Dankje ! Ik zal het eens goed doorlezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Alerion het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit eens goed te bekijkenhttp://piercingforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=645
Aii. Daar zal ik dan wel mee uitkijken idd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Enige tip die ik je kan geven: stretch NIET te snel! Laat het na elke keer oprekken, rustig genezen! Anders krijg je net als ik, littekens in je stretch.
Heb een gepiercete vriendin even om advies gevraagd en die raadde mij aan onder de douche te stappen en het zsm daarna te doen... 't is gelukt, maar ik had om uit te proberen een vrij grote circular barbell gekocht en hij wijst heel erg naar vorenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ben je al wat wijzer geworden?
Dat ook. Maar ben zo bang dat het niet staat bij mij.quote:
Ja maar ik weet niet wat ik erin moet doen. Ik heb zo'n echte negerneus jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Alerion het volgende:
Als je er een debiel niet-passend sieraad in doet wel ja. Maar als je niet blind bent en iets draagt dat bij je past, moet dat goed gaan.
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die associatie maken, want ik heb al minstens twintig jaar geen koe in de wei zien staan met een ring door z'n neus...quote:
Toch denk ik er ook zo overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die associatie maken, want ik heb al minstens twintig jaar geen koe in de wei zien staan met een ring door z'n neus...
http://www.google.nl/imag(...)r%3D&biw=777&bih=471
Dan zou je er met een gele oorbel nog eerder uitzien als een koe, haha.
Hm, ik niet. Tenzij je Clara heet en melk geeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Toch denk ik er ook zo over; het staat slechts bij een enkeling flatteus.
Er zijn genoeg vrouwen die aan je omschrijving voldoenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Tenzij je Clara heet en melk geeft natuurlijk.
Hihi!! Nou, DIE moeten dus geen septum nemen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die aan je omschrijving voldoen.
Ik vind het bij veel vrouwen heel mooi staan hoor. Scarlett Johanson is daar 1 van. het zou mij zelf absoluut niet staanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Tenzij je Clara heet en melk geeft natuurlijk.
Dat komt omdat ze dat bij stieren doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die associatie maken, want ik heb al minstens twintig jaar geen koe in de wei zien staan met een ring door z'n neus...
http://www.google.nl/imag(...)r%3D&biw=777&bih=471
Dan zou je er met een gele oorbel nog eerder uitzien als een koe, haha.
Jou zou het echt wel staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het bij veel vrouwen heel mooi staan hoor. Scarlett Johanson is daar 1 van. het zou mij zelf absoluut niet staan
watquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil beginnen met stretchen van mn oorIemand tips/ervaringen? Ik ga 2 april voor m'n side labret. Dus dan ga ik denkik ook wat info vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |