abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92119903
Ik neem aan dat je dat doet omdat je ze dan weggooit en niet om te luisteren of ze ploffen?
Met poepluiers zou ik ook niet gooien nee.

Noa, dat is inderdaad niet te vergelijken dan. Fijn dat de Losec goed werkt bij jullie!

Pvoesss, en dan een geluidsopname maken omdat ik er niet zeker over ben :Y ;)

Als ik het niet meer vertrouw en niet langs de assistente kom, dan stap ik zo in de auto ja. Maar ik ben nu weer iets rustiger merk ik. Gelukkig. Kijken hoe het vanmiddag gaat :)
pi_92119945
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik neem aan dat je dat doet omdat je ze dan weggooit en niet om te luisteren of ze ploffen?
Met poepluiers zou ik ook niet gooien nee.

Noa, dat is inderdaad niet te vergelijken dan. Fijn dat de Losec goed werkt bij jullie!

Pvoesss, en dan een geluidsopname maken omdat ik er niet zeker over ben :Y ;)

Als ik het niet meer vertrouw en niet langs de assistente kom, dan stap ik zo in de auto ja. Maar ik ben nu weer iets rustiger merk ik. Gelukkig. Kijken hoe het vanmiddag gaat :)
Ik hou de plasluiers van Leyla wel degelijk in de gaten. Ik heb namelijk wel strepen op mn borst maar geen maatstrepen... Dus ik heb geen idee wat erin gaat behalve dat ene flesje met fortifier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92120050
En wat als er een luier niet ploft, is dat dan direct een probleem?
pi_92120113
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:25 schreef Solagratia het volgende:
En wat als er een luier niet ploft, is dat dan direct een probleem?
Nee, tuurlijk niet, voel ik wel even of er uberhaupt een plasje in zit. De volgende luier moet dan wel ploffen of in elk geval wat meer bevatten dan de "droge" luier.
pi_92120134
Punt is dat ze moeten blijven plassen..
pi_92120137
In principe als ze blijft plassen en het ruikt niet sterk dan is het toch prima?

Haha, ja precies

We hadden een plof :+

[ Bericht 25% gewijzigd door Solagratia op 31-01-2011 13:45:26 ]
pi_92120889
Juist!
En misschien blijft er dan nu minimaal binnen om gewoon lekker vrolijk te blijven ,maar misschien niet genoeg om ook te groeien.
pi_92121562
Ja dat zou goed kunnen Tico, ze is gewoon tevreden maar dat is in dit geval geen goede graadmeter.

Ik gaf net een potje worteltjes van Olvarit en ze at ervan! Dat snaveltje ging steeds wijder open :D Helemaal enthousiast. Ze wil gewoon potjes ;) Nu snap ik waarom bijvoeden zo leuk is.
pi_92121686
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef Solagratia het volgende:
Ja dat zou goed kunnen Tico, ze is gewoon tevreden maar dat is in dit geval geen goede graadmeter.

Ik gaf net een potje worteltjes van Olvarit en ze at ervan! Dat snaveltje ging steeds wijder open :D Helemaal enthousiast. Ze wil gewoon potjes ;) Nu snap ik waarom bijvoeden zo leuk is.
oh en die worteltjes zijn juist echt zo vies! Raar kind!
pi_92121743
Het ruikt naar tomatensoep ja :X smerig. Haha ze vond het zo vreselijk lekker. Terwijl ze eerst echt zo zat van "nee niet weer dat smerige gedoe" Ze likt eens heel voorzichtig en ik kon steeds grote scheppen in haar mond scheppen :D
pi_92121793
dik kans dat ze dan de fruitpotjes ook wel gewoon lekker vind. En je hebt ook bruine bonen he? Die is ook zo vies, die vindt ze dan ook vast erg lekker!
pi_92123176
Ja, ik ga die potjes maar gewoon kopen. Ik moet dus op zoek naar de meest smerige potjes van Olvarit :D
  maandag 31 januari 2011 @ 15:04:38 #138
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92123674
Zoektocht naar smerige potjes :D
Fijn dat ze het nu wel lekker vond Sola! Heb je er zelf nu (weer) wat vertrouwen in?

Ik ben niet bijgelezen verder, ben moe van 3 nachtvoedingen en een avondvoeding extra maar hoe gaat het met Lena en met de kleine van Pvoess?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92124052
ik vind alle groentepotjes niet lekker, de fruit wel.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:04:43 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92129163
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 06:42 schreef Hik het volgende:
Onderkin valt wel mee, maar Neve heeft echt spekkies bij haar polsjes, niet normaal! :D
Ow, en wat ik ook nooit schoon krijg is tussen haar tenen: dat blijven van die kromme apenteentjes O+ die regelmatig vol pluisjes zitten van haar sokjes.
Die onderkin is wel hilarisch, Soneal is soms net Winston Churchill, en omdat ze dezelfde geboortedatum hebben noemen we hem af en toe Winston :')

Tussen de teentjes doe ik trouwens met een vochtig wattenstaafje, en daarna met een droog wattenstaafje er achteraan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92129786
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef Saffier het volgende:
Zoektocht naar smerige potjes :D
Fijn dat ze het nu wel lekker vond Sola! Heb je er zelf nu (weer) wat vertrouwen in?

Ik ben niet bijgelezen verder, ben moe van 3 nachtvoedingen en een avondvoeding extra maar hoe gaat het met Lena en met de kleine van Pvoess?
Meer vertrouwen nu ja. Ze spuugt ook weer minder vanmiddag, tenminste minder dan vanochtend. Maar ik ben heel blij dat we woensdag even langs de KA kunnen. Ze ligt soms te gorgelen met de melk.

Klinkt als een zware nacht ja! Vandaag wel een goede dag?
  maandag 31 januari 2011 @ 17:35:04 #142
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92130714
Wahaha... willen jullie dat niet meer doen! Mensen in de trein zitten mij allemaal raar aan te kijken omdat ik aan jullie zit te denken, rondsmijtend met ploffende natte luiers! :D

En wat een desillusie: ik zag mezelf al heel verantwoord aan de eigen prakjes en de Rapley... Blijken die dreumessen allemaal voor de bijl te gaan voor de vieze potjes! :(
:P
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:37:40 #143
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92130847
Ow, en Neve heeft trouwens geen onderkin, maar wel een aso-kapsel: een kuif, een mat en nu ook nog een kale plek. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92138172
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Hik het volgende:
Maïzena? Serieus?!
:Y Tip van zowel kinderarts en CB, en werkt als een tierelier!

Sola, wat vervelend dat Amy vandaag weer zo slecht dronk. Ik zou het ook lekker aandikken hoor, laat ze maar eens goed kijken wat er nou met haar aan de hand is!
Wel grappig dat ze die potjes met wortel zo lekker vond :D

Troeta, hoe is het verder gegaan met het drinken van Mex?
pi_92140052
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef Hik het volgende:
Wahaha... willen jullie dat niet meer doen! Mensen in de trein zitten mij allemaal raar aan te kijken omdat ik aan jullie zit te denken, rondsmijtend met ploffende natte luiers! :D

En wat een desillusie: ik zag mezelf al heel verantwoord aan de eigen prakjes en de Rapley... Blijken die dreumessen allemaal voor de bijl te gaan voor de vieze potjes! :(
:P
Die van mij moet die potjes niet hoor :P (alhoewel, tot nu toe alleen de fruitpotjes 2 keer geprobeerd, had een potje van het kruitvat (smaakloos, misschien iets voor Amy? :P) en een dingetje van Nestle (beide uit een doos) en die laatste was wel héél erg lekker!! (toegevoegde suiker ofzo? :P)
  maandag 31 januari 2011 @ 20:42:10 #146
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92141415
Of met cola... :P
pi_92141552
Meestal iets van geconcentreerd appelsap om het zoet te maken. Ook de groentepotjes.
pi_92141625
Sorry had nog willen reageren maar was op familiebezoek en fok doet het niet meer op mijn mobiel.

Om 12 uur had hij 210 cc op, op bezoek 1x 180 cc en 1x weer 210. Nu ligt hij weer te slapen, dus ik denk dat hij zo nog wel een fles wil.
Vanochtend had hij dus 1x 180 cc op en 1x 30 cc, even uitrekenen, dan komen we tot nu toe uit op 710 cc.
Maak ik straks nog een fles van 210 en ik denk dat hij die wel opkrijgt, dus dan zitten we netjes op 920cc.

Voor mijn gevoel lijkt het echt heel weinig,want ik ben meestal de hele dag met flesjes bezig.

Potjes zijn nu in de aanbieding bij de Kruidvat geloof ik:P
Maizena wist ik wel voor luieruitslag, maar voor het nekje niet, ga ik ook even uitproberen!
pi_92141859
Dat lijkt mij heel netjes troeta.
pi_92145937
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef Saffier het volgende:
Wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat hier super. Eigenlijk is het gewoon saai. Lena slaapt veel en het maakt niet uit waar je haar legt. Vanochtend kwam iemand van het consultatiebureau voor de intake en toen lag ze lekker in haar eigen bed te slapen. (Ik heb die vrouw wel weggehouden uit de slaapkamer, want ik had geen zin in commenaar op de cosleeper. :+) En verder, tja, ze drinkt goed en is tussen de slaapjes door behoorlijk alert.

Ik geniet nog steeds erg van de nachtvoedingen. Ze ziet er zo klein en dapper uit als ik haar klaarleg om liggend te voeden, met die gretige en doelgerichte bewegingen van d'r. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')