Goedemiddagquote:
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Jij ziet eruit als of je een hogere rang hier hebt.
Moet ik me ergens voorstellen ofzo omdat ik nieuw ben?
Je hoeft je niet per sé voor te stellen hoor, er zijn hier zoveel users, dat daar een speciaal subforum voor aangemaakt zou moeten wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:59 schreef roeleke92 het volgende:
Goede ( nu nog ) morgen
Ik ben nieuw op het forum is het de bedoeling dat ik me ergens voorstel?
Mvg, Roel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Ik heb mijn was buiten te drogen gehangen omdat het buiten droog is. En nu zit er allemaal rijp op.
Wat is rijp?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Ik heb mijn was buiten te drogen gehangen omdat het buiten droog is. En nu zit er allemaal rijp op.
Nee, ik had eigenlijk op iets drogere vorst gehoopt.quote:
witte aanslag, als het vriestquote:
Kijk naar buiten op het gras, dat is rijp. Een soort ijs/sneeuwachtig laagje.quote:
Oooohw datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
witte aanslag, als het vriest
Normale uitleg:
dat witte spul wat op gras en daken zit als het heeft gevroren.
Ik begon met lezen bij de laatste zinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef roeleke92 het volgende:
ok naja lijkt mij namelijk wel leuk als nieuwere gebruikers zich voor zoude stellen.
maar dan zeg ik het hier wel in 't kort
Ik ben roel
werk als beroeps brandweer dus werk maar 2x 24 uur in de week
daarnaast nog full time vrijwilliger bij plaatste brandweerkorps
ben oorspronkelijk afgestudeerd als auto technicus.
en woon in brabant
Niks hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kijk naar buiten op het gras, dat is rijp. Een soort ijs/sneeuwachtig laagje.
Lekker frisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Dus heb ik overbodig lang verhaal gemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik begon met lezen bij de laatste zin
Hoiquote:
Owww dat is een leuk nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik werd wakker met dit liedje in mijn hoofd![]()
Zuidoost-Brabant, en omdat iedereen het toch al weet mag jij het ook wel weten; in Deurnequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Dus heb ik overbodig lang verhaal gemaakt![]()
maar jij woont dus in brabant?:)
welke richting?
ik brabant noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |