Als je het nog kunt veranderen: graag! Ze is van 15-1.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb de baby's die inmiddels 6 maanden oud zijn uit het lijstje verwijderdMoet er verder nog iets aangepast/toegevoegd worden?
Claudia, wil je met Lena in het lijstje?
Ja zeker is ie mooi..Hoe oud is ie nu..Overigens alle babytjes zijn leuk en liefquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.
De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.
Ahhh die Amy!
Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Ik was naar de WC en had hem bij m'n vriend geparkeerd, ik zei nog: Hou hem bij je..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Noa24 het volgende:
Troeta, hoe ging dat dan? Zat je er zelf gewoon naast?
Blijkbaar is dat enorm leuk ... Totdat het straks hun baby is.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Troeta het volgende:
Mooi was m'n baby daar he haaibaaike:P Hij werd er ook nog kaal bij,haha
Ben echt blij dat het niet lang geduurd heeft.
De dokter vertelde me dat als het vuil uit het oor is, dat het dan geen ontsteling is. Maar als het blijft lopen lijkt het mij ook niet goed hoor.
Ahhh die Amy!
Wij hadden een verjaardag en Mex heeft zijn eerste lik slagroom binnen hoor, waarom doen mensen dat toch?
Wist ik het maarquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Solagratia het volgende:
Ach, heeft ze pijn aan haar oren? Of gewoon algehele ellendigheid?
Van alleen peer? Lijkt me niet hoor. Misschien heb je haar niet goed genoeg afgedroogd, dan gaat het smetten. Leyla heeft het wel eens in haar nek, ondanks dat ik daar goed droog, blijkbaar dan toch net niet goed genoeg. Laagje sudo en dan is het zo weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Solagratia het volgende:
Ik weet niet precies wat het is. Het was rood in streepjes zeg maar. Ook niet dik ofzo. Dus dan denk ik uitslag. Ik heb er nu een laag sudocreme op gesmeerd. Zou het van het fruit kunnen komen?
floris kokhalst nog steeds makkelijk. banaan los vond ie ook niet echt lekker trouwens, gemengd met mango eet ie t dus wel (heb je wat aan)quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef Solagratia het volgende:
Ja, dat zou op zich ook kunnen. Zodra ze het voelt in haar mond kijkt ze enorm smerig. Ze houdt haar mond ook stijf dicht als je dan weer met de lepel aan komt. Ik vind het ook zo wat om haar aan het lachen te maken en dan en lepel erin te proppen.
Had Leia daar geen last van dat het een andere structuur had? En Floris Son?
Vanochtend at ik banaan en toen gaf ik haar een stuk. Ze deed een klein stukje haar mond in, keek heel erg bedenkelijk en toen wilde ze niet meer.
Op hoeveel zou hij dan nu uitkomen?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Troeta het volgende:
Nou idd Tico, mensen die goed zielig kunnen doen komen altijd een stuk verder! Blijf dat raar vinden, maar ja, dan doen we dat toch!
Ik heb de laatste fles van gister om 12 uur overgeslagen en Mex bleef gewoon slapen tot kwart voor 7.
Om kwart voor 10 wilde hij z'n tweede fles nog niet en nu slaapt hij nog.
Normaal doen we 12 uur een laatste fles, komt hij om 5 en om 8 en om 11 uur.
Zou het vele eten eindelijk stoppen?
Ik had dat in een boekje gelezen om die laatste fles over te slaan, dan slapen ze niet met een volle blaas enzo stond er..
Maar stiekem maak ik me nu ook weer zorgen, tis zo weinig ineens!
Ahhh Pvoess, hoe laat mag je hem weer ophalen? Is het de eerste keer?
Ik hou de plasluiers van Leyla wel degelijk in de gaten. Ik heb namelijk wel strepen op mn borst maar geen maatstrepen... Dus ik heb geen idee wat erin gaat behalve dat ene flesje met fortifier.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik neem aan dat je dat doet omdat je ze dan weggooit en niet om te luisteren of ze ploffen?
Met poepluiers zou ik ook niet gooien nee.
Noa, dat is inderdaad niet te vergelijken dan. Fijn dat de Losec goed werkt bij jullie!
Pvoesss, en dan een geluidsopname maken omdat ik er niet zeker over ben![]()
Als ik het niet meer vertrouw en niet langs de assistente kom, dan stap ik zo in de auto ja. Maar ik ben nu weer iets rustiger merk ik. Gelukkig. Kijken hoe het vanmiddag gaat
Nee, tuurlijk niet, voel ik wel even of er uberhaupt een plasje in zit. De volgende luier moet dan wel ploffen of in elk geval wat meer bevatten dan de "droge" luier.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:25 schreef Solagratia het volgende:
En wat als er een luier niet ploft, is dat dan direct een probleem?
oh en die worteltjes zijn juist echt zo vies! Raar kind!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef Solagratia het volgende:
Ja dat zou goed kunnen Tico, ze is gewoon tevreden maar dat is in dit geval geen goede graadmeter.
Ik gaf net een potje worteltjes van Olvarit en ze at ervan! Dat snaveltje ging steeds wijder openHelemaal enthousiast. Ze wil gewoon potjes
Nu snap ik waarom bijvoeden zo leuk is.
Die onderkin is wel hilarisch, Soneal is soms net Winston Churchill, en omdat ze dezelfde geboortedatum hebben noemen we hem af en toe Winstonquote:Op maandag 31 januari 2011 06:42 schreef Hik het volgende:
Onderkin valt wel mee, maar Neve heeft echt spekkies bij haar polsjes, niet normaal!
Ow, en wat ik ook nooit schoon krijg is tussen haar tenen: dat blijven van die kromme apenteentjesdie regelmatig vol pluisjes zitten van haar sokjes.
Meer vertrouwen nu ja. Ze spuugt ook weer minder vanmiddag, tenminste minder dan vanochtend. Maar ik ben heel blij dat we woensdag even langs de KA kunnen. Ze ligt soms te gorgelen met de melk.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef Saffier het volgende:
Zoektocht naar smerige potjes
Fijn dat ze het nu wel lekker vond Sola! Heb je er zelf nu (weer) wat vertrouwen in?
Ik ben niet bijgelezen verder, ben moe van 3 nachtvoedingen en een avondvoeding extra maar hoe gaat het met Lena en met de kleine van Pvoess?
quote:
Die van mij moet die potjes niet hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef Hik het volgende:
Wahaha... willen jullie dat niet meer doen! Mensen in de trein zitten mij allemaal raar aan te kijken omdat ik aan jullie zit te denken, rondsmijtend met ploffende natte luiers!![]()
En wat een desillusie: ik zag mezelf al heel verantwoord aan de eigen prakjes en de Rapley... Blijken die dreumessen allemaal voor de bijl te gaan voor de vieze potjes!
Wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat hier super. Eigenlijk is het gewoon saai. Lena slaapt veel en het maakt niet uit waar je haar legt. Vanochtend kwam iemand van het consultatiebureau voor de intake en toen lag ze lekker in haar eigen bed te slapen. (Ik heb die vrouw wel weggehouden uit de slaapkamer, want ik had geen zin in commenaar op de cosleeper.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ben niet bijgelezen verder, ben moe van 3 nachtvoedingen en een avondvoeding extra maar hoe gaat het met Lena en met de kleine van Pvoess?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |