vclithood zit vrijwel "opgesloten" tussen de schaamlippen, je zal hem dus meestal niet zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Weet iemand na hoe lang je een clitpiercing uit kunt houden zonder dat hij dicht groeit?
Wil er een laten zetten denk ik maar vind het met zwemmen niet zo charmant staan als je balletjes door je broekje heen ziet, daar gaan mensen naar zitten staren enzo
Wat ze ook al had, lekker handig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar toch stretchen? Hallo littekenweefsel!
Die had ik na 8mm al..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar toch stretchen? Hallo littekenweefsel!
Ze? my ass.. ze = een hijquote:Op zondag 6 maart 2011 16:45 schreef Alerion het volgende:
[..]
Wat ze ook al had, lekker handig.Maar ja zelf weten.
aaaaah! Mijn helix deed vorige week ook moeilijk... Piercer zei 2 weken isobetadine erop doen en inderdaad, zelfs na 1 week al is alles terug in ordequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben helemaal klaar met mijn industrial. Hij ontsteekt alweer! Er zit een grote bobbel achter het onderste gaatje, en er kwam serieus een bult pus uit net.. Nee, ik heb er niet in zitten prikken.
Waar kan ik dat krijgen? Misschien eens proberen ja. Maar het blijft steeds komen, dan ben ik steeds aan het schoonmaken, en dan begin ik af te bouwen, en daarna gaat het weer ontsteken en moeilijk doen. Ik heb dat kreng nu 7 maanden, en ik word er helemaal gek vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef Warnes het volgende:
[..]
aaaaah! Mijn helix deed vorige week ook moeilijk... Piercer zei 2 weken isobetadine erop doen en inderdaad, zelfs na 1 week al is alles terug in ordeMisschien een tip?
wat dacht je van een nieuwe? Tis nou niet zo dat zo'n ding kapitalen kost...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef electronique het volgende:
mijn helixpiercingsierraad is kapothet ringetje gaat steeds open en dan ben ik het bolletje kwijt. heb hem gelukkig nog steeds terug kunnen vinden maar het is wel enorm lastig
Gewoon bij de apotheek halen (de oplossing, niet de gel ofzo!) Het wordt ook gebruikt voor grote wonden te ontsmetten, dus het is echt wel goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar kan ik dat krijgen? Misschien eens proberen ja. Maar het blijft steeds komen, dan ben ik steeds aan het schoonmaken, en dan begin ik af te bouwen, en daarna gaat het weer ontsteken en moeilijk doen. Ik heb dat kreng nu 7 maanden, en ik word er helemaal gek van
okeequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Warnes het volgende:
[..]
Gewoon bij de apotheek halen (de oplossing, niet de gel ofzo!) Het wordt ook gebruikt voor grote wonden te ontsmetten, dus het is echt wel goed2 keer per dag 15 minuutjes er op laten en dan afspoelen (anders droogt de huid daar helemaal uit)
ik heb hem er nog nooit uitgehaald, en er ook niet vaak aan gezeten ofzo. Dit is het sieraad waarmee ik hem heb laten zetten zegmaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef jodelahietie het volgende:
[..]
wat dacht je van een nieuwe? Tis nou niet zo dat zo'n ding kapitalen kost...
Maar ik snap niet dat zo'n ding (vanzelf?) open kan gaan, meestal zitten die godallejezus strak...En tis nou ook niet zo'n piercing waarvan je iedere dag gezellig de kleur van het bolletje aanpast aan de kleur van je t-shirt...
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind Stavros een beetje een wazig figuur...
Dit vat ik ook op als wazig, eigenlijk. Ik denk dat dit precies is wat SEMTEX bedoelt. Ik zou dat ook echt niet op prijs stellen als een piercer zo tegen me zou praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond m wel tof. Lekker relaxed, flirterig en vrolijk.
Ik had nog n date na de piercing en vertelde dat. Zegt ie 'dan heb ik t beter voor mekaar, ik mag aan je borsten zitten, je pijn doen en je betaalt me er ook nog voor.' Ik kwam niet meer bij.
Ja, ligt een beetje aan hoe de sfeer was. Als je zelf al open bent en grapjes maakt, dan kan dat wel. Echter deel ik SEMTEX's mening over die gast. Ik wilde een keer hele rationele vragen stellen over een septum, (zoals hoelang het heelt en of 'ie door je velletje ging, of ook door je kraakbeen kan) en toen antwoordde hij: "Ja, denk er nog maar eens goed over na heh. Daaag."quote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef Alerion het volgende:
[..]
Dit vat ik ook op als wazig, eigenlijk. Ik denk dat dit precies is wat SEMTEX bedoelt. Ik zou dat ook echt niet op prijs stellen als een piercer zo tegen me zou praten.
Best apart dat de ervaringen zo verschillen dan. Ik had ook een vraag en kreeg daar gewoon antwoord op. Hij liet me nog even zien hoe hij hem ging zetten, gaf wat instructies, over inademen en de andere kant op kijken en zette m erin. Daarna het standaard verhaaltje over verzorging en het was klaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, ligt een beetje aan hoe de sfeer was. Als je zelf al open bent en grapjes maakt, dan kan dat wel. Echter deel ik SEMTEX's mening over die gast. Ik wilde een keer hele rationele vragen stellen over een septum, (zoals hoelang het heelt en of 'ie door je velletje ging, of ook door je kraakbeen kan) en toen antwoordde hij: "Ja, denk er nog maar eens goed over na heh. Daaag."
Belachelijk! Maar ik ben blij voor 'mevrouw voor jou' dat het goed gegaan is, dat 'ie recht zit (hoop ik) en dat 'ie ook niet gaat ontsteken... Da's afwachten natuurlijk. En ik vind het ook best 'n knappe vent, dus dat ze dat flirterige leuk vond snap ik wel een beetje... ondankt dat 'ie dus totaal niet leuk of klantvriendelijk is, haha.
Had ik jou even goed ingeschat hehquote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat flirterige heb ik zelf ook wel dus ik kan dat wel waarderen.
Hehe jep.quote:
Lucky you!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hehe jep.
Ik heb t net nog even gecheckt voor de zekerheid en hij zit echt netjes recht. Denk dat ik m op een goeie dag getroffen heb ofzo.
Zeg niet om het een of ander, maar ik dacht dat jij zelf ook aan piercen deed?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik wilde een keer hele rationele vragen stellen over een septum, (zoals hoelang het heelt en of 'ie door je velletje ging, of ook door je kraakbeen kan) en toen antwoordde hij: "Ja, denk er nog maar eens goed over na heh. Daaag."
Neehoor... Hoe kom je daarbij? Oja, wacht, ik dacht er laatst over na om gewoon zelf mijn septum zetten, (heb steriele naalden thuis en het is maar een heel dun velletje) maar dat raadde jij volgens mij af...(of iemand anders?)quote:Op maandag 14 maart 2011 13:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
Zeg niet om het een of ander, maar ik dacht dat jij zelf ook aan piercen deed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb allerlei manieren geprobeerd maar niks lag lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef SEMTEX het volgende:
Bedoel je de conchring? Je moet ze een beetje anders leggen als je gaat slapen. Ik zorg er altijd voor dat het balletje in mijn oorschelp hangt ipv op mijn oor, want dan gaat het al gauw knellen
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:15 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Neehoor... Hoe kom je daarbij? Oja, wacht, ik dacht er laatst over na om gewoon zelf mijn septum zetten, (heb steriele naalden thuis en het is maar een heel dun velletje) maar dat raadde jij volgens mij af...(of iemand anders?)
Wel weetk veel van de afstotingsreactie vh lichaam v lichaamsvreemd materiaal en ontstekingsreactie, maar da's omdat ik ooit in een ver verleden een transplantatie heb gehad. Misschien heb je die kennis gemixed met piercings-ervaringsdeskundige, haha.Denk inderdaad dat ik het dan door elkaar heb gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van jou heeft ook niet echt de mogelijkheid om anders te liggen, of wel? Ik bedoel, ik kan de mijne helemaal tegen m'n oor aanleggen, maar volgens mij is de jouw ringetje daar te klein voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn ring was eindelijk binnen, het slaapt alleen voor geen meteren om nou elke avond te gaan wisselen... dus dan doe ik hem maar in met speciale gelegenheden ofzo
[ afbeelding ]
Ik kan hem iets naar boven leggen maar dat maakt geen verschil, Naar beneden gaat inderdaad niet. Balletje naar binnen ligt ook niet prettig...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van jou heeft ook niet echt de mogelijkheid om anders te liggen, of wel? Ik bedoel, ik kan de mijne helemaal tegen m'n oor aanleggen, maar volgens mij is de jouw ringetje daar te klein voor.
Laat hem verwisselen bij de piercer... ik durfde mijn tongpiercing ook eerst niet te verwisselenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ik heb momenteel een staafje in mijn tepel zitten en heb een aantal ringetjes klaarliggen... al 1 keertje geprobeerd 'm te verwisselen, maar halverwege chickende ik out..... Het voelt net niet helemaal chill - niet dat het pijn doet, maar het is nogal tere huid en ben een beetje bang dat ik iets stuk maak. Tips?
youtube filmpjes zoeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ben een beetje aan mijn bed gekluisterddus gaat nog een weekje niet lukken, vrees ik. En zoals menig gepiercete ben ik ongeduldig.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
youtube filmpjes zoeken?
piercing forum vragen ?
Ik zou ook zo even niks anders weten
En ben je al wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Wat een idee! Even kijken...
Ik raad je aan dit eens goed te bekijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil beginnen met stretchen van mn oorIemand tips/ervaringen? Ik ga 2 april voor m'n side labret. Dus dan ga ik denkik ook wat info vragen
Enige tip die ik je kan geven: stretch NIET te snel! Laat het na elke keer oprekken, rustig genezen! Anders krijg je net als ik, littekens in je stretch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil beginnen met stretchen van mn oorIemand tips/ervaringen? Ik ga 2 april voor m'n side labret. Dus dan ga ik denkik ook wat info vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |