Er staat een link in de topicpointer hier, hou het sticky topic hier in de gaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Ulpianus het volgende:
Jongens, ik heb een drukke avond ook al vind ik het jammer dat ik niet kan bijdragen en volgen van dit topic.
Iemand een link waar ik alle bevestigde berichten kan volgen op de telefoon?
Thuisbezorglijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Oorlogsheld het volgende:
Fuck ik moet nog boodschappen doen! Ik moet nog eten! ik moet nog van alles doen maar ik zit vastgeplakt aan de nieuwe media
ik moet straks 2 tot 3 uur weg :/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb pizza in de vriezer en blijf waar ik ben.
Hebben ze haar veroverd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Misstique het volgende:
LiavanBekhoven Lia van Bekhoven
#skyverslaggever Liberation Square in handen van demonstranten
Twitter:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter: (AJ = Al Jazeera)
AJ report from Alexandria suggests the Egyptian army's decided which side they're on, and it's not Mubarak's - shaking protesters' hands.
AJ reporter in Alexandria saying Egyptian army shaking hands with protesters.
CNN stream staat in de sticky.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Infection het volgende:
Zijn er nog meer livestreams dan alleen al-jazeera?
Waaromquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef rakotto het volgende:
Baradei heeft huisarrest en politie is nog steeds bij zijn huis.
In Suez is een garage in de fik gestoken die van een NDP partij was.
Update update,
Elektriciteit wordt nu in Suez uitgeschakeld.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heet dit forum "Midden Oosten"?
De revolutie van Tunesie en Egypte kan je beter onder Noord Afrika scharen.
Dank, al denk ik dat ik toch heel de avond dit topic ga verversen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er staat een link in de topicpointer hier, hou het sticky topic hier in de gaten.
you aint seen nothing yet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet veel bijzonders meer moet ik zeggen, vanmiddag was spannender..
Moeten ze vooral doen... verergerd de situatie alleen maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef rakotto het volgende:
Baradei heeft huisarrest en politie is nog steeds bij zijn huis.
In Suez is een garage in de fik gestoken die van een NDP partij was.
Update update,
Elektriciteit wordt nu in Suez uitgeschakeld.
als je het alleen volgt om de spanning en sensatie, dan is er iets mis met jou, in mijn ogen dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet veel bijzonders meer moet ik zeggen, vanmiddag was spannender..
Auto update ftw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dank, al denk ik dat ik toch heel de avond dit topic ga verversen.
Het is zo massaal, en zeker nu het leger de orders lijkt te negeren is het gewoon gedaan. En de vraag niet meer óf hij gaat, maar hoe. Blijft hij wachten en dragen ze straks z'n kop door de straten of neemt hij hulp van andere landen aan en ontvlucht hij Egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Carine-C het volgende:
Op CNN hebben ze het gewoon al over "post Mubarak" , de vraag is niet meer óf hij gaat maar hoe hij gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |