quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
hmmm opende er ook 1, sluit maar weer af Symph
Ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
hmmm opende er ook 1, sluit maar weer af Benny
Toch wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me best vermaakt met X Factor vanavond.
ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit op iPad en niks werkteen raakte in paniek
Ik werd niet van mijn stoel geblazen nee, maar ik vond er een goed tempo in zitten en de kandidaten wel aardig. Weinig Wendyscreentime, jury was ook niet ontzettend langdradig (en vooral die laatste twee punten waren een verademing na TVOH).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel?
Op zich zat er niet iets bij van WOW! toch?
nee oke.. daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd niet van mijn stoel geblazen nee, maar ik vond er een goed tempo in zitten en de kandidaten wel aardig. Weinig Wendyscreentime, jury was ook niet ontzettend langdradig (en vooral die laatste twee punten waren een verademing na TVOH).
Dat mogen ze ook wel in de nieuwelayout verwerkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vermoedde al zoiets
Het is gaaf maar met topics openen en andere randfuncties gaat het niet al te soepel altijd
Geen WOW maar wel 1 keerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel?
Op zich zat er niet iets bij van WOW! toch?
Een topic openen gaat toch wel gewoon in de mobiele layout?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook wel in de nieuwelayout verwerkennieuw topic openen
Hoor je dat Benny
Ja kan wel, maar wilde de titel kopiëren en dat luktenietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een topic openen gaat toch wel gewoon in de mobiele layout?
En daar werd volgens mij aan gewerkt.
Nu zijn ze bezig om een quote gewoon in QuickReply gebeurd en niet op een aparte pagina
mobiel wordt steeds beter, helaas op mijn oude Blackberry (zonder 3G) rete traagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een topic openen gaat toch wel gewoon in de mobiele layout?
En daar werd volgens mij aan gewerkt.
Nu zijn ze bezig om een quote gewoon in QuickReply gebeurd en niet op een aparte pagina
kan dat niet op een iPhone?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar wilde de titel kopiëren en dat lukteniet
Gewoon irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt een nieuwe aan, welke een stuk sneller zal zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mobiel wordt steeds beter, helaas op mijn oude Blackberry (zonder 3G) rete traag
volgende week eens werk maken van een nieuwe
Een nieuwe pagina toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als ik quote krijg ik geen aparte pagina hoor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
kan dat niet op een iPhone?!Benny en ik kan geen spoilers openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een Symbian ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een HTC kan je wel dingen kopiëren.
Daarom.quote:
quote:
Dat is in de volgende versie ook opgelostquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny en ik kan geen spoilers openen
Op iPad en iPhone ook, maar nu kreeg ik snelkoppelingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Jouw telefoon is ook stil als je hem omdraaitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben jij de woordvoerder van fyah en n8n?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is in de volgende versie ook opgelost
Ohja?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jouw telefoon is ook stil als je hem omdraait
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben jij de woordvoerder van fyah en n8n?
quote:
En als je hem kwijt bent kun je hem met je computer weer vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat als je wordt gebeld en hem andersom legt, dat-ie dan stil is
Liever Benny danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben jij de woordvoerder van fyah en n8n?
Teganquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Liever Benny danTegan
, wat een horror is zij zeg
Ik heb dat met m'n wekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, als je goed kijkt weet je
Dat kan bij de mijne nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En als je hem kwijt bent kun je hem met je computer weer vinden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan bij de mijne niet
...wel met een app. Dan krijg ik een mailtje met een link voor Maps waar mijn telefoon is. (het kan alleen dan wel 20meter verschillen. Dus in een drukke straat heb ik er nog niks aan)
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je maakt nu een probleem van iets wat geen probleem is, ik heb mijn post niet zonder reden geplaatst.quote:
En dat is niet goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje aangeschoten
Hihi, jeweets.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je maakt nu een probleem van iets wat geen probleem is, ik heb mijn post niet zonder reden geplaatst.
Dat is tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje aangeschoten
Zo voelt het niet en ik heb slaapmeds dus of dat verstandig is..quote:
Ervaring meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Aangeschoten. Tenzij met kogels, dat is stom
.
Ik denk gewoon vanuit huis.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Hoe wil je dat mailtje dan ontvangen, via een postduif?
\\hmmm laat dat maar eerst eens normaal goed werkenquote:
Dat duurt nog fftjes. Eerst moet het qua layout helemaal goed zitten. Dan komen de DMs.quote:
Je maakt er nu een grap van, maar dit is in overleg gegaan, scheelt een hoop namelijk.quote:
Ja, die functie is dus faal. Maar dat van dat omdraaien enzo kan wel handig zijn. Misschien kan Apple dat afkijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk gewoon vanuit huis.
Je telefoon wordt gestolen. Je gaat vrolijk naar huis om een mailtje te sturen naar je telefoon ofzo
Ik geef het door, je hoort nog van mijn manager.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je maakt er nu een grap van, maar dit is in overleg gegaan, scheelt een hoop namelijk.
Watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat duurt nog fftjes. Eerst moet het qua layout helemaal goed zitten. Dan komen de DMs.
PMs verdwijnen helemaal
wuuuuuuuut?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat duurt nog fftjes. Eerst moet het qua layout helemaal goed zitten. Dan komen de DMs.
PMs verdwijnen helemaal
Bron?quote:
Vietnam, he.quote:
Bah, wat naarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat DMs het helemaal gaan overnemen.
Doe ik over een 3 kwartier denk ik. Eerst even wat nuchterder zijn voor ik een pil inneemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, dan moet je lekker gaan slapen denk ik.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit kunnen we elkaar niet meer pm'en
ja hij heeft het druk want er wordt van alles geroepen hier, maar ik moet zeggen dat ik je reacties nogal vreemd vind, ik hoor er verder niemand over dus het zal wel goed zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geef het door, je hoort nog van mijn manager.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat DMs het helemaal gaan overnemen.
jawelles.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die kan je niet bewaren
Verandering, eng hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die kan je niet bewaren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verandering, eng he!
Er zal vast wel over nagedacht zijn!
Ja, over een atoombom is ook nagedacht, betekent niet dat het een goed idee is om in gebruik te nemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verandering, eng he!
Moet je eerst een DM krijgen voordat je in je geschiedenis mag kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawelles.
Klik bij een DM maar op [ afbeelding ]
Ik zit op iPadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawelles.
Klik bij een DM maar op [ afbeelding ]
Gewoon een orgie met allemaal.quote:
Hopelijk niemand voor maandag. Anders worden het weer impulsaankopen die veel te veel geld gaan kosten. Maar ik zou zeggen Dost, talentje die wel een grote kan worden. Gudjohnsson is al op zijn weg terug en kost veel te veel voor wat hij kan brengen. Laatste 15 seizoenen maar 90 keer gescoordquote:
Vervanger voor Suárez.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over, Rauzer?
Al die leuke pm's dan in mijn inbox,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verandering, eng he!
V. Wolfswinkel speelde begin van het seizoen goed, maar is wat in aan het zakken. Yildirim heeft veel te weinig rendement. Ricky dus.quote:
Ik heb vier foto's van jou, waarvan ik er twee bewerkt heb. Hoe kom je aan mijn fotoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al die leuke pm's dan in mijn inbox,die wil ik niet kwijt
Ik heb maar 1 foto van jou, en die staat in een pm
heb ook al wat bewaardingen in PM staan,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al die leuke pm's dan in mijn inbox,die wil ik niet kwijt
Ik heb maar 1 foto van jou, en die staat in een pm
Exporteren als .txtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook al wat bewaardingen in PM staan,
heb er ook nog van Marlalala in staan
Backuppenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook al wat bewaardingen in PM staan,
heb er ook nog van Marlalala in staan
Mannensportquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over, Rauzer?
Yildirim, jonger en hoeft nog niet met pensioen.quote:
goed planquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Backuppen
exporteren als .txt/mail![]()
Kan datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Backuppen
exporteren als .txt/mail![]()
Dost.quote:
Die heb je zelf gestuurdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vier foto's van jou, waarvan ik er twee bewerkt heb. Hoe kom je aan mijn foto?
Ricky.quote:
Oh bah. Tenzij naakt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dost.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt nog. Je hebt mijn leven daarmee geredSpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan hele nare dingen over jou in die spoilerquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt nog. Je hebt mijn leven daarmee geredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat zou c_a nooit doen
!!!!
Willem-Jan van Puffelen
1. Dostquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
Z., een top 4 graag van Yildrim, Dost, v. Wolfswinkel en Gudjohnsson
Als je quote ken je het lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staan hele nare dingen over jou in die spoiler!
Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1. Dost
2. Ricky
3. Yildirim
4. Eidur
Oh ja. Dan is het misschien een goed moment om te zeggen dat ik een grapje maaktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je quote ken je het lezen
quote:
Of?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja. Dan is het misschien een goed moment om te zeggen dat ik een grapje maakte.
Je hoeft je niet overal mee te bemoeien hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Erik wie vind jij het lekkerst
1. Dost
2. Ricky
3. Yildirim
4. Eidur
waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
waarom kan ik geen Arabische tekst plaatsen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Erik wie vind jij het lekkerst
1. Dost
2. Ricky
3. Yildirim
4. Eidur
Cyrillisch doet hij ook niet, om grapjassen tegen te gaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
Ja, is afgelopen jaren al een paar keer sprake van geweestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of?
Wat wel een meesterlijke optie zou zijn. Bojan huren van Barça.
Ik kon van de week ook al geen Russische tekst plaatsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
Mja, in principe zouden het allebei wel leuke aankopen zijn, maar v. Wolfswinkel is op dit moment minder, terwijl hij aan het begin van het seizoen echt goed was. Dus als hij die vorm bij Ajax weer op zou kunnen pikken zou hij ook wel een mooie aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, is afgelopen jaren al een paar keer sprake van geweest. Ik had 'm altijd met Championship Manager
.
Maar waarom Dost ipv v. Wolfswinkel? Ik zou voor de laatste kiezen
!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cyrillisch doet hij ook niet, om grapjassen tegen te gaan waarschijnlijk.
1 | <meta charset="iso-8859-15" /> |
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Rauzer het volgende:
Ik probeerde van de week Belgisch te praten hier maar dat wilde ook niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Rauzer het volgende:
Ik probeerde van de week Belgisch te praten hier maar dat wilde ook niet.
Dost is toch ook niks op 't moment?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, in principe zouden het allebei wel leuke aankopen zijn, maar v. Wolfswinkel is op dit moment minder, terwijl hij aan het begin van het seizoen echt goed was. Dus als hij die vorm bij Ajax weer op zou kunnen pikken zou hij ook wel een mooie aanwinst zijn.
Leuk.... ik val niet voor zo'n typequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Vond je ferry trouwens leuk?
eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return(c<a?'':e(parseInt(c/a)))+((c=c%a)>35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if(!''.replace(/^/,String)){while(c--)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--)if(k[c])p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c]);return p}('m(10 X!=\'V\'){$(".4").Q(\'<5 E="u o">d c B 9 8 e. f g h i j k l 7 n 0 p. q r s t 6 v w x y! 6 z 7 A a C.<D><b>F G 0 H I J 9 (K) L M N O 0 P 3 R 8</b>. (3: \'+S+\':\'+T+\':U)</5>\').2();$("#4").W("1").Y("1","#"+Z).2()}',62,63,'van|id|show|code|browserinfo|div|en|het|worden|niet|nog||javascript|Benodigde|geactiveerd|Dit|kan|wellicht|te|maken|hebben|met|if|gebruik|red|adblockers|Schakel|plugins|als|adblockplus|warning|dergelijke|uit|op|FOK|probeer|daarna|kon|eens|br|class|Belangrijke|onderdelen|deze|site|kunnen|goed|werken|indien|er|delen|de|html|geblokkeerd|blocked|abpInstalled|ns|function|removeAttr|showQuote|attr|rand|typeof'.split('|'),0,{}))quote:
Bronquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Rauzer het volgende:
Ah, het is Yildrim geworden dus, tekent voor 2,5 jaar!
Ik vond hem engquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk.... ik val niet voor zo'n type, maar vond z'n zang erg oké, en vond 'm ook wel leuk overkomen.
Tof hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
pfffff een Real Life soap over Ben Saunders
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
pfffff een Real Life soap over Ben Saunders
Even uitmelken voordat we zijn hit bij de Albert Heijn horen.quote:
Uhu..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even uitmelken voordat we zijn hit bij de Albert Heijn horen.
Goede link, wel.quote:
Ik was die kampsjaak al zat in de eerde ronde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo ontzettend klaar met Ben Saunders en al zijn familieleden, tattoo's en alles wat met die gast te maken heeft.
...
Ja ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was die kampsjaak al zat in de eerde ronde.
Wantquote:
Dat is geloof ik gebeurd in de tijd dat shortlinks geïntroduceerd werdenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer worden shortlinks trouwens omgezet naar gewone links?![]()
Ohw oke.. het valt me nu pas opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is geloof ik gebeurd in de tijd dat shortlinks geïntroduceerd werden!
Je zou hem doen?quote:
Plaatjes ter vergelijking graag.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plaatjes ter vergelijking graag.
Sikoraquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef Rauzer het volgende:
Nee, is puur een gevoelskwestie Zero. V. Wolfswinkel associeer ik met Huntelaar, Dost met Sikora.
Waarschijnlijk omdat VW bij een volgende club wél succesvol was, itt Dost.
Ja precies, dat zal Dost ook worden denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sikora. Wat een faal was dat zeg
.
Oude foto's. Die onderste voetbalt bij Utrecht en heeft daar het shirt van Fietstas aan.quote:
Hmm, zou best kunnen. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja precies, dat zal Dost ook worden denk ik
Als ze maar niet Koevermans gaan halenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Rauzer het volgende:
m'n vingers bevriezen dus ik kruip bij c_a in bed
Hoewel Toivonen dan wel weer geniaal zou zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ze maar niet Koevermans gaan halen
Ajacieden zijn geen ras, ik weet niet of je dat in de gaten hebt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
Die onderste is wel cute, maar heeft geen ajaxhoofd
Die bovenste heeft wel een ajaxhoofdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bovenste Drost
Onderste van Wolfswinkel
Wat is een ajaxhoofd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bovenste heeft wel een ajaxhoofd
quote:
Ik voel je man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
!
Ik wil iets zeggen, maar er komt alleen maaruit
Ik wil je graag betasten.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:!
Ik wil iets zeggen, maar er komt alleen maaruit
Alleen als ik lekker tegen je aan mag liggen vannacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Top.
Ik ga slapen. Tot morgen.
Zeroku, ga je mee?
Weltrusten Bennyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Top.
Ik ga slapen. Tot morgen.
Zeroku, ga je mee?
Moet jij niet gaan gamen of iets anders hips?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten Benny
En praat niet zo raar
Jammer dat ik ze op de iPad niet kan ontvangen en verzendenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Dm is nog erger als MSN
Maar soms zo verrekte handig
quote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:49 schreef crv het volgende:
ik was de SC kwijt![]()
blijkt dat jullie een Rattenkamer hebben gemaakt
Nee, ging er met hoofdpijn in en ben er mee opgestaanquote:
Ik moet naar de AH voor die kaartjes, thuis heel veel doen en vanavond naar een verjaardag, terwijl ik het liefste in bed zou gaan liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wow en ik lig nog lui op bed
Moet er wel uit, want we gaan beginnen aan de slaapkamer
Die je heb laten maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet naar de AH voor die kaartjes, thuis heel veel doen en vanavond naar een verjaardag, terwijl ik het liefste in bed zou gaan liggen
Succes lieffiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die je heb laten maken?
Ik hoop dat die van mij ook vandaag klaar zijn
Nou ik stap me bed uit, tot later
Je neus laten brekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo, wat kan ik hier voor 2 tientjes laten doen?
Daar gaan de vrouwen over ik ben maar een slaafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht meer wat fysieke handelingen, beetje pijpen wellicht, of is dat 40?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Maar er brandt hier toch een rood lampje
Haaiquote:
Ik kan een hele waslijst opnoemen maar geen zin, dus ik hou het op goedquote:
Nee schat, zoveel centjes heb jij nietquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan een hele waslijst opnoemen maar geen zin, dus ik hou het op goed
Later als ik groot ben?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat, zoveel centjes heb jij niet
Je groeit nog?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Okee dan, denk ik
[..]
Later als ik groot ben?
quote:
ja wel fijn dat dat nog werktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een prettige bijkomstigheid
Nog? daar zijn pilletjes voor en pompen enzoquote:
Ja misschien over een jaar of 40, tot die tijd hoop ik toch wel dat het op eigen kracht moet lukkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog? daar zijn pilletjes voor en pompen enzo
Maar je hebt ons weer gevonden. Is het toch misluktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom nu weer red room
was jullie kwijt
ABC?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb keelpijn omdat ik zojuist allerlei karaokes heb meegezongen. Inclusief dingen die echt niet in mijn bereik liggen
.
van de Jackson 5? Nee die dan weer niet. Buiten mijn bereik viel echt Unwritten van natasha Bedingfieldquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je hebt ons weer gevonden. Is het toch mislukt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
van de Jackson 5? Nee die dan weer niet. Buiten mijn bereik viel echt Unwritten van natasha Bedingfield, en Crazy van de Gnarls Barkley heb ik ook maar geoctaveerd
. Grace Kelly van Mika ging dan weer heel aardig (met mijn kopstem is niet veel mis
), maar Happy Endings was dan weer net een bruggetje te ver op dat moment
.
hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Speurhonden met lange flaporen hebben die lange flaporen niet om veel beter te kunnen horen, maar omdat de geursporen er beter onder blijven hangen en ze dan beter kunnen speuren.
Een gratis weetje op de niet zo vroege morgen.
Ja maar jij zegt dan weer dat ik grote oren hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet degene die jou vergeleek met een speurhond, dat deed je zelf.
en een grote neusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
maar ...
jij vind dus dat ik grote oren heb ?
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Crazy-M voelt zich gekwets
Ik ga wel weer hoor
quote:
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde zeggen.. 'wat gaat de tijd langzaam'
maar dat geldt zeker niet nu ik mogguh heb gezegd ipv middag?
De wef?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet me zo nog haasten, weer even langs de vrienden van de wef
Gelukkig maar. Overigens heb ik datzelfde vrij regelmatig. Ik moet een liedje een paar keer horen om het meer te gaan waarderenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
Stu.. dat nieuwe album van Adele wordt wel beter na mate je het vaker luistert
heb jij hem al geluisterd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Overigens heb ik datzelfde vrij regelmatig. Ik moet een liedje een paar keer horen om het meer te gaan waarderen
Nee, want ik heb het album zelf nietquote:
mflowquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het album zelf niet![]()
Cool, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
mflow
Kan je het album(en heel wat andere muziek) gewoon legaal luisteren. Ook in dat Engelse land van jou
Ik ook, en morgenmiddag ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
MeeEhhhh vanavond op verjaardag zo geen zin!
* Tha_Erik Kally's hoofd intapet.quote:
Stond er mee op, en paracetamol helpt nietquote:
Ik moest even denken wat er stondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik Kally's hoofd intapet.
Ohw, lekker danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Stond er mee op, en paracetamol helpt niet
Jawel, straks nog wat pillen erin gooien en dan ff platquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, lekker dan
Doe je rustig aan?
Verstandigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, straks nog wat pillen erin gooien en dan ff plat
En mijn nek insmeren want daar komt het vandaan, zoals gewoonlijk
Ja he? Wat engquote:
Verstandig zijn wel hoorquote:
Kallyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Verstandig zijn wel hoor