abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92090285
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.

De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.

Ahhh die Amy!

Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
pi_92090762
Troeta, hoe ging dat dan? Zat je er zelf gewoon naast?
  zondag 30 januari 2011 @ 19:31:01 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92091493
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:

De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.

Ahhh die Amy!

Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Ja zeker is ie mooi..Hoe oud is ie nu..Overigens alle babytjes zijn leuk en lief *; Wat zielig oorpijn ;( Ik had niet gezien in het filmpje dat ie kaal was *)
pi_92092004
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Noa24 het volgende:
Troeta, hoe ging dat dan? Zat je er zelf gewoon naast?
Ik was naar de WC en had hem bij m'n vriend geparkeerd, ik zei nog: Hou hem bij je..
Toen ik terugkwam zat hij bij iemand en die zei ze het had gegeven.
Kon nog wat uit z'n mond peuteren, maar ja..

Zal vast geen kwaad kunnen hoor, maar dat soort dingen wil ik gewoon zelf als eerste doen.
pi_92092272
quote:
Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:

Ahhh die Amy!

Blijkbaar is dat enorm leuk ... Totdat het straks hun baby is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92092937
Ik snap zo niet dat mensen etenswaren in de mond van een baby doen die niet van hen is. Ik vraag me echt af wat diegene dan denkt op dat moment. Ik hoorde ook van iemand die had chocola aan haar baby van 8 weken gegeven.

Ach Neve, wat ontzettend lief! wat een lekker dametje, zo aan het lachen O+

Heeft Layla nog verhoging Tico?
pi_92093251
Chocola, nog erger!
Ik vind het ook echt heel dom, zoiets zou gewoon echt niet in me opkomen bij andermans baby.

Hij vond het gelukkig ook niet lekker trouwens.

Ikkan op deze laptop geen filmpjes kijken, dus ik kijk vanavond even hoor!
pi_92093469
Ik heb geen temp meer opgenomen en ze slaapt nu na wat drama.
pi_92094364
Oh fijn dat ze even slaapt Tico, minder fijn dat het met drama ging.

Troeta, maar goed dat Mex geen slagroomverslaving heeft nu :P

Wij hebben Amy net betrapt. Ik hoorde allemaal herrie over de babyfoon, dus ik ging maar even kijken. Blijkt dat ze niet gaat slapen in bed, maar ze ligt te spelen met haar knuffelschaap :( Het lijkt meer alsof ze hem vermoord maar goed :D
pi_92095289
Ik moest bij haar blijven en haar vasthouden en zij moest mijn hand heel stevig vasthouden. Ze voelt zich echt niet lekker.
pi_92095596
Ach, heeft ze pijn aan haar oren? Of gewoon algehele ellendigheid?
pi_92095768
Wat lief, Hik! :D

Sola, ik zou ook gewoon eens een potje proberen. Misschien "pakt" ze dat wel, en dan kun je later alsnog zelfgemaakte hapjes geven.
pi_92096752
quote:
Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Solagratia het volgende:
Ach, heeft ze pijn aan haar oren? Of gewoon algehele ellendigheid?
Wist ik het maar ;)
  zondag 30 januari 2011 @ 21:02:54 #64
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92096995
Troeta, dat meen je niet! :o
Ik zou echt pislink worden zeg... Kon je je inhouden? Zelfs "gezonde" dingen aan oudere kindjes geven doe ik niet zonder toestemming van de ouders. Laat staan met een baby en laat staan... Slagroom! :N
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:04:37 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92097137
Fannetje: ik had Neve al eens het filmpje van Anne in bad laten zien/horen. Blijkbaar was het inspirerend! ;)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92097264
Kennelijk vinden mensen het gewoon heel leuk om baby's te voeren...
Mijn moeder heeft ook al fruitpotjes in huis voor Anne, want 'dat mag toch vanaf 4 maanden?'.
Kan wel zijn, maar ik wil het gewoon nog niet.

Hopelijk gaat ze het op haar oppasdagen niet uitproberen, want dan zou ik echt not amused zijn. Ik wil gewoon zelf de eerste zijn die fruit geeft.

Hik, fijn dat Anne een inspiratiebron is voor andere baby's! :D
  zondag 30 januari 2011 @ 21:10:02 #67
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92097517
Als Neve 5,5 maand is gaat ze een weekje bij mijn moeder logeren. Ga er maar bij zeggen dat dat nog niet de bedoeling is. Denk niet dat dat nodig is bij haar, maar je weet nooit.
pi_92097716
Tja, Anne is iedere week een dag bij mijn ouders en ik ben er natuurlijk niet bij. Het zou zomaar kunnen dat ik haar een keer kom halen en dat ze dan zegt dat ze een potje heeft gegeven... :{

En als ik nou het idee zou hebben dat Anne te weinig heeft aan de flessen, zou ik er best in meegaan, maar ze heeft er nu gewoon nog echt geen behoefte aan.

Waar gaan jullie dat weekje heen Hik?
pi_92097758
Ik had leyla vandaag in een ikeastoel gezet bij de oppas omdat ik snel een ander kindje moest pakken, maar dat gaat echt nog niet. Tis net een zoutzak.
pi_92097935
Oh en leyla zit wel steeds bij ons aan tafel bij het avondeten. Lege bekers zijn leuk. Papa zei vanavond nog "ach krijg je hele maal niets?". Mijn antwoord was dat als ze iets zou willen dan had ze het wel gepakt.
pi_92097994
Ik vond dat Anne al verbazingwekkend goed in haar stoel zat, al zakt ze op een gegeven moment wel naar de zijkant. Maar naar voren kantelen, want ik verwacht had, deed ze niet.
pi_92098168
Van fruitpotjes snap ik het op zich nog wel, maar slagroom is rotzooi voor zo'n kind. Ik wil niet dat mensen zo maar eten aan mijn kind geven. Ik wil precies weten wat ze eet, want stel dat ze ergens op reageert of wat dan ook dan wil ik graag weten wat het is. Als ze ouder is maakt het mij minder uit, maar nu ben ik daar wel strikt in.

Ik ontdekte trouwens uitslag of eczeem in Amy's knieholtes. Ik weet niet hoe lang het er al zit, ik kijk daar nooit zo vaak :') Gewoon sudocreme op smeren?

Haha Leyla moet haar eigen eten regelen aan tafel.

Ik wil ook een stoel voor Amy! Kan ze gezellig bij ons aan tafel zitten.
pi_92098232
Ze bleef wel zitten hoor, maar het zag er zielig uit.
pi_92098369
Sola, ik zou inderdaad beginnen met sudo smeren, is het echt eczeem? Of is het uitslag dat het is gaan broeien?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:21:02 #75
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92098419
Sol, ik gebruik Bepanten en dat helpt ook goed op de plekjes op haar armpjes.

Fannetje: ik ga in Maart voor het eerst weer voor mijn werk op reis. Dus niet samen (helaas ;) ). Naar Kenia.
pi_92098439
Ja, ik kon me inhouden, was wel pissig hoor, maar ja, het was al gebeurd. Wel duidelijk gemaakt dat ik het echt niet tof vond en dat hij dat soort dingen gewoon niet mag hebben.
Vorige week op een andere verjaardag zei deze vrouw wel 100x dat hij zo dik was en dan nu dit. 8)7

Als ik jullie was zou ik het toch wel heel duidelijk zeggen dat eten niet mag, je weet maar nooit!

Sudocreme is altijd goed, als het echt eczeemerig blijft olie of hele vette cremes denk ik
pi_92098670
Ik weet niet precies wat het is. Het was rood in streepjes zeg maar. Ook niet dik ofzo. Dus dan denk ik uitslag. Ik heb er nu een laag sudocreme op gesmeerd. Zou het van het fruit kunnen komen?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:24:43 #78
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92098753
Wow, die maakt echt vrienden. Ook nog eens roepen dat je kind dik is. :')
Advies voor de volgende keer Troeta: "Nee, jij trekt volle zalen!" :P
  zondag 30 januari 2011 @ 21:25:41 #79
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92098838
Van kiwi krijgen sommige mensen uitslag, maar van peer heb ik dat nog niet eerder gehoord.
pi_92099283
Nee ik ook niet, volgens mij is het ook niet echt allergeen. Ik heb verder ook echt geen verstand van uitslag, zelf nooit last van. Maar zag ineens rode plekjes in haar knieholtes. Het is geen smetplek want het zit een beetje verspreid over haar knieholte.

Sjonge Troeta, wat een vrouw! Lekker aardig. Ik vind het zo raar om van een baby te zeggen dat tie dik is, wat Mex niet eens is trouwens. Het is fijn als een baby lekker spekkies heeft. Ik zou Mex maar ver bij haar vandaan halen
pi_92099350
quote:
Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Solagratia het volgende:
Ik weet niet precies wat het is. Het was rood in streepjes zeg maar. Ook niet dik ofzo. Dus dan denk ik uitslag. Ik heb er nu een laag sudocreme op gesmeerd. Zou het van het fruit kunnen komen?
Van alleen peer? Lijkt me niet hoor. Misschien heb je haar niet goed genoeg afgedroogd, dan gaat het smetten. Leyla heeft het wel eens in haar nek, ondanks dat ik daar goed droog, blijkbaar dan toch net niet goed genoeg. Laagje sudo en dan is het zo weg.
pi_92099475
Oh haha, kan dus wel. Nou dan blijf ik gewoon wat sudocreme smeren.
pi_92099823
Anne heeft ook vaak een rode plek in haar nek. Beetje maizena erop en na een paar uur is het weg.
Mijn moeder heeft trouwens een appel- en perenallergie, dus het kán wel. Maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:03:13 #84
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92102005
Maïzena? Serieus?!
pi_92102770
quote:
Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dat zou op zich ook kunnen. Zodra ze het voelt in haar mond kijkt ze enorm smerig. Ze houdt haar mond ook stijf dicht als je dan weer met de lepel aan komt. Ik vind het ook zo wat om haar aan het lachen te maken en dan en lepel erin te proppen.

Had Leia daar geen last van dat het een andere structuur had? En Floris Son?

Vanochtend at ik banaan en toen gaf ik haar een stuk. Ze deed een klein stukje haar mond in, keek heel erg bedenkelijk en toen wilde ze niet meer.
floris kokhalst nog steeds makkelijk. banaan los vond ie ook niet echt lekker trouwens, gemengd met mango eet ie t dus wel (heb je wat aan)
uit een potje vond ie in t begin wel lekkerder trouwens. banaan gemengd met liga (die vanaf 4maanden) vond ie wel beter te doen
pi_92104895
:W

Mex, wat sneu die acne die je had. Hopelijk heb je die vrouw goed de waarheid gezegd troeta, zeggen dat je kind te dik is 8)7
Amy, vond je de peer niet lekker. Hahha hier trouwens ook een meneer met een appel en perenallergie.
Neve, wat een schattig filmpje, jij kunt lekker dansen!
Leyla, hopelijk voel je, je snel weer beter!

Wij zijn druk bezig om onze spullen in te pakken voor ons tripje naar de overkant van de plas. Voor bientje moet ik nog het meest inpakken. Vindt het nu wel steeds moeilijk om weg te gaan maar een kleintje meenemen is nog veel zieliger. Het is er nu 0 graden maar er ligt echt een pak sneeuw. Heb schoonmoeders wel op het hart gedrukt om der ritme zoveel mogelijk aan te houden want daar heeft ze echt het meest aan.. De skype afspraken staan al in het schema opgenomen ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 30 januari 2011 @ 23:25:39 #87
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92107081
Hoe lang ben je weg Barba? Ik heb hier ook al twee webcams klaarliggen....
pi_92109554
Meer mensen zeggen dat hij zo dik is. Ik weet het niet, tis ook m'n eerste baby'tje maar. Maar ja tis niet dat het een reuzenbaby is zeg,haha
Die vrouw is verder wel lief,dus snap dat m'n vriend hem aan haar gaf, maar ik ga me ook een beetje inhouden met ergeren aan mensen, merk dat ik dat heel erg doe sinds Mex er is.
Het gaat hartstikke goed met hem en met ons, dus de rest moet ik lekker laten gaan!

Wat pittig dat jullie je kleintjes al moeten missen zeg! Maar het heeft ook wel wat om te webcammen met je baby:D

Hebben jullie ook zo'n moeite met die onderkinplooi? Ik kan daar echt niet bij na het badje, dus doe het stiekem als hij slaapt.
  maandag 31 januari 2011 @ 06:42:33 #89
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92111715
Onderkin valt wel mee, maar Neve heeft echt spekkies bij haar polsjes, niet normaal! :D
Ow, en wat ik ook nooit schoon krijg is tussen haar tenen: dat blijven van die kromme apenteentjes O+ die regelmatig vol pluisjes zitten van haar sokjes.
pi_92113208
Tico, hoe is de nacht gegaan met Leyla?

Troeta, Baby's mogen dik zijn en lekkere spekkies hebben. Dat die vrouw 1000 x zegt dat hij zo dik is slaat echt nergens op. Begreep ze waarom jij niet wilde dat ze Mex slagroom gaf?

Oh ja die nekplooi is lastig. Ik smeer er uit voorzorg al sudocreme want er loopt heel de dag melk langs dus dan gaat het zo snel smetten. En hier ook kromme apenteentjes O+

Verder even een moedeloos momentje hier.
Amy heeft om half 8 de fles gehad en volgens mij heeft ze alweer de helft uitgespuugd. Liggen of zitten maakt niet uit. Ik heb haar eerder de Losec gegeven, die is ook alweer uitgespuugd. Ze had 20 minuten haar kleren aan en toen kon ik haar alweer omkleden. Steeds golfjes melk. Toen ik weer beneden kwam van haar omkleden bleek er gewoon een plasje melk op de grond te liggen. Pffff, hoe moet dat kind nou groeien als ze alles uitspuugt. :{
pi_92113353
Je dikt al in toch sola? Wat een gedoe!

Met Leyla ging het vanmorgen gewoon goed, ze had gister natuurlijk heel veel geslapen en vanmorgen was ze gewoon weer mn vrolijke meis. Dus die is gewoon lekker op de opvang nu.
pi_92113474
Fijn dat ze weer vrolijk is Tico!

Nutriton gebruiken we niet meer want ze bleef dat ook uitspugen. Alleen dan was het behangplaksel en met het uitspugen had ze dan moeite dus dat vond ik heel eng. Fruithap komt er ook uit, dus lijkt me niet echt aan de dikte te liggen. Ik weet het nu gewoon even niet meer.
pi_92114009
Ik zou dan gewoon even bellen, of naar de dietist of de kinderarts..
pi_92114022
Is ze verder wel vrolijk? Niet dat ze wat grieperig/hangerig is? Koorts?
pi_92114101
Verder heel vrolijk ja, niets aan de hand. Ze ligt nu lekker te slapen.
pi_92114146
ook al zo raar, ze moet toch honger hebben? Leyla doet dat ook he, die gaat gewoon slapen en hoor je niet... Ja tenzij echt echt echt honger...

Ga je zo gewoon nog een fles maken?
pi_92114236
Ik ga een fles maken als ze wakker is ja. Ik ben altijd blij als ze even slaapt want dat doet ze niet heel veel.

Heb de dietiste gebeld en van haar moet ik de kinderarts bellen. Aansturen op een opname. Ben benieuwd wat de kinderarts daarvan vindt.

Assistente kinderarts vindt niet, woensdagmiddag een afspraak.

[ Bericht 12% gewijzigd door Solagratia op 31-01-2011 10:33:11 ]
pi_92114515
Hmz.. nou ja...

En als ze nu de rest van de dag ook alles eruit gooit? Kind heeft al weinig reserve zeg maar. Als het vanmiddag niet beter is zou ik gewoon nog eens bellen en de boel ook iets overdrijven zeg maar.
pi_92114585
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen. Even kijken of ze vanmiddag de flessen erin laat. Ik vind het heel lastig, want ik ben ook bang dat ik gewoon overbezorgd ben. Maar het is toch niet normaal dat ze steeds spuugt en de medicijnen niets lijken te doen?
pi_92114718
Ik denk altijd maar dat een moedergevoel je niet zomaar in de steek laat. Jij maakt je echt zorgen om haar en volgens mij heb je ook echt wel het gevoel dat het niet klopt.. Dan denk ik gewoon luister naar dat gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')