Ja zeker is ie mooi..Hoe oud is ie nu..Overigens alle babytjes zijn leuk en liefquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.
De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.
Ahhh die Amy!
Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Ik was naar de WC en had hem bij m'n vriend geparkeerd, ik zei nog: Hou hem bij je..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Noa24 het volgende:
Troeta, hoe ging dat dan? Zat je er zelf gewoon naast?
Blijkbaar is dat enorm leuk ... Totdat het straks hun baby is.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.
De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.
Ahhh die Amy!
Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Wist ik het maarquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Solagratia het volgende:
Ach, heeft ze pijn aan haar oren? Of gewoon algehele ellendigheid?
Van alleen peer? Lijkt me niet hoor. Misschien heb je haar niet goed genoeg afgedroogd, dan gaat het smetten. Leyla heeft het wel eens in haar nek, ondanks dat ik daar goed droog, blijkbaar dan toch net niet goed genoeg. Laagje sudo en dan is het zo weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Solagratia het volgende:
Ik weet niet precies wat het is. Het was rood in streepjes zeg maar. Ook niet dik ofzo. Dus dan denk ik uitslag. Ik heb er nu een laag sudocreme op gesmeerd. Zou het van het fruit kunnen komen?
floris kokhalst nog steeds makkelijk. banaan los vond ie ook niet echt lekker trouwens, gemengd met mango eet ie t dus wel (heb je wat aan)quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dat zou op zich ook kunnen. Zodra ze het voelt in haar mond kijkt ze enorm smerig. Ze houdt haar mond ook stijf dicht als je dan weer met de lepel aan komt. Ik vind het ook zo wat om haar aan het lachen te maken en dan en lepel erin te proppen.
Had Leia daar geen last van dat het een andere structuur had? En Floris Son?
Vanochtend at ik banaan en toen gaf ik haar een stuk. Ze deed een klein stukje haar mond in, keek heel erg bedenkelijk en toen wilde ze niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |