Zo, we zijn weer thuis en het kind is gevoederd dus even tijd.
De opname is een feit, ik word vrijdag nog door de KA gebeld of het maandag kan of later. In principe maandag, maar dat ligt er aan of hij het gepland krijgt met de afdeling.Die ligt nu vol, dus als het niet lukt dan later. Ze gaat dan voor een week heen.
Hij zei eerst dat ik de Losec nog maar de tijd moest geven en daarna een paar weken koemelkeiwitvrije voeding. Alleen dat zag ik echt niet zitten, dan zaten we hier thuis weer een paar weken in de onzekerheid. Hij wilde eigenlijk ook niet dat de behandeling voor reflux en KMA door elkaar liep want dan weet je straks nog niet wat het is. Dus maar goed dat we nog niet met de koemelkeiwitvrije melk begonnen waren.
J. had toen verkeerde pak meegenomen en toen dacht ik laat ik nog maar even afwachten na dit pak. In elk geval stuurde hij niet aan op een opname, pas toen ik erover begon vroeg hij wat ik er van zou vinden. Hij zei wel dat het niet gericht was op het beter maken van Amy, maar uitzoeken/ uitsluiten wat er is en voor mij het vertrouwen weer terug krijgen. Wel een fijne arts, want hij zag wel dat ik het niet langer zag zitten en vond de opname ook geen probleem. Er wordt dan misschien ook een slikfoto gemaakt en dat soort dingen. Ik denk zelf aan KMA ipv reflux maar ik heb de moed niet meer om dat thuis uit te gaan proberen, dus dit is heel fijn
Oh en ze was wel 250 gram aangekomen in een week, dus de Fantomalt, goed warm aankleden, alle slaapjes thuis in bed doen hun werk. Nu hopen dat het snel zonder Fantomalt kan en we wat minder voorzichtig hoeven te zijn.
Men ik ben echt heel opgelucht.