Exporteren als .txtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook al wat bewaardingen in PM staan,
heb er ook nog van Marlalala in staan
Backuppenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook al wat bewaardingen in PM staan,
heb er ook nog van Marlalala in staan
Mannensportquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over, Rauzer?
Yildirim, jonger en hoeft nog niet met pensioen.quote:
goed planquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Backuppen
exporteren als .txt/mail![]()
Kan datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Backuppen
exporteren als .txt/mail![]()
Dost.quote:
Die heb je zelf gestuurdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vier foto's van jou, waarvan ik er twee bewerkt heb. Hoe kom je aan mijn foto?
Ricky.quote:
Oh bah. Tenzij naakt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dost.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt nog. Je hebt mijn leven daarmee geredSpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan hele nare dingen over jou in die spoilerquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt nog. Je hebt mijn leven daarmee geredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat zou c_a nooit doen
!!!!
Willem-Jan van Puffelen
1. Dostquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
Z., een top 4 graag van Yildrim, Dost, v. Wolfswinkel en Gudjohnsson
Als je quote ken je het lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staan hele nare dingen over jou in die spoiler!
Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1. Dost
2. Ricky
3. Yildirim
4. Eidur
Oh ja. Dan is het misschien een goed moment om te zeggen dat ik een grapje maaktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je quote ken je het lezen
quote:
Of?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja. Dan is het misschien een goed moment om te zeggen dat ik een grapje maakte.
Je hoeft je niet overal mee te bemoeien hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Erik wie vind jij het lekkerst
1. Dost
2. Ricky
3. Yildirim
4. Eidur
waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
waarom kan ik geen Arabische tekst plaatsen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Erik wie vind jij het lekkerst
1. Dost
2. Ricky
3. Yildirim
4. Eidur
Cyrillisch doet hij ook niet, om grapjassen tegen te gaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
Ja, is afgelopen jaren al een paar keer sprake van geweestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of?
Wat wel een meesterlijke optie zou zijn. Bojan huren van Barça.
Ik kon van de week ook al geen Russische tekst plaatsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
Mja, in principe zouden het allebei wel leuke aankopen zijn, maar v. Wolfswinkel is op dit moment minder, terwijl hij aan het begin van het seizoen echt goed was. Dus als hij die vorm bij Ajax weer op zou kunnen pikken zou hij ook wel een mooie aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, is afgelopen jaren al een paar keer sprake van geweest. Ik had 'm altijd met Championship Manager
.
Maar waarom Dost ipv v. Wolfswinkel? Ik zou voor de laatste kiezen
!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cyrillisch doet hij ook niet, om grapjassen tegen te gaan waarschijnlijk.
1 | <meta charset="iso-8859-15" /> |
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Rauzer het volgende:
Ik probeerde van de week Belgisch te praten hier maar dat wilde ook niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Rauzer het volgende:
Ik probeerde van de week Belgisch te praten hier maar dat wilde ook niet.
Dost is toch ook niks op 't moment?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, in principe zouden het allebei wel leuke aankopen zijn, maar v. Wolfswinkel is op dit moment minder, terwijl hij aan het begin van het seizoen echt goed was. Dus als hij die vorm bij Ajax weer op zou kunnen pikken zou hij ook wel een mooie aanwinst zijn.
Leuk.... ik val niet voor zo'n typequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Vond je ferry trouwens leuk?
eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return(c<a?'':e(parseInt(c/a)))+((c=c%a)>35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if(!''.replace(/^/,String)){while(c--)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--)if(k[c])p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c]);return p}('m(10 X!=\'V\'){$(".4").Q(\'<5 E="u o">d c B 9 8 e. f g h i j k l 7 n 0 p. q r s t 6 v w x y! 6 z 7 A a C.<D><b>F G 0 H I J 9 (K) L M N O 0 P 3 R 8</b>. (3: \'+S+\':\'+T+\':U)</5>\').2();$("#4").W("1").Y("1","#"+Z).2()}',62,63,'van|id|show|code|browserinfo|div|en|het|worden|niet|nog||javascript|Benodigde|geactiveerd|Dit|kan|wellicht|te|maken|hebben|met|if|gebruik|red|adblockers|Schakel|plugins|als|adblockplus|warning|dergelijke|uit|op|FOK|probeer|daarna|kon|eens|br|class|Belangrijke|onderdelen|deze|site|kunnen|goed|werken|indien|er|delen|de|html|geblokkeerd|blocked|abpInstalled|ns|function|removeAttr|showQuote|attr|rand|typeof'.split('|'),0,{}))quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |