SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn top 20 voor de zeroes request
heeft ze gewonnen van Na Li/Li Na?quote:
Jupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft ze gewonnen van Na Li/Li Na?
Dat sowieso, en regie: kan de camera nu ook eens op Mustafa?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:53 schreef 3rdRock het volgende:
en Tim Knol ownt die die hele Saundersfamilie keihard!
Goed bezig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
zo, even een requestje gedaan....Fixkes natuurlijk! dankzij Timur leren kennen....
Hans! schatje! ik heb je gemist vannacht!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:16 schreef Evertjan het volgende:
Mooi lijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn top 20 voor de zeroes request
Ik jou ook man! Maar er moest ook even geslapen worden en vooral lang. Rol net uit bed, hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans! schatje! ik heb je gemist vannacht!
ik ook..maar ik ging om 7uur naar bedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik jou ook man! Maar er moest ook even geslapen worden en vooral lang. Rol net uit bed, haha.
Serieus?! Haha, dat is laatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook..maar ik ging om 7uur naar bed
leees maar terug, dan kun je zien dat ik de freaknacht heb doorgehaald.....moederziel alleen in dit topic....quote:
Aan teruglezen doe ik in principe niet echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leees maar terug, dan kun je zien dat ik de freaknacht heb doorgehaald.....moederziel alleen in dit topic....
oe, 2 lekkere requests. kunnen we ff horen hoe slecht JvT was vergeleken met hoe goed ze nu zijn.
en Amy
Als we nu met zn allen heeeeeeeeeeeeel hard roepen, misschien komt ze dan wel langs!quote:
Moeten we inderdaad wel heel hard roepenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Als we nu met zn allen heeeeeeeeeeeeel hard roepen, misschien komt ze dan wel langs!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
abrikozen, perzik, kersen of aardbeien? of wellicht marmelade?quote:
+1quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
abrikozen, perzik, kersen of aardbeien? of wellicht marmelade?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
kaas heet kaas omdat het naar kaas smaakt. wat een baas!
Wat een gek. Hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef alors het volgende:
Dat hele beeldscherm ligt om![]()
![]()
![]()
TImur kroop over de tafels
te laatquote:
ach, dan koopt Groningen Suarez toch weer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Napoli meldt zich opnieuw bij FC Groningen voor Matavz
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet ook worden ingewijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wtf![]()
. Geweldige pics
. Daar gaat de nieuwe studio
![]()
.
zo, die is ingewijd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schrijf 'm even op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef alors het volgende:
Ik dacht het zonet al te horen een nieuwe filelezer, maar zijn naam werd na het nieuws niet genoemd. Erwin dus.
Ze krijgen wsl. niet heel veel geld voor Matavzquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, dan koopt Groningen Suarez toch weer?
Ik ooKquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef alors het volgende:
Ik vind hem veel te Brabants praten, minpuntje.
je zit er in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm even op.Flirt Je Stijf
![]()
.
Anders zou je hem doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef alors het volgende:
Ik vind hem veel te Brabants praten, minpuntje.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zit er in?
We hebben hier Hans uit Groningen. Deze echte stadjer wil graag flirten met een dame die hij nog nooit heeft gezien. Haar echte naam kent hij niet, maar is altijd verbaasd als hij deze Limburgse aanspreekt....."Hans, waar ken je Oh-Oh van?"
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de radio de hele nacht aan gehad, maar wat een baas is die Ekdom
Als ie nou ook zo doet tussen 12 en 14 is dat ook veel leuker..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
of in flirt je stijf....Pino!
Pino valt op een wat oudere dame. Haar naam is Minthy. Ze wonen bij elkaar in de buurt, maar kennen elkaar niet persoonlijk. "Pino, wat vind je ze leuk aan haar?"
oe baby, spank me en call me oozewiezowoozewiezewallakristalla!quote:
quote:
Doe niet zo hitsig op de vroege ochtend, ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe baby, spank me en call me oozewiezowoozewiezewallakristalla!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |