Van mijn eskimo bleef ook altijd alles zitten, tot vorige week toen ik naar de bus liep, toen kwam ik er opeens achter dat het bovenste bolletje foetsie was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Alerion het volgende:
Ik raakte in het begin bijna elke week wel het bolletje van mijn lip piercing kwijt, nu blijft hij *afkloppen* al maandenlang gewoon op zijn plek. Weet echt niet wat ik nou anders heb gedaan dan in het begin.
Labjas? Cavia's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef luciferist het volgende:
Wow, dit is echt toevallig met die balletjes, ik had vandaag dat een balletje van mijn septum in mijn labjas viel (gelukkig niet in de bak met mijn cavia-pups..)
Mijn septum gaat steeds los doordat ik hem verstop en dan dus in mijn neus duw waarbij soms mijn balletjes draaien..
Nederland is dierproefvrijquote:
Nee toch? Tenminste van wat ik lees op google worden er gewoon testen op gedaan.quote:
qua cosmetica wel, toxicologie mag wel. Hoeveel mensen ken je die zich aan zouden melden voor een ld50 test?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch? Tenminste van wat ik lees op google worden er gewoon testen op gedaan.
Hahaha dat klinkt al veel beter ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef luciferist het volgende:
En nog steeds vertel ik als ik een meisje versier dat "ik met dieren werk"komt wat beter over
Ah, de knoop doorgehakt?quote:
jazekerquote:
Ik zit op kamers en hoor sinds mijn 14de al:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Alerion het volgende:
Omdat het dan stiekem moet omdat ik nog bij mijn ouders thuis woon. En die vermoorden me als ze erachter komen. (Ik weet het, als ik er goed op let komen ze er niet achter, maar ik vind dat stiekeme gedoe gewoon... tja. Moeilijk.)
emotionele chantagequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Alerion het volgende:
Nou van mijn moeder is het niet een gevalletje autoritair willen wezen, maar echt gewoon verdriet. In ieder geval wat betreft piercings in mijn gezicht. Heb ook wat dingen in mijn oren zitten en dat maakt d'r lang niet zo veel uit, maar toen mijn lip piercing er eenmaal kwam (ze kon roepen wat ze wilde, ik wilde het al 2 jaar) moest ze huilen en huilen en schreeuwen, van verdriet. Ze vond het zo erg en zo lelijk dat er dingen uitkwamen van "je bent mijn dochter niet meer" en "waarom vermink je jezelf zo, je was zo mooi", en gaaa zooo maaaar doooor. Dus met een piercing in mijn gezicht ben ik wel voorzichtiger geworden.De volgende keer sterft ze denk ik.
Ooh mijn broertje is een echte NSB-er, dus hij had het gehoord en zegt hij iets tijdens het eten van "Ooh, wat hoorde ik nu dan weer? heb jij een eikelpiercing?!" (Hij gaat met mijn oude vriendengroep om.) Dus toen heb ik naar alle waarheid geantwoord dat ik er twee had.. Hoewel een frenum niet officieel een eikelpiercing is, of dat ik hem nog ooit in heb, maar toch het gat zit er...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:16 schreef Luna3 het volgende:
En Luciferist; weet je moeder ook van je ampallang?![]()
En nogwat, je hebt toch ook van die hoefijzertjes zonder bolletjes? Die klap je veel makkelijker naar binnen volgens mij, niet?
Oja, die snotterbel, dat had je 'gezegd' ja, dat je een zakdoek aangeboden kreeg in het ziekenhuis, haha, lol.quote:[b] Op zaterdag 29 januari 2011 02:57 schreef luciferist het volgende:[/b
Ooh mijn broertje is een echte NSB-er, dus hij had het gehoord en zegt hij iets tijdens het eten van "Ooh, wat hoorde ik nu dan weer? heb jij een eikelpiercing?!" (Hij gaat met mijn oude vriendengroep om.) Dus toen heb ik naar alle waarheid geantwoord dat ik er twee had.. Hoewel een frenum niet officieel een eikelpiercing is, of dat ik hem nog ooit in heb, maar toch het gat zit er...
Mijn moeder geloofde het niet, mijn stiefvader weet het volgens mij wel omdat hij een verhaal had gehoord dat ik hem ergens had laten zien op een feestje ofzo.. hopelijk geloofde die het niet..
Om op die hoefijzertjes zonder bolletjes te komen, ik heb een piercingtang waarmee ik die hoefijzertjes een klein beetje meer open buig, nu kan ik ze met ring en al verstoppen terwijl de bolletjes erop zitten. Een staafje viel helaas nog wel op ("Je hebt een snotterbel zitten...." enzo) maar het ringetje ziet niemand als je hem echt omhoog drukt..
Het is trouwens hier ook het geval dat mijn moeder het gewoon allemaal heel erg vind, ik wou als bijbaantje graag gaan piercen; hele preken gehad over hoe ik dan in de onderwereld zal belanden etc
Ja, ik ben dus dat dwarse, rebelse kind omdat mijn 2 bro's van die ontzettende boeren zijn... Maar hij verteld het ook nog eens zo dat mijn moeder aan mij vraagt wat er is, hij verraad het niet, maar alleen een tipje van de sluier oplichten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:55 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Oja, die snotterbel, dat had je 'gezegd' ja, dat je een zakdoek aangeboden kreeg in het ziekenhuis, haha, lol.
Ja en zelf gaan piercen is natuurlijk ook hetzelfde dealen with the devil, hehehe, moeders. Ach, waarschijnlijk is het een goed teken dat moeders zo reageren, want dan zullen ze wel heeeel veeeeel van hun kinders houden!!(Als je zou mededelen dat je een piercing in je gezicht gaat nemen en ze zouden antwoorden: "'s goed jongen, ge hebt toch al zo'n rotkop." zou ook nie goed zijn heh.
![]()
Verder, een jonger broertje...lastig. Maja, ik heb een oudere zus, die dus noooooit iets naars, geks, vervelends, dwars, rebels, onaardigs of vreemds wilde of deed. Met andere woorden; ik was de grote shock voor de familie, omdat ik alles open moest breken. Liever een jonger broertje die doorvertelde wat ik allemaal uitspookte. Hoefde ik het zelf niet meer te vertellen, haha!
Tot slot, moest erg lachen om je zin:"ik werk met dieren." als je een meisje versiert, maar je hebt toch al een super leuk vriendinnetje?! (Of was zij er ook zo ingetrapt, hehehe)
Nou, jij mocht tenminste oorbellen, dat mocht ik ook niet eens. Waarom niet? Omdat mijn moeder ze zelf op haar 30 had laten zetten en er op haar 31ste al spijt van had. Oordeel: "verminking van het lichaam." Pffff.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hier ook al zo'n moeder die alles verboden heeft. Tragus hebben ze eigenlijk nooit nix van gezegd, ik mocht toen nog een oorbel en volgens mij zijn ze er gewoon akkoord mee gegaan...
(Ik dacht inderdaad het meisje uit je fobo. Stoere chick wel)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef luciferist het volgende:
...En dat vriendinnetje in mijn fotoboek, dat is een ex van 3 jaar terug.. En ik woon samen met een andere ex, mocht je haar bedoelen
...dan woon je misschien wel met de verkeerde ex samen, hehehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef luciferist het volgende:
Ja, was ook een zeer tof vriendinnetje :p
Nu geupgrade met een labretje
Nee want zij woont nu ook samen met haar nieuwe vriendje :p zou een beetje raar zijn dan :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:30 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...dan woon je misschien wel met de verkeerde ex samen, hehehe.![]()
...of heeeeel gezellig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef luciferist het volgende:
Nee want zij woont nu ook samen met haar nieuwe vriendje :p zou een beetje raar zijn dan :p
Maar ik heb 3 jaar met haar gehad en toen liep het gewoon niet meer (:
pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef mieknok het volgende:
Heb nu een tijdje een tongpiercing, mijn moeder vond het maar raar dat ik een stuk staal door mijn tong liet zetten... Maar ze is al wat gewend van me, mijn hele rug is (bijna!) vol getatoeëerd + een kleine tattoo als armband rondom mijn pols. Eigenlijk heb ik nog niet de behoefte aan meer piercings, misschien op een dag nog een tragus erbij.
Zo herkenbaar, ik kreeg op een gegeven moment ook gratis bolletjes omdat ik er zo vaak kwamquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Alerion het volgende:
Ik raakte in het begin bijna elke week wel het bolletje van mijn lip piercing kwijt, nu blijft hij *afkloppen* al maandenlang gewoon op zijn plek. Weet echt niet wat ik nou anders heb gedaan dan in het begin.
Hij zitquote:
Haha, dat vind ik dan wel weer een scherpe opmerking: Ouders die weten wat het zetten van een piercing kost, zijn mijns inziens sowieso erg hip!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef Giertje het volgende:
toen ik mijn lippiercing liet zetten heb ik ook niks gezegd
enige commentaar die ik kreeg was
goh heb je weer geld teveel
mijn ma heeft een navelpiercing gehad dus ik vind niet dat ze dan klagen magquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik dan wel weer een scherpe opmerking: Ouders die weten wat het zetten van een piercing kost, zijn mijns inziens sowieso erg hip!
Ik kreeg op mijn 16e met Sinterklaas van mijn moeder een wenkbrauwpiercing. Ze wist dat ik er een wilde, dus nam ze me mee naar de piercingshop.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat een verhalen zeg.ben blij dat mijn ouders juist het tegenovergestelde zijn. Papa heeft een aantal tat's, me broer zit helemaal onder, en ik kreeg voor mijn 16e verjaardag een tongpiercing, ze wisten dat ik ook een piercing schuin onder mijn lip erg mooi vond en toen zeiden ze op een dag van ga je mee? Nou we belande bij een piercingshop en toen kreeg ik die.
en voor mijn 18e verjaardag een tat.
van m'n tragus heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel last gehad... m'n lip piercing's daarentegen.. :-Pquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil een tragus
Al mijn piercings zijn weer genezen, ik mis het ongemak
Nee, ik ook niet, maar ach, als ze 'm in het begin gewoon niet schoonhoudt, dan komt dat ongemak vanzelf lijkt me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
van m'n tragus heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel last gehad... m'n lip piercing's daarentegen.. :-P
Is mijn eigen fout geweest. heb m opgerekt van 10 naar 12mm, maar na 4 uur heb ik m eruit gehaald en vervangen voor een double flared tunnel. En hoogstwaarschijnlijk heeft die de littekens open getrokken. Net bij de shop een single flared tunnel gehaald. Volgende week eens proberen om die erin te krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef GimmeGore het volgende:
Wat heb je in je oor aan materiaal?
Want ik zou er geen hout of ander poreus materiaal in dragen als je oor ontstoken is.
Ik ben sowieso erg fan van glas, maar het is nog lastig om 18mm glazen sf tunnels of plugs te vinden
Welke plek ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Chicolate het volgende:
Als alles meezit ga ik over 2 dagen mijn eerste piercing laten zetten.
Tongweb. Als het kan tenminste, schijnt niet voor ieder tongweb geschikt te zijn.quote:
Ik wil ookkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tongweb. Als het kan tenminste, schijnt niet voor ieder tongweb geschikt te zijn.
Wat let je?quote:
Geld en ik weet neit of het bij mij kn. :quote:
Ah jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geld en ik weet neit of het bij mij kn. :
lijkt me dat je er aan blijft hangen heb wel eens gehad dat mijn tongpiercing vast zat aan mijn lippiercingquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Gaat het uberhaupt samen met een tongpiercing?
Dat is gewoon dom. En je kan er ook een staafje in douwen he, dus je hoeft er niet perse aan vast komen te zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt me dat je er aan blijft hangen heb wel eens gehad dat mijn tongpiercing vast zat aan mijn lippiercing
Op youtube staan filmpjes van mensen die al een tongpiercing hebben en dan nog een tongweb laten zetten, dus neem aan van wel. Op google zie je ook plaatjes van de combi. Als je tongpiercing maar niet te ver naar achter gezet is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Thanks Gimme Gore. Als ik jouw naam hier zie lees ik altijd per ongeluk "Gimme More", haha, omdat je al zoveeeeel peircings hebt. Leuk!quote:
Ik heb hemquote:
Oke, even informeren binnenkort, en een goede piercer zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op youtube staan filmpjes van mensen die al een tongpiercing hebben en dan nog een tongweb laten zetten, dus neem aan van wel. Op google zie je ook plaatjes van de combi. Als je tongpiercing maar niet te ver naar achter gezet is.
Nou over een paar uur weet ik of het bij mij mogelijk is. Even in de spiegel gekeken en tongweb vergeleken met vriendje, mijne zit of in mn tong verwerkt, of ik heb er geen. Dat wordt dus nog spannend of het kan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Nou mijn tongweb piercing heeft er 24 uur in gezeten. Extreme zwelling, ondraaglijke pijn in hoofd/oren/nek/mond en een enorme onderkin. Staafje was al langer gezet dan normaalgesproken en alsnog te kort. Eruit halen was daardoor een pijnlijke ervaring. Hierna is de zwelling nog erger geworden (ondanks ibuprofen) en zat ik anderhalve dag na het zetten op de HAP. Want mijn tong was zo dik geworden dat ik helemaal niet meer kon slikken (ook mn eigen speeksel niet) en mijn mond wijd open moest houden om te kunnen ademen (kiezen konden ook met geen mogelijkheid op elkaar). Pas na antibiotica zakte de zwelling af en na een dag of 3 kon ik weer voorzichtig wat eten. Nu is mijn tong nog steeds wat gezwollen maar ik kan iig weer wat eten en praten.
Voor mij geen piercings meer. Mijn lichaam reageert er té heftig op. Helaas.
Aww fuckquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Nou mijn tongweb piercing heeft er 24 uur in gezeten. Extreme zwelling, ondraaglijke pijn in hoofd/oren/nek/mond en een enorme onderkin. Staafje was al langer gezet dan normaalgesproken en alsnog te kort. Eruit halen was daardoor een pijnlijke ervaring. Hierna is de zwelling nog erger geworden (ondanks ibuprofen) en zat ik anderhalve dag na het zetten op de HAP. Want mijn tong was zo dik geworden dat ik helemaal niet meer kon slikken (ook mn eigen speeksel niet) en mijn mond wijd open moest houden om te kunnen ademen (kiezen konden ook met geen mogelijkheid op elkaar). Pas na antibiotica zakte de zwelling af en na een dag of 3 kon ik weer voorzichtig wat eten. Nu is mijn tong nog steeds wat gezwollen maar ik kan iig weer wat eten en praten.
quote:
Jezus, heftig zeg. Binnen 24uur een fikse ontsteking en aan de antibiotica...poe! Toch is het vaak een teken van goede weerstand; als je weerstand heel goed is, probeert je lichaam vreemd weefsel uit te werpen. Maar het kan ook best zijn dat er een bacterie in is gekomen (misschien had je al een keelbacterie ofzo, wellicht was de piercing niet steriel, etc) en dan heb je gewoon pech gehad en kun je inderdaad best nog eens een oorpiercing of navelpiercing proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef Chicolate het volgende:
...
Oja, nee, dat valt allemaal reuze mee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef luciferist het volgende:
Ik ben zo blij dat ik weinig gezeur had met mijn piercings..
Heeft vrijdag toch nog een afspraak bij de tandarts omdat ik onderhand al een halve kies mis door mijn tongpiering van een jaar of 2 terug..
edit; Ik bedoel trouwens met weinig gezeur dat ik ze er nooit uit moest halen.
- Met skaten achter je verse tepelpiercing haken, zo erg dat ik gewoon out ging...
- Bijna 2 weken vla eten en gepureerde banaan omdat die tongpiercing bleef zwellen...
- 2 kiezen kapot gebeten op het de balletjes..
- En ik had mijn ampallang net 3 dagen toen ik een relatie kreeg.. om daar maar niet eens over te beginnen![]()
Voorlopig maar ff skaten met een t-shirt aan dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ja, ik had het een plaats gegevenen diep weggestopt
Maar mijn nieuwe tepelpiercing doet wel erg goed
Nou, hier in de indoor-hal skaten alle jongens/mannen zonder t-shirt, ook in de winter. Rete sexy.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef luciferist het volgende:
[..]
Het is zelfs nog te koud om in Tshirt te skaten :p
Klopt, binnen kan het ook wel. Maar mijn enkels zijn verneukt waardoor ik op een longboard skate, kan nog wel tricks erop maar doe het nauwelijks, skate in het griftpark, parkeergarages en van afdalingen; daar is het nog te koud voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nou, hier in de indoor-hal skaten alle jongens/mannen zonder t-shirt, ook in de winter. Rete sexy.
Ohohhoohoooh. Heb je 'm nog steeds? Hoe overtuig ik mannen dat ze er allemaal een moeten nemen? Even heel vulgair:quote:
Ja, die gaat er ook niet uit.. De lijdensweg ):quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Ohohhoohoooh. Heb je 'm nog steeds? Hoe overtuig ik mannen dat ze er allemaal een moeten nemen? Even heel vulgair:![]()
![]()
Verder heb ik 1 tepelpiercing en 1 septumpje en mijn vader weet van de septum (dom verhaal) en verder weten mijn ouders van niks. En ik wil een navelpiercing en tunneltjes en industrial en tragus en daith en ohjee-morgen-stufi-wie-houdt-mij-tegen?
Op het papier dat ik heb gekregen staat minimaal 3 dagen geen alcohol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef theKiD het volgende:
Ff een snelle vraag waar ik zelf geen antwoord op weet, omdat het bij mij al zo lang is geleden. Hoe lang moet je bij een nieuwe tongpiercing wachten met alcoholgebruik? Diegene heeft m nu een lange week, en tong is niet meer dik, en geen last meer van.
Oraalquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:13 schreef luciferist het volgende:
Ligt eraan hoe hij zij van plan is de alcohol tot zich te nemen.
ik heb:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Subsonik het volgende:
Mijn vriendin heeft een tragus piercing en wil hier graag een 'bloem' opschroeven. Een bloem kunnen we alleen nergens vinden. Weet iemand waar je die kunt kopen (1,2 mm) ?
Ik ook nuquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
kraakbeen vind ik sowieso bitches om te genezen.
een echte klitpiercing? of een VCH, HCH, Christina? Daarnaast hangt het af van de persoon, hoelang je hem al heb en daarnaast vraag ik me af wat jij precies draagt met zwemmen; als je de balletjes er doorheen wilt kunnen zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Weet iemand na hoe lang je een clitpiercing uit kunt houden zonder dat hij dicht groeit?
Wil er een laten zetten denk ik maar vind het met zwemmen niet zo charmant staan als je balletjes door je broekje heen ziet, daar gaan mensen naar zitten staren enzo
Ehm, ja denk het wel. Iig een verticaal en waar ik plezier aan beleefquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
een echte klitpiercing? of een VCH, HCH, Christina? Daarnaast hangt het af van de persoon, hoelang je hem al heb en daarnaast vraag ik me af wat jij precies draagt met zwemmen; als je de balletjes er doorheen wilt kunnen zien.
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ball-closure-ring-8 ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waar o waar kan ik ergens een ring bestellen voor mijn conch... ???? en dan het liefste zwart.
Ik ben al bij de shop geweest maar daar hebben ze alleen maar zilverkleurig ball closure rings
En dan moet het ook nog wel een redelijke diameter hebben, ik gok toch zo'n 14 of 16 mm
Maten die je ook bijna nergens kan vinden
Iemand tips?
Ik denk dat die van mij 1.2 mm isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ball-closure-ring-8 ?
Tenminste, ik neem aan dat je net als ik een 1.6mm geval wilt?
Hmm, niet dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat er ook tussen in het zwart, waarschijnlijk ook wel in 14mm of 16mm.
En nu je het zegt, ik had toen zelf gekozen voor een "dikker" sierraad, want
Ik weet het dus nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat er ook tussen in het zwart, waarschijnlijk ook wel in 14mm of 16mm.
En nu je het zegt, ik had toen zelf gekozen voor een "dikker" sierraad, want
Ik ga eerst even uitzoeken of ik 1.2 heb of 1.6quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, niet dus.
Beetje rond zitten kijken, maar ik kom eigenlijk ook geen zwarte BCR's van 1.2mm tegen die groter zijn dan 12mm. Kan je bij de shop niet vragen welke diameter het handigst zou zijn voor je? Misschien red je het wel met 12mm. (Aangezien ik 14mm en grote oren heb.)
Oh ze zullen ook heus wel bestaan maar dat je er 1 hebt gevonden zegt al heel watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, als ik alles goed onthouden heb is deze wel 1.2mm en een diameter van 14/16mm.
http://www.titaniumonly.c(...)ing-16-ga-p2360.html
Dus ze bestaan wel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Google skillz, misschien wat roestig, maar ze zijn er nog.
Maar zonder gekheid, het is wel handig om eerst te weten wat er precies in zit en hoe groot de diameter eigenlijk moet zijn. Hij moet wel mooi vallen natuurlijk. (En passen, dat ook.)
Oh, editninja.
Klote ninja's!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:01 schreef Alerion het volgende:
...
En nu maar hopen dat ie weer lief gaat doen... Auw.Klote crowdsurfers ook altijd.
Voor de mensen die het eventueel nog willen, het past prima!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor de mensen die het eventueel nog willen, het past prima!
Het is dus 1.2mm (heb hem er gewoon maar even uitgehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, als ik alles goed onthouden heb is deze wel 1.2mm en een diameter van 14/16mm.
http://www.titaniumonly.c(...)ing-16-ga-p2360.html
Dus ze bestaan wel.
Hmm, als ik bij piercings kijk vertalen ze altijd 16 gauge naar 1.2mm eigenlijk. Dus geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dus 1.2mm (heb hem er gewoon maar even uitgehaald) maar die gauge 16 is 1.29mm toch? zal je daar last van hebben?
Tis gebeurt.. En het is niet fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef theKiD het volgende:
Aangezien ik 2 of 3 weken geleden mijn tunnel open heb gehaald door te snel mijn tapper te verwisselen voor een siliconen tunnel, van 10 naar 12mm, durf ik nu niet zo goed meerDurf nu niet door te duwen
Bang om die littekens binnenin WEER open te trekken (gemiddeld 1x per 1,5 jaar
)
Maar ik hoop toch wel dat t voor vrijdag is gebeurt
I know...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef GimmeGore het volgende:
Dat het niet fijn is betekent dus dat je oor nog niet genezen was.
vclithood zit vrijwel "opgesloten" tussen de schaamlippen, je zal hem dus meestal niet zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Weet iemand na hoe lang je een clitpiercing uit kunt houden zonder dat hij dicht groeit?
Wil er een laten zetten denk ik maar vind het met zwemmen niet zo charmant staan als je balletjes door je broekje heen ziet, daar gaan mensen naar zitten staren enzo
Wat ze ook al had, lekker handig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar toch stretchen? Hallo littekenweefsel!
Die had ik na 8mm al..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar toch stretchen? Hallo littekenweefsel!
Ze? my ass.. ze = een hijquote:Op zondag 6 maart 2011 16:45 schreef Alerion het volgende:
[..]
Wat ze ook al had, lekker handig.Maar ja zelf weten.
aaaaah! Mijn helix deed vorige week ook moeilijk... Piercer zei 2 weken isobetadine erop doen en inderdaad, zelfs na 1 week al is alles terug in ordequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben helemaal klaar met mijn industrial. Hij ontsteekt alweer! Er zit een grote bobbel achter het onderste gaatje, en er kwam serieus een bult pus uit net.. Nee, ik heb er niet in zitten prikken.
Waar kan ik dat krijgen? Misschien eens proberen ja. Maar het blijft steeds komen, dan ben ik steeds aan het schoonmaken, en dan begin ik af te bouwen, en daarna gaat het weer ontsteken en moeilijk doen. Ik heb dat kreng nu 7 maanden, en ik word er helemaal gek vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef Warnes het volgende:
[..]
aaaaah! Mijn helix deed vorige week ook moeilijk... Piercer zei 2 weken isobetadine erop doen en inderdaad, zelfs na 1 week al is alles terug in ordeMisschien een tip?
wat dacht je van een nieuwe? Tis nou niet zo dat zo'n ding kapitalen kost...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef electronique het volgende:
mijn helixpiercingsierraad is kapothet ringetje gaat steeds open en dan ben ik het bolletje kwijt. heb hem gelukkig nog steeds terug kunnen vinden maar het is wel enorm lastig
Gewoon bij de apotheek halen (de oplossing, niet de gel ofzo!) Het wordt ook gebruikt voor grote wonden te ontsmetten, dus het is echt wel goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar kan ik dat krijgen? Misschien eens proberen ja. Maar het blijft steeds komen, dan ben ik steeds aan het schoonmaken, en dan begin ik af te bouwen, en daarna gaat het weer ontsteken en moeilijk doen. Ik heb dat kreng nu 7 maanden, en ik word er helemaal gek van
okeequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Warnes het volgende:
[..]
Gewoon bij de apotheek halen (de oplossing, niet de gel ofzo!) Het wordt ook gebruikt voor grote wonden te ontsmetten, dus het is echt wel goed2 keer per dag 15 minuutjes er op laten en dan afspoelen (anders droogt de huid daar helemaal uit)
ik heb hem er nog nooit uitgehaald, en er ook niet vaak aan gezeten ofzo. Dit is het sieraad waarmee ik hem heb laten zetten zegmaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef jodelahietie het volgende:
[..]
wat dacht je van een nieuwe? Tis nou niet zo dat zo'n ding kapitalen kost...
Maar ik snap niet dat zo'n ding (vanzelf?) open kan gaan, meestal zitten die godallejezus strak...En tis nou ook niet zo'n piercing waarvan je iedere dag gezellig de kleur van het bolletje aanpast aan de kleur van je t-shirt...
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind Stavros een beetje een wazig figuur...
Dit vat ik ook op als wazig, eigenlijk. Ik denk dat dit precies is wat SEMTEX bedoelt. Ik zou dat ook echt niet op prijs stellen als een piercer zo tegen me zou praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond m wel tof. Lekker relaxed, flirterig en vrolijk.
Ik had nog n date na de piercing en vertelde dat. Zegt ie 'dan heb ik t beter voor mekaar, ik mag aan je borsten zitten, je pijn doen en je betaalt me er ook nog voor.' Ik kwam niet meer bij.
Ja, ligt een beetje aan hoe de sfeer was. Als je zelf al open bent en grapjes maakt, dan kan dat wel. Echter deel ik SEMTEX's mening over die gast. Ik wilde een keer hele rationele vragen stellen over een septum, (zoals hoelang het heelt en of 'ie door je velletje ging, of ook door je kraakbeen kan) en toen antwoordde hij: "Ja, denk er nog maar eens goed over na heh. Daaag."quote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef Alerion het volgende:
[..]
Dit vat ik ook op als wazig, eigenlijk. Ik denk dat dit precies is wat SEMTEX bedoelt. Ik zou dat ook echt niet op prijs stellen als een piercer zo tegen me zou praten.
Best apart dat de ervaringen zo verschillen dan. Ik had ook een vraag en kreeg daar gewoon antwoord op. Hij liet me nog even zien hoe hij hem ging zetten, gaf wat instructies, over inademen en de andere kant op kijken en zette m erin. Daarna het standaard verhaaltje over verzorging en het was klaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, ligt een beetje aan hoe de sfeer was. Als je zelf al open bent en grapjes maakt, dan kan dat wel. Echter deel ik SEMTEX's mening over die gast. Ik wilde een keer hele rationele vragen stellen over een septum, (zoals hoelang het heelt en of 'ie door je velletje ging, of ook door je kraakbeen kan) en toen antwoordde hij: "Ja, denk er nog maar eens goed over na heh. Daaag."
Belachelijk! Maar ik ben blij voor 'mevrouw voor jou' dat het goed gegaan is, dat 'ie recht zit (hoop ik) en dat 'ie ook niet gaat ontsteken... Da's afwachten natuurlijk. En ik vind het ook best 'n knappe vent, dus dat ze dat flirterige leuk vond snap ik wel een beetje... ondankt dat 'ie dus totaal niet leuk of klantvriendelijk is, haha.
Had ik jou even goed ingeschat hehquote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat flirterige heb ik zelf ook wel dus ik kan dat wel waarderen.
Hehe jep.quote:
Lucky you!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hehe jep.
Ik heb t net nog even gecheckt voor de zekerheid en hij zit echt netjes recht. Denk dat ik m op een goeie dag getroffen heb ofzo.
Zeg niet om het een of ander, maar ik dacht dat jij zelf ook aan piercen deed?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik wilde een keer hele rationele vragen stellen over een septum, (zoals hoelang het heelt en of 'ie door je velletje ging, of ook door je kraakbeen kan) en toen antwoordde hij: "Ja, denk er nog maar eens goed over na heh. Daaag."
Neehoor... Hoe kom je daarbij? Oja, wacht, ik dacht er laatst over na om gewoon zelf mijn septum zetten, (heb steriele naalden thuis en het is maar een heel dun velletje) maar dat raadde jij volgens mij af...(of iemand anders?)quote:Op maandag 14 maart 2011 13:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
Zeg niet om het een of ander, maar ik dacht dat jij zelf ook aan piercen deed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb allerlei manieren geprobeerd maar niks lag lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef SEMTEX het volgende:
Bedoel je de conchring? Je moet ze een beetje anders leggen als je gaat slapen. Ik zorg er altijd voor dat het balletje in mijn oorschelp hangt ipv op mijn oor, want dan gaat het al gauw knellen
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:15 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Neehoor... Hoe kom je daarbij? Oja, wacht, ik dacht er laatst over na om gewoon zelf mijn septum zetten, (heb steriele naalden thuis en het is maar een heel dun velletje) maar dat raadde jij volgens mij af...(of iemand anders?)
Wel weetk veel van de afstotingsreactie vh lichaam v lichaamsvreemd materiaal en ontstekingsreactie, maar da's omdat ik ooit in een ver verleden een transplantatie heb gehad. Misschien heb je die kennis gemixed met piercings-ervaringsdeskundige, haha.Denk inderdaad dat ik het dan door elkaar heb gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van jou heeft ook niet echt de mogelijkheid om anders te liggen, of wel? Ik bedoel, ik kan de mijne helemaal tegen m'n oor aanleggen, maar volgens mij is de jouw ringetje daar te klein voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn ring was eindelijk binnen, het slaapt alleen voor geen meteren om nou elke avond te gaan wisselen... dus dan doe ik hem maar in met speciale gelegenheden ofzo
[ afbeelding ]
Ik kan hem iets naar boven leggen maar dat maakt geen verschil, Naar beneden gaat inderdaad niet. Balletje naar binnen ligt ook niet prettig...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van jou heeft ook niet echt de mogelijkheid om anders te liggen, of wel? Ik bedoel, ik kan de mijne helemaal tegen m'n oor aanleggen, maar volgens mij is de jouw ringetje daar te klein voor.
Laat hem verwisselen bij de piercer... ik durfde mijn tongpiercing ook eerst niet te verwisselenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ik heb momenteel een staafje in mijn tepel zitten en heb een aantal ringetjes klaarliggen... al 1 keertje geprobeerd 'm te verwisselen, maar halverwege chickende ik out..... Het voelt net niet helemaal chill - niet dat het pijn doet, maar het is nogal tere huid en ben een beetje bang dat ik iets stuk maak. Tips?
youtube filmpjes zoeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ben een beetje aan mijn bed gekluisterddus gaat nog een weekje niet lukken, vrees ik. En zoals menig gepiercete ben ik ongeduldig.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
youtube filmpjes zoeken?
piercing forum vragen ?
Ik zou ook zo even niks anders weten
En ben je al wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Wat een idee! Even kijken...
Ik raad je aan dit eens goed te bekijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil beginnen met stretchen van mn oorIemand tips/ervaringen? Ik ga 2 april voor m'n side labret. Dus dan ga ik denkik ook wat info vragen
Enige tip die ik je kan geven: stretch NIET te snel! Laat het na elke keer oprekken, rustig genezen! Anders krijg je net als ik, littekens in je stretch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil beginnen met stretchen van mn oorIemand tips/ervaringen? Ik ga 2 april voor m'n side labret. Dus dan ga ik denkik ook wat info vragen
Dankje ! Ik zal het eens goed doorlezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Alerion het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit eens goed te bekijkenhttp://piercingforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=645
Aii. Daar zal ik dan wel mee uitkijken idd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Enige tip die ik je kan geven: stretch NIET te snel! Laat het na elke keer oprekken, rustig genezen! Anders krijg je net als ik, littekens in je stretch.
Heb een gepiercete vriendin even om advies gevraagd en die raadde mij aan onder de douche te stappen en het zsm daarna te doen... 't is gelukt, maar ik had om uit te proberen een vrij grote circular barbell gekocht en hij wijst heel erg naar vorenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ben je al wat wijzer geworden?
Dat ook. Maar ben zo bang dat het niet staat bij mij.quote:
Ja maar ik weet niet wat ik erin moet doen. Ik heb zo'n echte negerneus jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Alerion het volgende:
Als je er een debiel niet-passend sieraad in doet wel ja. Maar als je niet blind bent en iets draagt dat bij je past, moet dat goed gaan.
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die associatie maken, want ik heb al minstens twintig jaar geen koe in de wei zien staan met een ring door z'n neus...quote:
Toch denk ik er ook zo overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die associatie maken, want ik heb al minstens twintig jaar geen koe in de wei zien staan met een ring door z'n neus...
http://www.google.nl/imag(...)r%3D&biw=777&bih=471
Dan zou je er met een gele oorbel nog eerder uitzien als een koe, haha.
Hm, ik niet. Tenzij je Clara heet en melk geeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Toch denk ik er ook zo over; het staat slechts bij een enkeling flatteus.
Er zijn genoeg vrouwen die aan je omschrijving voldoenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Tenzij je Clara heet en melk geeft natuurlijk.
Hihi!! Nou, DIE moeten dus geen septum nemen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die aan je omschrijving voldoen.
Ik vind het bij veel vrouwen heel mooi staan hoor. Scarlett Johanson is daar 1 van. het zou mij zelf absoluut niet staanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Tenzij je Clara heet en melk geeft natuurlijk.
Dat komt omdat ze dat bij stieren doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die associatie maken, want ik heb al minstens twintig jaar geen koe in de wei zien staan met een ring door z'n neus...
http://www.google.nl/imag(...)r%3D&biw=777&bih=471
Dan zou je er met een gele oorbel nog eerder uitzien als een koe, haha.
Jou zou het echt wel staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het bij veel vrouwen heel mooi staan hoor. Scarlett Johanson is daar 1 van. het zou mij zelf absoluut niet staan
watquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh echt!quote:Op zondag 27 maart 2011 08:37 schreef Sulley02 het volgende:
Bij mij deed de rook helemaal geen pijn. Ik moest zelfs vragen of hij al klaar was of dat hij nog moest beginnen. Slapen kon ik al na 3 dagen op mn oor, 's winters geen last van kou. Verder een heel rustige fijne piercing. Heerlijk.
Alleen genezen kraakbeenpiercings bij mij dus ook heel slecht, en deze is met 1,5 jaar geen uitzondering. Veel wondvochtkorstjes en af en toe bloed als ik te lomp doe met weghalen, maar dat zal wel aan mij liggen :p
Ik heb het er onderhand niet meer voor over.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echt!![]()
Wat gaaf om te horen
Nja, ik ga het wel zien
Komt vast goed!
Ja, sowieso 9 maanden rekenen en misschien nog wel langer inderdaadIk weet het, maar denk dat ik dat er wel voor over heb.
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het er onderhand niet meer voor over.
Ik heb m nu 7 maanden en ik word er gek van.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik zeg het nu ook, ik weet niet hoe dat over een aantal maanden/jaren isMaar dat zie ik wel. Hij kan er anders gewoon uit. En dit is mn 2e in mn kraakbeen, ook het feit dat ie in mn kraakbeen gaat heb ik lang over nagedacht. Tja. We gaan het zien
Je hebt mijn zin gequote, maar ik vind het juist geweldig mooi. (De 'ik niet'-tekst sloeg op het feit dat ik het dus niet met koeien associeer) Wil het al heel lang zelf, maar had het geplanned na een sinusholte-operatie, die helaas nog steeds niet echt geholpen heeft. Even afwachten tot in de zomer mijn verkoudheid pleite is. Dan gaat 'ie d'r dwars doorheen! Bij Scarlett staat het inderdaad briljant.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het bij veel vrouwen heel mooi staan hoor. Scarlett Johanson is daar 1 van. het zou mij zelf absoluut niet staan
Zie je, het slaat dus nergens op dat men het met koeien associeertquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Alerion het volgende:
Dat komt omdat ze dat bij stieren doen.
http://www.google.nl/imag(...)s&aq=f&aqi=&aql=&oq=
Je hebt een industrial begrijp ik? Dat zijn ook 2 gaatjes natuurlijk.. Nog steeds aan het etteren en alles?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb m nu 7 maanden en ik word er gek van.
Vooral op de onderste ziet het er mooi uit!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil mijn septum laten herpiercen, alleen dan met een staafje ipv een ringetje. Graag 1.2mm en niet zichtbaar ivm school/solliciteren. Als hij genezen is een horseshoe erin zodat ik hem kan flippen.![]()
EDIT: 2 foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vooral op de onderste ziet het er mooi uit!
Je hebt je septum nog, of heb je 'm laten uitgroeien? Ik heb mijn septum vorig jaar laten zetten met een horseshoe en die kon heel makkelijk naar binnen geflipt worden, van begin af aan al. Nu draag ik circular barbells die ik ook heel veel naar binnen draag ivm werk/stage.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil mijn septum laten herpiercen, alleen dan met een staafje ipv een ringetje. Graag 1.2mm en niet zichtbaar ivm school/solliciteren. Als hij genezen is een horseshoe erin zodat ik hem kan flippen.![]()
EDIT: 2 foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet meer! Ik had ermee in de zon gezeten en s'nachts deed het enorm zeer als er een deken langs mijn neus kwam, net of ik een stomp erop kreeg. Toen heb ik hem om half 4 eruit gehaaldquote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Je hebt je septum nog, of heb je 'm laten uitgroeien? Ik heb mijn septum vorig jaar laten zetten met een horseshoe en die kon heel makkelijk naar binnen geflipt worden, van begin af aan al. Nu draag ik circular barbells die ik ook heel veel naar binnen draag ivm werk/stage.
Edit: heel mooi subtiel is die op de onderste foto!
Ik heb voor mn 17e verjaardag mn tepelpiercing gezet en nog bijna een jaar bij mn ouders gewoond zonder dat ze ooit iets gemerkt hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef electronique het volgende:
ik denk erover om een tepelpiercing te nemen voor mijn 18e verjaardag, maar hoe makkelijk zal het zijn om het te verbergen voor mijn ouders?![]()
het is niet dat mijnouders me uberhaupt ooit naakt zien, maar ik kan me voorstellen dat het enorm geirriteerd is de eerste paar dagen, dan wel niet weken. en met schoonmaken en dergelijke
Ja, maar dan gaat er een etteren en dan gaat de ander gezellig meedoenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt een industrial begrijp ik? Dat zijn ook 2 gaatjes natuurlijk.. Nog steeds aan het etteren en alles?Overweeg je om 'm eruit te halen dan..?
![]()
Dat is mijn exquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef spacer1 het volgende:
Bij haar vind ik het er ook mooi uitzien zon septumpiercing:
[ afbeelding ]
Haha, wat toevallig!! Moet wel zeggen dat je de leukste meisjes steeds weg doet. Ex hier, ex daar, dom dom.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
Dat is mijn ex
[ afbeelding ]
Beide met septum (:
He jeetje. Vervelend johquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat er een etteren en dan gaat de ander gezellig meedoenik wil 'm eruit hebben eigenlijk, bij het minste of geringste loopt de boel te kutten. Maar hij is nog niet genezen en pust steeds, dus haal 'm er sowieso nog niet uit.
Wie weet. Sowieso nog even isobetadine hhalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje. Vervelend johHoop dat het wel wat beter gaat dan! Misschien over een maandje of 2?
je nieuwequote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef luciferist het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, mijn nieuwe heeft een VCH
Alsnog, refereren met 'mijn nieuwe'quote:
Goed plan jaquote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie weet. Sowieso nog even isobetadine hhalen.
Zegt toch alleen maar dat hijzelf erg in trek is?!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog, refereren met 'mijn nieuwe'
Elke keer als ik een foto post hier op fok! is het of iemand die zelf op fok zit of een bekende van iemand op fok!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
Dat is mijn ex
[ afbeelding ]
Beide met septum (:
Komt omdat de meeste fokkers lekker publiciteitsgeil zijn misschien, heheh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:19 schreef spacer1 het volgende:
Elke keer als ik een foto post hier op fok! is het of iemand die zelf op fok zit of een bekende van iemand op fok!.
Ik dacht ook echt zo van, scroll scroll, hey wat doet zij nu weer op fok, en toen zag ik pas dat jij het had gepostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:19 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een foto post hier op fok! is het of iemand die zelf op fok zit of een bekende van iemand op fok!.
Hij is ook yummy.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Zegt toch alleen maar dat hijzelf erg in trek is?!![]()
vetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Enfermera het volgende:
Mn rook piercing!!!Ahhhhh ik ben er ZO blij mee!
![]()
![]()
Net gezet:
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er nu uit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas een paar minuutjes oud. Gezellige bloedresten hangen er nog bij
Bloederig!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Enfermera het volgende:
Mn rook piercing!!!Ahhhhh ik ben er ZO blij mee!
![]()
![]()
Net gezet:
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er nu uit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thanks!quote:
Goed hequote:
Dan mag het zo bloederig zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
[..]
Goed heGhehe
Was echt nog geen minuut nadat ie gezet was
Verschilt ook per plaats he. Mijn eskimo bloedde als een rund, mijn snakebites en neus niet. Mijn industrial zo goed als niet geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik snap niet dat een piercing laten zetten zo kan bloeden? Ik heb er al een aantal (gehad) maar hoogstens een paar spatjes..
is dat per persoon weer anders?
Overigens erg toffe piercing Enfermera! Zie je er ook wat van als je in je gezicht kijkt zeg maar, van voren?
Verschilt toch per persoon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik snap niet dat een piercing laten zetten zo kan bloeden? Ik heb er al een aantal (gehad) maar hoogstens een paar spatjes..
is dat per persoon weer anders?
Overigens erg toffe piercing Enfermera! Zie je er ook wat van als je in je gezicht kijkt zeg maar, van voren?
Thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef electronique het volgende:
@hierboven; tof! ik heb heel lang getwijfeld tussen een rook en een helix. uiteindelijk toch voor de helix gegaan. maar nu wil ik aan de andere kant eigenlijk een rook
en nog een vraagje, als ik een tepelpiercing neem, en ik haal hem er weer uit, binnen 2 jaar ofzo, groeit het dan weer mooi dicht? want ik kan me niet voorstellen dat ik de rest van mijn leven die piercing houd, en wil ook geen verneukte tepel.
Nja, ik ben ook benieuwd hoe het bij mij gaat, heb ook niet al te goede ervaringen met piercings in mn kraakbeen, maar ik wilde het toch nog een keer proberen. De 1e keer was ook stom, ik was nog jong en heb toen een gaatje laten schietenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn eskimo bloedde nauwelijks![]()
Ik krijg meteen een pijnlijk oor als ik jullie kraakbeen-piercings zie.
Rotdingen genezen niet bij mij![]()
Ik vind ze héél tof!
Jij blij, bij mij ging 'ie waarschijnlijk eerst door een bloedvat heen, het bloedde echt als een rund. De 2e x minder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn eskimo bloedde nauwelijks![]()
Ik krijg meteen een pijnlijk oor als ik jullie kraakbeen-piercings zie.
Rotdingen genezen niet bij mij![]()
Ik vind ze héél tof!
de wettelijke leeftijd is 12 jaar en vanaf je 16de heb je geen toestemming meer nodig van je ouders. nee dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zaterdag mn side labret laten zetten, en ik ben zelf 16, moet er dan iemand van 18+ bij zijn?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef utopie het volgende:
iemand op het werk vertelde trouwens dat heel veel appelsap drinken, veel bloeden voorkomt bij een piercing zetten. Klopt dat?
Ik heb zelf ook ervaring met die juweliergevallen, tragus en helix. Helix na flink vaak problemen te geven ging het goed, later een tragus en na 2 maanden was het zo pijnlijk dat het echt niet meer kon. Schijnbaar zijn die juwelierssierraden toch niet helemaal het je van het, kan niet tegen sierraden anders dan chirgurisch staal/echt zilver. Kraakbeenpiercings erg lang om te helen, 9 maanden ofzo! Luguber verhaal van die anti tragus zeg! hoe reageerden ze bij die shop dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn eerste 2 kraakbeen-piercings waren toen ik 11 was. Ja, bij de juwelier een helix.
Godgloeiende, rotdingen. Kon er nooit op slapen, altijd rood en pijnlijk. Nu heb ik daar van die mooie bulten achter zitten.
Derde kraakbeen-piercing was mijn anti-tragus, die heel erg ontstoken was maar ik had het zelf niet door. Ging ik op controle en zag ze dat mijn ringetje helemaal klem zat. Kreeg ze hem er amper uit, was hij eruit kwam het pus+bloed eruit stromen.Hebben ze zeker een uur met z'n 2en steeds om en om geprobeerd om er een staafje in te krijgen. Ik zat me te bibberen en te zweten, werd er helemaal naar van. Helaas is het toen niet gelukt om er iets terug in te krijgen maar gelukkig heb ik geen bloemkool-oor of iets dergelijks gekregen.
Enkele maanden daarna de andere kant laten piercen, voelde helemaal niets ervan tijdens piercen maar die genas niet dus maar weer eruit gehaald. Nu wil ik geen oorpiercings meer![]()
![]()
Ik vond een industrial altijd ZO GAAF maar tot ik hoorde dat dat de 'moeilijkste' oorpiercing was was ik er klaar mee.
Nou, het ligt meer aan het ranzige apparaat waar ze iedereens oor mee volschieten en het tussendoor niet eens schoonmaken. Daarbij is het principe van piercen en schieten een heel verschil, en zeker bij piercings in je kraakbeen kan je het beter laten piercen en niet schieten, vanwege het genezingsproces en het risico's op infecties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ervaring met die juweliergevallen, tragus en helix. Helix na flink vaak problemen te geven ging het goed, later een tragus en na 2 maanden was het zo pijnlijk dat het echt niet meer kon. Schijnbaar zijn die juwelierssierraden toch niet helemaal het je van het, kan niet tegen sierraden anders dan chirgurisch staal/echt zilver. Kraakbeenpiercings erg lang om te helen, 9 maanden ofzo! Luguber verhaal van die anti tragus zeg! hoe reageerden ze bij die shop dan?
Industrial is ook heel moeilijk, ik word er helemaal gek vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn eerste 2 kraakbeen-piercings waren toen ik 11 was. Ja, bij de juwelier een helix.
Godgloeiende, rotdingen. Kon er nooit op slapen, altijd rood en pijnlijk. Nu heb ik daar van die mooie bulten achter zitten.
Derde kraakbeen-piercing was mijn anti-tragus, die heel erg ontstoken was maar ik had het zelf niet door. Ging ik op controle en zag ze dat mijn ringetje helemaal klem zat. Kreeg ze hem er amper uit, was hij eruit kwam het pus+bloed eruit stromen.Hebben ze zeker een uur met z'n 2en steeds om en om geprobeerd om er een staafje in te krijgen. Ik zat me te bibberen en te zweten, werd er helemaal naar van. Helaas is het toen niet gelukt om er iets terug in te krijgen maar gelukkig heb ik geen bloemkool-oor of iets dergelijks gekregen.
Enkele maanden daarna de andere kant laten piercen, voelde helemaal niets ervan tijdens piercen maar die genas niet dus maar weer eruit gehaald. Nu wil ik geen oorpiercings meer![]()
![]()
Ik vond een industrial altijd ZO GAAF maar tot ik hoorde dat dat de 'moeilijkste' oorpiercing was was ik er klaar mee.
Ze schrokken haha! Heel mijn gezicht/nek zat onder bah. Door het proberen was mijn oor ook zo enorm opgezwollen, pff.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ervaring met die juweliergevallen, tragus en helix. Helix na flink vaak problemen te geven ging het goed, later een tragus en na 2 maanden was het zo pijnlijk dat het echt niet meer kon. Schijnbaar zijn die juwelierssierraden toch niet helemaal het je van het, kan niet tegen sierraden anders dan chirgurisch staal/echt zilver. Kraakbeenpiercings erg lang om te helen, 9 maanden ofzo! Luguber verhaal van die anti tragus zeg! hoe reageerden ze bij die shop dan?
en hoelang heb jij hem er in gehad?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:40 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb 2 lichte stukjes op mn tepel. Een beetje korstjeskleur. Valt alleen op als je er naar wil kijken.
Mooie rook en forward helix hier op de paginazijn mijn (nu nog) enige piercings. Mijn fw heeft alleen de winter niet zo leuk gevonden dus hoop dat hij nog lekker geneest
Serieus joh?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, onderste van mijn drie helixen is eruit. Ettterding, na 2,5 jaar gewoon nog steeds open.![]()
En dat terwijl de rest zo makkelijk is, nog nooit problemen gehad met m'n industrial of conch.
Jaa die is gaaf hequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer terug, mijn geliefde sideburn piercing/tragussurface
Er zat een 12mm staafje in die enorm uitstak, ik vond het echt lelijk. nu heb ik een 8mm staafje erin gedaan en ziet hij er een stuk beter uit. yay happy!
Wroahh heb jij een surfacebarbell of een banana zoals ik? mij is toen verteld dat het echt niet kon met een surfacebar omdat mijn holte erg dicht op de piercing zat, en ze kregen de klem er ook bijna niet op, het velletje schoot er steeds tussenuit hahaha!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus joh?Jeutje, wat apart. Nouja, iig geen last meer van nu
[..]
Jaa die is gaaf heHeb 'm ook rechts, al een jaar of 3, en hij is echt bijna niet uitgegroeid
![]()
Ik heb een banaantje, van staalquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Wroahh heb jij een surfacebarbell of een banana zoals ik? mij is toen verteld dat het echt niet kon met een surfacebar omdat mijn holte erg dicht op de piercing zat, en ze kregen de klem er ook bijna niet op, het velletje schoot er steeds tussenuit hahaha!
Whoah die is tof!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer terug, mijn geliefde sideburn piercing/tragussurface
Er zat een 12mm staafje in die enorm uitstak, ik vond het echt lelijk. nu heb ik een 8mm staafje erin gedaan en ziet hij er een stuk beter uit. yay happy!
Hm, ben ik de enige die het jammer vind dat je het staafje onder de huid door ziet lopen? Vind die bovenste veel toffer.quote:
ja ik ben ergens ook wel heeeel verbaasd, want ik heb die van mij in december 2008 laten zetten en eigenlijk is ie nu echt op het randje van nog net kunnen zeg maar. Kun je eens een keer een foto laten zien? Ben wel erg benieuwd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een banaantje, van staalZo is ie ook gezet volgensmij, alhoewel ik het niet zeker weet (anders was ie in het begin van plastic).
Nee klopt, bij mij deed de tang ook meer pijn dan de piercing zelf
Omdat die huid daar zo strak staat. Bij de piercingshop (toen ik daar dinsdag was) waren ze ook helemaal verbaasd dat ie er nog zo mooi uitzag bij mij na zoveel jaar
Wow. Dat is idd ook wel gaaf jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
ja ik ben ergens ook wel heeeel verbaasd, want ik heb die van mij in december 2008 laten zetten en eigenlijk is ie nu echt op het randje van nog net kunnen zeg maar. Kun je eens een keer een foto laten zien? Ben wel erg benieuwd!
Wow hij ziet er nog wel erg goed uit ja! pfoe! had je m in 2008 of 2009 laten zetten? Ze geven voor surfaces gemiddeld 2 jaar, nou, dit bewijst het tegendeel dus welquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow. Dat is idd ook wel gaaf ja![]()
Heb net ff wat (crappy) pics gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet 't, hij schijnt wel iets door, maar ik heb het idee dat het op de foto meer zichbaar is dan in het echt.En hoe ie zit maakt ook nog wel uit, als ik 'm de ene kant op duw steekt ie een heel stuk uit
Nee, ik vind dat ook wat minderquote:Op vrijdag 1 april 2011 03:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, ben ik de enige die het jammer vind dat je het staafje onder de huid door ziet lopen? Vind die bovenste veel toffer.
Nou hequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Wow hij ziet er nog wel erg goed uit ja! pfoe! had je m in 2008 of 2009 laten zetten? Ze geven voor surfaces gemiddeld 2 jaar, nou, dit bewijst het tegendeel dus wel
Side labret staat je mooi. Maar oor stretchen ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk m'n side labret![]()
[ afbeelding ]
overigens ben ik ook begonnen met het stretchen van m'n oor.
Staat idd mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Side labret staat je mooi. Maar oor stretchen ?krijg je dan niet voor altijd zo'n breed oorgat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |