Ik hoop het toch wel. We zullen het zo merken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wel lullig, die mensen verwelkomen het leger met gejuich enzo terwijl het misschien helemaal niet zo mooi uitpakt voor die mensen.
Als ze democratisch gekozen worden zie ik het probleem niet. Verder geloof ik meer in zelfbeschikking. Voor ons werken democratie en mensenrechten goed. Maar ik ben niet overtuigd dat ze voor iedereen werken als ze je opgedrongen worden. Bij ons is het ook een langdurig en bloedig proces geweest. Ik denk dat het uit nobele motieven is dat we het willen proberen bij anderen, maar ik denk dat het in de praktijk niet zo werkt. Ik denk dat mensen voor zichzelf een systeem moeten ontwikkelen dat werkt voor hun situatie. Ik geloof gewoon niet in het opdringen van onze normen en waarden aan mensen met een totaal andere geschiedenis en culturele achtergrond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Ehm, als je de mond vol hebt van democratie en mensenrechten, dan ben je juist niet blij als de islamisten aan de macht zijn.
En toch ook stiekem een beetje WikiLeaks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef AryaMehr het volgende:
Wat die Tunesische groenteman wel niet heeft veroorzaakt zeg.
Een held is het.
legerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pantserwagens. Leger of politie?
Staat er al 1 in de fik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef remlof het volgende:
Veel politiebussen ook, waarschijnlijk vol met riotpolice.
Leger, politie heeft niets aan desert camo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pantserwagens. Leger of politie?
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef speknek het volgende:
En toch ook stiekem een beetje WikiLeaks.
Zie je ook het probleem met nazi-Duitsland niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als ze democratisch gekozen worden zie ik het probleem niet. Verder geloof ik meer in zelfbeschikking. Voor ons werken democratie en mensenrechten goed. Maar ik ben niet overtuigd dat ze voor iedereen werken als ze je opgedrongen worden. Bij ons is het ook een langdurig en bloedig proces geweest. Ik denk dat het uit nobele motieven is dat we het willen proberen bij anderen, maar ik denk dat het in de praktijk niet zo werkt. Ik denk dat mensen voor zichzelf een systeem moeten ontwikkelen dat werkt voor hun situatie. Ik geloof gewoon niet in het opdringen van onze normen en waarden aan mensen met een totaal andere geschiedenis en culturele achtergrond.
killing in the name of ????????????quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik krijg de hele tijd als ik hier beelden van zie RATM in mijn hoofd.
Dat wil Mubarak ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:01 schreef Starm het volgende:
Het leger werkt dus nu samen met de politie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |