Note to self: oordoppen meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: volgende week Scooter op de playlist voor de meet zetten.
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweilquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dweilen met een borstel kan heul niet man![]()
Je hoeft het ze ook niet te vragenquote:
Weet je hoe onhandig? Nou, ik welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweil.
Je bent drugs aan het rokenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog steeds Bob Marley aan staan
Dat doen we hier dus makkelijkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweil.
Ik ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe onhandig? Nou, ik wel
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistertquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: oordoppen mee
quote:
mmm il zie het voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistert
quote:
Ja, dat hoort zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistert
He, als luiewagen moet ik wel aan alle vooroordelen voldoen he?quote:
Heb je een extra paar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: oordoppen mee
-equote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, als luiewagen moet ik wel aan alle vooroordelen voldoen he?![]()
Action!quote:
iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe onhandig? Nou, ik wel
Dankquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ter compensatie draai ik volgende week ook wel een cd van Lilly Allen voor je dan.
Ik ben een luiewagenquote:
Je bent een drugs gebruiksterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat hoort zo![]()
Maar ik luister nu naar
quote:
Welke wil je dan van mij hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Fok, Hyves, MSN, Skype aaaaaaah het gaat me te snel
Je wil teveelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Fok, Hyves, MSN, Skype aaaaaaah het gaat me te snel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:57 schreef roeleke92 het volgende:
Suikertaartje,
Je kunt denk ik in Zwolle het makkelijkste op een zondag gaan dan zijn er zo goed als nooit oefeningen sporten ze niet zijn ze overdag gewoon vrij alleen moeten ze op de kazerne blijven... dus vast wel iemand die tijd wil maken:)
Ik zal ook is even kijken of ik informatie van zwolle kan krijgen over bezoeken
die kan je ook gebruikenquote:
ben vandaag nog vrij moet iets doen voor de meden mens:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je dat allemaal zitten uitzoeken?
omg!
ik ben ook fan van je![]()
Ik heb nu toch een keer PES gekocht, omdat dat goedkoper was, en een vriend van me speelt het op zijn PS3... kan ik goed oefenen en eindelijk eens een potje voetbal winnen van hem.... ooitquote:
Wil je dat ik er een van je heb dan?quote:
Ja, ik drink koffie en zo nu en dan alcoholquote:
vooral dat ooit doet het hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu toch een keer PES gekocht, omdat dat goedkoper was, en een vriend van me speelt het op zijn PS3... kan ik goed oefenen en eindelijk eens een potje voetbal winnen van hem.... ooit.
Dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je dat ik er een van je heb dan?![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik drink koffie en zo nu en dan alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |