppers nog tennissen: Nadal, Federe en Djokovic.
Dit waren de beste die ik had.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bedankt, heeft echter niet geholpen. Je had betere moeten posten.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef franklop het volgende:
ik voorzie 2 afmeldingen vooor rotterdam volgende week
Het gaat er niet om of hij van ze kan winnen maar of hij in een GS-finale van ze kan winnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
hij heeft van allemaal bewezen te kunnen winnen. Dus dat zou ik niet zo maar durven zeggen
Huta Galung en Schoorel?quote:
Hmm, 1 keer Wimbledon is misschien wel > dan 2 keer Australian Open.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tof voor djokovic. Definitief een topper (imo ben je dat als je >1 GS wint)
Een god?quote:
Dat vind ik niet. Krajicek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, 1 keer Wimbledon is misschien wel > dan 2 keer Australian Open.
want? Ik schaal Nole hoger in dan Krajicek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker niet mee eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |