Egypte is best een rijk land. Ze hebben heel veel dingen behalve toerisme.... Alleen is alles massaal verkeerd uitgedeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe? Zie die chaos. Ik hoop dat de egyptenaren zo slim zijn hun nationale schatten niet te verpesten... Zowel om de historische als toeristische waarde. Het is al een arm land, als het toerisme wegvalt dan hebben ze nóg minder
Daar zeg je inderdaad wat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Dit is de eerste live revolutie die we ooit meemaken besef ik me net
Dat is mooi, beter dan dat dat ook nog rellen wordtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Oorlogsheld het volgende:
demonstranten en leger nog steeds vriendelijk tegen elkaar lijkt het. Applaus zelfs voor het leger
Wou net zeggen, uniek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Het lijkt te lukken godzijdank.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Oorlogsheld het volgende:
demonstranten en leger nog steeds vriendelijk tegen elkaar lijkt het. Applaus zelfs voor het leger
En nationale trots, Egyptenaren waren tot grote dingen in staat in het verleden. Laten we hopen dat die geschiedenis bewaard blijft. Ik wil graag nog eens naar Egypte om die geschiedenis van dichtbij te bekijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doh. Maar toerisme is een van de grootste inkomstenbronnen van het land. En buiten dat, het zijn hún nationale schatten. Dat je TV-stations en overheidsgebouwen in de fik steekt snap ik...
Dat besef ik me heel de tijd dat ik jullie comments mee lees en de live streams plus CNN volg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja hij had 1 uur en 45 minuten geleden al een toespraak gegeven, althans dat was aangekondigdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mubarak is gevlucht. Weet niet waarom maar denk het serieus. Waarom is ie nog steeds niet met een toespraak gekomen dan?
quote:REU: 410 WOUNDED IN CAIRO ON FRIDAY, SOME WITH BULLET WOUNDS - MEDICAL SOURCES
De vraag is nog achter wie het leger gaat staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
misschien ook tactiek van de demonstranten. Het is moeilijker voor het leger om te schieten op mensen die voor je applaudiseren?
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals ik al zei, soldaten uit de geschutkoepels met witte vlaggen, zwaaiend.
Zolang het museum maar niet gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef GasTurbine het volgende:
National Board of Women Rights ook in de fik?
Kan ook gewoon een val zijn he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals ik al zei, soldaten uit de geschutkoepels met witte vlaggen, zwaaiend.
Zoals ook in Tunesië gebeurdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus Al Jazeera gevechten tussen politie en het leger.
Ene wel aan de kant van de bevolking en de ander niet dus?
Idd, dat moet serieus een van de mooiste musea zijn ter wereld, met de schatten van de oudheid. Zou serieus een verlies zijn voor de hele wereld als dat in vlammen op ging.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zolang het museum maar niet gaat.
Ik denk dat het leger eerder achter het volk gaat staan dan als de politie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus Al Jazeera gevechten tussen politie en het leger.
Ene wel aan de kant van de bevolking en de ander niet dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |