Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maandag moet ik werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn nu weg, en straks slaapt die mini![]()
Dus ik kan best even mee, mijn snoetenpoetsers zijn ook bijna op![]()
Maar dat kan trouwens ook maandag
Oh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maandag moet ik werkenAls je zin hebt graag, als je geen zin hebt geen probleem
![]()
![]()
En WTF is kanonnenvoer?
quote:
Ik wil je best toevoegen hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je mijn balkon lenen?Daar staat ALTIJD de zon op
![]()
Nee, jij mag rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Ja, heb ik ook een reden om even naar buiten te gaan, voel me niet echt lekker![]()
Wil jij dan rijden?(ik haal je wel eerst op hoor)
Joah!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil je best toevoegen hoor
Deze:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef roeleke92 het volgende:
Welke kazerna als ik vragen mag?
( beste is wel een beroeps 24 uurs bemand ) dan heb je grote kans dat ze je op de foto met een jas aan helm op en dan mag je vaak ook wel in de wagen zelf zitten vaak.
tenzij er een uitruk tussendoor komt.
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En WTF is kanonnenvoer?
Kom maar dan, met je wasgoedquote:
En op ook klaarquote:
Bruinenbonen, uien en karnemelkse sausquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En WTF is kanonnenvoer?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Zal ik je een linkje PMen?
Dat klinkt echt uber smerigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op ook klaar
[..]
Bruinenbonen, uien en karnemelkse saus![]()
![]()
![]()
stuartquote:
GMTAquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt uber smerig![]()
Oh, okee!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij mag rijdenIk ga brokken maken denk ik
Want mijn hoofd doet auw en mijn ogen zitten nog half dicht
En dat vind ik eigenlijk echt heel fijn
Kon bijna m'n bed niet uitkomen weer
Ik vind het dus heerlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt uber smerig![]()
wtf is karnemelkse saus?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het dus heerlijk, is wel een streek gerecht
Hoe nog anderhalf uurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, huishouden is klaar, alleen moet ik een nieuwe luiwagen kopen.
En nu hopen dat de post een beetje opschiet... ze hebben nog anderhalf uur om mijn bestelling van Bol.com te bezorgen.
Luiwagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
En nu hopen dat de post een beetje opschiet... ze hebben nog anderhalf uur om mijn bestelling van Bol.com te bezorgen.
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, okee!
Maar dat is niet voor 3 uur dan denk ik hoor![]()
Want ik moet nog douchen dus, en eten..en minder misselijk worden
Oh, echt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Saus van karnemelk, de saus is heerlijk, karnemelk zelf zo niet
Luiwagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef roeleke92 het volgende:
je moet is naar de receptie gaan en vragen of je iemand mag spreken van de 24 uurs ploeg de commandant.
en dan vragen of je kindje even op de foto mag met een wagen doen ze vast niet moeilijk over:)
De kazerne is toch 24 uur bemand beste is wel om in de ochtend te gaan
s middags zijn er vaak oefeningen en in de ochtend zijn ze mooi bezig op de kazerne met onderhoud aan de wagens en is er vaak tijd over.
Maar ik ga even mij eten maken
Tot zo!
Misschien moet je het anders maar een keertje etenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, echt?![]()
Dan nog lijkt het me smerig...
Ik gok dat de harde kopstoot van Thijs op mijn buik er iets mee te maken heeft (we waren aan het stoeien in bed)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe rustig aanIk ben toch nog aan het suffen en ik moet ook nog eten enzo...
![]()
En bah, wat naar van je misselijkEnig idee waardoor?
DMquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
Hmja, misschien wel, maar zeker niet tussen de middagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je het anders maar een keertje eten
Oh, ja, dat is minder fijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gok dat de harde kopstoot van Thijs op mijn buik er iets mee te maken heeft (we waren aan het stoeien in bed)
Zo een borstelding voor je bezemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luiwagen?
[..]
Eet smakelijk!![]()
En hoi Koenepoen
koenquote:
Daar kan ik inkomen, is zeker nog een beetje te vroegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, misschien wel, maar zeker niet tussen de middag![]()
Een luiwagenquote:
Is dat een luiwagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo een borstelding voor je bezem
Ik ken het ook wel als schropbessemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een luiwagen.
In cryptogrammen wel eens omschreven als 'Werkschuw vervoermiddel'.
Maar zo'n borstel met een steel eraan dus, om mee te dweilen:
[ afbeelding ]
Om mee te dweilen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een luiwagen.
[ afbeelding ]
Je bedoelt langharig werkschuw tuigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een luiwagen.
[ afbeelding ]
Blijkbaar moet je er mee dweilenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een luiwagen?Weer wat geleerd
Moet je ervoor tekenen? Wat heb je besteldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze komen altijd in de ochtend hier... alleen iets zegt me dat ze nu komen als ik weg ben.
Mijn wasgoed kan hier ook wel drogen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar dan, met je wasgoedHet mag trouwens ook op zolder
Daar droogt het ook wel goed
Dat zal wel weer zo'n streekgebruik zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je er mee dweilen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt langharig werkschuw tuigIk moest mijn sig misschien maar aanpassen naar Luiwagen
Dat is geen bezemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om mee te dweilen?
Met een bezem?
Ja, een bezem dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is geen bezem.
Dat is een schrobber met een steel, en die zet je op de dweil om te dweilen.
quote:
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je ervoor tekenen? Wat heb je besteld
Luie flikkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Koen66 het volgende:
wat een warm welkom weer zeg
k werd net pas weer wakker, was om 10:15 weer ff op bed gaan liggen
Wat speel je Mart?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelen.
quote:
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.quote:
Maar kun je dan niet een briefje ophangen dat ze het afgeven bij een van je burenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelen.
joahquote:
Dan is het zeker hardquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, mijn buren op de hoek draaien keiharde techno![]()
Six weeks schmix weeksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.
Ik spreek mijn buren amper johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet een briefje ophangen dat ze het afgeven bij een van je buren
Gooi een 30 30 door het raamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dweilen met een borstel kan heul niet manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.
* DaMart noteert: volgende week Scooter op de playlist voor de meet zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar je bent wel leuk hoorquote:
Neh, ik ga zo wel wowen met muziek op standje 320quote:
Note to self: oordoppen meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: volgende week Scooter op de playlist voor de meet zetten.
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweilquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dweilen met een borstel kan heul niet man![]()
Je hoeft het ze ook niet te vragenquote:
Weet je hoe onhandig? Nou, ik welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweil.
Je bent drugs aan het rokenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog steeds Bob Marley aan staan
Dat doen we hier dus makkelijkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweil.
Ik ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe onhandig? Nou, ik wel
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistertquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: oordoppen mee
quote:
mmm il zie het voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistert
quote:
Ja, dat hoort zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistert
He, als luiewagen moet ik wel aan alle vooroordelen voldoen he?quote:
Heb je een extra paar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: oordoppen mee
-equote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, als luiewagen moet ik wel aan alle vooroordelen voldoen he?![]()
Action!quote:
iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe onhandig? Nou, ik wel
Dankquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ter compensatie draai ik volgende week ook wel een cd van Lilly Allen voor je dan.
Ik ben een luiewagenquote:
Je bent een drugs gebruiksterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat hoort zo![]()
Maar ik luister nu naar
quote:
Welke wil je dan van mij hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Fok, Hyves, MSN, Skype aaaaaaah het gaat me te snel
Je wil teveelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Fok, Hyves, MSN, Skype aaaaaaah het gaat me te snel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:57 schreef roeleke92 het volgende:
Suikertaartje,
Je kunt denk ik in Zwolle het makkelijkste op een zondag gaan dan zijn er zo goed als nooit oefeningen sporten ze niet zijn ze overdag gewoon vrij alleen moeten ze op de kazerne blijven... dus vast wel iemand die tijd wil maken:)
Ik zal ook is even kijken of ik informatie van zwolle kan krijgen over bezoeken
die kan je ook gebruikenquote:
ben vandaag nog vrij moet iets doen voor de meden mens:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je dat allemaal zitten uitzoeken?
omg!
ik ben ook fan van je![]()
Ik heb nu toch een keer PES gekocht, omdat dat goedkoper was, en een vriend van me speelt het op zijn PS3... kan ik goed oefenen en eindelijk eens een potje voetbal winnen van hem.... ooitquote:
Wil je dat ik er een van je heb dan?quote:
Ja, ik drink koffie en zo nu en dan alcoholquote:
vooral dat ooit doet het hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu toch een keer PES gekocht, omdat dat goedkoper was, en een vriend van me speelt het op zijn PS3... kan ik goed oefenen en eindelijk eens een potje voetbal winnen van hem.... ooit.
Dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je dat ik er een van je heb dan?![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik drink koffie en zo nu en dan alcohol
ik denk dat ik morgen gewoon even gaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
ben vandaag nog vrij moet iets doen voor de meden mens:)
doe het met alle plezier:)
Ja, dus jij bent erger dan ikquote:
Ik last ons huwelijk wel afquote:
Lekker duidelijk ook allemaalquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen gewoon even ga
Zo ben ik soms of heel vaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ook allemaal
Wel het slimste om er gewoon op af te stappen waarschijnlijk zondags ook geen receptie aanwezig dus krijg je voor 99% zeker iemand van het korps direct te spreken:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen gewoon even ga
quote:
Ik ben ook brandweermanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Brandweermannen kijken
Garbage!quote:
Jaaaaaa! Die in Zwolle zijn echt vet lekker manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Brandweermannen kijken
Ik heb een heel album van Garbage op cd... Version 2.0... en de rest op mp3quote:
Oh really?quote:
Woehoetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Die in Zwolle zijn echt vet lekker man![]()
![]()
Ow, gingen we trouwen dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik last ons huwelijk wel afIk drink soms alcohol en vaak koffie
Ik ga gewoon met mijn neus tegen het glas staan en heeeeeeeeeeeeeeel blij en smekend kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Wel het slimste om er gewoon op af te stappen waarschijnlijk zondags ook geen receptie aanwezig dus krijg je voor 99% zeker iemand van het korps direct te spreken:)
Ik hoop dat het je lukt!
wil je het mij wel even laten weten via een pm:)
dan lees ik het wel op het werk moet zelf namelijk werken morgen dus kijk niet in het topic waarschijnlijk.
zou helemaal top zijn voor de kleine man!
Goedemorgen meneer eendquote:
Van Garbage heb ik een paar albums nog origineel, kan wel weer eens wat downloaden, goed ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een heel album van Garbage op cd... Version 2.0... en de rest op mp3.
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WoehoetMorgen dus even m'n shirt met het beste decolleté uitzoeken
Of neem je laptop/USB-stick mee volgende weekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer eend
[..]
Van Garbage heb ik een paar albums nog origineel, kan wel weer eens wat downloaden, goed idee
Ik trouw met iedereenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, gingen we trouwen dan?![]()
En dat alcohol drinken doe ik ook, maar ik bedoel meer andere drugs.
Wanneer was jij ook alweer in NL?quote:
Marijkes tieten zijn onder welke omstandigheden dan ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.
Over 2 wekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer in NL?![]()
Downloaden gaat snellerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of neem je laptop/USB-stick mee volgende week.
Slet!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trouw met iedereenIk ben zo gemakkelijk
Ik houd ook niet van drugs hoor. Vroeger wel eens een jointje gerookt, maar is niet mijn ding
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes tieten zijn onder welke omstandigheden dan ook niet te versmaden
quote:
Een vrouw heb je nooit helemaal voor je alleenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Slet!!En ik maar denken dat ik je voor mij alleen had.
![]()
Ik heb nog helemaal nooit gerookt.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren jonguh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Slet!!En ik maar denken dat ik je voor mij alleen had.
![]()
Ik heb nog helemaal nooit gerookt.
Een week te laatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer in NL?![]()
Maak jij even foto's dan, dan kan ik dat zelf even beoordelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik kan steeds niet vinden wanneerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef roeleke92 het volgende:
helpt vast:)
ben ook wel is in zwolle op de kazerne geweest mooie kazerne hebben ze daar! ik wens jullie alvast veel plezier misschien ook een idee om de eerst komende open dag te bezoeken in zwolle?:) hebben ze misschien ook wel
Kom maar zelf kijken, schijtlaarsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maak jij even foto's dan, dan kan ik dat zelf even beoordelen.
Ik trek volgende week een coltrui aanquote:
Goed dat ik het weet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een vrouw heb je nooit helemaal voor je alleen
Ik zal is even kijken of er een open dag is binnen kort momentjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik kan steeds niet vinden wanneer![]()
inderdaad een heel mooie kazerne ja, en ook tof dat er hele oude brandweerauto's staan
Ow, in dat geval: neuken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren jonguh!Wist je dat nog niet?
Ik heb wel een kuisheidsgordel en mijn pappie schiet handboogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet.
* naar de ijzerwinkel gaat om een paar meter ketting en een goed slot te halen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goed dat ik het weet.
* naar de ijzerwinkel gaat om een paar meter ketting en een goed slot te halen
Waar dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom maar zelf kijken, schijtlaars
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ik zal is even kijken of er een open dag is binnen kort momentje
Oh, we komen wel naar jou joh, zeg maar even waar je woontquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trek volgende week een coltrui aan
`Kuisheidsgordel??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel een kuisheidsgordel en mijn pappie schiet handboog
Een kuisheidsgordelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel een kuisheidsgordel en mijn pappie schiet handboog
In Nederland.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, we komen wel naar jou joh, zeg maar even waar je woont
Oh!quote:
quote:
quote:
Dan komt mijn pappie achter je aan met zijn boogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
`Kuisheidsgordel??
* betonschaar mee neemt naar Marijke.
Dan zal ik je dat kuise wel even af leren.
Neh, die heb ik alleen voor als ik "hoofdpijn" hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kuisheidsgordel![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die nog zo lang bewaard joh?
Ik kan alleen info vinden over 8 oktober dat het jaarlijks rond dat weekend terug keert dus is moeilijk in te schatten is nu nog niets over bekendquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Maar daar is Marijke ook![]()
Ik ben niet bang voor jouw papa.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan komt mijn pappie achter je aan met zijn boog
[..]
Nee nee nee, want ik moet naar de Action met haarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Mooi. Breng haar maar hier, ik vermaak me wel met haar.
Dat zeg je nuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jouw papa.
symquote:
Heb ikquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 13:03 uur
01. 185 Stuart
02. 180 suikertaartje
03. 148 Trevland
04. 138 Koen66
05. 127 Whiskers2009
06. 105 Symphonic
07. 085 Marijkezwolle
08. 075 TheFamousMan
09. 067 Woeste_Woerd
10. 048 goldfinger1963
11. 046 pgrferrari
12. 044 DaMart
13. 036 friemelaar
14. 035 RockNijntje
15. 025 Kentekenplaat
16. 019 charmed_angel
17. 016 Barretje80
18. 016 Ladylike
19. 015 Dr_Flash
20. 014 roeleke92
Sorryquote:
ik nietquote:
beginnendequote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryMaak ik je nu blij met een dode mus?
Lucky youquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar ik heb er wel om mee te spelen![]()
Typ maar tetten in op Googlequote:
Dat gaat niet hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Mooi. Breng haar maar hier, ik vermaak me wel met haar.
Oh nee, ik heb je gekwetst he?quote:
Dat deed ik, toen kwamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou ik, daar heb ik jullie voor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb je gekwetst he?Ik maak het wel goed ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik moet nog ontbijtenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tettenplaatsjes:
[ afbeelding ]
wat lief van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ik kan alleen info vinden over 8 oktober dat het jaarlijks rond dat weekend terug keert dus is moeilijk in te schatten is nu nog niets over bekend
bij 1 van de kleinere kazernes die vrijwillig bemand is kunnen kinderen ook zelf een brandje blussen met hulp van de brandweer.
Dus rond oktober zal er wel een opendag zijn moet je even in de gaten houden.
Maar voor morgen zou ik er geen probleem in zien als het moet lukken!
Ik verwacht nu de grap over alcoholvrij bierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tettenplaatsjes:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt ook gevaarlijke tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En nu dus een pic van echte tettenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat deed ik, toen kwam [ afbeelding ]
Dat duurt geen hele middag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, want ik moet naar de Action met haarAnders heb ik geen douchegel
![]()
Doe je goed, ik ben nu 2.5 uur wakker en heb al ontbeten en geluchtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten![]()
[..]lol
ik hou ervan om mensen te helpen dat is mij levens motto:)quote:
Vraag je aan een 14-jarigequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu dus een pic van echte tetten
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt ook gevaarlijke tettenIEK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest aan deze denken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IEK!Ik moest aan deze denken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat duurt geen hele middag.
quote:
Ik wel, fokken met onsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik vandaag moet gaan doen
Dan kom je hier vanavond maar.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan kom je hier vanavond maar.![]()
Mijn bed is groot genoeg.
hebbertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan heul niet![]()
Ik hou al van haar
quote:
Ja he, we kunnen niet allemaal zo'n groot hart hebben als jij hequote:
jij bent wel van de directe benadering he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan kom je hier vanavond maar.![]()
Mijn bed is groot genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |