Wat een slet! Ze klinkt ook zo giechelig. Meneer Derks heeft een mooi aanbod gekregen van de bank. Nudge nudge wink winkquote:
Nee dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hebben?
Ik heb ook de cd single van Hero
Ik heb Hero een keer live gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hebben?
Ik heb ook de cd single van Hero
Doei oh-ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga maar even boodschappen doen
tot later of morgen!
hans, je wordt dement!quote:
Uhm?quote:
Die kerstsingle van hun ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef alors het volgende:
Ik vind sommige Nick en Simon liedjes best lief
dan is het dus een goede filmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef justmattie het volgende:
Paranormal Activity 2 is vaag
Ik geloof niet in die dingen, maar toch weten ze weer onverwacht me te laten schrikken
Ergens misschien wel.quote:
Jij hebt 'm dus ook gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef justmattie het volgende:
Paranormal Activity 2 is vaag
Ik geloof niet in die dingen, maar toch weten ze weer onverwacht me te laten schrikken
absoluutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ergens misschien wel.
M'n nichtje duurt te lang met reageren, dus ik heb een kaart over voor GBTTZ. Nog interesse?
Ik kijk 'm nu nog steeds eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt 'm dus ook gezien. Vond 'm in de bios wat leuker, maar er zaten toch wel weer een aantal heftige momenten in
.
Dat red ik ook wel, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut
geen probleem om om 8u bij Romein te zijn!
you've got pmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kijk 'm nu nog steeds eigenlijk
[..]
Dat red ik ook wel, denk ik.
LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kijk 'm nu nog steeds eigenlijk
[..]
Dat red ik ook wel, denk ik.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef -Hans- het volgende:
Haha wat een meer dan briljante aflevering weer. Vooral het einde met die gast die zijn auto een weiland instuurt #fail. Zou Roel ook hebben gekeken? De man die een joint had gerookt liep in een shirt rond van Roel's vorige werkgever.
zonde dat het tot zo laat duurt. ik had graag "mijn" kaartje afgestaanquote:
Vind 't ook jammer hoor, maar ondertussen heb ik kaartjes voor The White Lies in februari! Gaat ook erg tof worden, denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde dat het tot zo laat duurt. ik had graag "mijn" kaartje afgestaan
Gaaf!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind 't ook jammer hoor, maar ondertussen heb ik kaartjes voor The White Lies in februari! Gaat ook erg tof worden, denk ik
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Zet dan ook even door met goede muziek.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Zet dan ook even door met goede muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |