Note to self: oordoppen meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: volgende week Scooter op de playlist voor de meet zetten.
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweilquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dweilen met een borstel kan heul niet man![]()
Je hoeft het ze ook niet te vragenquote:
Weet je hoe onhandig? Nou, ik welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweil.
Je bent drugs aan het rokenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog steeds Bob Marley aan staan
Dat doen we hier dus makkelijkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je legt de dweil op de grond, zet de borstel erop en bestuurt de dweil.
Ik ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe onhandig? Nou, ik wel
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistertquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: oordoppen mee
quote:
mmm il zie het voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistert
quote:
Ja, dat hoort zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ST rookt wiet en waterpijp terwijl ze naar No Woman No Cry luistert
He, als luiewagen moet ik wel aan alle vooroordelen voldoen he?quote:
Heb je een extra paar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: oordoppen mee
-equote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, als luiewagen moet ik wel aan alle vooroordelen voldoen he?![]()
Action!quote:
iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe onhandig? Nou, ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |