Ik heb het best zwaar gehad met mijn orbital piercing sinds zaterdagavond...

Ik was naar een concert, en daar was ik constant paniekerig om me heen aan het kijken zodat in de gaten kon houden dat niemand tegen mijn oor aan zou knallen. En, natuurlijk, tijdens de laatste paar seconden van het laatste nummer komt er heel fijn een of andere ninja crowdsurfer met zijn voet vol op mijn oor. Van de schrik in elkaar gezakt, op de grond blijven zitten met mijn hand over mijn oor. Mensen probeerden me op te tillen om me naar voren te brengen naar de ehbo of zo, maar ik vond dat ze me gewoon maar los moesten laten en dat ik zelf op de wc's wel even ging kijken.
Daar bleek het wat te bloeden en het balletje aan de achterkant was eruit. Dit vond ik best een prestatie van eerdergenoemde ninja crowdsurfer, aangezien een balletje van een bcr er over het algemeen best strak tussengeklemd zit. Maar ja, ik had nu wel een probleem, want als het zou gaan zwellen, kwamen die 2 puntjes van de ring in mijn oor te zitten doordat het balletje er niet meer zat... Ik had mijn piercer op facebook meteen een bericht gestuurd met wat er mis was, en die stuurde terug dat ik maandag wel terecht kon.
Ik dacht: Tanden op elkaar, balletje ertussen klemmen en weer naar huis. Helaas. Zo makkelijk ging het niet. Toen hij ernaar ging kijken bleek dat er toch wel aardig wat zwelling zat, ook aardig wat vocht. Hij begon fijn aan mijn oor te prutsen om die zooi eruit te werken, au. Nou goed, poging het balletje ertussen te krijgen: oor dubbelvouwen en kracht zetten = au au au. Eerste keer dat ik tegen een piercer zegt dat ie moet ophouden met wat ie aan het doen is omdat ik het niet trek. Nou goed, optie 2: twee losse sieraadjes erin, want er is te weinig ruimte. Kreeg al de bibbers bij het idee maar dat viel allemaal mee vergeleken met de poging er een bolletje tussen te krijgen.
En nu maar hopen dat ie weer lief gaat doen... Auw.

Klote crowdsurfers ook altijd.