daar heb ik nog nooit gewoond. alleen gelderland, grunn en fryslan!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wil Minthy wel naar Ljouwert...
Denk ik waarschijnlijk niet, want Overijssel![]()
spannend! maar jij bent dus niet Tessa uit Tilburg?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ramon zou me volgens mij zometeen moeten bellen
Je heet Domien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ramon zou me volgens mij zometeen moeten bellen
Nee, ik ben Juicy uit FOK!landquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spannend! maar jij bent dus niet Tessa uit Tilburg?
doe je ramon de groeten van ons?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, niet echt een speciale lens. Heb vorig jaar m'n eerste spiegelreflex gekocht met een 18-200mm lens erbij. En nu wil ik er weer eentje, een 50mm 1.8. Beetje meer creativiteit in m'n donder schoppen ermee hopelijk. En oh ja ik wil een uv filter voor die lens. En oh ja een statief. En oh ja een broodrooster. Etc. Etc. Dit soort winkels worden m'n dood.
Helaas, niet, maar is ook niet nodig gelukkig! Lensje is 'maar' 99 euro, statief heb ik een mooie gevonden voor 35. UV-filter weet ik nog niet maar denk niet dat die 20 miljoenmiljard zal kosten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Je hebt de jackpot gewonnen!? Althans, het zou dus mooi zijn als dat het geval zou zijn geweest.
ik Ramonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef Cee het volgende:
Ik vond Timur best een beetje woest aantrekkelijk in die '00s clip.
triootje! jij, ik en Sneeuwramon!quote:
Oh, dat is nog best betaalbaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Helaas, niet, maar is ook niet nodig gelukkig! Lensje is 'maar' 99 euro, statief heb ik een mooie gevonden voor 35. UV-filter weet ik nog niet maar denk niet dat die 20 miljoenmiljard zal kosten.
Dakantochhelemaalnietimuuurrr!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
triootje! jij, ik en Sneeuwramon!
Is hij die gozer met die lompe boor?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef Cee het volgende:
Ik vond Timur best een beetje woest aantrekkelijk in die '00s clip.
+1quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is hij die gozer met die lompe boor?
yup! had jij maar zo'n grote boor he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is hij die gozer met die lompe boor?
Ik snap nu waarom die Egyptenaren zo wild doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. als we nu allemaal hard schreeuwen horen we het niet!
hahahahaha, blof gaat op tournee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom die Egyptenaren zo wild doen.
Precies. Waarom niet Lola Kite? Past precies bij het 'beeld' dat 3FM wilt hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef -Hans- het volgende:
Zoveel goede opties en dan gaan ze voor Blof. Waarom toch..
Dat is inderdaad een van de kandidaten van het lijstje, maar ja die plaat wordt al wel gedraaid op 3FM en de nieuwe Blof had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord. Nieuwe Staat lijkt ineens ook minder vaak te worden gedraaid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Precies. Waarom niet Lola Kite? Past precies bij het 'beeld' dat 3FM wilt hebben.
Alhoewel dat de laatste maanden toch niks meer voorstelt.
Humorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das een afkorting van een docent op mijn school, denk ik dus steeds aan als ik dat zie![]()
humor is ook lastig Hans...quote:
De nieuwe Bløf was ook pas gisterochtend in première gegaan. Had 3fm die ultra-exclusieve wereldschokkende primeur toch mooi in de pocket!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de kandidaten van het lijstje, maar ja die plaat wordt al wel gedraaid op 3FM en de nieuwe Blof had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord. Nieuwe Staat lijkt ineens ook minder vaak te worden gedraaid.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Moloko mag heul wel, Pink zouden ze sowieso niet moeten draaien, schreeuwteef
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De nieuwe Bløf was ook pas gisterochtend in première gegaan. Had 3fm die ultra-exclusieve wereldschokkende primeur toch mooi in de pocket!
Radio538 had hem ook al om 9.15quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De nieuwe Bløf was ook pas gisterochtend in première gegaan. Had 3fm die ultra-exclusieve wereldschokkende primeur toch mooi in de pocket!
Roel is op dreef vandaag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef alors het volgende:
Ik skip even drie nummers en jullie zijn meteen alweer een topic verder
Die zijn daar goed bezigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radio538 had hem ook al om 9.15/
Dat is toch spul voor in je haar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef alors het volgende:
Awww mijn kat vindt Palmers Cocoa Butter lekker
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch spul voor in je haar?Dakantochhelemaalnietalors!
Ook, maar ik heb hier een proefmonster van gewone creme, ruikt wel lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch spul voor in je haar?Dakantochhelemaalnietalors!
Ik ben m'n kamer aan het opruimen. Net onder en achter m'n bed gedaan, maar heb nu al geen zin meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Cee het volgende:
Ik ben al een uur aan het proberen m'n huis te stofzuigen maar steeds als ik de stofzuiger uit zet ga ik Timur luisteren. Na Mama Appelsap ga ik verder, echt.
zuigen kreng!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Cee het volgende:
Ik ben al een uur aan het proberen m'n huis te stofzuigen maar steeds als ik de stofzuiger uit zet ga ik Timur luisteren. Na Mama Appelsap ga ik verder, echt.
Ik heb het ook eens geprobeerd, fijn spul! Volgens mij voor negers met kroeshaar, wat ik niet ben, maar als 't effectief is, who cares!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb hier een proefmonster van gewone creme, ruikt wel lekkerKrijg er honger van
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Cee het volgende:
maar jij bent toch de zon??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Waar is de f*cking zon gebleven?! De dag begon zo goed...
Handsome Poets Hans...quote:
Eén der laatste goede megahits...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat blijft toch wel angstig fijn
Angstig idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat blijft toch wel angstig fijn
Staan die knakkers in LWD' en?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
owja, ik ga misschien naar GBTTZ vanavond....hangt van justmattie en zn matties af!
Hier!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Waar is de f*cking zon gebleven?! De dag begon zo goed...
yup. in Romein....op 1 minuut lopen van Casa del Rockos Drittos!quote:
Hmja. Zo ff stukje wandelen. Ik zal m'n sjalom doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hier ook, alleen grafkoud blijft het gewoon hoor.
Dan moet je gewoon gaan man, ongeacht wie er komt. GBTTZ live is meer dan de moeite waard. Beetje vooraan staan en knallenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. in Romein....op 1 minuut lopen van Casa del Rockos Drittos!
tis uitverkocht...maar justmattie heeft misschien een kaartje over....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon gaan man, ongeacht wie er komt. GBTTZ live is meer dan de moeite waard. Beetje vooraan staan en knallen
Nopequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
jamiroquai.....is het heel erg als ik dit niet leuk vind??
Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis uitverkocht...maar justmattie heeft misschien een kaartje over....
wel wil ik in maart naar Lola Kite en misschein vrijdag naar Broken Glass Heroes....
ik vind alles van jamiroquai klinken als another one bites the dust!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Ligt het aan mij, of klinken sommige stukjes als 'Another one bites the dust'?
god wat een mafkees weer.quote:
Wat een baas. Ramon begint er ook overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
Timur staat gewoon met peuk in de studio
tot ie die troep van Keane ging draaien....quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot ie die troep van Keane ging draaien....
Ik las heilig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef -Hans- het volgende:
Erg heiig hier. Kan de top van de Martinitoren nog maar net zien.
Jeps.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef -Hans- het volgende:
Verkoopt de Mediamarkt trouwens ook speakersets voor de pc?.
Ja. Maar computer accessoires, dus geen 16% korting.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef -Hans- het volgende:
Verkoopt de Mediamarkt trouwens ook speakersets voor de pc?.
dat dus.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar computer accessoires, dus geen 16% korting.
Dacht dat dat niet meer mocht in de nieuwe studio.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
Timur staat gewoon met peuk in de studio
Ah, jammer! Thanks. (Allrounder trouwens ook).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar computer accessoires, dus geen 16% korting.
Balen! Naja, een nieuwe hi-fi set voor in de woonkamer is ook wel leuk of een nieuwe tv. Heb nu nog zo'n kleine bak staan.quote:
Timur mag alles. Haha, zelfs over het nieuwe bureau lopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat niet meer mocht in de nieuwe studio.
met tv's moet je ook opletten...een aantal Samsungs, Panasonics enzo vallen er niet onder. kijk ff mediamarkt.nl voor je in de winkel met je goddelijke mond vol perfecte tanden staat...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Balen! Naja, een nieuwe hi-fi set voor in de woonkamer is ook wel leuk of een nieuwe tv. Heb nu nog zo'n kleine bak staan.
Mediamarkt is wel zo slim geweest om een erg gestripte site online te zetten waar je eigenlijk weinig mee kan (of ik kijk niet goed). Je moet dus eigenlijk wel naar de winkel.. Het maken van een prijsvergelijking t.o.v. andere winkels is zo ook weer wat lastiger. Vorig jaar waren ze iets te laat met het online zetten van de gestripte site. Toen heb ik nog mooi het e.e.a. kunnen vergelijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met tv's moet je ook opletten...een aantal Samsungs, Panasonics enzo vallen er niet onder. kijk ff mediamarkt.nl voor je in de winkel met je goddelijke mond vol perfecte tanden staat...
Waardeloze actie is het eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met tv's moet je ook opletten...een aantal Samsungs, Panasonics enzo vallen er niet onder. kijk ff mediamarkt.nl voor je in de winkel met je goddelijke mond vol perfecte tanden staat...
nja, wellicht dat bepaalde fabrikanten geen toestemming geven? en op beeld- en geluidsdragers is de winstmarge wellicht al laag....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mediamarkt is wel zo slim geweest om een erg gestripte site online te zetten waar je eigenlijk weinig mee kan (of ik kijk niet goed). Je moet dus eigenlijk wel naar de winkel.. Het maken van een prijsvergelijking t.o.v. andere winkels is zo ook weer wat lastiger. Vorig jaar waren ze iets te laat met het online zetten van de gestripte site. Toen heb ik nog mooi het e.e.a. kunnen vergelijken.
Crap btw dat dan schijnbaar niet alles onder de korting valt
Geen idee, maar zou best kunnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, wellicht dat bepaalde fabrikanten geen toestemming geven? en op beeld- en geluidsdragers is de winstmarge wellicht al laag....
wat deden ze er ook alweer mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef -Hans- het volgende:
Moet eerlijk zeggen de actie gisteren tijdens het EkStra weekend met deze plaat was toch wel meer dan briljant. Is daar niet een leuk YouTube fragment van?
En een kindje zelfs!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen weet toch dat ie een vriendin heeft ook
Dat is toch ook de opzet van het 'originele' nummer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Constant herhalen van hetzelfde stukje (minuten lang)
owjaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Constant herhalen van hetzelfde stukje (minuten lang)
Gay Bar van Electric Six!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef henkde_j het volgende:
Iemand nog tips voor een vakantie CD?
Mwoa, ik neem mijn vader voor een weekje op sleeptouwquote:
Klopt, maar gisteren deden ze het extreemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch ook de opzet van het 'originele' nummer?
dan Danger High Voltage van dezelfde band. gaat over bejaardenseksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, ik neem mijn vader voor een weekje op sleeptouw
Pizza. Punt. Elke dagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja
zo, de haartjes zitten in de gel, straks maar ff naar de supermarkt voor etenwat ga ik vanavond eten mensen?
LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef alors het volgende:
Alleen van 7 tot 9 op maandagavond bereikbaar
ik vind dat eigenlijk vandaga eens echt moet koken.....met pannen enzo....quote:
Check die BBQ box van Gerard Ekdom eens, daar staan een hoop leuke zomernummers opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, ik neem mijn vader voor een weekje op sleeptouw
Heb ik al in de auto liggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Check die BBQ box van Gerard Ekdom eens, daar staan een hoop leuke zomernummers op
dat nummer van O-zone! Dragosta tin tei ofzo! en ehm...My Star van Brainstormquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb ik al in de auto liggen.![]()
Maar het wordt een vakantie richting voormalig oostblok komende weekt, niet echt zomers dus
Goed bezig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat eigenlijk vandaga eens echt moet koken.....met pannen enzo....
Heb je ook niet gaye platen suggesties?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat nummer van O-zone! Dragosta tin tei ofzo! en ehm...My Star van Brainstorm
Ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb ik al in de auto liggen.![]()
Maar het wordt een vakantie richting voormalig oostblok komende weekt, niet echt zomers dus
Shantel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh![]()
Lekkere Balkan/Sovjet kneiters als Stereo Love, Tatu, dat ene 'trakzak nummer' iets met een S... dikke hit was het... kom er even niet op...
Presidents of the USa - Carolines Bootyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je ook niet gaye platen suggesties?
Gay Bar
O-zone
My star
Je vergeet rocket to uranus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Presidents of the USa - Carolines Booty
Outhere Brothers - Fuck you in the ass
Vengaboys - We're going to ibiza
ok, ehm....yummy down on this van Bloodhound Gang?quote:
Die ene waar Veenstra een sint-versie van had. Shit, puntje van m'n tong.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee de zomerhit van 3 jaar geleden... Kom op wie zegt het ff...
?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee de zomerhit van 3 jaar geleden... Kom op wie zegt het ff...
geberut vaak bij oudere mensen. die zien de digitale cijfers en vormen die in hun hoofd om naar klok-wijzers...quote:
Ik heb nog wel eens dat ik 6 uur als 16u op wil schrijven, maar dat zie ik dan wel meteenquote:
Dit waren geen oudere mensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geberut vaak bij oudere mensen. die zien de digitale cijfers en vormen die in hun hoofd om naar klok-wijzers...
neee die is het niet... de titel is ..nner ofzo en volgens mij begint de artiest met een S....quote:
SAMIM ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
neee die is het niet... de titel is ..nner ofzo en volgens mij begint de artiest met een S....
Simi...simian sibidim sirtaki....ARRRGH.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
neee die is het niet... de titel is ..nner ofzo en volgens mij begint de artiest met een S....
Bijna Ceequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Simi...simian sibidim sirtaki....ARRRGH.
Serieus joh? Dat gaat natuurlijk niet werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geberut vaak bij oudere mensen. die zien de digitale cijfers en vormen die in hun hoofd om naar klok-wijzers...
Ja okay, maar je begrijpt het verder wel. Deze dus echt neitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens dat ik 6 uur als 16u op wil schrijven, maar dat zie ik dan wel meteen
Ik vind klokkijken met wijzers ook maar gedoe, ik had altijd zo'n jongenshorloge met digitale cijfersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef Cee het volgende:
Ik kon ook pas klokkijken toen ik 14 was ofzo.
Ik verreken mijzelf vaak met tijd. Dan haal ik analoge notering en digitale notering door elkaar. Kan zo even geen voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens dat ik 6 uur als 16u op wil schrijven, maar dat zie ik dan wel meteen
Ik snapte het gewoon niet, eerst kijken waar de wijzers staan, dan daar weer de minuten en uren uit herleiden en dan als tijd benoemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind klokkijken met wijzers ook maar gedoe, ik had altijd zo'n jongenshorloge met digitale cijfers
Ben zelf ook meer van de digitale klokken. Veel handiger/sneller, imho. Horloges met digitale cijfers FTWquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind klokkijken met wijzers ook maar gedoe, ik had altijd zo'n jongenshorloge met digitale cijfers
High Roadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat is dat album van the Broken Bells trouwens heerlijk chill.
Ik vind dat dit nummer op de vakantie-CD moet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n stom nummer he
ja, dat zie ik Hans en jou ook nog wel eens doen!quote:
Vaporize is ook topquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
High Road![]()
. Een van de beste platen van 2010. Zonder twijfel.
Nou, dit dus. En de cd's van de 3J's? Goed te pruimen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef alors het volgende:
Ik vind sommige Nick en Simon liedjes best lief
Ja maar veel mensen haten maar blindelings zonder het ooit te hebben gehoord. Alsof het allemaal Frans Bauers kloons zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dit dus. En de cd's van de 3J's? Goed te pruimen!
Jij snapt me.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen haten maar blindelings zonder het ooit te hebben gehoord. Alsof het allemaal Frans Bauers kloons zijn
ik heb alle platen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alle platen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ken het ook niet.
Ik moet me nog eens in die gast verdiepen. Lees zijn naam regelmatig her en der, hij was jurylid bij een programma dat ik keek en daar trad hij ook op en ik vond 'm zo leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef henkde_j het volgende:
Maar 1 Ben Folds nummer kiesbaar in de Zeroes request lijst
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Het enige NL talige wat ik te pruimen vind das Acda en de Munnick, verder heb ik dr echt zelden wat mee , kan het ook niet helpen, maar Nick en Simon vind ik echt niks
Ja Hero, das 1 nummer, maar de rest, neeeee echt niet , sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
The Scene, Hero, Klein Orkest/Stef Bos ook niet?
Clouseau, Skik, De Dijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
God nee, die al helemaal niet allemaalquote:
Over de muur!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft ook aardig wat toffe covers gemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet me nog eens in die gast verdiepen. Lees zijn naam regelmatig her en der, hij was jurylid bij een programma dat ik keek en daar trad hij ook op en ik vond 'm zo leuk.
Sieneke!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel maar! Frank Boeijen, Ramses, Van Dik Hout?
How do you doedelzak!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Cee het volgende:
Ik wil die dronken mensen van de reclame voor een bus gooien, is dat erg?
Die laatste is nu wel een collectors item of nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan het denken of ik NL talig in mn cd kast heb...
Wel veel NL product maar uhm, mss een verdwaalde cd van Paul de Leeuw die ik es gekregen heb oh ja, en een gesigneerde cd van Silvia Millecam omdat we bij de cd presentatie waren, maar dat is het dan ook wel geloof ik
Huuuuuuuuuu, Frank Boeijen en van Dik Hout daar gruwel ik echt van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel maar! Frank Boeijen, Ramses, Van Dik Hout?
quote:
zoals de vorig keerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Cindy en Meneer Derks wat hebben gehad.
Ja, hebben?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:59 schreef alors het volgende:
[..]
Die laatste is nu wel een collectors item of niet
Wat een slet! Ze klinkt ook zo giechelig. Meneer Derks heeft een mooi aanbod gekregen van de bank. Nudge nudge wink winkquote:
Nee dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hebben?
Ik heb ook de cd single van Hero
Ik heb Hero een keer live gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hebben?
Ik heb ook de cd single van Hero
Doei oh-ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga maar even boodschappen doen
tot later of morgen!
hans, je wordt dement!quote:
Uhm?quote:
Die kerstsingle van hun ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef alors het volgende:
Ik vind sommige Nick en Simon liedjes best lief
dan is het dus een goede filmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef justmattie het volgende:
Paranormal Activity 2 is vaag
Ik geloof niet in die dingen, maar toch weten ze weer onverwacht me te laten schrikken
Ergens misschien wel.quote:
Jij hebt 'm dus ook gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef justmattie het volgende:
Paranormal Activity 2 is vaag
Ik geloof niet in die dingen, maar toch weten ze weer onverwacht me te laten schrikken
absoluutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ergens misschien wel.
M'n nichtje duurt te lang met reageren, dus ik heb een kaart over voor GBTTZ. Nog interesse?
Ik kijk 'm nu nog steeds eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt 'm dus ook gezien. Vond 'm in de bios wat leuker, maar er zaten toch wel weer een aantal heftige momenten in
.
Dat red ik ook wel, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut
geen probleem om om 8u bij Romein te zijn!
you've got pmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kijk 'm nu nog steeds eigenlijk
[..]
Dat red ik ook wel, denk ik.
LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kijk 'm nu nog steeds eigenlijk
[..]
Dat red ik ook wel, denk ik.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef -Hans- het volgende:
Haha wat een meer dan briljante aflevering weer. Vooral het einde met die gast die zijn auto een weiland instuurt #fail. Zou Roel ook hebben gekeken? De man die een joint had gerookt liep in een shirt rond van Roel's vorige werkgever.
zonde dat het tot zo laat duurt. ik had graag "mijn" kaartje afgestaanquote:
Vind 't ook jammer hoor, maar ondertussen heb ik kaartjes voor The White Lies in februari! Gaat ook erg tof worden, denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde dat het tot zo laat duurt. ik had graag "mijn" kaartje afgestaan
Gaaf!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind 't ook jammer hoor, maar ondertussen heb ik kaartjes voor The White Lies in februari! Gaat ook erg tof worden, denk ik
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Zet dan ook even door met goede muziek.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Zet dan ook even door met goede muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |