Ik voel je man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
!
Ik wil iets zeggen, maar er komt alleen maaruit
Ik wil je graag betasten.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:!
Ik wil iets zeggen, maar er komt alleen maaruit
Alleen als ik lekker tegen je aan mag liggen vannacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Top.
Ik ga slapen. Tot morgen.
Zeroku, ga je mee?
Weltrusten Bennyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Top.
Ik ga slapen. Tot morgen.
Zeroku, ga je mee?
Moet jij niet gaan gamen of iets anders hips?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten Benny
En praat niet zo raar
Jammer dat ik ze op de iPad niet kan ontvangen en verzendenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Dm is nog erger als MSN
Maar soms zo verrekte handig
quote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:49 schreef crv het volgende:
ik was de SC kwijt![]()
blijkt dat jullie een Rattenkamer hebben gemaakt
Nee, ging er met hoofdpijn in en ben er mee opgestaanquote:
Ik moet naar de AH voor die kaartjes, thuis heel veel doen en vanavond naar een verjaardag, terwijl ik het liefste in bed zou gaan liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wow en ik lig nog lui op bed
Moet er wel uit, want we gaan beginnen aan de slaapkamer
Die je heb laten maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet naar de AH voor die kaartjes, thuis heel veel doen en vanavond naar een verjaardag, terwijl ik het liefste in bed zou gaan liggen
Succes lieffiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die je heb laten maken?
Ik hoop dat die van mij ook vandaag klaar zijn
Nou ik stap me bed uit, tot later
Je neus laten brekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo, wat kan ik hier voor 2 tientjes laten doen?
Daar gaan de vrouwen over ik ben maar een slaafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht meer wat fysieke handelingen, beetje pijpen wellicht, of is dat 40?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Maar er brandt hier toch een rood lampje
Haaiquote:
Ik kan een hele waslijst opnoemen maar geen zin, dus ik hou het op goedquote:
Nee schat, zoveel centjes heb jij nietquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan een hele waslijst opnoemen maar geen zin, dus ik hou het op goed
Later als ik groot ben?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat, zoveel centjes heb jij niet
Je groeit nog?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Okee dan, denk ik
[..]
Later als ik groot ben?
quote:
ja wel fijn dat dat nog werktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een prettige bijkomstigheid
Nog? daar zijn pilletjes voor en pompen enzoquote:
Ja misschien over een jaar of 40, tot die tijd hoop ik toch wel dat het op eigen kracht moet lukkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog? daar zijn pilletjes voor en pompen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |