U is almachtig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef cageon2 het volgende:
jullie snappen er niks van blijkbaar, daar heb je benen voor.
Zou WB ook moeten weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
U is almachtig.![]()
Het blijft een prototype, dus altijd spannend.
Ennn racen met naafbesturing lijkt me ook een aparte ervaring.
Even wennen..
Ik dacht trouwens dat je benen voor het remmen alleen bij auto's nodig had.Voor je opstapt benen wijd ballen tegen de tank en bierpens erover toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Zo lenig ben ik niet meer, maar het buikje doet'et altijd goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Geerd het volgende:
Voor je opstapt benen wijd ballen tegen de tank en bierpens erover toch?
Hij kan er beter zelf een einde aan maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Geerd het volgende:
Die heeft gewoon een koe uitgehold
Wel respect trouwens doen wat je mooi vind hulde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 28-01-2011 23:58:45 ]
AJa met een rondje 2.00 laat hij toch 9/10 van de MC Fokkers achter zich.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef cageon2 het volgende:
echt rijden, met dat lichaam![]()
alles werkt m tegen zo...
Ja, je bent welkomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef MacBreQ het volgende:
[me=MacBreQ] komt om de hoek kijken.
[/me]
Zijn brom-scooterrijders, die wel een hekel hebben aan tjappies op een scooter, ook welkom?
Rondje 2.00 waarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
AJa met een rondje 2.00 laat hij toch 9/10 van de MC Fokkers achter zich.
Wat een pa ben je toch ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
De kleine had ondertussen achter mijn rug het hele huis overhoop gehaald.
Boutjes moeten wel vastzitten. Meer dan 1 Nm kan die nog nie geven nie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een pa ben je toch ook![]()
![]()
Beter trek je hem een paar handschoenen en een muts aan, en leer je hem wat sleutel 8 en 10 is.
The one and only real circuit of the Neterlands.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, je bent welkomDan ben je scooter josty nr. 2
Even uitrusten?quote:
Klinkt als onder de plak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:43 schreef Den_Haag het volgende:
Avond!
Morgen gaat niks worden, moet shoppen
Dolle boel.quote:
fuckit ik heb met 2006 materiaal gereden, ging primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Pff Power One bandje verkocht voor 100 euro incl. verzenden, koper blij en bedanktmailtje gehad.
(heb die zelf pas gehad in december via Motorbandenmarkt)
De volgende dag allemaal brandmailtjes dat WB oude spullen verkoopt etc, DOT code 2008.
Die band is onbruikbaar. ()
Maar hier http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/266706 wil hij 07 meuk ook hebben.
Dat krijg je met zo'n angst maatschappij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Pff Power One bandje verkocht voor 100 euro incl. verzenden, koper blij en bedanktmailtje gehad.
(heb die zelf pas gehad in december via Motorbandenmarkt)
De volgende dag allemaal brandmailtjes dat WB oude spullen verkoopt etc, DOT code 2008.
Die band is onbruikbaar. ()
Maar hier http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/266706 wil hij 07 meuk ook hebben.
Ene sessie rijden /opwarmen en daarna afkoelen en het beste is er bij ieder band vanaf.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:30 schreef cageon2 het volgende:
fuckit ik heb met 2006 materiaal gereden, ging prima
Bandjes op de VX zijn 0297.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat krijg je met zo'n angst maatschappij.![]()
Zeuren over "oude" banden, maar zelf wel 5 jaar met 1 setje doen
als ik het geld had liggen had ie al hier gestaanquote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
kopuh kopuh kopuh
Cagoen circuitbakkie er bij? Voor het sentiment?![]()
http://www.motor-forum.nl(...)u-slecht-1500-1.html
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
kopuh kopuh kopuh
Cagoen circuitbakkie er bij? Voor het sentiment?![]()
http://www.motor-forum.nl(...)u-slecht-1500-1.html
Daar zijn ze hier in Nijmegen ook heel erg goed is.......quote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier wordt nog gewoon alle dagen gestrooid. Zodat ze binnenkort weer een tekort hebben
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Begreep dat Richard er sinds vandaag ook bij hoort
Oh ik schrok al.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Door zen enkel gezwikt terwijl hij met de motor aan het steken was om ergens uit te draaien. Mag vd week het ding naar huis rijden.
zijn ergere manieren om bij de gevallenen te komen
Dat had je gelijk moeten doen.quote:
Uiteraard ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien had je dat voor de rit moeten doen?
De nieuwe remschijven.. die er nog op moeten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Den_Haag het volgende:
moet het eerste glimmende onderdeel nog vinden
ja, als je de namen erboven weg laat krijg ik ook wel een naam bovenaan een lijstjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De nieuwe remschijven.. die er nog op moeten.![]()
Looooooorenzoooo!![]()
[ afbeelding ]
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 2m 1.977s (44 laps)
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team 2m 2.024s (61 laps)
4. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2m 2.295s (52 laps)
5. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 2.332s (29 laps)
6. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki MotoGP 2m 2.422s (65 laps)
7. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 2m 2.483s (65 laps)
8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2m 2.507s (57 laps)
9. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2m 2.514s (60 laps)
10. Randy de Puniet FRA Pramac Racing Team 2m 3.152s (63 laps)
11. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider 2m 3.224s (49 laps)
12. Valentino Rossi ITA Ducati Team 2m 3.365s (30 laps)
13. Nicky Hayden USA Ducati Team 2m 3.508s (65 laps)
14. Loris Capirossi ITA Pramac Racing Team 2m 3.695s (63 laps)
15. Hector Barbera ESP Aspar Team 2m 3.767s (59 laps)
16. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 4.009s (62 laps)
17. Toni Elias ESP LCR Honda MotoGP 2m 4.238s (64 laps)
18. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 4.470s (52 laps)
19. Bike #T1 JPN Yamaha Test Rider 2m 4.717s (58 laps)
20. Bike #T2 JPN Yamaha test Rider 2m 5.235s (48 laps)
MotoGP testdag 1.
Bloody hell Stoner yeah.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
ja, als je de namen erboven weg laat krijg ik ook wel een naam bovenaan een lijstje
Telegraaf journalistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De nieuwe remschijven.. die er nog op moeten.![]()
Looooooorenzoooo!![]()
[ afbeelding ]
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 2m 1.977s (44 laps)
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team 2m 2.024s (61 laps)
4. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2m 2.295s (52 laps)
5. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 2.332s (29 laps)
6. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki MotoGP 2m 2.422s (65 laps)
7. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 2m 2.483s (65 laps)
8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2m 2.507s (57 laps)
9. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2m 2.514s (60 laps)
10. Randy de Puniet FRA Pramac Racing Team 2m 3.152s (63 laps)
11. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider 2m 3.224s (49 laps)
12. Valentino Rossi ITA Ducati Team 2m 3.365s (30 laps)
13. Nicky Hayden USA Ducati Team 2m 3.508s (65 laps)
14. Loris Capirossi ITA Pramac Racing Team 2m 3.695s (63 laps)
15. Hector Barbera ESP Aspar Team 2m 3.767s (59 laps)
16. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 4.009s (62 laps)
17. Toni Elias ESP LCR Honda MotoGP 2m 4.238s (64 laps)
18. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 4.470s (52 laps)
19. Bike #T1 JPN Yamaha Test Rider 2m 4.717s (58 laps)
20. Bike #T2 JPN Yamaha test Rider 2m 5.235s (48 laps)
MotoGP testdag 1.
Moet je ff langskomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer ga je die remschijven eens monteren?
And I am proud of it.quote:
Helemaal klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
Lente is prima. Eindelijk weer zaterdagen beschikbaar
Omgevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB helpt eens aub.
Vandaag ZXR opgehaald, km of 10 goed mee gereden, voornamelijk stadsverkeer. Draai de dijk op, vermogen valt terug, valt uit, loopt daarna heel even op 1 cil en dan niks meer...
Benzine genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Lucas zegt
accu was vol?
Richard lieffie zegt
startmotor ging vrolijk rond ja
heb toch 5 min kunnen starten
dus die had vol genoeg gezeten om ff te starten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
lieffie![]()
Vlotterbakje aftappen kan zonder alles los te trekken.
Maar ineens stoppen moet uiteraard niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja bougies waren niet verfrist na de laatste "beurt". Toch tijd zat die jongen nu zen enkel zo dik is, rijden kan ie toch nietSpoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bougies zijn vorig jaar ook vervangen.Met die Div in je avatar.quote:![]()
![]()
Zo doe ik dat ook altijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
Rossi gaat raar door de bocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spies doet het ook.
Jawel alleen die happen grind, of een boomquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet zo doen dan?
Het liefste een combinatie van die tweequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jawel alleen die happen grind, of een boom
klaar met de studiequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helemaal klaar.Of gestopt met stokken slaan..
quote:
pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft je nog gemeet, dus dat kan je makkelijk zeggen.
(toen bijna in Nieuwegein)
Voorjaarsdepressie.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef bvvt het volgende:
Nou - het was eerder dat dit topic beetje rustig is.
deze op M-F bedoel je?
kan nooit een mooi model vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TL1000R was gewoon niet in de uitverkoop gekomen.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ben beroemdWorldbeater is World CHEATER!
Het waait hier als een mallequote:
Zorgen voor een beetje ballast op het achterwiel hey, heb je der geen last van.quote:
Geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ben beroemdWorldbeater is World CHEATER!
Met zulks ballast lig ik liever in bedquote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zorgen voor een beetje ballast op het achterwiel hey, heb je der geen last van.
[ afbeelding ]
Ohw ik drink het liever op, wat een natte boel zal dat worden bij jouquote:Op maandag 7 februari 2011 20:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Met zulks ballast lig ik liever in bed
top! foto? heb je al je rijbewijs???quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Yeah vandaag me eerste motor gekocht: Een Kawasaki ZX4R uit 1996 25KW op kenteken. De motor heeft 19800KM gelopen. Kleur: Ebony / Metallic Violet Royal
Ik ben nu bezig met het rijbewijs, eerdaags het examen bespreken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
top! foto? heb je al je rijbewijs???
Het bier moet je voor aanvang ook opdrinken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik drink het liever op, wat een natte boel zal dat worden bij jou
Wát een gezwetsquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef HeetBoven het volgende:
ziet er leuk uit! 400 cc is de lekkerste middenmaat tussen licht en zwaar.. Je raakt niet gefrustreerd doordat je voelt dat er meer in zit, maar het je hebt net ff meer vlees dan een officiele 25 kw (250 cc en zulks). Zou hem best es willen proberen eigenlijk, ik ken alleen mijn eigen GSX je tot nu toe, en mijn lesmotor, maar dat telt niet.
Hou het daar maar opquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef HeetBoven het volgende:
ziet er leuk uit! 400 cc is de lekkerste middenmaat tussen licht en zwaar.. Je raakt niet gefrustreerd doordat je voelt dat er meer in zit, maar het je hebt net ff meer vlees dan een officiele 25 kw (250 cc en zulks). Zou hem best es willen proberen eigenlijk, ik ken alleen mijn eigen GSX je tot nu toe, en mijn lesmotor, maar dat telt niet.
ik zou stoppen met denken!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wat jij wilt, ik denk dat dat zo is.
Het is te merken dat je dat denkt ja, want je hebt het niet ervaren. 400cc 4 in lijn is gewoon trage poep zonder karakterquote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wat jij wilt, ik denk dat dat zo is.
is het ook, maar welke 25 kw motor is dan wel snel? allemaal trage poep, en als je dan toch licht moet rijden, dan maar 400 4 in lijn, lekker midden maatje.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is te merken dat je dat denkt ja, want je hebt het niet ervaren. 400cc 4 in lijn is gewoon trage poep zonder karakterRijd er maar eens op, stelt nie veel voor hoor,
en het is meer dag genoeg vermogen voor iemand die op een 25kw moet beginnenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is te merken dat je dat denkt ja, want je hebt het niet ervaren. 400cc 4 in lijn is gewoon trage poep zonder karakterRijd er maar eens op, stelt nie veel voor hoor,
Leer eerst maar rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is het ook, maar welke 25 kw motor is dan wel snel? allemaal trage poep, en als je dan toch licht moet rijden, dan maar 400 4 in lijn, lekker midden maatje.
als we dan zo gaan beginnen GS500??quote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg niet dat je meteen op een 180 pk fiets moet stappen, ik heb ook nog hartstikke plezier na 2.5 jaar op men GS500Maar die is qua vermogensafgifte echt wel een stuk leuker dan een 4 in lijn
Maargoed.
Leer eerst idd maar rijden
Voor de circuittraining afgelopen januari een bandje in december gekocht bij Motorbandenmarkt, vergeten mee te nemen naar Spanje, dus bij terugkomst maar verkocht. Meneer stelde verder geen vragen, maar bij ontvangst bleek de produktiedatum twee jaar geleden te zijn. Ik heb er nog nooit opgelet, en nu zeker niet zo snel en niet zelf monteren.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
als we dan zo gaan beginnen GS500??denk dat ik je alle hoeken laat zien op mijn fietsje van 600 cc 4 in lijn
es kijken wie er dan nog moet leren rijden...
Dan moet je wel ongeveer van ONK niveau zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
als we dan zo gaan beginnen GS500??denk dat ik je alle hoeken laat zien op mijn fietsje van 600 cc 4 in lijn
es kijken wie er dan nog moet leren rijden...
BWAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
als we dan zo gaan beginnen GS500??denk dat ik je alle hoeken laat zien op mijn fietsje van 600 cc 4 in lijn
es kijken wie er dan nog moet leren rijden...
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Geerd het volgende:
Man van me zus komt morgen, ninja 900 hehehe ik zal hem wel ff de bochies leren
:^quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef cageon2 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHA![]()
Mag ik geld in zetten.... zet ik alles in wat ik maar kan vinden
Great minds think alike...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je wel ongeveer van ONK niveau zijn.
Worden er ook weddenschappen aangenomen?
Ik heb vorig weekend nog met een B-King achter de VX gereden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Geerd het volgende:
Man van me zus komt morgen, ninja 900 hehehe ik zal hem wel ff de bochies leren
enige risico dat er aan vast kleeft, is dat de grondspeling op houd bij de GS en het met een glisser eindigtquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef cageon2 het volgende:
enige risico dat er aan vast kleeft, is dat de grondspeling op houd bij de GS en het met een glisser eindigt
denk dat ie dan nog zat tijd zou hebben om op te stappen en door te rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En toch weet die gast er omheen te rijden. Kent die motor tot op het laatste boutje.
Haantjes gedrag houden we hier niet zo van, begrepenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
als we dan zo gaan beginnen GS500??denk dat ik je alle hoeken laat zien op mijn fietsje van 600 cc 4 in lijn
es kijken wie er dan nog moet leren rijden...
Ook nog wel voor een versnellingsbakwisselquote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
[..]
denk dat ie dan nog zat tijd zou hebben om op te stappen en door te rijden
Wordt steeds spannenderquote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef HeetBoven het volgende:
veel geleuter, weinig bewijzen... ten eerste denk ik dat een Soes GS500 het altijd aflegt tegen een GSX600F qua vermogen, ten tweede interesseert het me weinig wat er wordt aangenomen over rijkwaliteiten, ik ken de mijne en dat is voldoendeHeb de grenzen van mijn GSX je al te vaak opgezocht en ben alweer aan wat zwaarders toe....
Beter stuur je gewoon je chickquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef cageon2 het volgende:
Deze zomer ga ik de 600F van chicka ff lenen voor een FOK!MC meet denk ik...
duh, daar moet je sneller mee sturen en minder rechtuit rijden jonguh!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens even wat anders, ligt een pilot power race op die ZXR velg, die ziet er nog puntiger uit dan de Pipo's![]()
Wtf
He niet janken over ZXRretjes hequote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef cageon2 het volgende:
[..]
duh, daar moet je sneller mee sturen en minder rechtuit rijden jonguh!
heb t over de banden, pannenkoek.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
He niet janken over ZXRretjes heDie dingen rijden spannender dan zo'n GSXF or GS
Beetje jammer dat ik er niets mee kon
LaterSpaterquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
ZX9R is zeker spannend met vrieskou en kale bt-016's![]()
trusten
Wat dat dat hok van de foto's?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
ZX9R is zeker spannend met vrieskou en kale bt-016's![]()
trusten
Kom maar langs joh koffie staat klaarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef HeetBoven het volgende:
gezellige MC inderdaadkan niet wachten tot de eerste rit!
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef HeetBoven het volgende:
gezellige MC inderdaadkan niet wachten tot de eerste rit!
Maar wel verse oliequote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat hok ja... Kwam van WorldCheater af! Kale banden, lekker uitlaat, voorrem werkt niet...![]()
voor het geval je het nog niet begrepen hebt, nie zoveel zin om met een paar kleuters op pad te gaan.quote:
Het zal ongetwijfeld een groot gemis zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 23:42 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
voor het geval je het nog niet begrepen hebt, nie zoveel zin om met een paar kleuters op pad te gaan.
Whehe waarom ga je niet gewoon mee, ben benieuwd of je ons bijhoudtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:42 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
voor het geval je het nog niet begrepen hebt, nie zoveel zin om met een paar kleuters op pad te gaan.
geen twijfel mogelijk na de ritjes met MFA ;-)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehe waarom ga je niet gewoon mee, ben benieuwd of je ons bijhoudt![]()
Klinkt goed, alleen er mist watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
geen twijfel mogelijk na de ritjes met MFA ;-)
MF is echt het eikpunt idd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
geen twijfel mogelijk na de ritjes met MFA ;-)
Ditquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Geerd het volgende:
En ik ben ook een flapdrol motor weer is in de prakMet optrekken schiet achterwiel onderweg, motort tegen de stoeprand, ik tegen een auto die voor rood stond te wachten.
Gelukkig had de auto geen schade.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Geerd het volgende:
En ik ben ook een flapdrol motor weer is in de prakMet optrekken schiet achterwiel onderweg, motort tegen de stoeprand, ik tegen een auto die voor rood stond te wachten.
Gelukkig had de auto geen schade.
Nee niet echt, morgen komen ze hem ophalen maar is kijken of het carter nog goed is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker kut Geerd, zelf niets aan over gehouden?
What the hellquote:
Mijn idee van vast is dat er ook nog een motor aan zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeej spul zit vast![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor je BMX?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeej spul zit vast![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een stuur helft krom voor de rest aardig wat kap schade, voetsteun afgebroken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Geerd dat is kut, heb je al pics gemaakt?
damn zeg... mooi balen dude..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een stuur helft krom voor de rest aardig wat kap schade, voetsteun afgebroken.
En alle olie lag op straat
Ze komen hem zo ophalen, naja als het carter nog maar heel is.
Neeej onderschrift ergens op deze pagina.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef cageon2 het volgende:
laat me raden:
"Waar ben je? Kom je thuis eten?"
Klaag de gemeente aan.. want die olie lag er natuurlijk al.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Geerd het volgende:
Een stuur helft krom voor de rest aardig wat kap schade, voetsteun afgebroken.
En alle olie lag op straat
Ze komen hem zo ophalen, naja als het carter nog maar heel is.
Als het carter maar heel is dan maar met geschaafde kuip rijdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej onderschrift ergens op deze pagina.
[..]
Klaag de gemeente aan.. want die olie lag er natuurlijk al.
Damn, schetsplaatje en stuurhelft zijn dure deeltjes.
De kuip heb ik het maar niet over.![]()
Als het carter gescheurd is dan wellicht beter een Daytonamotorblokkie scoren tweedehands.
Thuis zegt iedereen natuurlijk dat je geluk hebt gehad.
Mwja vorige keer kwam er ook olie uit viel het ook nog wel mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je dat de olie dan uit de kuip komt?
T kan ook airco vloeistof zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je dat de olie dan uit de kuip komt?
De Trophy heeft nogal de neiging het er bij het schakelpookje uit te gooien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je dat de olie dan uit de kuip komt?
Ehhh, heeft de VX dan 2 bogies per cylinder?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
Net even de linkerbougie bij de VX800 vervangen.
Rechts was vorige maand al, maar bij deze liep het frame er wel erg dicht langs.
Vond bij een klusje aan de motorscoot nog een andere pijpsleutel.
En even wat licht haakse slijperwerk deed de rest.
Gisteren en vandaag trouwens weer sinds de wintertijd op de motorscoot @werk.
Bijft lachen zo'n 125 cc 2 takt gillend 80 kilo ding. En 71/2 pk.
Carburateurtje aftappen na drie maanden stilstand doet trouwens ook wonderen.
Ja ik wist ff niet welke voor en welke achter is, ding staat tegen de muur, en ze zitten vrij dicht op de zelfde lijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef bvvt het volgende:
Ehhh, heeft de VX dan 2 bogies per cylinder?
Anders is het de voorste of achterste .....
Achterband schoot weg lekkere glijer waarnaar die op de stoeprand tot stilstand kwamquote:
Motor was nog wel te maken zal er alleen een beetje gehavend uitzienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef OPM het volgende:
typische beginnersvaudt..
en nu..? motor OK of wat? best klote ja.
Zondags'mooiweer'rijder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef OPM het volgende:
typische beginnersvaudt..
en nu..? motor OK of wat? best klote ja.
Met een facelift aan de voorkant kan ie best leuk zijn denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ducati Diavel.. may I have your votes please!
[ afbeelding ]
WB trapt af.![]()
Maar wil er wel een keer een proefritje op maken.![]()
[ afbeelding ]
ook op zaterdagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zondags'mooiweer'rijder.Kan je inderdaad niet k'beuren als je iedere dag met de auto naar je werk gaat.
Daar hebben we onze potentiele Harley rijder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Met een facelift aan de voorkant kan ie best leuk zijn denk ikuiterlijk iig, geen idee wat de specs zijn
Ik heb het zelfs een keer met de Beemer gehad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef OPM het volgende:
ook op zaterdagen tis mij nog niet kburt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb het zelfs een keer met de Beemer gehad.
Reed na visite weg bij een ex collegaatje, wilde even dikke sier maken, extra gas bij.
En wel een flinke dot direct na het rollen. .
Vloog bijna in een rijtje auto's.
daar heb je toch winterbanden voorquote:Wintertijd gelden ook wel iets andere regels.
Ik gok als de B12 verkocht wordt.quote:
Even die open Laser uitlaten brommen dacht ik.quote:
Banden zijn uit.quote:daar heb je toch winterbanden voor
die zal ik der wel bij moeten houden wsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gok als de B12 verkocht wordt.
Oh bedoel je dat niet.... rij toch nog het liefste op de motor @circuit.
Komende jaar maar eens kijken of de spiraal omhoog gaat of naar beneden.
(heb er wel een paar keer aan gedacht.. kentekenloze bike voor circuit)
[..]
Even die open Laser uitlaten brommen dacht ik.![]()
[..]
Banden zijn uit.![]()
Je weet het nooit met lentekriebels en een licht aangepaste prijs.quote:
Pilletjes.quote:voor die spiraal heb je pilletjes...of bedoelde je dat nietkans dat ie omhoog gaat is groter met een zirkwiebak.
Eat this.quote:speelgoed
speelgoedquote:
Moeten we eens een keer in real live zien, The Isle Of Man.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:45 schreef OPM het volgende:
speelgoed![]()
blijft leip datlekker zon dip in de bocht
1.3 bar warm gemeten.quote:In het ONK Supersport en Superbike worden tegenwoordig extreme rem- en acceleratiekrachten behaald. Dat stelt hoge eisen aan de banden. Dunlop heeft daarom de GP Racer D211 ontwikkeld. Deze band is afgeleid van de handgemaakte D211GP raceband, waarmee in diverse Superstock- en Supersportklassen wordt gereden. De GP Racer D211 is echter lager geprijsd omdat deze band niet met de hand, maar machinaal in serie wordt vervaardigd.
De prestaties van de GP Racer D211 liggen dicht tegen die van de handgemaakte D211GP raceband aan. De GP Racer D211 beschikt immers over dezelfde constructies, zoals de unieke NTEC karkasopbouw met Jointless Belt en de befaamde MultiTread Technology. De opbouw biedt een hoge stabiliteit en een optimale drukverdeling tussen band en asfalt. Daardoor kan op het circuit met een zeer lage bandenspanning worden gereden, tot 2,2-2,4 bar voor en 1,3-1,5 bar achter (warm gemeten). Dat resulteert in een groot contactoppervlak, dat meer zijdelingse grip, meer tractie en snellere rondetijden oplevert.
De Dunlop GP Racer D211 is leverbaar in drie mogelijke compounds (soft, medium en endurance), zodat op elk circuit en bij elk weertype de ideale balans tussen levensduur en grip te vinden is. De profielband is ook goedgekeurd voor gebruik op openbare weg.
hehequote:
mijn ideequote:Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
Moeten we eens een keer in real live zien, The Isle Of Man.
Uw favoriet?quote:
Moet je wel ruim van tevoren plannenquote:
Als t maar zwart en rond is... kost beetje veel moeite of geld om aan dunflops te komen...quote:
quote:[..]
Moet je wel ruim van tevoren plannen, dit jaar schijnt al vol te zitten.
Fok! MC 2012 meeting.![]()
http://www.iomtt.com/
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ducati Diavel.. may I have your votes please!
[ afbeelding ]
WB trapt af.![]()
Maar wil er wel een keer een proefritje op maken.![]()
[ afbeelding ]
Misschien als ik mijn midlife hebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ducati Diavel.. may I have your votes please!
[ afbeelding ]
WB trapt af.![]()
Maar wil er wel een keer een proefritje op maken.![]()
[ afbeelding ]
Oe, dan moet ik nu mijn slag slaan.......quote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien als ik mijn midlife heb
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oe, dan moet ik nu mijn slag slaan.......
Je voelt het als het er is. Je realiseerd je het pas als het te laat is ...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oe, dan moet ik nu mijn slag slaan.......
Nadieh haar ouders geven'r budget cadeau tot 5.000 euro.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef cageon2 het volgende:
Als t maar zwart en rond is... kost beetje veel moeite of geld om aan dunflops te komen...
ga dit seizoen denk ik op ex pilollis van DSSP rijder.
Ik heb dan maar gekozen voor kansarm inplaats van kansloos. Je MOET genieten / modewoordje.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Je voelt het als het er is. Je realiseerd je het pas als het te laat is ...
Vraag maar aan WB
Mijn budget van afgelopen jaar zit er nog wel onder, alhoewel het denk ik wel in de buurt zou komen als ik alles optel... maar dat doe ik lekker nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nadieh haar ouders geven'r budget cadeau tot 5.000 euro.
Een bevriende sponsor doet daar 5.000 euro bovenop, en van wat ze zelf verdient gaat 800 euro per maand naar de sport. Hoe harder je rijdt, hoe meer het kost. Hoe vervelend, je hebt steeds jezelf ermee.
lukt aardig tochquote:[..]
Ik heb dan maar gekozen voor kansarm inplaats van kansloos. Je MOET genieten / modewoordje.
Ja joh beetje positief goedrekenen die handel. Zo doe ik het ook.quote:[b] Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef cageon2 het volgende:[/
Mijn budget van afgelopen jaar zit er nog wel onder, alhoewel het denk ik wel in de buurt zou komen als ik alles optel... maar dat doe ik lekker niet![]()
~13x rijden, WP shizzle, CBR600RR, kuipwerk, bandenwarmers.![]()
hmm ff snel gerekend zonder CBR valt het me nog mee eigenlijk![]()
en daarvoor verkoop ik de blade weer. Als het goed is.
Oh ja, en iedere dag is weer mooi.quote:lukt aardig toch
ziet er uit als jouw handy-work.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:25 schreef Worldbeater het volgende:
klussen maakt meer kapot dan je lief is!
[ afbeelding ]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/18758752#18758752
Haal je vinger voor de flitser wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ey CP, veertjes en trekrollen zitten achter die schijf?
[ afbeelding ]
Moer zit best wel vast trouwens.
Nee, flitser op de camera staat achteruit, flitst tegen de uitlaat van de ZX10R.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Haal je vinger voor de flitser weg
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, flitser op de camera staat achteruit, flitst tegen de uitlaat van de ZX10R.
Pikkedonker daar, en alleen maar schuine hoeken.
Dinnetjes lappie net nieuw geinstalleerd, kan de RAW bestanden niet openen, dus pic = preview low res.
Zou het eigenlijk niet mogen publiceren.
Keek niet eens door de lens of op het schermpje bij het nemen van de foto.
Hmm had verwacht dat de Alfa rijders wel helemaal Ducati geil zouden zijn.quote:
Kan ik ff je luchtsleutel lenen?quote:
Automatisch in RAW.quote:
Dat noem ik geen Ducatiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm had verwacht dat de Alfa rijders wel helemaal Ducati geil zouden zijn.
Repsect dat je het nog een keer hebt geprobeerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Automatisch in RAW.
[ afbeelding ]
Maar blijft schaduw. Camera zit echt strak tegen de ZX10R aan en half achterover/schuin flitsend.
Was het voor motoren ook maar zo goedkoopquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Deksel zit weer over de koppeling, moer veel en veel te vast.
Zodra we een luchttol hebben @werk maar weer eens kijken, ding rijdt nog gewoon.
Dan even flink uit de broek laten hangen.
[ afbeelding ]
Pimp my ride.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Repsect dat je het nog een keer hebt geprobeerd
Motorscooter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Was het voor motoren ook maar zo goedkoop
Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Geerd het volgende:
Motor opgehaald, rijdt compleet anders hogere stuur helften net een beemer rijdt wel relaxed.(geen gehang meer, ook fijner voor de rug)
Andere handvatten dunner dus snellere gas response, draait ook minder stroef.
Nieuwe remschijven voor plus revisie klauwen, stond al in de planning damn wat remt dat ineens strak, stuk veiliger in een keer.
Nieuw schakelpookje gaat ook stukken soepeler nu.
Kuip hebben ze ook best strak weer gemaakt.
Ook andere knippers (kleiner)
Ja idd laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk... totdat de rekening komt
Dat is lekker. Ook aardig weer deze week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Geerd het volgende:
Ja idd laten we het daar maar niet over hebbenword wel 3nullen
Als ik het van te voren had geweten was ik eerder onderuit gegaan
Stoppie gaat nu zeker wel lukken morgen maar is proberen
zomer graagquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Zó dat was weer een leuk ritje met vier man.
VXje rijdt nog steeds erg leuk.
Was is dat motorrijden toch een lekkere hobby.
Jammer dat de route wat kort was. (andere voorrijder)
Zou nu nog wel 24 uur kunnen rijden.
En wat een drukke boel hier...
Volgens mij heeft de Fok! MC ook weer eens een meet nodig.
Neeej was goed te doen, aardig doorgereden ook.quote:
Randstad rules in de winter +1c.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Geerd het volgende:
Aah joh lekker bikkelen met -5 niks mooiers
Accu wel opgeladen?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of mijn motor nog leeft. Gewoon geen tijd gehad.
moet ik eens ophalenquote:
* Den_Haag startkabels eens gaat zoekenquote:Starten misschien maar gelijk via de auto.
Ik zou het maar snel doen of je mag een nieuwe accu kopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
moet ik eens ophalen
* Den_Haag startkabels eens gaat zoeken
wel handig iigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef cageon2 het volgende:
hmm... leasemotor, is dat interessant?
Klikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef cageon2 het volgende:
hmm... leasemotor, is dat interessant?
Sinds de circuittraining is het door diverse blessures wat minder lang en intensief.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Den_Haag het volgende:
Hamsters zijn altijd wat dikker in de winter.
Maak je keuken eens schoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ik vanochtend binnen, zit er een briefje in mijn koffiemok waar drie koppen koffie in passen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ik vanochtend binnen, zit er een briefje in mijn koffiemok waar drie koppen koffie in passen..
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Kom nog wel drie keer per week in de sportschool.
Mijn vetvrije massa is al meer dan 74 kilo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef BazzieK het volgende:
Ik ookVan de zomer was 70kg met 4-pack, nu 85kg met beertender.
Maar mijn pak zit wel weer beter.
85 kilo is mijn droom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef bvvt het volgende:
Ik moet ok maar weer eens een sportschool gaan opzoeken - nu tegen de 80 ipv de gewenste 70
Nog wat leuke plaatjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Net terug van de beursik kan bevestigen dat er motoren staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Net terug van de beursik kan bevestigen dat er motoren staan
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
Nog wat leuke plaatjes? [ afbeelding ]
buiten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Net terug van de beursik kan bevestigen dat er motoren staan
Ja daar staan ze ookquote:
Ging je hard?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Neealleen ik op een Z1000sx
zwaar bewogen
Ik was aan het flippen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |