Ik gok dat de harde kopstoot van Thijs op mijn buik er iets mee te maken heeft (we waren aan het stoeien in bed)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe rustig aanIk ben toch nog aan het suffen en ik moet ook nog eten enzo...
![]()
En bah, wat naar van je misselijkEnig idee waardoor?
DMquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, huishouden is klaar, alleen moet ik een nieuwe luiwagen kopen.
En nu hopen dat de post een beetje opschiet... ze hebben nog anderhalf uur om mijn bestelling van Bol.com te bezorgen.
Hmja, misschien wel, maar zeker niet tussen de middagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je het anders maar een keertje eten
Oh, ja, dat is minder fijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gok dat de harde kopstoot van Thijs op mijn buik er iets mee te maken heeft (we waren aan het stoeien in bed)
Zo een borstelding voor je bezemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luiwagen?
[..]
Eet smakelijk!![]()
En hoi Koenepoen
koenquote:
Daar kan ik inkomen, is zeker nog een beetje te vroegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, misschien wel, maar zeker niet tussen de middag![]()
Een luiwagenquote:
Is dat een luiwagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo een borstelding voor je bezem
Ik ken het ook wel als schropbessemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een luiwagen.
In cryptogrammen wel eens omschreven als 'Werkschuw vervoermiddel'.
Maar zo'n borstel met een steel eraan dus, om mee te dweilen:
[ afbeelding ]
Om mee te dweilen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een luiwagen.
[ afbeelding ]
Je bedoelt langharig werkschuw tuigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een luiwagen.
[ afbeelding ]
Blijkbaar moet je er mee dweilenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een luiwagen?Weer wat geleerd
Moet je ervoor tekenen? Wat heb je besteldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze komen altijd in de ochtend hier... alleen iets zegt me dat ze nu komen als ik weg ben.
Mijn wasgoed kan hier ook wel drogen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar dan, met je wasgoedHet mag trouwens ook op zolder
Daar droogt het ook wel goed
Dat zal wel weer zo'n streekgebruik zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je er mee dweilen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt langharig werkschuw tuigIk moest mijn sig misschien maar aanpassen naar Luiwagen
Dat is geen bezemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om mee te dweilen?
Met een bezem?
Ja, een bezem dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is geen bezem.
Dat is een schrobber met een steel, en die zet je op de dweil om te dweilen.
quote:
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je ervoor tekenen? Wat heb je besteld
Luie flikkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Koen66 het volgende:
wat een warm welkom weer zeg
k werd net pas weer wakker, was om 10:15 weer ff op bed gaan liggen
Wat speel je Mart?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelen.
quote:
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.quote:
Maar kun je dan niet een briefje ophangen dat ze het afgeven bij een van je burenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelen.
joahquote:
Dan is het zeker hardquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, mijn buren op de hoek draaien keiharde techno![]()
Six weeks schmix weeksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.
Ik spreek mijn buren amper johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet een briefje ophangen dat ze het afgeven bij een van je buren
Gooi een 30 30 door het raamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dweilen met een borstel kan heul niet manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.
* DaMart noteert: volgende week Scooter op de playlist voor de meet zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |