maar jij bent toch de zon??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Waar is de f*cking zon gebleven?! De dag begon zo goed...
Handsome Poets Hans...quote:
Eén der laatste goede megahits...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat blijft toch wel angstig fijn
Angstig idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat blijft toch wel angstig fijn
Staan die knakkers in LWD' en?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
owja, ik ga misschien naar GBTTZ vanavond....hangt van justmattie en zn matties af!
Hier!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Waar is de f*cking zon gebleven?! De dag begon zo goed...
yup. in Romein....op 1 minuut lopen van Casa del Rockos Drittos!quote:
Hmja. Zo ff stukje wandelen. Ik zal m'n sjalom doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hier ook, alleen grafkoud blijft het gewoon hoor.
Dan moet je gewoon gaan man, ongeacht wie er komt. GBTTZ live is meer dan de moeite waard. Beetje vooraan staan en knallenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. in Romein....op 1 minuut lopen van Casa del Rockos Drittos!
tis uitverkocht...maar justmattie heeft misschien een kaartje over....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon gaan man, ongeacht wie er komt. GBTTZ live is meer dan de moeite waard. Beetje vooraan staan en knallen
Nopequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
jamiroquai.....is het heel erg als ik dit niet leuk vind??
Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis uitverkocht...maar justmattie heeft misschien een kaartje over....
wel wil ik in maart naar Lola Kite en misschein vrijdag naar Broken Glass Heroes....
ik vind alles van jamiroquai klinken als another one bites the dust!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Ligt het aan mij, of klinken sommige stukjes als 'Another one bites the dust'?
god wat een mafkees weer.quote:
Wat een baas. Ramon begint er ook overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
Timur staat gewoon met peuk in de studio
tot ie die troep van Keane ging draaien....quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot ie die troep van Keane ging draaien....
Ik las heilig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef -Hans- het volgende:
Erg heiig hier. Kan de top van de Martinitoren nog maar net zien.
Jeps.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef -Hans- het volgende:
Verkoopt de Mediamarkt trouwens ook speakersets voor de pc?.
Ja. Maar computer accessoires, dus geen 16% korting.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef -Hans- het volgende:
Verkoopt de Mediamarkt trouwens ook speakersets voor de pc?.
dat dus.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar computer accessoires, dus geen 16% korting.
Dacht dat dat niet meer mocht in de nieuwe studio.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
Timur staat gewoon met peuk in de studio
Ah, jammer! Thanks. (Allrounder trouwens ook).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Maar computer accessoires, dus geen 16% korting.
Balen! Naja, een nieuwe hi-fi set voor in de woonkamer is ook wel leuk of een nieuwe tv. Heb nu nog zo'n kleine bak staan.quote:
Timur mag alles. Haha, zelfs over het nieuwe bureau lopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat niet meer mocht in de nieuwe studio.
met tv's moet je ook opletten...een aantal Samsungs, Panasonics enzo vallen er niet onder. kijk ff mediamarkt.nl voor je in de winkel met je goddelijke mond vol perfecte tanden staat...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Balen! Naja, een nieuwe hi-fi set voor in de woonkamer is ook wel leuk of een nieuwe tv. Heb nu nog zo'n kleine bak staan.
Mediamarkt is wel zo slim geweest om een erg gestripte site online te zetten waar je eigenlijk weinig mee kan (of ik kijk niet goed). Je moet dus eigenlijk wel naar de winkel.. Het maken van een prijsvergelijking t.o.v. andere winkels is zo ook weer wat lastiger. Vorig jaar waren ze iets te laat met het online zetten van de gestripte site. Toen heb ik nog mooi het e.e.a. kunnen vergelijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met tv's moet je ook opletten...een aantal Samsungs, Panasonics enzo vallen er niet onder. kijk ff mediamarkt.nl voor je in de winkel met je goddelijke mond vol perfecte tanden staat...
Waardeloze actie is het eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met tv's moet je ook opletten...een aantal Samsungs, Panasonics enzo vallen er niet onder. kijk ff mediamarkt.nl voor je in de winkel met je goddelijke mond vol perfecte tanden staat...
nja, wellicht dat bepaalde fabrikanten geen toestemming geven? en op beeld- en geluidsdragers is de winstmarge wellicht al laag....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mediamarkt is wel zo slim geweest om een erg gestripte site online te zetten waar je eigenlijk weinig mee kan (of ik kijk niet goed). Je moet dus eigenlijk wel naar de winkel.. Het maken van een prijsvergelijking t.o.v. andere winkels is zo ook weer wat lastiger. Vorig jaar waren ze iets te laat met het online zetten van de gestripte site. Toen heb ik nog mooi het e.e.a. kunnen vergelijken.
Crap btw dat dan schijnbaar niet alles onder de korting valt
Geen idee, maar zou best kunnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, wellicht dat bepaalde fabrikanten geen toestemming geven? en op beeld- en geluidsdragers is de winstmarge wellicht al laag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |