ik denk dat ik morgen gewoon even gaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
ben vandaag nog vrij moet iets doen voor de meden mens:)
doe het met alle plezier:)
Ja, dus jij bent erger dan ikquote:
Ik last ons huwelijk wel afquote:
Lekker duidelijk ook allemaalquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen gewoon even ga
Zo ben ik soms of heel vaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ook allemaal
Wel het slimste om er gewoon op af te stappen waarschijnlijk zondags ook geen receptie aanwezig dus krijg je voor 99% zeker iemand van het korps direct te spreken:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen gewoon even ga
quote:
Ik ben ook brandweermanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Brandweermannen kijken
Garbage!quote:
Jaaaaaa! Die in Zwolle zijn echt vet lekker manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Brandweermannen kijken
Ik heb een heel album van Garbage op cd... Version 2.0... en de rest op mp3quote:
Oh really?quote:
Woehoetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Die in Zwolle zijn echt vet lekker man![]()
![]()
Ow, gingen we trouwen dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik last ons huwelijk wel afIk drink soms alcohol en vaak koffie
Ik ga gewoon met mijn neus tegen het glas staan en heeeeeeeeeeeeeeel blij en smekend kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Wel het slimste om er gewoon op af te stappen waarschijnlijk zondags ook geen receptie aanwezig dus krijg je voor 99% zeker iemand van het korps direct te spreken:)
Ik hoop dat het je lukt!
wil je het mij wel even laten weten via een pm:)
dan lees ik het wel op het werk moet zelf namelijk werken morgen dus kijk niet in het topic waarschijnlijk.
zou helemaal top zijn voor de kleine man!
Goedemorgen meneer eendquote:
Van Garbage heb ik een paar albums nog origineel, kan wel weer eens wat downloaden, goed ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een heel album van Garbage op cd... Version 2.0... en de rest op mp3.
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WoehoetMorgen dus even m'n shirt met het beste decolleté uitzoeken
Of neem je laptop/USB-stick mee volgende weekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer eend
[..]
Van Garbage heb ik een paar albums nog origineel, kan wel weer eens wat downloaden, goed idee
Ik trouw met iedereenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, gingen we trouwen dan?![]()
En dat alcohol drinken doe ik ook, maar ik bedoel meer andere drugs.
Wanneer was jij ook alweer in NL?quote:
Marijkes tieten zijn onder welke omstandigheden dan ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.
Over 2 wekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer in NL?![]()
Downloaden gaat snellerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of neem je laptop/USB-stick mee volgende week.
Slet!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trouw met iedereenIk ben zo gemakkelijk
Ik houd ook niet van drugs hoor. Vroeger wel eens een jointje gerookt, maar is niet mijn ding
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes tieten zijn onder welke omstandigheden dan ook niet te versmaden
quote:
Een vrouw heb je nooit helemaal voor je alleenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Slet!!En ik maar denken dat ik je voor mij alleen had.
![]()
Ik heb nog helemaal nooit gerookt.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren jonguh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Slet!!En ik maar denken dat ik je voor mij alleen had.
![]()
Ik heb nog helemaal nooit gerookt.
Een week te laatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer in NL?![]()
Maak jij even foto's dan, dan kan ik dat zelf even beoordelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |