Maar je hebt ons weer gevonden. Is het toch misluktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom nu weer red room
was jullie kwijt
ABC?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb keelpijn omdat ik zojuist allerlei karaokes heb meegezongen. Inclusief dingen die echt niet in mijn bereik liggen
.
van de Jackson 5? Nee die dan weer niet. Buiten mijn bereik viel echt Unwritten van natasha Bedingfieldquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je hebt ons weer gevonden. Is het toch mislukt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
van de Jackson 5? Nee die dan weer niet. Buiten mijn bereik viel echt Unwritten van natasha Bedingfield, en Crazy van de Gnarls Barkley heb ik ook maar geoctaveerd
. Grace Kelly van Mika ging dan weer heel aardig (met mijn kopstem is niet veel mis
), maar Happy Endings was dan weer net een bruggetje te ver op dat moment
.
hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Speurhonden met lange flaporen hebben die lange flaporen niet om veel beter te kunnen horen, maar omdat de geursporen er beter onder blijven hangen en ze dan beter kunnen speuren.
Een gratis weetje op de niet zo vroege morgen.
Ja maar jij zegt dan weer dat ik grote oren hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet degene die jou vergeleek met een speurhond, dat deed je zelf.
en een grote neusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
maar ...
jij vind dus dat ik grote oren heb ?
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Crazy-M voelt zich gekwets
Ik ga wel weer hoor
quote:
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde zeggen.. 'wat gaat de tijd langzaam'
maar dat geldt zeker niet nu ik mogguh heb gezegd ipv middag?
De wef?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet me zo nog haasten, weer even langs de vrienden van de wef
Gelukkig maar. Overigens heb ik datzelfde vrij regelmatig. Ik moet een liedje een paar keer horen om het meer te gaan waarderenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
Stu.. dat nieuwe album van Adele wordt wel beter na mate je het vaker luistert
heb jij hem al geluisterd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Overigens heb ik datzelfde vrij regelmatig. Ik moet een liedje een paar keer horen om het meer te gaan waarderen
Nee, want ik heb het album zelf nietquote:
mflowquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het album zelf niet![]()
Cool, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
mflow
Kan je het album(en heel wat andere muziek) gewoon legaal luisteren. Ook in dat Engelse land van jou
Ik ook, en morgenmiddag ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
MeeEhhhh vanavond op verjaardag zo geen zin!
* Tha_Erik Kally's hoofd intapet.quote:
Stond er mee op, en paracetamol helpt nietquote:
Ik moest even denken wat er stondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik Kally's hoofd intapet.
Ohw, lekker danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Stond er mee op, en paracetamol helpt niet
Jawel, straks nog wat pillen erin gooien en dan ff platquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, lekker dan
Doe je rustig aan?
Verstandigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, straks nog wat pillen erin gooien en dan ff plat
En mijn nek insmeren want daar komt het vandaan, zoals gewoonlijk
Ja he? Wat engquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |