abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92227525
Ik hoop dat het gesprek fijn is verlopen, Sola. :*

kaatjejannie, ik heb het verhaal niet meegekregen. Waardoor ben je in eerste instantie naar de reumatoloog gestapt? Het is trouwens een heerlijk moment als je kind zelf de speen kan pakken! Helaas volgde hier vrij snel de fase van het weggooien van de speen als iets hem niet zint. :+

Ik heb m'n moed bij elkaar geraapt en ben op de weegschaal gaan staan. Ik had me erop ingesteld zwaarder te zijn dan na de vorige zwangerschap, maar ik ben gewoon lichter! :o Het viel me mee. Er moet nog behoorlijk wat af, maar de eerste stap is genomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92229256
Zo, we zijn weer thuis en het kind is gevoederd dus even tijd.

De opname is een feit, ik word vrijdag nog door de KA gebeld of het maandag kan of later. In principe maandag, maar dat ligt er aan of hij het gepland krijgt met de afdeling.Die ligt nu vol, dus als het niet lukt dan later. Ze gaat dan voor een week heen.

Hij zei eerst dat ik de Losec nog maar de tijd moest geven en daarna een paar weken koemelkeiwitvrije voeding. Alleen dat zag ik echt niet zitten, dan zaten we hier thuis weer een paar weken in de onzekerheid. Hij wilde eigenlijk ook niet dat de behandeling voor reflux en KMA door elkaar liep want dan weet je straks nog niet wat het is. Dus maar goed dat we nog niet met de koemelkeiwitvrije melk begonnen waren. J. had toen verkeerde pak meegenomen en toen dacht ik laat ik nog maar even afwachten na dit pak. In elk geval stuurde hij niet aan op een opname, pas toen ik erover begon vroeg hij wat ik er van zou vinden. Hij zei wel dat het niet gericht was op het beter maken van Amy, maar uitzoeken/ uitsluiten wat er is en voor mij het vertrouwen weer terug krijgen. Wel een fijne arts, want hij zag wel dat ik het niet langer zag zitten en vond de opname ook geen probleem. Er wordt dan misschien ook een slikfoto gemaakt en dat soort dingen. Ik denk zelf aan KMA ipv reflux maar ik heb de moed niet meer om dat thuis uit te gaan proberen, dus dit is heel fijn :)

Oh en ze was wel 250 gram aangekomen in een week, dus de Fantomalt, goed warm aankleden, alle slaapjes thuis in bed doen hun werk. Nu hopen dat het snel zonder Fantomalt kan en we wat minder voorzichtig hoeven te zijn.

Men ik ben echt heel opgelucht.
pi_92229387
Fijn sola! Fijn dat je serieus genomen wordt. Laat ze het maar eens goed bekijken daar.. Blijf je bij haar of ga je op en neer reizen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92230063
Ik ben nog 10 kilo te zwaar :{ ;(
Heel fijn Sola en goed dat je duidelijk bent geweest en ze je serieus nemen :Y
En idd wat tico vraagt hoe ga je het doen?

Ik haat muziekmobiles ik weet niet waarom maar die dingen vind ik niets..
Laat V. daar nou helemaal weg van zijn bij de opvang dus dan denk ik al snel ach dan moet er toch maar 1 komen..

Het gevaarte hangt al in de box en hij is helemaal happy :D _O-
pi_92230177
Ik blijf bij haar. Op en neer reizen kan ook wel, dat is maar een kwartier enkele reis. Maar ik vind het een erg naar idee dat ze daar dan zo alleen is. Het is daar ook wel goed geregeld met blijven slapen. Waarschijnlijk komt mijn man dan 's ochtends langs en na zijn werk. En misschien dat hij blijft slapen en ik thuis. Maar dat moeten we gewoon maar even bekijken.
pi_92230249
Wat fijn Sola. hopelijk komt er dan meer duidelijkheid!

Claudia, na het bloedverlies na de bevalling ben ik naar de internist geweest. Om te kijken waar het nou aan lag. Die heeft bloed laten prikken (veel bloed). Daar kwam eigenlijk niks uit, maar er was wel te zien dat ik een antistof heb. Dat kon wijzen op een auto immuun ziekte. Daarvoor moest ik naar de reumatoloog, die schijnt daar dan weer meer verstand van te hebben.

Ik heb nu een andere speen gekocht, zometeen maar eens uitkoken en dan kijken of ze hem wel pakt. Het is voor haar zo frustrerend lijkt me. Ze is moe, wil slapen, maar het lukt niet. Maar met speen wel. Ze kan hem zelf niet in de mond houden. Ze zuigt 3 keer, en dan schiet ie eruit. En haar mondje blijft maar de beweging maken, dat ziet er dan wel weer erg schattig uit.
Vanmorgen toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis (Ilse was even bij opa en oma geweest) was ze wakker, maar ik zag aan haar dat ze wel moe was en bijna sliep. Ik heb haar even in de maxi cosi gelaten, en ben ongeveer 30 minuten later even aan kijken. Ze was helemaal diep weg. Ik heb haar uit de maxi cosi gehaald en heb haar zo over in bed gelegd. Haar vest heb ik aangelaten, en ik heb de deken maar tot haar middel gedaan. Ze heeft nog ruim 2 uur geslapen.

[ Bericht 7% gewijzigd door kaatjejannie op 02-02-2011 16:49:53 ]
*poef* nu is het weg
pi_92230482
Ik was niet heel duidelijk, want ik kon gewoon niet uit mijn woorden komen en vertellen waarom het nou niet ging thuis. Huilen natuurlijk, keek ik ook niet raar van op, want ik huil serieus bij elke emotie. Maar hij was echt heel begripvol en zei dat een opname ook handig was omdat je als moeder zo emotioneel betrokken erbij bent, dat maakt het heel lastig. De verpleging kan gewoon objectief naar haar kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Solagratia op 02-02-2011 16:51:33 ]
pi_92232101
Sola, wat fijn dat er goed naar je geluisterd werd en dat er een opname komt. Hopelijk vinden ze dat snel wat er met Amy is. 250 gram in een week aankomen klinkt trouwens wel echt super!
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:37:07 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92239115
Sola, wat goed dat ze het zo goed oppakken, ik hoop dat het niet alleen tot antwoorden komt mbt Amy, maar dat jij ook de rust krijgt die je nodig hebt om met goede moed weer door te gaan :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:22:38 #285
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92245632
Wat fijn dat het zo goed ging Sola. *O*
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92245863
Sola *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik haat muziekmobiles ik weet niet waarom maar die dingen vind ik niets..
Laat V. daar nou helemaal weg van zijn bij de opvang dus dan denk ik al snel ach dan moet er toch maar 1 komen..
[ afbeelding ]
Het gevaarte hangt al in de box en hij is helemaal happy :D _O-
Die hebben wij ook! Nu doe ik 'm niet meer zo veel aan, maar toen E nog geen speeltjes kon vastpakken vond ik het echt een fijn ding voor haar. Manlief en ik liepen op een gegeven moment alleen de hele dag het liedje te zingen. :D
pi_92248229
Wat heerlijk dat de arts zo begripvol was, Sola! Je klinkt erg opgelucht.
pi_92248309
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Cantare het volgende:
Sola *O*

[..]

Die hebben wij ook! Nu doe ik 'm niet meer zo veel aan, maar toen E nog geen speeltjes kon vastpakken vond ik het echt een fijn ding voor haar. Manlief en ik liepen op een gegeven moment alleen de hele dag het liedje te zingen. :D
Zo ging dat bij ons ook: toen Ivan nog vooral keek hadden we een muziekmobiel in de box, maar toen hij meer ging grijpen en bewegen hebben we een boxspiraal opgehangen met knisperdingetjes en zo.
pi_92250827
hihih ik vind het zo leuk om te zien, hij brabbelt er hele verhalen tegen.
En de beentjes en armpjes gaan tekeer van plezier en het proberen te pakken O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:35:25 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92250957
Wat gaat het toch allemaal enorm hard; net twee maanden oud en al lachen, je volgen en idd diezelfde mobile erg leuk vinden, voorkeuren hebben dus.
En ik heb zelfs al het idee dat hij z'n stem aan het ontdekken is O+

Verder heb ik het gevoel dat hij gevoel voor humor heeft want hij reageert soms op dingen die gezegd worden.

In z'n bedje liggen piepen terwijl ik me aan het aankleden ben; loop in spijkerbroek en BH naar z'n bedje, vraag hem of hij even wil ophouden met z'n gepiep zodat ik me kan aankleden, want ik kan toch niet in m'n blote BH met hem naar buiten... begint hij te lachen :D

Ik ben boven, N. komt met Soneal boven en N. zegt dat hij een hele natte luier verschoond heeft en dat Soneal weer aan een voeding toe is...
L: Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is.
N: Wij denken van niet.
Soneal: Grote grijns naar papa _O-
Zij hadden gelijk trouwens :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92261159
Hihi leandra

Fijn dat er actie ondernomen wordt sola!

Vanmorgen naar het cb met Jelle, 1e afspraak. Ben heel benieuwd wat hij weegt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:41:32 #292
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92261517
Babies met humor... Neve kan me echt zo heeeel ondeugend, met een grote grijns aankijken af en toe, vooral als ze iets doet dat eigenlijk niet fijn/handig is (zoals een enorme puinhoop maken van haar voeding, of plassen op het aankleedkussen). :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:44:32 #293
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92261551
Ben benieuwd naar jullie cb ervaring mrien, veel plezier.

Vandaag is mijn zorgdag, dus hopelijk nog even slapen en Dan de rest van de dag een beetje rommelen met Neve. Il zou willen dat het nou eindelijk weer eens mooi weer werd, zodat we hier een beetje in het park kunnen hangen.
pi_92264505
Het is prima weer hoor Hik... tenminste, hier wel! Oké, niet heel warm, maar 't is februari ;)

Wij zijn net weer bij het CB geweest en de dame weegt nu 6560 gram en is 64 cm lang en zit daarmee mooi op de middellijn van de curves.
Verder zijn de prikjes weer gezet en waren er verder geen bijzonderheden :)

De curves:

pi_92264536
Mooie lijntjes van Anne. Ze doet het goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92264883
Inderdaad mooie lijntjes! Fijn zeg!
Ahh, Leandra wat schattig, een baby met humor. Leuk!

Tnx, voor de reacties :) Wij zijn hier thuis nu druk aan het plannen hoe we alles gaan doen. Ik kan in elk geval blijven slapen, dat is in dit ziekenhuis gratis. Eten kan in de personeelskantine. J. die komt 's ochtends voor zijn werk even langs en na zijn werk. Hij gaat waarschijnlijk bij zn ouders logeren die naast het ziekenhuis wonen, dus dat scheelt ook weer reistijd :) En handig, op dinsdagochtend heb ik een afspraak bij de bekkenfysio en dat is ook in het ziekenhuis, daar kan ik dus gewoon heen. Voor de rest wordt het wel een pittig weekje denk ik. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het zal zijn, dus ik wacht rustig af. Amy is weer flink aan het spugen vandaag dus het is goed dat ik dit door heb gezet. Nu weten we (hopelijk) in een week onder goede begeleiding wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen idee wat ik allemaal mee moet nemen voor Amy. Iemand een idee daarvan? Wat is handig voor in het ziekenhuis? Ik neem in elk geval haar slaapschaap en slaapaap mee, slaapzak, muziekschaap, want dat is eigen.

En, ik ben inderdaad heel blij met die 250 gram erbij, die hebben we in elk geval in the pocket. Het ligt dus niet aan de opname van de voedingsstoffen ofzo. Ik ga voor de verandering alleen niet denken dat het nu goed is en alles opgelost, want ze heeft wel vaker zo'n opleving gehad en daarna was het weer mis. In elk geval is ze nu 6385 gram en 62 cm.
pi_92265100
Sola, fijn dat je gewoon gratis kunt blijven slapen in het ziekenhuis. Ik mocht dat ook bij Anne, ook al mocht het volgens de officiële regels niet, omdat ik toen nog in mijn kraamdagen zat, maar daar deed niemand moeilijk over.
Wij hadden toen alleen wat kleertjes voor Anne bij ons, maar ze was toen natuurlijk ook pas een paar dagen oud en had geen behoefte aan eigen speeltjes en een slaapzakje enzo.
Luiers en voeding kregen we in ieder geval gewoon van het ziekenhuis. Als Anne nu opgenomen zou worden zou ik inderdaad meenemen wat jij beschrijft, plus een eigen fles en speen.

Hoe ziet haar curve er nu uit?
pi_92265202
Fles en speen is een goede!

Je ziet nu wel een stijgend lijntje! :)
pi_92265213
Sola, wow wat een goede aktie van de kinderarts meteen! Spannende tijd, maar wel heel fijn dat jullie zo serieus worden genomen. Hopelijk zijn ze er snel achter wat het nu is en is er een makkelijke, snelle oplossing! :* topmama!
pi_92265246
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:44 schreef Hik het volgende:
Ben benieuwd naar jullie cb ervaring mrien, veel plezier.

Vandaag is mijn zorgdag, dus hopelijk nog even slapen en Dan de rest van de dag een beetje rommelen met Neve. Il zou willen dat het nou eindelijk weer eens mooi weer werd, zodat we hier een beetje in het park kunnen hangen.
Het is heerlijk weer vandaag! Nog niet super warm, maar zon O+ het is fris maar lekker!! Kind in de bondolino en lekker een stuk gaan wandelen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')