Waarom dan?quote:
OP niet erin zetten en die TTquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
OP staat de laatste delen al er niet in.
Maakt het voor mij lastig.
En op Sporza, kijkt toch het beste vind ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef San_Andreas het volgende:
Finale is morgen om 9:30. Zowel op Eurosport als op Nederland 1. Moge de beste winnen.
En waarschijnlijk ook op BBC sport, als je die kan ontvangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En op Sporza, kijkt toch het beste vind ik.
Shit, wilde net zeggen dat het ook op Sporza en BBC zou komen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook op BBC sport, als je die kan ontvangen
Aan Federer ligt het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien is deze finale wel de opmaat naar een nieuw tijdperk.
Het zou tijd wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien is deze finale wel de opmaat naar een nieuw tijdperk.
Jammer, moet je werken/zelf tennissen?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:39 schreef TheGeneral het volgende:
Veel plezier met de finale straks! Kan het helaas niet zien.
Voetbal. Ik zit nu in de kantine. Het staat daar gelukkig ook aan. Kan ik tenminste nog wat zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer, moet je werken/zelf tennissen?
Oké, ik hoop inderdaad dat je er genoeg van kunt zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voetbal. Ik zit nu in de kantine. Het staat daar gelukkig ook aan. Kan ik tenminste nog wat zien.
Uuh het is dicht hoor?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak zou toch dicht worden gedaan? Het is gewoon open.
Wel aardig tot nu toe.
De camera was net naar boven gericht en toen kon ik de lucht zien en het dak stond vrijwel helemaal open. Weet niet hoe dat dan kan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |