Haal je vinger voor de flitser wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ey CP, veertjes en trekrollen zitten achter die schijf?
[ afbeelding ]
Moer zit best wel vast trouwens.
Nee, flitser op de camera staat achteruit, flitst tegen de uitlaat van de ZX10R.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Haal je vinger voor de flitser weg
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, flitser op de camera staat achteruit, flitst tegen de uitlaat van de ZX10R.
Pikkedonker daar, en alleen maar schuine hoeken.
Dinnetjes lappie net nieuw geinstalleerd, kan de RAW bestanden niet openen, dus pic = preview low res.
Zou het eigenlijk niet mogen publiceren.
Keek niet eens door de lens of op het schermpje bij het nemen van de foto.
Hmm had verwacht dat de Alfa rijders wel helemaal Ducati geil zouden zijn.quote:
Kan ik ff je luchtsleutel lenen?quote:
Automatisch in RAW.quote:
Dat noem ik geen Ducatiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm had verwacht dat de Alfa rijders wel helemaal Ducati geil zouden zijn.
Repsect dat je het nog een keer hebt geprobeerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Automatisch in RAW.
[ afbeelding ]
Maar blijft schaduw. Camera zit echt strak tegen de ZX10R aan en half achterover/schuin flitsend.
Was het voor motoren ook maar zo goedkoopquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Deksel zit weer over de koppeling, moer veel en veel te vast.
Zodra we een luchttol hebben @werk maar weer eens kijken, ding rijdt nog gewoon.
Dan even flink uit de broek laten hangen.
[ afbeelding ]
Pimp my ride.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Repsect dat je het nog een keer hebt geprobeerd
Motorscooter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Was het voor motoren ook maar zo goedkoop
Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Geerd het volgende:
Motor opgehaald, rijdt compleet anders hogere stuur helften net een beemer rijdt wel relaxed.(geen gehang meer, ook fijner voor de rug)
Andere handvatten dunner dus snellere gas response, draait ook minder stroef.
Nieuwe remschijven voor plus revisie klauwen, stond al in de planning damn wat remt dat ineens strak, stuk veiliger in een keer.
Nieuw schakelpookje gaat ook stukken soepeler nu.
Kuip hebben ze ook best strak weer gemaakt.
Ook andere knippers (kleiner)
Ja idd laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk... totdat de rekening komt
Dat is lekker. Ook aardig weer deze week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Geerd het volgende:
Ja idd laten we het daar maar niet over hebbenword wel 3nullen
Als ik het van te voren had geweten was ik eerder onderuit gegaan
Stoppie gaat nu zeker wel lukken morgen maar is proberen
zomer graagquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Zó dat was weer een leuk ritje met vier man.
VXje rijdt nog steeds erg leuk.
Was is dat motorrijden toch een lekkere hobby.
Jammer dat de route wat kort was. (andere voorrijder)
Zou nu nog wel 24 uur kunnen rijden.
En wat een drukke boel hier...
Volgens mij heeft de Fok! MC ook weer eens een meet nodig.
Neeej was goed te doen, aardig doorgereden ook.quote:
Randstad rules in de winter +1c.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Geerd het volgende:
Aah joh lekker bikkelen met -5 niks mooiers
Accu wel opgeladen?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of mijn motor nog leeft. Gewoon geen tijd gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |