Als je het nog kunt veranderen: graag! Ze is van 15-1.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb de baby's die inmiddels 6 maanden oud zijn uit het lijstje verwijderdMoet er verder nog iets aangepast/toegevoegd worden?
Claudia, wil je met Lena in het lijstje?
Ja zeker is ie mooi..Hoe oud is ie nu..Overigens alle babytjes zijn leuk en liefquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.
De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.
Ahhh die Amy!
Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Ik was naar de WC en had hem bij m'n vriend geparkeerd, ik zei nog: Hou hem bij je..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Noa24 het volgende:
Troeta, hoe ging dat dan? Zat je er zelf gewoon naast?
Blijkbaar is dat enorm leuk ... Totdat het straks hun baby is.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.
De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.
Ahhh die Amy!
Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Wist ik het maarquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Solagratia het volgende:
Ach, heeft ze pijn aan haar oren? Of gewoon algehele ellendigheid?
Van alleen peer? Lijkt me niet hoor. Misschien heb je haar niet goed genoeg afgedroogd, dan gaat het smetten. Leyla heeft het wel eens in haar nek, ondanks dat ik daar goed droog, blijkbaar dan toch net niet goed genoeg. Laagje sudo en dan is het zo weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Solagratia het volgende:
Ik weet niet precies wat het is. Het was rood in streepjes zeg maar. Ook niet dik ofzo. Dus dan denk ik uitslag. Ik heb er nu een laag sudocreme op gesmeerd. Zou het van het fruit kunnen komen?
floris kokhalst nog steeds makkelijk. banaan los vond ie ook niet echt lekker trouwens, gemengd met mango eet ie t dus wel (heb je wat aan)quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dat zou op zich ook kunnen. Zodra ze het voelt in haar mond kijkt ze enorm smerig. Ze houdt haar mond ook stijf dicht als je dan weer met de lepel aan komt. Ik vind het ook zo wat om haar aan het lachen te maken en dan en lepel erin te proppen.
Had Leia daar geen last van dat het een andere structuur had? En Floris Son?
Vanochtend at ik banaan en toen gaf ik haar een stuk. Ze deed een klein stukje haar mond in, keek heel erg bedenkelijk en toen wilde ze niet meer.
Op hoeveel zou hij dan nu uitkomen?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Troeta het volgende:
Nou idd Tico, mensen die goed zielig kunnen doen komen altijd een stuk verder! Blijf dat raar vinden, maar ja, dan doen we dat toch!
Ik heb de laatste fles van gister om 12 uur overgeslagen en Mex bleef gewoon slapen tot kwart voor 7.
Om kwart voor 10 wilde hij z'n tweede fles nog niet en nu slaapt hij nog.
Normaal doen we 12 uur een laatste fles, komt hij om 5 en om 8 en om 11 uur.
Zou het vele eten eindelijk stoppen?
Ik had dat in een boekje gelezen om die laatste fles over te slaan, dan slapen ze niet met een volle blaas enzo stond er..
Maar stiekem maak ik me nu ook weer zorgen, tis zo weinig ineens!
Ahhh Pvoess, hoe laat mag je hem weer ophalen? Is het de eerste keer?
Ik hou de plasluiers van Leyla wel degelijk in de gaten. Ik heb namelijk wel strepen op mn borst maar geen maatstrepen... Dus ik heb geen idee wat erin gaat behalve dat ene flesje met fortifier.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik neem aan dat je dat doet omdat je ze dan weggooit en niet om te luisteren of ze ploffen?
Met poepluiers zou ik ook niet gooien nee.
Noa, dat is inderdaad niet te vergelijken dan. Fijn dat de Losec goed werkt bij jullie!
Pvoesss, en dan een geluidsopname maken omdat ik er niet zeker over ben![]()
Als ik het niet meer vertrouw en niet langs de assistente kom, dan stap ik zo in de auto ja. Maar ik ben nu weer iets rustiger merk ik. Gelukkig. Kijken hoe het vanmiddag gaat
Nee, tuurlijk niet, voel ik wel even of er uberhaupt een plasje in zit. De volgende luier moet dan wel ploffen of in elk geval wat meer bevatten dan de "droge" luier.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:25 schreef Solagratia het volgende:
En wat als er een luier niet ploft, is dat dan direct een probleem?
oh en die worteltjes zijn juist echt zo vies! Raar kind!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef Solagratia het volgende:
Ja dat zou goed kunnen Tico, ze is gewoon tevreden maar dat is in dit geval geen goede graadmeter.
Ik gaf net een potje worteltjes van Olvarit en ze at ervan! Dat snaveltje ging steeds wijder openHelemaal enthousiast. Ze wil gewoon potjes
Nu snap ik waarom bijvoeden zo leuk is.
Die onderkin is wel hilarisch, Soneal is soms net Winston Churchill, en omdat ze dezelfde geboortedatum hebben noemen we hem af en toe Winstonquote:Op maandag 31 januari 2011 06:42 schreef Hik het volgende:
Onderkin valt wel mee, maar Neve heeft echt spekkies bij haar polsjes, niet normaal!
Ow, en wat ik ook nooit schoon krijg is tussen haar tenen: dat blijven van die kromme apenteentjesdie regelmatig vol pluisjes zitten van haar sokjes.
Meer vertrouwen nu ja. Ze spuugt ook weer minder vanmiddag, tenminste minder dan vanochtend. Maar ik ben heel blij dat we woensdag even langs de KA kunnen. Ze ligt soms te gorgelen met de melk.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef Saffier het volgende:
Zoektocht naar smerige potjes
Fijn dat ze het nu wel lekker vond Sola! Heb je er zelf nu (weer) wat vertrouwen in?
Ik ben niet bijgelezen verder, ben moe van 3 nachtvoedingen en een avondvoeding extra maar hoe gaat het met Lena en met de kleine van Pvoess?
quote:
Die van mij moet die potjes niet hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef Hik het volgende:
Wahaha... willen jullie dat niet meer doen! Mensen in de trein zitten mij allemaal raar aan te kijken omdat ik aan jullie zit te denken, rondsmijtend met ploffende natte luiers!![]()
En wat een desillusie: ik zag mezelf al heel verantwoord aan de eigen prakjes en de Rapley... Blijken die dreumessen allemaal voor de bijl te gaan voor de vieze potjes!
Wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat hier super. Eigenlijk is het gewoon saai. Lena slaapt veel en het maakt niet uit waar je haar legt. Vanochtend kwam iemand van het consultatiebureau voor de intake en toen lag ze lekker in haar eigen bed te slapen. (Ik heb die vrouw wel weggehouden uit de slaapkamer, want ik had geen zin in commenaar op de cosleeper.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ben niet bijgelezen verder, ben moe van 3 nachtvoedingen en een avondvoeding extra maar hoe gaat het met Lena en met de kleine van Pvoess?
Oh, misschien zou ze wel helemaal geen commentaar hebben gehad. Ze kwam over als een aardige, redelijke vrouw. De vorige keer had ik een pinnig type over de vloer dat overal opmerkingen over had. Ivan mocht niet in de box slapen en we kregen een aantekening omdat we een druk hondje hadden.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef Troeta het volgende:
Waarom zou ze commentaar op de cosleeper hebben dan Claudia?
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef Leandra het volgende:
Troeta, is het niet gewoon zo dat hij gezichten begint te herkennen, en zich dus bij aanwezigheid van vreemden ook realiseert dat het vreemden zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen kan ik vast weer relativeren, maar nu duurt de nacht mij te lang.
Maar ook geen aan de tiet, dus t blijft dubbel..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb je geen beeb meer in buik
Als ze boven de 6,5 kilo komt krijgt ze twee prikken per keer, dan kom je al op 2000 euro in de maand!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net eens zitten kijken bij de ohra wat er allemaal gedeclareerd is voor Leyla, het lijkt er inderdaad op dat de voeding nu ingediend is en vergoed is. Ook met de rs prikken komen de behandelkosten op meer dan 3000 euro... Dat kind kost gewoon 1000 euro per maand..
Gecondoleerd Pessie. Heel veel sterkte de komende tijd, voor jullie allemaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef pessie het volgende:
Het kindje van mn broer is geboren en overleden![]()
OMG.. Wat een geld, belachelijk! Dat is aankomende week denk ik al...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:17 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als ze boven de 6,5 kilo komt krijgt ze twee prikken per keer, dan kom je al op 2000 euro in de maand!
Sola, ik hoop dat je morgen gehoord wordt.
sterkte voor je broer en schoonzusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef pessie het volgende:
Het kindje van mn broer is geboren en overleden![]()
Wat heeft 'ie met Jelle gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:02 schreef mrien het volgende:
Vanmorgen met Jelle naar de chiropractor geweest. Ben benieuwd of we verschil gaan merken!
Oh wat een verhaal! Ik zag die foto en dacht echt wat kijkt dat jochie wijs, maar dat meisje is overleden toen ze 5 maanden oud was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:59 schreef Solagratia het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)/VKN02_012/#original
Is dit het? Oh wacht, je kan het alleen lezen als je abonnee bent of hele goede ogen
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Het is niet zo dat ik van Ivan niet ontzettend genoot, maar ik ben nu veel minder bezig met de toekomst en allerlei (mogelijke) problemen. Ik probeer zoveel mogelijk in de breedte te leven en daarmee de tijd stil te zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geniet echt heel anders van hem. Echt heel intens![]()
En het verkleint ook de kans dat je je af laat schepen met een oplossing waar je eigenlijk niet tevreden mee bent. Zo vond ik het met name bij mijn laatste afspraken met de verloskundige heel fijn dat mijn lief mee was. Hij was er om het voor me op te nemen als ik me daar zelf niet goed genoeg voor voelde op dat moment.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Hik het volgende:
Kan me voorstellen dat het al veel van de zwaarte wegneemt als hij gewoon een keertje meegaat.
Door lichte druk de blokkades in bekken en onderrug en vooral in zn nek proberen te verhelpen. In zn nek zat het het meest "vast" wat kan verklaren waarom hij niet graag op zn rug ligt en soms niet aan de linkerborst wil drinken.quote:
Daar heeft mijn begeleidster van de babymassage wel een theorie over, dat als een bevalling heel snel gaat een kindje dan dus een soort gelanceerd wordt en niet ff lekker die draai kan maken waardoor alles lekker los komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft de chiropractor ook een theorie over hoe die blokkades ontstaan?
Precies dit had X ook.. ze wilde niet op links drinken.. gillen pijn..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef mrien het volgende:
[..]
Door lichte druk de blokkades in bekken en onderrug en vooral in zn nek proberen te verhelpen. In zn nek zat het het meest "vast" wat kan verklaren waarom hij niet graag op zn rug ligt en soms niet aan de linkerborst wil drinken.
Moeten volgende week weer komen voor een nieuwe behandeling
Dan ga je zeggen dat je er bij wil zijn.. Je moet zelf dan wel dingen betalen voor jezelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat hij zich eerder af laat schepen dan ikHij maakt zich nog niet zo bezorgd als ik namelijk. Zou het wel heel fijn vinden hoor als hij mee gaat, maar we hebben er nu samen voor gekozen dat hij geen vrij neemt. Nu lukt het voor morgen ook al niet meer. Tenzij het echt een spoedgeval is dan komt hij natuurlijk wel.
Ik weet ook niet met welke oplossing ik tevreden zou zijn nu. Opname? Aan de ene kant zou ik blij zijn dat ik dan niet meer zelf hoef te tobben en dat er goed naar haar gekeken wordt, ze is daar in goede handen. Aan de ander kant moet ik er echt niet aan denken om haar achter te laten in het ziekenhuis. En je kunt toch moeilijk een opname eisen?
Mrien, hopelijk gaat dit goed werken! Klinkt wel goed in elk geval.
ik moest een bed huren en al het eten zelf betalen.. dat was wel duur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Solagratia het volgende:
Oh dat kan dus? Dat is wel fijn jaOh dat zou mij zoveel schelen. Kan je ergens de kosten daarvan vinden?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heeft mijn begeleidster van de babymassage wel een theorie over, dat als een bevalling heel snel gaat een kindje dan dus een soort gelanceerd wordt en niet ff lekker die draai kan maken waardoor alles lekker los komt.
bij Lotte was het ook na een paar behandelingen veel beter, terwijl ik bij haar niet veel merkte qua huilen maar wel in houding en over strekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Precies dit had X ook.. ze wilde niet op links drinken.. gillen pijn..
Fysio gehad maar die gaf aan dat ze wel ontspannen was.. stimuleren op de zij etc hielp geen drol.
Daar nam ik geen genoegen mee dus op naar de osteopaat.. na een paar behandelingen was het over.
floris heeft ook geen acne gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Hik het volgende:
Neve heeft (nog) geen acne gehad. Of kan dat nog komen nu?
(Ikzelf daarentegen...)
Veel plezier Barbabien!
damon wil ze als vader van dr kinderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Solagratia het volgende:
Babymassage klinkt leuk! vooral als je dan zelf ook nog gemasseerd wordt.
Tico, altijd als ik je onderschrift langs zie flitsen denk ik dat je drie kinderen daarin noemt.
Jennifer, Leyla en Damon
Can't blame herquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
damon wil ze als vader van dr kinderen
Die hebben wij ook! Nu doe ik 'm niet meer zo veel aan, maar toen E nog geen speeltjes kon vastpakken vond ik het echt een fijn ding voor haar. Manlief en ik liepen op een gegeven moment alleen de hele dag het liedje te zingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik haat muziekmobiles ik weet niet waarom maar die dingen vind ik niets..
Laat V. daar nou helemaal weg van zijn bij de opvang dus dan denk ik al snel ach dan moet er toch maar 1 komen..
[ afbeelding ]
Het gevaarte hangt al in de box en hij is helemaal happy![]()
Zo ging dat bij ons ook: toen Ivan nog vooral keek hadden we een muziekmobiel in de box, maar toen hij meer ging grijpen en bewegen hebben we een boxspiraal opgehangen met knisperdingetjes en zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Cantare het volgende:
Sola![]()
[..]
Die hebben wij ook! Nu doe ik 'm niet meer zo veel aan, maar toen E nog geen speeltjes kon vastpakken vond ik het echt een fijn ding voor haar. Manlief en ik liepen op een gegeven moment alleen de hele dag het liedje te zingen.
Het is heerlijk weer vandaag! Nog niet super warm, maar zonquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:44 schreef Hik het volgende:
Ben benieuwd naar jullie cb ervaring mrien, veel plezier.
Vandaag is mijn zorgdag, dus hopelijk nog even slapen en Dan de rest van de dag een beetje rommelen met Neve. Il zou willen dat het nou eindelijk weer eens mooi weer werd, zodat we hier een beetje in het park kunnen hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |