Jawel alleen die happen grind, of een boomquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet zo doen dan?
Het liefste een combinatie van die tweequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jawel alleen die happen grind, of een boom
klaar met de studiequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helemaal klaar.Of gestopt met stokken slaan..
quote:
pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft je nog gemeet, dus dat kan je makkelijk zeggen.
(toen bijna in Nieuwegein)
Voorjaarsdepressie.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef bvvt het volgende:
Nou - het was eerder dat dit topic beetje rustig is.
deze op M-F bedoel je?
kan nooit een mooi model vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TL1000R was gewoon niet in de uitverkoop gekomen.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ben beroemdWorldbeater is World CHEATER!
Het waait hier als een mallequote:
Geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ben beroemdWorldbeater is World CHEATER!
Met zulks ballast lig ik liever in bedquote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zorgen voor een beetje ballast op het achterwiel hey, heb je der geen last van.
[ afbeelding ]
Ohw ik drink het liever op, wat een natte boel zal dat worden bij jouquote:Op maandag 7 februari 2011 20:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Met zulks ballast lig ik liever in bed
top! foto? heb je al je rijbewijs???quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Yeah vandaag me eerste motor gekocht: Een Kawasaki ZX4R uit 1996 25KW op kenteken. De motor heeft 19800KM gelopen. Kleur: Ebony / Metallic Violet Royal
Ik ben nu bezig met het rijbewijs, eerdaags het examen bespreken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
top! foto? heb je al je rijbewijs???
Het bier moet je voor aanvang ook opdrinken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ik drink het liever op, wat een natte boel zal dat worden bij jou
Wát een gezwetsquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef HeetBoven het volgende:
ziet er leuk uit! 400 cc is de lekkerste middenmaat tussen licht en zwaar.. Je raakt niet gefrustreerd doordat je voelt dat er meer in zit, maar het je hebt net ff meer vlees dan een officiele 25 kw (250 cc en zulks). Zou hem best es willen proberen eigenlijk, ik ken alleen mijn eigen GSX je tot nu toe, en mijn lesmotor, maar dat telt niet.
Hou het daar maar opquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef HeetBoven het volgende:
ziet er leuk uit! 400 cc is de lekkerste middenmaat tussen licht en zwaar.. Je raakt niet gefrustreerd doordat je voelt dat er meer in zit, maar het je hebt net ff meer vlees dan een officiele 25 kw (250 cc en zulks). Zou hem best es willen proberen eigenlijk, ik ken alleen mijn eigen GSX je tot nu toe, en mijn lesmotor, maar dat telt niet.
ik zou stoppen met denken!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wat jij wilt, ik denk dat dat zo is.
Het is te merken dat je dat denkt ja, want je hebt het niet ervaren. 400cc 4 in lijn is gewoon trage poep zonder karakterquote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wat jij wilt, ik denk dat dat zo is.
is het ook, maar welke 25 kw motor is dan wel snel? allemaal trage poep, en als je dan toch licht moet rijden, dan maar 400 4 in lijn, lekker midden maatje.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is te merken dat je dat denkt ja, want je hebt het niet ervaren. 400cc 4 in lijn is gewoon trage poep zonder karakterRijd er maar eens op, stelt nie veel voor hoor,
en het is meer dag genoeg vermogen voor iemand die op een 25kw moet beginnenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is te merken dat je dat denkt ja, want je hebt het niet ervaren. 400cc 4 in lijn is gewoon trage poep zonder karakterRijd er maar eens op, stelt nie veel voor hoor,
Leer eerst maar rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is het ook, maar welke 25 kw motor is dan wel snel? allemaal trage poep, en als je dan toch licht moet rijden, dan maar 400 4 in lijn, lekker midden maatje.
als we dan zo gaan beginnen GS500??quote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg niet dat je meteen op een 180 pk fiets moet stappen, ik heb ook nog hartstikke plezier na 2.5 jaar op men GS500Maar die is qua vermogensafgifte echt wel een stuk leuker dan een 4 in lijn
Maargoed.
Leer eerst idd maar rijden
Voor de circuittraining afgelopen januari een bandje in december gekocht bij Motorbandenmarkt, vergeten mee te nemen naar Spanje, dus bij terugkomst maar verkocht. Meneer stelde verder geen vragen, maar bij ontvangst bleek de produktiedatum twee jaar geleden te zijn. Ik heb er nog nooit opgelet, en nu zeker niet zo snel en niet zelf monteren.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
als we dan zo gaan beginnen GS500??denk dat ik je alle hoeken laat zien op mijn fietsje van 600 cc 4 in lijn
es kijken wie er dan nog moet leren rijden...
Dan moet je wel ongeveer van ONK niveau zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
als we dan zo gaan beginnen GS500??denk dat ik je alle hoeken laat zien op mijn fietsje van 600 cc 4 in lijn
BWAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Geerd het volgende:
Man van me zus komt morgen, ninja 900 hehehe ik zal hem wel ff de bochies leren
:^quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef cageon2 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHA![]()
Mag ik geld in zetten.... zet ik alles in wat ik maar kan vinden
Great minds think alike...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je wel ongeveer van ONK niveau zijn.
Worden er ook weddenschappen aangenomen?
Ik heb vorig weekend nog met een B-King achter de VX gereden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Geerd het volgende:
Man van me zus komt morgen, ninja 900 hehehe ik zal hem wel ff de bochies leren
enige risico dat er aan vast kleeft, is dat de grondspeling op houd bij de GS en het met een glisser eindigtquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef cageon2 het volgende:
enige risico dat er aan vast kleeft, is dat de grondspeling op houd bij de GS en het met een glisser eindigt
denk dat ie dan nog zat tijd zou hebben om op te stappen en door te rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En toch weet die gast er omheen te rijden. Kent die motor tot op het laatste boutje.
Haantjes gedrag houden we hier niet zo van, begrepenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ook nog wel voor een versnellingsbakwisselquote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
[..]
denk dat ie dan nog zat tijd zou hebben om op te stappen en door te rijden
Wordt steeds spannenderquote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef HeetBoven het volgende:
veel geleuter, weinig bewijzen... ten eerste denk ik dat een Soes GS500 het altijd aflegt tegen een GSX600F qua vermogen, ten tweede interesseert het me weinig wat er wordt aangenomen over rijkwaliteiten, ik ken de mijne en dat is voldoendeHeb de grenzen van mijn GSX je al te vaak opgezocht en ben alweer aan wat zwaarders toe....
Beter stuur je gewoon je chickquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef cageon2 het volgende:
Deze zomer ga ik de 600F van chicka ff lenen voor een FOK!MC meet denk ik...
duh, daar moet je sneller mee sturen en minder rechtuit rijden jonguh!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens even wat anders, ligt een pilot power race op die ZXR velg, die ziet er nog puntiger uit dan de Pipo's![]()
Wtf
He niet janken over ZXRretjes hequote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef cageon2 het volgende:
[..]
duh, daar moet je sneller mee sturen en minder rechtuit rijden jonguh!
heb t over de banden, pannenkoek.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
He niet janken over ZXRretjes heDie dingen rijden spannender dan zo'n GSXF or GS
Beetje jammer dat ik er niets mee kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |