Dan kunnen ze niks meer. Ook niets meer volgen. Denk ik hoor.quote:
God ik hoop het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mubarak is gevlucht. Weet niet waarom maar denk het serieus. Waarom is ie nog steeds niet met een toespraak gekomen dan?
Als je geen reden hebt om binnen te blijven heb je ook geen excuus om niet te protesteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen... verergerd de situatie alleen maar.
Werkt niet op mijn telefoon al vind ik wel dat de functie complimenten verdiend.quote:
Nee, je ziet het verkeerd. Ik vind het mooi zo'n revolutie, het volk in opstand tegen de macht en vooral als het lukt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
als je het alleen volgt om de spanning en sensatie, dan is er iets mis met jou, in mijn ogen dan.
of ik vat het verkeerd op.
Twitter:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Twitter:
Soldiers in Alexandria leaving tanks, shaking hands with protesters.
Je weet wel wat het doel is van die bevolking he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet veel bijzonders meer moet ik zeggen, vanmiddag was spannender..
Inderdaad. Veel mensen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Ik vind het mooi zo'n revolutie, het volk in opstand tegen de macht en vooral als het lukt.
Het zal wellicht per stad/regio verschillen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
kom op jongens, kan iemand echt bevestigen dat het leger echt gekozen heeft
Ah, ik dacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Ik vind het mooi zo'n revolutie, het volk in opstand tegen de macht en vooral als het lukt.
als dat klopt,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Breekfast het volgende:
Er zijn berichten dat het leger samen optrekt met de demonstranten tegen de politie?
Wie kan daar meer over zeggen?
Politie is vaker in handen van een foute leiding gevende dan het legerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik snap nog niet hoezo de Police Mubarak steunt en het leger gelijk al de protesterende. Lijkt me eerder andersom omdat het leger bevelen moet aannemen van hogere en de politie al eerder de wapens kan neerleggen.
volgens eerder genoemde berichten zou de politie in alexandrie geweigerd hebben met scherp te schieten de politie is naar huis daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik snap nog niet hoezo de Police Mubarak steunt en het leger gelijk al de protesterende. Lijkt me eerder andersom omdat het leger bevelen moet aannemen van hogere en de politie al eerder de wapens kan neerleggen.
iemand?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
kan je trouwens het beeld laten meebewegen met de auto-update?
Okay. Je kwam op mij ook een beetje over alsof je alleen voor de spanning keek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige wat ik zelf zag was tanks waarvan de inzittende vlaggen wapperden en een journaliste die zij dat ze zag dat het leger iedereen de hand aan het geven was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Een leger staat er vaak losser van terwijl overheden de politie vaak gebruiken als een privéleger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is dienstplicht in Egypte. Diegene die daar in de APC's rijden zijn de gewone burgers die verplicht in dienst moeten voor 2 jaar. Dat zijn eigenlijk gewone burgers. Mijn neef heeft ook in het leger gezeten en toch demonstreerde hij vandaag mee!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar ze doen er wel lang over om voor Mubarak te kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb gewoon iets met het land, kijk maar in mijn profiel, eerste interessequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay. Je kwam op mij ook een beetje over alsof je alleen voor de spanning keek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |