Dan kunnen ze niks meer. Ook niets meer volgen. Denk ik hoor.quote:
God ik hoop het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mubarak is gevlucht. Weet niet waarom maar denk het serieus. Waarom is ie nog steeds niet met een toespraak gekomen dan?
Als je geen reden hebt om binnen te blijven heb je ook geen excuus om niet te protesteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen... verergerd de situatie alleen maar.
Werkt niet op mijn telefoon al vind ik wel dat de functie complimenten verdiend.quote:
Nee, je ziet het verkeerd. Ik vind het mooi zo'n revolutie, het volk in opstand tegen de macht en vooral als het lukt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
als je het alleen volgt om de spanning en sensatie, dan is er iets mis met jou, in mijn ogen dan.
of ik vat het verkeerd op.
Twitter:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Twitter:
Soldiers in Alexandria leaving tanks, shaking hands with protesters.
Je weet wel wat het doel is van die bevolking he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet veel bijzonders meer moet ik zeggen, vanmiddag was spannender..
Inderdaad. Veel mensen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Ik vind het mooi zo'n revolutie, het volk in opstand tegen de macht en vooral als het lukt.
Het zal wellicht per stad/regio verschillen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
kom op jongens, kan iemand echt bevestigen dat het leger echt gekozen heeft
Ah, ik dacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Ik vind het mooi zo'n revolutie, het volk in opstand tegen de macht en vooral als het lukt.
als dat klopt,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Breekfast het volgende:
Er zijn berichten dat het leger samen optrekt met de demonstranten tegen de politie?
Wie kan daar meer over zeggen?
Politie is vaker in handen van een foute leiding gevende dan het legerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik snap nog niet hoezo de Police Mubarak steunt en het leger gelijk al de protesterende. Lijkt me eerder andersom omdat het leger bevelen moet aannemen van hogere en de politie al eerder de wapens kan neerleggen.
volgens eerder genoemde berichten zou de politie in alexandrie geweigerd hebben met scherp te schieten de politie is naar huis daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik snap nog niet hoezo de Police Mubarak steunt en het leger gelijk al de protesterende. Lijkt me eerder andersom omdat het leger bevelen moet aannemen van hogere en de politie al eerder de wapens kan neerleggen.
iemand?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
kan je trouwens het beeld laten meebewegen met de auto-update?
Okay. Je kwam op mij ook een beetje over alsof je alleen voor de spanning keek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige wat ik zelf zag was tanks waarvan de inzittende vlaggen wapperden en een journaliste die zij dat ze zag dat het leger iedereen de hand aan het geven was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Een leger staat er vaak losser van terwijl overheden de politie vaak gebruiken als een privéleger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is dienstplicht in Egypte. Diegene die daar in de APC's rijden zijn de gewone burgers die verplicht in dienst moeten voor 2 jaar. Dat zijn eigenlijk gewone burgers. Mijn neef heeft ook in het leger gezeten en toch demonstreerde hij vandaag mee!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar ze doen er wel lang over om voor Mubarak te kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb gewoon iets met het land, kijk maar in mijn profiel, eerste interessequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay. Je kwam op mij ook een beetje over alsof je alleen voor de spanning keek..
Eigenlijk hartstikke dom om een dienstplicht leger te hebben als je een dictator bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Er is dienstplicht in Egypte. Diegene die daar in de APC's rijden zijn de gewone burgers die verplicht in dienst moeten voor 2 jaar. Dat zijn eigenlijk gewone burgers. Mijn neef heeft ook in het leger gezeten en toch demonstreerde hij vandaag mee!
Ja maar goed, dan moet het paleis aangevallen worden en de rest van de regerings gebouwen en men moet de regeringsleiders te pakken krijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen er wel lang over om voor Mubarak te kiezen.
Als hij slim is smeert hij hem. Ongetwijfeld wil de US hem wel de hand reiken en helpen naar S-A ofzo te verdwijnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef intellectuele_user het volgende:
De wereld wacht al 2 uur op Hosni Mubarak... niemand weet waar hij is
Het lijkt alsof de overheid dood isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ensaf het volgende:
hallo mensen wat is me dat toch wat de met die brand enzo waar is de brandweer dat wil ik weten
Waar ligt dat paleis?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar goed, dan moet het paleis aangevallen worden en de rest van de regerings gebouwen en men moet de regeringsleiders te pakken krijgen.
Heb geen jofele verbinding. Maar ik wist niet dat ik op jou gereageerd had. Bedoelde een andere user. Sorry. Het is voor mij bijna niet te volgen dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets met het land, kijk maar in mijn profiel, eerste interesse
Het is altijd slimmer om even af te wachten en dan voor de winnende partij te kiezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen er wel lang over om voor Mubarak te kiezen.
Was Hosni Mubarak niet een generaal? Misschien dat ie daarom wat meer steun heeft van het leger dan als hij geen generaal zou zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij slim is smeert hij hem. Ongetwijfeld wil de US hem wel de hand reiken en helpen naar S-A ofzo te verdwijnen
Dat is wel fijn, want ik heb er vanmiddag niks van meegekregen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zowel op Al Jazeera als CNN nu oude beelden van eerder deze dag
Waarom stopt de politie er niet mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef Oorlogsheld het volgende:
unconfirmed reports that police and army have clashed in cairo
Omdat ze jaren lang hebben gemartelt en mensen hebben laten verdwijnen, nu zijn ze bang voor hun veilige leventje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waarom stopt de politie er niet mee?
oh het zijn gewoon supporters rellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh klopt het toevallig dat vandaag Egypte tegen Algerije moest voetballen?
Ze zijn bang of eigenbelang.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waarom stopt de politie er niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |