Ik gok als de B12 verkocht wordt.quote:
Even die open Laser uitlaten brommen dacht ik.quote:
Banden zijn uit.quote:daar heb je toch winterbanden voor
die zal ik der wel bij moeten houden wsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gok als de B12 verkocht wordt.
Oh bedoel je dat niet.... rij toch nog het liefste op de motor @circuit.
Komende jaar maar eens kijken of de spiraal omhoog gaat of naar beneden.
(heb er wel een paar keer aan gedacht.. kentekenloze bike voor circuit)
[..]
Even die open Laser uitlaten brommen dacht ik.![]()
[..]
Banden zijn uit.![]()
Je weet het nooit met lentekriebels en een licht aangepaste prijs.quote:
Pilletjes.quote:voor die spiraal heb je pilletjes...of bedoelde je dat nietkans dat ie omhoog gaat is groter met een zirkwiebak.
Eat this.quote:speelgoed
speelgoedquote:
Moeten we eens een keer in real live zien, The Isle Of Man.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:45 schreef OPM het volgende:
speelgoed![]()
blijft leip datlekker zon dip in de bocht
1.3 bar warm gemeten.quote:In het ONK Supersport en Superbike worden tegenwoordig extreme rem- en acceleratiekrachten behaald. Dat stelt hoge eisen aan de banden. Dunlop heeft daarom de GP Racer D211 ontwikkeld. Deze band is afgeleid van de handgemaakte D211GP raceband, waarmee in diverse Superstock- en Supersportklassen wordt gereden. De GP Racer D211 is echter lager geprijsd omdat deze band niet met de hand, maar machinaal in serie wordt vervaardigd.
De prestaties van de GP Racer D211 liggen dicht tegen die van de handgemaakte D211GP raceband aan. De GP Racer D211 beschikt immers over dezelfde constructies, zoals de unieke NTEC karkasopbouw met Jointless Belt en de befaamde MultiTread Technology. De opbouw biedt een hoge stabiliteit en een optimale drukverdeling tussen band en asfalt. Daardoor kan op het circuit met een zeer lage bandenspanning worden gereden, tot 2,2-2,4 bar voor en 1,3-1,5 bar achter (warm gemeten). Dat resulteert in een groot contactoppervlak, dat meer zijdelingse grip, meer tractie en snellere rondetijden oplevert.
De Dunlop GP Racer D211 is leverbaar in drie mogelijke compounds (soft, medium en endurance), zodat op elk circuit en bij elk weertype de ideale balans tussen levensduur en grip te vinden is. De profielband is ook goedgekeurd voor gebruik op openbare weg.
hehequote:
mijn ideequote:Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
Moeten we eens een keer in real live zien, The Isle Of Man.
Uw favoriet?quote:
Moet je wel ruim van tevoren plannenquote:
Als t maar zwart en rond is... kost beetje veel moeite of geld om aan dunflops te komen...quote:
quote:[..]
Moet je wel ruim van tevoren plannen, dit jaar schijnt al vol te zitten.
Fok! MC 2012 meeting.![]()
http://www.iomtt.com/
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ducati Diavel.. may I have your votes please!
[ afbeelding ]
WB trapt af.![]()
Maar wil er wel een keer een proefritje op maken.![]()
[ afbeelding ]
Misschien als ik mijn midlife hebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ducati Diavel.. may I have your votes please!
[ afbeelding ]
WB trapt af.![]()
Maar wil er wel een keer een proefritje op maken.![]()
[ afbeelding ]
Oe, dan moet ik nu mijn slag slaan.......quote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien als ik mijn midlife heb
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oe, dan moet ik nu mijn slag slaan.......
Je voelt het als het er is. Je realiseerd je het pas als het te laat is ...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oe, dan moet ik nu mijn slag slaan.......
Nadieh haar ouders geven'r budget cadeau tot 5.000 euro.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef cageon2 het volgende:
Als t maar zwart en rond is... kost beetje veel moeite of geld om aan dunflops te komen...
ga dit seizoen denk ik op ex pilollis van DSSP rijder.
Ik heb dan maar gekozen voor kansarm inplaats van kansloos. Je MOET genieten / modewoordje.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Je voelt het als het er is. Je realiseerd je het pas als het te laat is ...
Vraag maar aan WB
Mijn budget van afgelopen jaar zit er nog wel onder, alhoewel het denk ik wel in de buurt zou komen als ik alles optel... maar dat doe ik lekker nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nadieh haar ouders geven'r budget cadeau tot 5.000 euro.
Een bevriende sponsor doet daar 5.000 euro bovenop, en van wat ze zelf verdient gaat 800 euro per maand naar de sport. Hoe harder je rijdt, hoe meer het kost. Hoe vervelend, je hebt steeds jezelf ermee.
lukt aardig tochquote:[..]
Ik heb dan maar gekozen voor kansarm inplaats van kansloos. Je MOET genieten / modewoordje.
Ja joh beetje positief goedrekenen die handel. Zo doe ik het ook.quote:[b] Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef cageon2 het volgende:[/
Mijn budget van afgelopen jaar zit er nog wel onder, alhoewel het denk ik wel in de buurt zou komen als ik alles optel... maar dat doe ik lekker niet![]()
~13x rijden, WP shizzle, CBR600RR, kuipwerk, bandenwarmers.![]()
hmm ff snel gerekend zonder CBR valt het me nog mee eigenlijk![]()
en daarvoor verkoop ik de blade weer. Als het goed is.
Oh ja, en iedere dag is weer mooi.quote:lukt aardig toch
ziet er uit als jouw handy-work.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:25 schreef Worldbeater het volgende:
klussen maakt meer kapot dan je lief is!
[ afbeelding ]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/18758752#18758752
Haal je vinger voor de flitser wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ey CP, veertjes en trekrollen zitten achter die schijf?
[ afbeelding ]
Moer zit best wel vast trouwens.
Nee, flitser op de camera staat achteruit, flitst tegen de uitlaat van de ZX10R.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Haal je vinger voor de flitser weg
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, flitser op de camera staat achteruit, flitst tegen de uitlaat van de ZX10R.
Pikkedonker daar, en alleen maar schuine hoeken.
Dinnetjes lappie net nieuw geinstalleerd, kan de RAW bestanden niet openen, dus pic = preview low res.
Zou het eigenlijk niet mogen publiceren.
Keek niet eens door de lens of op het schermpje bij het nemen van de foto.
Hmm had verwacht dat de Alfa rijders wel helemaal Ducati geil zouden zijn.quote:
Kan ik ff je luchtsleutel lenen?quote:
Automatisch in RAW.quote:
Dat noem ik geen Ducatiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm had verwacht dat de Alfa rijders wel helemaal Ducati geil zouden zijn.
Repsect dat je het nog een keer hebt geprobeerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Automatisch in RAW.
[ afbeelding ]
Maar blijft schaduw. Camera zit echt strak tegen de ZX10R aan en half achterover/schuin flitsend.
Was het voor motoren ook maar zo goedkoopquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Deksel zit weer over de koppeling, moer veel en veel te vast.
Zodra we een luchttol hebben @werk maar weer eens kijken, ding rijdt nog gewoon.
Dan even flink uit de broek laten hangen.
[ afbeelding ]
Pimp my ride.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Repsect dat je het nog een keer hebt geprobeerd
Motorscooter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Was het voor motoren ook maar zo goedkoop
Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Geerd het volgende:
Motor opgehaald, rijdt compleet anders hogere stuur helften net een beemer rijdt wel relaxed.(geen gehang meer, ook fijner voor de rug)
Andere handvatten dunner dus snellere gas response, draait ook minder stroef.
Nieuwe remschijven voor plus revisie klauwen, stond al in de planning damn wat remt dat ineens strak, stuk veiliger in een keer.
Nieuw schakelpookje gaat ook stukken soepeler nu.
Kuip hebben ze ook best strak weer gemaakt.
Ook andere knippers (kleiner)
Ja idd laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk... totdat de rekening komt
Dat is lekker. Ook aardig weer deze week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Geerd het volgende:
Ja idd laten we het daar maar niet over hebbenword wel 3nullen
Als ik het van te voren had geweten was ik eerder onderuit gegaan
Stoppie gaat nu zeker wel lukken morgen maar is proberen
zomer graagquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Zó dat was weer een leuk ritje met vier man.
VXje rijdt nog steeds erg leuk.
Was is dat motorrijden toch een lekkere hobby.
Jammer dat de route wat kort was. (andere voorrijder)
Zou nu nog wel 24 uur kunnen rijden.
En wat een drukke boel hier...
Volgens mij heeft de Fok! MC ook weer eens een meet nodig.
Neeej was goed te doen, aardig doorgereden ook.quote:
Randstad rules in de winter +1c.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Geerd het volgende:
Aah joh lekker bikkelen met -5 niks mooiers
Accu wel opgeladen?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of mijn motor nog leeft. Gewoon geen tijd gehad.
moet ik eens ophalenquote:
* Den_Haag startkabels eens gaat zoekenquote:Starten misschien maar gelijk via de auto.
Ik zou het maar snel doen of je mag een nieuwe accu kopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
moet ik eens ophalen
* Den_Haag startkabels eens gaat zoeken
wel handig iigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef cageon2 het volgende:
hmm... leasemotor, is dat interessant?
Klikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef cageon2 het volgende:
hmm... leasemotor, is dat interessant?
Sinds de circuittraining is het door diverse blessures wat minder lang en intensief.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Den_Haag het volgende:
Hamsters zijn altijd wat dikker in de winter.
Maak je keuken eens schoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ik vanochtend binnen, zit er een briefje in mijn koffiemok waar drie koppen koffie in passen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ik vanochtend binnen, zit er een briefje in mijn koffiemok waar drie koppen koffie in passen..
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Kom nog wel drie keer per week in de sportschool.
Mijn vetvrije massa is al meer dan 74 kilo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef BazzieK het volgende:
Ik ookVan de zomer was 70kg met 4-pack, nu 85kg met beertender.
Maar mijn pak zit wel weer beter.
85 kilo is mijn droom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef bvvt het volgende:
Ik moet ok maar weer eens een sportschool gaan opzoeken - nu tegen de 80 ipv de gewenste 70
Nog wat leuke plaatjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Net terug van de beursik kan bevestigen dat er motoren staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
Nog wat leuke plaatjes? [ afbeelding ]
buiten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Ja daar staan ze ookquote:
Ging je hard?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Neealleen ik op een Z1000sx
zwaar bewogen
Ik was aan het flippen manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |